Mikä fightforum tämä on?

Väsähtänyt.ukko

No onkos teillä sitten jonkinlaista kamppailulajitaustaa? Kova kehuskeleminen puolintoisin :-)
Kylmis tappaa puukolla ja tissu tyrmää vasemmalla. Kumpi voittaisi IRL?

Meitsi ei ole koskaan harrastanut mitään kamppailulajia, mutta muuten urheilutaustaa on.
Taljajousta osaan käsitellä vaikka unissani ja ei hirveästi tarttis treenata osallistuakseeni paikalliskisoihin. Samoin sulkapalloa osaan pelata ja kisannut myös eräässä seurassa. Enempää en kerro, sillä kuvani ja nimeni löytyy seuran sivuilta. (..ups..!) Se on sen verran nopea tempoista, että pitäis treenata peruskuntoa, jotta kehtaisi kentälle mennä.

Eli jos kylmistä, Santtua tai tissua vastaan joutuis, niin turpaan taitaisi tulla niin että mäjähtää :D Enhän joudu tappelemaan teidän kanssa?

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K_k_

      En minä koskaan vapaaehtoisesti tappele. Kaikki vaan käy aina kimppuuni, ja loukkaa itsensä. Olen niin ärsyttävä ilmeisesti. Oikeudessakin ollut pahoinpitelystä ja Santtukin rupesi valittamaan polvikipua.

      Kaikkeist paras ratkaisu mulle on osoittaunut olevan se, että välttelen ihmisiä, kuin ruttoa. Paitsi LIDL ja sossu.

      • Varokaa kylmiksen kostoa,se on oleva valtaisa :D sehän saattaa jopa kirjoittaa törky viestejä puli palstalle


      • ihme.salailua.prkl

        Pulipalstalla tarkoitat pulinoita? Miksi juuri sinne? Sehän on nuorten osio... Miksi kylmis kostaisi ja kenelle? Kerro nyt nämä ekä, jotta voidaan jatkaa.


    • Uskoautto

      Minä oon kilpanyrkkeilly ja kehässäkin oltu. Ja myös kaljaa juotu aikanaa. Nykyään olen uskossa enkä enää juo.

      • AitoOikeaKylmis

        Mutta sinua kiinnostaa työntää löylykauhaa peräreikääsi silti?


    • Otetaaks_huikat

      Otan kylmiksen kunniaksi yhden drinkin. Lasin pohjalle 4cl vodkaa ja garagea päälle. Hyvää tulee ja menee nuppiin. Pelkkä garage ei mene. Kohta menen koirien kanssa lenkille ja sinne mukaan kätevän pieni 0.2l vanatallinn.

    • Aito-Kylmis

      Anna mun nauraa jollekin "kilpanyrkkeilylle". Täytyy olla Mike Tyson, että lyönti tuntuisi oikeasti jossain. Saat sää huitoa niitä narujasi, mutta kun saan otteen sinusta, se on Bill Baxtonin sanoin: "Game over, man! Game over!".

      • Mike.oli.badass

        Eikö Mike Tyson lausunut, että kaikilla hänen vastustajilla on jokin suunnitelma ja taktiikka siihen asti, kun hän täräyttää niitä kuonoon.


      • juu_
        Mike.oli.badass kirjoitti:

        Eikö Mike Tyson lausunut, että kaikilla hänen vastustajilla on jokin suunnitelma ja taktiikka siihen asti, kun hän täräyttää niitä kuonoon.

        http://naurunappula.com/z/808239


      • Aito-Kylmis
        juu_ kirjoitti:

        http://naurunappula.com/z/808239

        Jopa moninkertaisessa hidastuksessa pää tekee sellaisen liikkeen, että herrajymala jäikö toi edes henkiin tuosta iskusta? En kestäisi, täytyy myöntää. Tajuni olisi Talonpojankankaalla.


      • oot.joo.aivan.sama

      • fanisi.ed

      • Aito-Kylmis

      • K_k_

      • kokoomus.pellekö
        K_k_ kirjoitti:

        Norjalaiset eivät ole mitään velliperseitä. Kylmästi NATO:oon ja musaan dubstep-elementtejä ja HC-technoa. Hyvä biisi.

        Ja vitut natoon!!! Oletko hullu!!!?


      • K_k_
        kokoomus.pellekö kirjoitti:

        Ja vitut natoon!!! Oletko hullu!!!?

        Venäjä ottaisi sen ilmeisesti provokaationa? Olemmehan heidän takapihallaan. Suomi on neutraali, mutta sen jälkeen emme ilmeisesti olisi.


      • Aito-Kylmis
        K_k_ kirjoitti:

        Venäjä ottaisi sen ilmeisesti provokaationa? Olemmehan heidän takapihallaan. Suomi on neutraali, mutta sen jälkeen emme ilmeisesti olisi.

        Henkilökohtaisesti haluaisin sotaa Venäjän kanssa. Rakas rynkkyni takaisin mulle. Haluan tappaa apinoita, kuten isoisänikin. Ampua niitä päähän, vaikka se on todella vaikeaa sen kallon pienuuden takia.


      • venäjä.veri.virtaa

        Jaa.. Tappaisin jenkkejä ennemmim, kuin venäläisiä. Olen putinin kannattaja hautaan saakka!


      • selvä.se
        venäjä.veri.virtaa kirjoitti:

        Jaa.. Tappaisin jenkkejä ennemmim, kuin venäläisiä. Olen putinin kannattaja hautaan saakka!

        Olet homo hautaan asti.


    • Kylmikselle

      Kylmis hei sä et pärjäis edes 14-16 vuotiaalle kilpanyrkkeilyä harrastavalle joka siis kilpailee aktiivisesti. Sä et ehtis mukaan yhteenkään lyöntiin saatika pääsis otteiden kanssa lähellekkää kun sut olis jo lyöty pihalle. Tiesitkös että juuri niillä narukäsil lyödään ne kikkein terävimmät ja yllättävimmät lyönnit jotka todella tuntuu. Isolla hauiksella varustettu ei ole se kovalyöntisin kun lyönti vaatii herkkyyttä, tekniikkaa ja koko kroppaa..se narukäsi ei sitä voimaa lyöntiin tuo vaan se vaan saattaa lyönnin perille. Lyönti lähtee jalasta ja sieltä keskivartalon kautta harijaan ja käsi saattaa lyönnin..käytännössä näin. Siinä se pieni ero nyrkkeilijässä ja näissä kylmiksissä. Kunnosta nyt ei tarvii puhua edes. Mutta 30sek jos jaksaa niin ihan hyvä juopolle.

      • Aito-Kylmis

        On koettu ja lyöjät olleet kovakuntoisia aikuisia miehiä. Älä sinä tule mulle saarnaamaan. Täytyy kuitenkin myöntää, ettei vika ole lyöjässä. Kuulun vain niihin tyyppeihin, joilla on uskomattoman paljon iskuja kestävä kallo. Tajua ei saa mitenkään pois, ellei ole Tyson.


      • Aito-Kylmis
        Aito-Kylmis kirjoitti:

        On koettu ja lyöjät olleet kovakuntoisia aikuisia miehiä. Älä sinä tule mulle saarnaamaan. Täytyy kuitenkin myöntää, ettei vika ole lyöjässä. Kuulun vain niihin tyyppeihin, joilla on uskomattoman paljon iskuja kestävä kallo. Tajua ei saa mitenkään pois, ellei ole Tyson.

        Mulla on saatana jouset aivokopassa, I'm not kidding! Aina, kun ajan pääni koneella kaljuksi ja kallistelen kalloani, niin hemmetti se liikkuu ja elää kuin olisi jousien varassa.

        Pääni on iso ja kestää uskomattomasti iskuja.


    • lskariot

      Minusta Putlerin sekoilussa on huvittavinta se, että hän väittää sotansa Ukrainaa vastaan oikeutetuksi, koska ukrainalaiset ovat hänen mukaansa fasisteja. Silti vain muutama viikko sitten Euroopan äärioikeistolaiset puolueet pitivät kokousta Pietarissa ja miliisi pidätti mielenosoittajia, jotka protestoivat fasistien kokoontumista vastaan.

      Täysin sekotouhua! Ei loogisuudesta tietoakaan.

      • Aito-Kylmis_

        Minusta pimeä aine on täysin humpuukia. Se, mikä pitää galaksit koossa, väitetään olevan pimeää ainetta. Pimeä energia taas kuulemma loitontaa galakseja toisistaan ja saa avaruuden laajenemaan. Se näkyy punasiirtymänä.

        Täysin hölynpölyä. Emme vain vielä tajua ajasta ja painovoimasta tarpeeksi.


      • örp
        Aito-Kylmis_ kirjoitti:

        Minusta pimeä aine on täysin humpuukia. Se, mikä pitää galaksit koossa, väitetään olevan pimeää ainetta. Pimeä energia taas kuulemma loitontaa galakseja toisistaan ja saa avaruuden laajenemaan. Se näkyy punasiirtymänä.

        Täysin hölynpölyä. Emme vain vielä tajua ajasta ja painovoimasta tarpeeksi.

        Pimeä aine on pimeää niin kauan, kun sitä ei pysty havainnoimaan ja niin kauan kuin yhtälöitä ei saada toimimaan ilman sitä. Teoriat ovat teorioita. Säieteoria, antimateria...

        Eipä noita oikein pysty tajuamaan. Esim. rinnakkaisia maailmankaikkeuksia, joissa vaikkapa aika olisi vakio ja massa muuttujana.


    • kaiho.ponitrukki

      MAAILMAN LOPPU!!!!!!!!! Votti seetana

      • griinpiissin_vika

        Oletteko huomanneet, että Putleri alkoi hyökkäilemään sen jälkeen, kun Sini Saarela ja muut hörhöt sekoilivat Venäjän aluevesillä?

        Putler ajatteli varmaan, että tuo oli viimeinen pisara että Greenpiissin hinttaritkin alkavat vittuilemaan suoraan päin naamaa ja hortoilevat heidän aluevesillään surkean purkkinsa kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      152
      2492
    2. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      82
      1849
    3. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      12
      1707
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      95
      1545
    5. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      92
      1414
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      9
      1324
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      64
      1147
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      12
      1054
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      45
      1004
    10. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      112
      996
    Aihe