avaa ovensa Kauhajoella? Oli jo teippaukset ilmestyneet ikkunoihin.
Koska Thaihieronta
29
3401
Vastaukset
- tietäjä574665
Kun Seppo suo
- Yrjöhdys
Mitä seppo ennen laitettiin mulkun päälle kun ei ollyt Floraa...
- tittidiididii
Perunaliimaa,hih,hih,hih,hih,öhhöhhöö,öö,voe.
- alfalavalbeta
Aukeaiski pian! Kyllä on kaivattu! Akka ei suastu ku lähetyssaarnaajaan ja seki lauantaina saunan jälikihin.
- Sabaisabai
Thai hieronta nakron Pahnom Kauhajoki as Kauppatie eilen tais olla jo auki.
- bvbjvmkjhvk
Siistii
- Kainasto1
Joo,,eipä ollut erikoinen palvelu heillä,, tottunut parempaan Thai hierontaan, oli niin läski muija ettei kyllä kiinnostanu pano hommat,,,kiukkunen ja kiireinen,,
- Seonniin
Hyvä kyntäjä ei vakoa valkkaa, mulle riittää kunhan sokeri suussa sulaa
- gake
Mä sain hyvän hoidon.
- sheepbell
Käykää ihmeessä tukemassa paikallista yrittäjyyttä niin ei tarvi hierontaan seinäjoelle asti lähteä. Itse kävin jo testaamassa
- Muillekki
Oli kyllä hyvä ja edullinen palvelu, nätti tyttöhän tuo oli.
- mietaanmiekkamies
Mikä on edullinen hinta?
- Liggettmyers
Hämmästeli kovasti isoa ......
- eräsinkku
...mahaa
- 30.6
www.nettitutka.fi
- Panosmies
Nuori Da on hyvä. Ratsastaa hyvin.
- sssssd
Nuat?? Joku alaston hieronta?
- sui-hin-vaan
Happy Ending?
- Sonniss
Siis mitä helvettiä, saako niitä siis panna siellä rahasta?
- 822
Onko siinä muka jotain ihmeellistä, mutta ne kuulemma osaa hieroakki o.O
- thaimaan
tänään ilkan juttu
- NussinThai
Nussin Thai niminen uusi paikka kuulemma pian avaamassa ja takaovi on kaikkien asiakkaiden käytössä.
- Pietarinyrtti
Ootsen harasoo hieronta. Luultavasti tuo eräs äitikin siellä hommailee (katso toinen sekaantumisketju)
Kenraaliharjootuksissa kävin ilimatteeks.
Hyvä että tännekkin tulee kansainvälisyyttä oikkeen olan takkoo. - uunoeemeli
kauneushoitolan ämmä karehtii, taitaa olla joku puuttees oleva vanhapiika
- Jikjbkbkkbkbbk
Tåssä huomaa kauhajoen asenteellisuuden...kun hieromon nimessä on thai mielletään se kauhajoella heti panopaikaksi...nurkkakunnan meininkiä..
- Uhjhhuvjvjjv
Täytyy käydä tukemassa paikkakunnan yrittäjyyttä...mielummin sitä käy hiroittamassa lihakset jossain naisen käsittrlyssä kuin jonkin äijän.....
- Juhamatti999
En tiedä näistä hierojista mitään kun en olenkoskaan käynyt mutta miten ne sielä hoitelee? Onko täällä jotain protippejä miten selvitä kyseisestä toimenpiteestä ilman noloja tilanteita? Jos haluan pelkästään että lemmensauvani otetaan käsittelyyn, miten etenen siellä? Menen vain normaalisti ensin "hierontaan", ja lopuksi se vain ottaa rautakangen käteensä? Miten se "jää" rikotaan? Asiantuntijoita paikalla? T. Kiinnostunut nuori mies
- Juhamatti999
En tiedä näistä hierojista mitään kun en olenkoskaan käynyt mutta miten ne sielä hoitelee? Onko täällä jotain protippejä miten selvitä kyseisestä toimenpiteestä ilman noloja tilanteita? Jos haluan pelkästään että lemmensauvani otetaan käsittelyyn, miten etenen siellä? Menen vain normaalisti ensin "hierontaan", ja lopuksi se vain ottaa rautakangen käteensä? Miten se "jää" rikotaan? Asiantuntijoita paikalla? T. Kiinnostunut nuori mies
- Anonyymi
Vieläkö saa hierontaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757