nii tota siis et onko kiroilu syntiä ja jos sanoo tyyliin jotain "jumalauta" tai "herranjumala" niin onko ne syntiä? :D
entä sitte joku jos näyttää keskaria tai mulkoilee jotai ihmistä..?
ja siks vaa kyselen et ku rupee tosissaa miettii nii vaikuttaa vähä silt et mitä tahansa teetki nii se on syntiä tämän raamatun mukaan :-D
onko nää(kin) syntiä?
5
345
Vastaukset 5
- muuuumi
eikö täällä saa kiroilla ku ylläpito poistaa kaiken niinku ylemmänki kommentin
- eipahalle
Älä turhaan lausu Herra sinun Jumalasi nimeä sillä Jumala ei jätä rankaisemasta sitä joka hänen nimensä turhaan lausuu. (ei ehkä sanatarkasti mutta tästä voi jotain ajatella)?
- eipahalle
Jeesus kokoaa opetuslapsensa ympärilleen ja lähettää heidät maailmalle todistamaan kuolemastaan ja ylösnousemuksestaan ja julistamaan koko maailmalle evankeliumia, ilosanomaa, jonka mukaan Kristuksessa kaikki ihmisten synnit sekä TUOMITAAN että ANNETAAN anteeksi. Tämän tuomion ja anteeksiannon ansiosta kaikki saavat mahdollisuuden aloittaa uudelleen alusta, "syntyä uudelleen" ja solmia Jumalaan ja toisiinsa rakastavan suhteen, joka ei kukoista ainoastaan tässä maailmassa vaan ikuisesti taivaassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525