Ajaako jätkätkin munansa?

Milla

Mun nykyinen kundikaveri ajelee mulkusta kaikki karvat, pussit myös paljaiksi. En ole ennen törmännyt tällaiseen. Onko jätkillä yleistä alapään parturointi, olen nähnyt vain muijilla ajeltuja. Miksi te ajelette kullinne karvattomaksi?

17

10290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sami

musta kannattaa ehdottomasti ajella kaikki pois, olo on paljon siistimpi ja vapautuneempi.

• kokenut

tässä mies 35v, sheivasin kaikki karvani joskus 17v ja silloin ei suomessa oltu niin "maailman muodissa" vierlä perässä. olen vähän niinkun uskalias veteraani/kapinallinen omalta ajaltani. nykyään pidetään ihan itsestään selvänä sheivaamista. mies ajalee aina partansa, miksei yhtä hyvin sitten myös muut ihokarvansakin ja etenkin genitaalit, koska se tuntuu ja näyttää poaremmalta (jopa isommalta). on puhtaampi ja seksuaalisesti herkempi tai virittyneempi. mulla on ollut muutama naissuhde, ja kaikilla naisilla oli posliinit myös ja ainakin naiminen tuntui todella hyvältä kun ei ollut karvoja kummallakaan.

poslariksi ajaminen on toisaalta iso megtrendi nykyisin. katsokaa nyt kaikkia muotimainoksiakin yms, kuvista varsinkin naisten alusvaatekuvastoista näkee ettei kenelläkään ole karvoja. sama vissiinn kaikissa esteettisissä taidelaijeissa tai urheiluissa: pitää olla karvaton. ja se on henk.koht. ihan jees.

toisekseen karvattomuuden ihannonti on elänyt kulttuureissa iät ja ajat.

• jori 43 V
        kokenut kirjoitti:

tässä mies 35v, sheivasin kaikki karvani joskus 17v ja silloin ei suomessa oltu niin "maailman muodissa" vierlä perässä. olen vähän niinkun uskalias veteraani/kapinallinen omalta ajaltani. nykyään pidetään ihan itsestään selvänä sheivaamista. mies ajalee aina partansa, miksei yhtä hyvin sitten myös muut ihokarvansakin ja etenkin genitaalit, koska se tuntuu ja näyttää poaremmalta (jopa isommalta). on puhtaampi ja seksuaalisesti herkempi tai virittyneempi. mulla on ollut muutama naissuhde, ja kaikilla naisilla oli posliinit myös ja ainakin naiminen tuntui todella hyvältä kun ei ollut karvoja kummallakaan.

poslariksi ajaminen on toisaalta iso megtrendi nykyisin. katsokaa nyt kaikkia muotimainoksiakin yms, kuvista varsinkin naisten alusvaatekuvastoista näkee ettei kenelläkään ole karvoja. sama vissiinn kaikissa esteettisissä taidelaijeissa tai urheiluissa: pitää olla karvaton. ja se on henk.koht. ihan jees.

toisekseen karvattomuuden ihannonti on elänyt kulttuureissa iät ja ajat.

.MUIDEN TÄHÄN VIESTIIN VASTANNEIDEN MIESTEN KANSSA...erikoiset erottuu!!!!

• Mervi.
        jori 43 V kirjoitti:

.MUIDEN TÄHÄN VIESTIIN VASTANNEIDEN MIESTEN KANSSA...erikoiset erottuu!!!!

yäk ja yäk !!

• karvat pois

No tottakai jätkät ajaa karvat kikkelistä ja palleista.
      Oon 15 vuotias poika ja mä ajan säännöllisesti
      kikkelistä ja palleista karvat, tälläkin hetkellä on tosi siloset puhtaan valkoset.
      Tulee mukava poikamainen olo kun kattoo peilistä.

• Mika

Oletko jo kauan ajellut? Koska sulla rupesi munakarvat kasvaan?

• karvat pois
        Mika kirjoitti:

Oletko jo kauan ajellut? Koska sulla rupesi munakarvat kasvaan?

Kysyit Mika kuinka kauan oon ajanut noita karvoja
        Oon kohta vuoden ajan ajanut karvoitukseni.
        Oon nyt 15 ja mulla tuli ekat karvat noin 14 vuotiaana.
        Onks sulla karvoi ja minkä ikänen oot.

• palstaa
        karvat pois kirjoitti:

Kysyit Mika kuinka kauan oon ajanut noita karvoja
        Oon kohta vuoden ajan ajanut karvoitukseni.
        Oon nyt 15 ja mulla tuli ekat karvat noin 14 vuotiaana.
        Onks sulla karvoi ja minkä ikänen oot.

!!!

• uroskauris

Olen 58v,ja ajellut karvani alapäästä,kainaloista n 25v,siistiä puhdasta on näyttää komealta hyvin esillä,ja kumppanit pitäneet.

• bigdick21

Mä en ajele muutakun joskus nyytit ja lerssin juurelta lyhyeks, niin ei tytöillä tule karvoja suuhun. Mut ei sitä oo mitään järkee ihan posliiniks itteensä ajaa, mitä järkeä näyttää vastasyntyneeltä.

• Ohhoh

Taitaa Milla äijäs käydä raiskailemassa muita muijjia kun mailansa ajelee. Ei kato jää kyrpäkarvoja paljastamaan geenitutkimuksessa teon tekijää! Sillattis

• Makke

...yleensä puhtaaksi ja joskus tyttöystävä ajelee koko alapäästä p**svakoa myöten karvani pois. Kesällä se on myös hygieenisempää eikä hikoa niin paljon. Ja mukavan tuntuistahan se on kun on 2 posliinia vastakkain :)

• Makke

...näyttäähän se kulli hetken aikaa pidemmältä kun ei ole juuressa karvapehkoa ... :)

• Sami79

Kyllä ajaa ja se on nykyään ihan tavallista kun jätkillä on posliini. Ne on muutenkin turhia karvoja. Mullakin on posliini

• Ukko

en varmasti aja enkä tule koskaan ajamaankaan.

jokainen saa toki tehdä munilleen mitä haluaa, mutta itse tyydyn tyhjentämään sitä kautta rakkoni ja tyydyttämään seksuaaliset tarpeeni. toivottavasti myös osan vaimoni tarpeista. puhtaat ne pitää olla, mutta ei niitä nyt saatana tartte trimmailemaan ruveta. on olemassa hiukkasen tärkeämpääkin tekemistä...

• female

Onneksi on vielä terveitä MIEHIÄ olemassa! Pitkää ikää, terveyttä, reipasta meininkiä ja jouluiloa vaimollesi ja sulle:))

• tilpitappi

Koska en pidä sängestä ja toisaalta siksikään, että olen kauttaaltani melko karvainen. Karvaton kohta muuten karvaisessa kehossa näyttäisi todella oudolta enkä tosiaankaan ryhdy kihnuttamaan koko kroppaa sileäksi. Johan siinä partateräkauppiaskin nauraisi matkalla pankkiin, jos sellaista tahtia hankkisin sheivailuvälineitä. Mutta kukin saa ajella jos mielensä tekee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2549
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      37
      1557
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1473
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1353
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1194
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      25