Jos se jeshuanne tulee takas

Paskajeshua

niin naulaan sen henkkoht paskahuusin seinään 9 tuuman nauloilla niin lujaa ettei ylösnousemusta tapahdu.
Nyt voitte kannibaalit painua omalle palstalle.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Islamistit_omille

Islamistit omille palstoilleen, ja koskee myös aloittajaa.

• Myös_omiin

Myös omiin maihinsa islamistit voivat sieltä Israelin luvatusta maastakin mennä!

• Hedelmistään

Hedelmistään tunnetaan jokainen islamistinen itsemurhaiskijä Israelin juutalaisia ja Jeesukseen uskovia kohtaan ihan kaikkialla maailmassa, ja samoin kaikki muut asesankarit jotka auransa tahtovat miekakseen takoa ja Israelin Jerusalemiin ja kaikkialle muuallekin nousta sitä omaa islamin jihadiaan esittämään.

Hus hus takaisin omiin maihinsa vain sitä islamiaan levittämään kuten nähdään noissa monissa Lähi-idän maissa Israelin juutalaisvaltiota lukuunottamatta onneksi, sillä hallinta on juutalaisilla sen islamin sijaan siellä. Voi niitä ihmisiä jotka elävät islamin hallinnon alaisuudessa kun hävityksen kauhistus tulee, voi heitä!

• juutalainenTerroristi

ampui rukoilevia muslimeja selkään...

• Tietysti_Jeesus

Tietysti Jeesus tahtoo pelastaa myös jokaisen islamistin Suomesta ja Israelista ja Lähi-idästä ja kaikkialta, mutta islamin opissa ihminen Muhamed on korotettu yli Israelin Herran ja Kuninkaan ja Jumalan, ja valitettavasti ei tätä Jumalan evankeliumia ymmärrä kaikki lähellekkään ja tästä syystä myös nähdään Israelille käyneen siten kuin jokainen voi ymmärtää. Jeesus on Israelin Herra ja uskollinen uskottomalle ja koonnut jäännöksen luvattuun maahan vaikka islamin tahot tahtookin sen Israelin juutalaisvaltion tuhota ja samoin juutalaisvainoja on ollut monissa maissa ja Euroopassakin sillä maailmassa on luopumusta paljon ja laittomuutta samoin ja Jumalan vastustaja vihaa Jumalan kansaa eli juutalaisia enemmän kuin muita ihmisiä ja Herran Jeesuksen pelko on jokaiselle juutalaisille ja ihmiselle se viisauden alku, mutta vaarana on rakkaus mammonaa ja tämän maailman valheen ja vihan isää kohtaan myös juutalaiselle ensin, samoin pakanakansalaisille, kuten nähdään.

Autuas jokainen, joka Jeesusta rakastaa ja ristinsä kantaa, sillä vain siten on Jumalan Isänä tahtonut Jeesuksen rakkaimpana poikanaan elävän ja ristinsä kantavan ja apostoleille ja pyhilleen on tämä sama suotu ja lohdutuksena on tuhatvuotinen valtakunta ja sinne pääsy nimi elämänkirjassa jokaiselle Jeesuksessa oli sitten lähtökohtansa juutalaisuudessa tai israelilaisuudessa tai islamissa tai kristinuskossa tai missä tahansa muussa ihmisten uskonnossa, ja tärkeä ymmärtää ristinsä kantaminen eikä vain nimellinen ja jumalallinen ulkomuoto siinä uskonnossaan.

• Muhammad kyllä kertoi asioivansa jumalan kanssa, joten en ymmärrä miksi hänen satujaan ei oteta tosissaan. Faktahan on, että ei ole olemassa minkäänlaista keinoa erottaa oikeaa jumalan kanssa chättäävää profeettaa väärästä profeetasta.

On se kristitylle yllätys, jos siellä taivaan portilla onkin vastassa muhammad ja allah takapiruna. Voitais oikeastaa pyytää tässä kristityiltä ohjeita tämmöisen tilanteen varalle. Sama tietysti toisinpäin, jos muslimia odottaisi jeesus ja jahve. Löytyskö hyvää meriselitystä?

Varman päälle kun pelaa, niin ei usko yhteenkään julmaan jumalaan, ennenkuin näyttöä alkaa pukata. Jos siellä taivaan portilla sattuisi jumala oikeasti olemaan, en ainakaan olisi syyllistynyt väärän profeetan ja väärän jumalan palvomiseen.

• " Ristinsä kantaminen..."

Niin, tämähän on murheen laakso ja mitä murheellisempi olet , mitä kumarammassa kuljet, sitä kirkkaamman kruunun saat ? Jos uskallat olla onnellinen, niin älä ainakaan näytä sitä, koska Allah tulee lopussa kastamaan helvetin tuleen jokaisen onnellisen Kaaferin.

• Jeesuksen_opetus

hyvästä israelilaisesta: ´Filippus tapasi Natanaelin ja sanoi hänelle: "Me olemme löytäneet sen, josta Mooses laissa ja profeetat ovat kirjoittaneet, Jeesuksen, Joosefin pojan, Nasaretista". Natanael sanoi hänelle: "Voiko Nasaretista tulla mitään hyvää?" Filippus sanoi hänelle: "Tule ja katso". Jeesus näki Natanaelin tulevan tykönsä ja sanoi hänestä: "Katso, oikea israelilainen, jossa ei vilppiä ole!" Natanael sanoi hänelle: "Mistä minut tunnet?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Ennenkuin Filippus sinua kutsui, kun olit viikunapuun alla, näin minä sinut". Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas". Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sentähden, että minä sanoin sinulle: 'minä näin sinut viikunapuun alla', sinä uskot. Sinä saat nähdä suurempia, kuin nämä ovat." Ja hän sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: te saatte nähdä taivaan avoinna ja Jumalan enkelien nousevan ylös ja laskeutuvan alas Ihmisen Pojan päälle." ´ (Johannes 1:45-51)

• Kaikki_kelvottomat

Kaikki kelvottomat ihmiset voidaan rinnastaa islamin jihadin valheen ja vihan isän lapsiin!

• zioninTerroristit

islamisteihin...

• Uudestisyntynyt

Tässä vähän raamatun todistusta luettavaksi.
      2.Mooseksen kirja: 34:9 "Herra, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin käyköön Herra meidän keskellämme. Sillä tämä on tosin niskurikansa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja ota meidät perintöosaksesi." >> Jakeen lisätiedot
      Psalmit: 79:9 Auta meitä sinä, pelastuksemme Jumala, nimesi kunnian tähden, pelasta meidät ja anna meidän syntimme anteeksi nimesi tähden.
      90:8 Meidän pahat tekomme sinä asetat eteesi, salaiset syntimme kasvojesi valkeuteen.
      Jesaja: 59:12 Sillä meidän rikoksemme ovat monilukuiset sinun edessäsi, ja meidän syntimme todistavat meitä vastaan; sillä meidän rikoksemme seuraavat meitä, ja pahat tekomme me tunnemme:
      Hesekiel: 33:10 Ja sinä, ihmislapsi! Sano Israelin heimolle: Näin te sanotte: 'Niin, rikoksemme ja syntimme ovat meidän päällämme, ja me riudumme niiden tähden. Kuinka me voisimme pysyä elossa?'
      Luukkaan evankeliumi: 11:4 ja anna meille meidän syntimme anteeksi, sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle velallisellemme; äläkä saata meitä kiusaukseen; [vaan päästä meidät pahasta]."
      1.Pietarin kirje: 2:24 joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut."
      1.Johanneksen kirje: 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
      Tässä myös kuunneltavaa. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

• Mutta antavatko juutalaiset anteeksi teille, kun olette pahennukseksi heille ?

Ykksi juttu evankeliumissa, jota tuskin kukaan on huomannut on se, että Mooses ja Elia hakivat Jeesuksen pois, vaikka Jeesus sanoi, että kaikki ennen häntä tulleet ovat rosvoja ja ryöväreitä.

Tarkoittaako se sitä, että Mooses ja Elia ovat ylen armollisia, tai sitä, että juutalaiset vievät jeesuksen pois. Heillä kun ei ole tapana jättää yhtäkään lammasta laumasta ulos.

Suurin toive on minullakin, että joku lopettaisi sen ristillä riippumisen, kärsimyksen katselu ei sykähdytä vaan päinvastoin kauhistuttaa. Juutalaiset ovat pelastaneet kansan, mutta jeesus on vielä täällä kidutettavana, vaikka hautakin on olemassa siellä Pyhällä maalla.

• "1.Johanneksen kirje: 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

Huomaa tuosta, että Johannes puhuu heistä, apostoleista, he siis tekivät vääryyttä. Hmmm.....

• AWDT

Olet todella onneton, yksinäinen, mutta Jeesus rakastaa sinuakin. Hei vedin krääsää lähinnä pirtelöö ja hessua yli 20vuotta. ja plaadasin vain pilkkua. Olin laittanut pari toimivaa lafkaa pystyyn, joten rahaa riitti, Oli hienot talot, kaunis vaimo, nopeet autot, ja joka päivälle kauniita naisia vaimon lisäksi,matkustelin ja bailasin joka päivä. Olin kuitenkin tyhjä sydämessäni ja tutkin ei uskontoja siinä sivussa. Mistään en saanut enään kunnon oloja, kaikkea oli, kunnes aloin tutkia Raamattua, Olin siinä vaiheessa jo niin koukuissa kamoihin viinaan bentsoihin, että painoin 40ja risat, ja sain laillisesti meidän perhelekurilta pirtelöä, ja minulle sanottiin että en elä puolta vuotta kauempaa. Niinkuin sanottua luin Raamattua, ja aloin käydä hengellisissä tilaisuuksissa. Löysin Jeesuksen elämääni, ja VAUH! Elämäni muuttui täysin. Suoneni eivät ole enään tulehtuneita pirtelö tai hessu spikuista, ei enää pyssyä tyynyn alla, pelot hävisivät, ja sain pysyvän ilon ja rauhan sisälleni. Ystävä hei, onko sinulla vertailukohdetta? Minulla on. Kuvittele että haluat syödä päivittäin paskahuusistasi skeidaa, ja minä teen samoin, ja maksamme siitä lähes kaikki rahamme (huumeet, viina, subut ym,) Eräänä päivänä tulen luoksesi ja kerron että tiedän mestan missä saa kananrintaa appelsiinikastikkeesa, friteerattua kuningasrapua, kaviaaria, ihan kaikkea seisovasta pöydästä ja ILMAISEKSI, NE ON MAKSETTU KAIKKI! Sinä vastaat että:läpä läpä, ja jatkat skeidan syömistä. Et usko minua, etkä halua edes tulla mukaani katsomaan! Hi man, olet tosi jäävi puhumaan Jeesuksesta, koska et ole kohdannut Häntä. Minä olen ja tiedän mistä puhun. Joko olet sairas tai kouluakäymätön, ellet ymmärrä mistä puhun. Jumala on meidät luonut ystävikseen, ja antaa jotain pysyvää. Jos räpläät konettasi tiedesivuja, historian, antropologian ym.kaikki tukevat Jeesuksen olemassaoloa. Tiesitkö, että 67% maailman johtavista tiedemiehistä uskoo Jumalan luomisteoriaan, eikä Darwinin sepustuksiin, niitä muutetaan jatkuvasti. Ensin olimme apinoiden jälkeläisiä, vähän myöhemmin sanottiin että ihmisillä onkin vain sama kantaisä, kunnes huomattiin että olemme lähinnä sian sukua(sian ihoa voi esim siirtää ihmisille.) ja DNA tutkimusten mukaan olemme nykyään lähinnä olmia. Olmi on lisko eläin joka on sokea, elää pimeissä vesiluolissa, mutta sen DNA on niin lähellä ihmisen DNA:ta että olmista valmistetulla jauheella on jo onnistuttu kasvattamaan ihmiselle esim. katkennut sormi takaisin, koska olmilla on samanlainen taito kuin sisiliskolla. Jos sen häntä katkeaa, se kasvaa takaisin. Tutki ennenkaikkea Raamattua rukoillen, se on todellinen Pandoran lipas. löydät järkeenkäyviä asioita jatkuvasti enemmän, Jeesuksen historiaa on tutkittu maailmassa eniten ja Hänen aikanaan eläneet useat historioitsijat mm,Cornelius kertovat hänen elämästään. Tiedätkö mikä on ollut vuosikymmeniä maailman myydyin Kirja, Raamattu! Se on myös kaikkein eniten tuhottu Kirja, vielä tänä päivänäkin. Kommunistivaltiot polttivat niitä monimetrisillä rovioilla, tänä päivänä Intiassa ja muslimivaltioissa tehdään samoin mm. Miksi? Raamattu sanoo että kaikki muu tulee häviämään, mutta Hänen sanansa pysyy aina. Sinun ei tarvitse muuta kuin mennä metsään kesällä, katsoa kaikkea vilisevää, laulavaa hyönteisten, lintujen ja muiden eläinten ja kasvien ihmeitä. Pitää olla himmeli tosi tyhjä, jos uskoo kaiken syntyneen noinvain.Kirurgit voivat siirtää sydämiä, maksoja, munuaisia keuhkoja jne, mutta parhaimmatkaan alan spesialistit, parhaimmissa laboratorio olosuhteissa eivät saa aikaan elävää, edes pientä banaanikärpästä. Mao Tse Tung sanoi aikoinaan, että uskonto on ooppiumia kansalle. Voin sanoa että elämä Jeesuksen kanssa on parempaa kuin puhtaimman kokan kiksit, eikä jälkkäreitä. Tule ulos huussistasi, ja tutki asioita, Afrikassa, Aasiassa, joka puolella maailmaa tulee päivittäin enemmän ja enemmän ihmisiä uskoon ennenkaikkea nuoria. Et menetä mitään jos mielessäsi rukoilet päivittäin. Sanot:Jos olet olemassa Jeesus todista se, ja tule elämääni. Kun toistat tätä rukousta sydämestäsi, takaan että tapahtuu elämäsi hienoin, iloisin, mullistavin asia. Kokeile, jos uskallat! Mutta tee se vilpittömästi, Jeesus maksoi Ristillä meidän kaikkien synnit SINUN MYÖS! Siunausta ja kaikkea hyvää elämääsi ja ota Raamattu esiin ja lue sitä. Ei se pure. Rukoilen puolestasi että löydät saman onnen täällä maan päällä kuin minä, ja että viettäisimme ikuisuuden taivaassa Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen kanssa. Voi hyvin! Terv: Markku

• En tiedä kenelle kirjoitit, mutta voin kertoa, että jeesus oli aikeissa kuristaa minut eräänä yönä unessa, koska noin yleisesti olen epäileväinen hänen suhteensa. Huusin äitiä, kuten jokainen vaistomaisesti tekee, kun henki kyseessä.
        No, edesmennyt äitini siihen tuli, kietoi kädet ympärilleni suojelevasti ja jeesus lähti. :D

Jeesus ei ehkä kestä arvostelua, tai sitä, että kukaan uskaltaa kritisoida häntä.
        Tai minun pääni vain kuvittelee niin ja unet tuovat kuvat esiin.
        Olin kuitenkin ihan oikeasti tukehtua, mutta niin olin jo syntyissäni.

• AloittajalleJumalalta

Ei ihme, että aloittaja on raivostunut Jeesukselle, sillä Hänen Nimeään ovat nämä pakkokäännyttäjät jo vuosia vetäneet lokaan, vastoin Jeesuksen omia opetuksia. Aloittaja on siis näiden helluntaimessiaanisten antikristillisen vihatyön uhri, heidän hedelmänsä. He tuntevat Jeesuksen sanat, mutta eivät kunnioita ja noudata niitä.

Aloittajan veri tullaan kerran vaatimaan näiden köklöjen käsistä. He ovat syyllisiä aloittajan asenteeseen ja kyllästymiseen, näiden Saatanan lasten työn tähden. Heidän kätensä ovat täynnä juutalaisten verta, eivätkä he enää saa niitä puhtaiksi. He kantavat kuolemaa käsissään, ovat sidotut omaan kiroukseensa. He ovat pilkanneet Israelin Pyhää ja Hänen kansaansa.

Jumala siunatkoon aloittajaa. Olet uskonnollisen rikoksen uhri. Älä syytä Jeesusta näiden pahuuden lasten teoista. Hän Itse ei vainoa sinua.

PS. 9 tuuman rautanaulatkaan eivät pidättele Häntä, silloin kun Hän nousee taisteluun oman kansansa puolesta, johon myös sinä, aloittaja, ilmeisesti kuulut. Olet juutalainen, et muslimi, kuten Kadotuksen valheenlapset yrittäisivät ohjata muut lukijat luulemaan. He kieltävät sinun juutalaisuutesi, sillä heidän omat tekonsa osoittavat heidän vainoavan juutalaisia, juutalaisten omalla foorumilla. He eivät ole kristittyjä, vaan antikristittyjä, kuten myös antisemitistejäkin.

Jumala ei sinua kiellä.

• AAloittaja

Samoin pitäis teloittaa ne jotka ovelle tulevat terrorisoimaan Jeesuksesta

• uskonkäsi

Usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan. Ojentautumista sen mukaan mikä ei näy. (raamattu).
      Jokainen tulee nähtävästi omalla uskollaan autuaaksi, oli usko raamatun mukaista tai sitten ei.

• Uskokaa sitten Rauhaan, sitähän me toivomme ..... ojentautukaa niin, että ketarat venyy.

• seonheidänvaltansa

Nimenomaan Jumala ja Jeesukset ovat pelkkiä ihmisten syöjiä, vievät kaiken fyysisenkin hyvän olotilan, kuin lihamme veisivät yltämme ja syövät meidät.

• syntiköseonkin

Ne ketarat ojollaan olette itse ja jokainen on sanoistaan vastuussa jumalan edessä. Vaikka uskookin eri tavalla niin pilkka on synti raamatun jumalan edessä. Jokainen siihen syyllistyy joskus mutta jokainen myös itse vastaa sanoistaan ja teoistaan jumalan ja ihmisten edessä.

• Rauhan Jumala olkoon teidän kanssanne, ja teidän ketaroittenne kanssa niin, että ette kompastuisi ja jalkaanne loukaisi pimeillä kujilla kompastuskiviin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      112
      5310
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      135
      2937
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2547
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      447
      2305
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2265
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      178
      1727
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      118
      1377
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1192
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1006
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      83
      965
    Aihe