Maajussille

ylijäämä

Kimmo olisi minun mieleiseni tosin olen vain katsoja. Kimmo on periaateita ja osaamista.
Olen itse maalta kotoisin mutta jäin ylitte.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alijäämä

      Laura sai korvissani humisemaan, mutta olen alijäämä.

    • että

      Kimmo on löytänyt jo omansa.

    • Pipsuttaja

      Eipä kestä kauaa junttipojan ja kaupunkimirrin seurustelu..

      • pisulissunen

        Jep, tuskin kestää. Ryminällä edetty, lapsetkin kuvioissa mukana ja ovat kuin yö ja päivä. Tuskin jaksaa kaupunkilaispissis lapioida lantaa landella loppuelämäänsä.


      • pissisonainapissis

        samaa mietin, ei tuosta pissiksestä ole emännäksi taloon, ekan kerran kun lehmä lätkäisee paskasella hännällä irtoripset irti niin akalta menee kiinnostus jos sellasta on koskaan ollutkaan


    • lapinlikkanakatteellinen

      Aattelin itekki et Kimmo olis itselle mieleen. Jotenki vaan ihana toi sen murre ja tuntuu tosi iloselta ja mukavalta persoonalta. Nauroin käsittämättömästi vaan sen ilmauksille ku se vaan sano jotenki niin osuvasti asian mutta samalla silleen kivasti. :D pitää vissiin itekki metästää mies jostain Kimmon naapurista

    • jussitar

      Kimmo oli todella sympaattinen ja hauska poika. Toivottavasti ei valinnut ihan väärin morsiantaan, nettijussi videon katsottuani heräsi pieni epäilys että sopivatko toisilleen. Toivotaan parasta, nimittäin tuo poika ansaitsee kultaa.

    • hyytävä-akka

      Kimmo taitaa olla aika kokematon naisten kanssa...ei näe tuon blingbling kuoren läpi.

      • karvanverranparempi

        Ensivaikutelman perusteella melko hienohelmalta vaikutti tyttö. Mahtaakohan sopia maalle?


    • Kikumiku

      Totta, Kimmolla enemmän kokemusta miehistä..

      • maniaa

        Kuule jossain on homoille ihan oma foorumi, vaikka laki oikeuttaa onko pakko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe