Vesimiehen aika on alkanut.
Vesimiehen aika on ajanjakso kalojen aikakauden jälkeen. Se tuo maailmaan henkisyyttä, ymmärrystä ja hyvinvointia.
Miltä tuntuisi elää koko sydämestään? Kuunnella totuuden ääntä ja olla siihen vahva, tuntea voimakkaasti, olla vahva hyvään, olla irtautunut murheista, kokea kauneutta, iloa ja rakkautta elämisestä? Tämä aika antaa sille mahdollisuuden. Otetaan siis tämä mahdollisuus vastaan mahdollisimman avoimin ja iloisin mielin.
Tähän päästäksesi - päätä olla voimakas! Voimakas tekemään ja ymmärtämään, mikä on paras ratkaisu elämääsi. Pääsisit olemaan järkkymätön ihmisenä, ja mieti, rohkeasti ja vahvasti aito omana itsenäsi... Aito menestys on mahdollista kenelle tahansa. Tee sydämesi äänestä iso ympärilläsi, sinun olemuksessasi ja elämässäsi. Katso asioita laajasti, äläkä tyydy tiettyihin ajatusmalleihin, vaan kyseenalaista. Kukaan tai mikään ei pidättele sinua, kun teet unelmiesi eteen voitavasi. Ja niin, tiukoista paikoista huolimatta löytäisit itsesi voittajana leveä hymy kasvoillasi sekä luottaisit elämään ja rakastaisit sitä koko sydämestäsi. Omien unelmien tavoitteena voi olla hyvä mieli myös toiselle ja apua monelle ihmiselle. Meistä, meidän ajatuksistamme, asenteistamme, halustamme ja kaikesta muusta, voimme rakentaa paremman ja suvaitsevaisemman yhteiskunnan. Usko voimavaroihisi.
Jumala haluaa minun kertovan...
hyvääaprillipäivää
1
135
Vastaukset
Psykiatri haluaa minun kertovan,että sinulla on päässä vikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655290Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722569- 2702443
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191764Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271533Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531122- 901056
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 841041