inulla on enkeli, enkeliksi häntä kutsun ja toivon, etä hän kauniina jossain onkin. Tämä minun Enkeli oli luonani aikoinaan , oli rakas, kukaan ei rakkaampi voisi äidilleen olla.Hän joutui suureksi surukseni kuitenkin jättämään tämän maallisen elon ja poistui joulostamme.Hän tulee uniini kuin jotain kertoakseen, ehkä lohduttamaan minua, sanomaan, hänellä hyvä olla. Haluankin, että hänellä on hyvä olla ja että vielä kohtaamme jossain. En alkuaikoina voinut surultani ajatella tälläisiä, mutta aika tekee surusta siedettävämmän ja minua lohduttaa ajatus, että tapaamme vielä .Uniini kun Enkelini tulee, unet ovat todella todentuntuisia ja olen unista kiitollinen,saan hänet hetkeksi luokseni ja syliini.Jokainen voi ajatella asioista erilailla, mutta minulla on Enkeli.
Minun Enkeli tulee uniini
ÄitiEnkelinAina
3
52
Vastaukset
- kiinnostus
Haluaisin kysyä miksi en saa enkeliltäni merkkiä?
- pyhääpyhille
Se mikään elävän Jumalan enkeli ole, vaan varsin todennäköisesti sinua vaanii demoninen henki, joka tekeytyy valo-olennoksi eksytystarkoituksessa. Tee parannus ja käske se valhe-enkeli katoamaan Jeesuksen nimessä ja veressä.
Enkelien palvonta on kielletty Raamatussa.- turpatukkoon
IDIOOTTI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446