Koska Thaihieronta

hieromoon

avaa ovensa Kauhajoella? Oli jo teippaukset ilmestyneet ikkunoihin.

29

3401

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä574665

Kun Seppo suo

• Yrjöhdys

Mitä seppo ennen laitettiin mulkun päälle kun ei ollyt Floraa...

• tittidiididii

Perunaliimaa,hih,hih,hih,hih,öhhöhhöö,öö,voe.

• alfalavalbeta

Aukeaiski pian! Kyllä on kaivattu! Akka ei suastu ku lähetyssaarnaajaan ja seki lauantaina saunan jälikihin.

• Sabaisabai

Thai hieronta nakron Pahnom Kauhajoki as Kauppatie eilen tais olla jo auki.

• bvbjvmkjhvk

Siistii

• Kainasto1

Joo,,eipä ollut erikoinen palvelu heillä,, tottunut parempaan Thai hierontaan, oli niin läski muija ettei kyllä kiinnostanu pano hommat,,,kiukkunen ja kiireinen,,

• Seonniin

Hyvä kyntäjä ei vakoa valkkaa, mulle riittää kunhan sokeri suussa sulaa

• gake

Mä sain hyvän hoidon.

• sheepbell

Käykää ihmeessä tukemassa paikallista yrittäjyyttä niin ei tarvi hierontaan seinäjoelle asti lähteä. Itse kävin jo testaamassa

• Muillekki

Oli kyllä hyvä ja edullinen palvelu, nätti tyttöhän tuo oli.

• mietaanmiekkamies

Mikä on edullinen hinta?

• Liggettmyers

Hämmästeli kovasti isoa ......

• eräsinkku

...mahaa

• 30.6

www.nettitutka.fi

• Panosmies

Nuori Da on hyvä. Ratsastaa hyvin.

• sssssd

Nuat?? Joku alaston hieronta?

• sui-hin-vaan

Happy Ending?

• Sonniss

Siis mitä helvettiä, saako niitä siis panna siellä rahasta?

• 822

Onko siinä muka jotain ihmeellistä, mutta ne kuulemma osaa hieroakki o.O

• thaimaan

tänään ilkan juttu

• NussinThai

Nussin Thai niminen uusi paikka kuulemma pian avaamassa ja takaovi on kaikkien asiakkaiden käytössä.

• Pietarinyrtti

Ootsen harasoo hieronta. Luultavasti tuo eräs äitikin siellä hommailee (katso toinen sekaantumisketju)
      Kenraaliharjootuksissa kävin ilimatteeks.
      Hyvä että tännekkin tulee kansainvälisyyttä oikkeen olan takkoo.

• uunoeemeli

kauneushoitolan ämmä karehtii, taitaa olla joku puuttees oleva vanhapiika

• Jikjbkbkkbkbbk

Tåssä huomaa kauhajoen asenteellisuuden...kun hieromon nimessä on thai mielletään se kauhajoella heti panopaikaksi...nurkkakunnan meininkiä..

• Uhjhhuvjvjjv

Täytyy käydä tukemassa paikkakunnan yrittäjyyttä...mielummin sitä käy hiroittamassa lihakset jossain naisen käsittrlyssä kuin jonkin äijän.....

• Juhamatti999

En tiedä näistä hierojista mitään kun en olenkoskaan käynyt mutta miten ne sielä hoitelee? Onko täällä jotain protippejä miten selvitä kyseisestä toimenpiteestä ilman noloja tilanteita? Jos haluan pelkästään että lemmensauvani otetaan käsittelyyn, miten etenen siellä? Menen vain normaalisti ensin "hierontaan", ja lopuksi se vain ottaa rautakangen käteensä? Miten se "jää" rikotaan? Asiantuntijoita paikalla? T. Kiinnostunut nuori mies

• Juhamatti999

En tiedä näistä hierojista mitään kun en olenkoskaan käynyt mutta miten ne sielä hoitelee? Onko täällä jotain protippejä miten selvitä kyseisestä toimenpiteestä ilman noloja tilanteita? Jos haluan pelkästään että lemmensauvani otetaan käsittelyyn, miten etenen siellä? Menen vain normaalisti ensin "hierontaan", ja lopuksi se vain ottaa rautakangen käteensä? Miten se "jää" rikotaan? Asiantuntijoita paikalla? T. Kiinnostunut nuori mies

• Anonyymi

Vieläkö saa hierontaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe