Minun Enkeli tulee uniini

ÄitiEnkelinAina

inulla on enkeli, enkeliksi häntä kutsun ja toivon, etä hän kauniina jossain onkin. Tämä minun Enkeli oli luonani aikoinaan , oli rakas, kukaan ei rakkaampi voisi äidilleen olla.Hän joutui suureksi surukseni kuitenkin jättämään tämän maallisen elon ja poistui joulostamme.Hän tulee uniini kuin jotain kertoakseen, ehkä lohduttamaan minua, sanomaan, hänellä hyvä olla. Haluankin, että hänellä on hyvä olla ja että vielä kohtaamme jossain. En alkuaikoina voinut surultani ajatella tälläisiä, mutta aika tekee surusta siedettävämmän ja minua lohduttaa ajatus, että tapaamme vielä .Uniini kun Enkelini tulee, unet ovat todella todentuntuisia ja olen unista kiitollinen,saan hänet hetkeksi luokseni ja syliini.Jokainen voi ajatella asioista erilailla, mutta minulla on Enkeli.

3

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostus

Haluaisin kysyä miksi en saa enkeliltäni merkkiä?

• pyhääpyhille

Se mikään elävän Jumalan enkeli ole, vaan varsin todennäköisesti sinua vaanii demoninen henki, joka tekeytyy valo-olennoksi eksytystarkoituksessa. Tee parannus ja käske se valhe-enkeli katoamaan Jeesuksen nimessä ja veressä.

Enkelien palvonta on kielletty Raamatussa.

• turpatukkoon

IDIOOTTI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3195
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1254
    3. 66
      1183
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      988
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      886
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      856
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      819
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      46
      745
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      698
    Aihe