Pitkäperjantai tuli ja meni.

jyrri

Mitä jäi evokille pääsiäisestä mieleen?

Eikö yhtään mitään?

No eipä tietenkään yhtään mitään. Ei varsinkaan ateisti-tai ev.lut-evokeille, patsi tietenkin värikkäät munat ja tiput, ja puput ja rairuoho sekä jossain pohjanmaalla roihuavat pääsiäiskokot noitien karkottamiseksi.
Ehkä joku hurskaimmista muistaa kuitenkin lapsuutensa pyhäkoulusta hämärästi sen että miten Raamattu liittyy pääsiäiseen, vai muistaako?

Repen pääsiäistunnelmat kyllä arvatenkin ovat mustamielisiä joten en nyt kysy häneltä yhtään mitään.

Asiani ydin on se että mielestäni juuri meidän pääsiäisemme, joka on erinomaisen ihana sekoitus pakanuutta ja kristinuskoa on erinomainen malliesimerkki siitä että kuinka ev.lut kirkko on kokonaisuudessaan vain yksi äärimmäisen typerä sekoitus pakanuutta ja kreikkalaista filosofiaa sekä Raamatun asioita, niin että todellinen kristillisyys ei edes pilkahda mistään kohdasta esille.

Ei ole siis mikään ihme että puolet yhä kirkkoon kuuluvista pitää Jeesusta pääsiäistrullin veroisena satuolentona.

Eli hyvin ovat pappimme Jeesuksen seuraajina opetustyönsä tehneet, vai mitä?

Jeesus sanoi seuraajilleen että opettakaa kaikille se mitä minä olen opettanut teille.
Joten tulee olemaan ilo katsella kuinka Jeesus jonain päivänä tukistaa kunnolla pöllyttäen noita kelvottomia opetuslapsiaan kuten piispojamme
Riekkistä ja Mäkistä.

47

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirteenvaan

Niin, onhan se aika erikoista että kun raamattu kertoo että taivaassa pidetään ihmiselämää niin tärkeänä että siellä syntyy suuri ilo jokaisesta syntisestä joka kääntyy ikuisen elämän tielle, niin nämä riekkismäkiset eivät piittaa laumoistaan hilkun vertaa vaan tahallaan kompastuttavat tuhansia opettamalla jotain ihan muuta kuin aitoa kristillisyyttä.

• Niin jyrbä, kun nyt olet noin ahkera niin minäkin sitten olen, mutta sinusta poiketen vain yhdellä nimimerkillä, ja totean kolmannen kerran tässä ketjussa että pääsiäisestä jäi mieleen se, että hyväksyt lasten panemisen, kunhan asialla ovat jehovalaiset.

• jyrinveli

Olet täysi idiootti Repe. Nyt petyin sinun jatkuvaan panetteluusi lopullisesti mokoma ex-uskonostasi pois potkittu typerys.

Minä vain ajattelen. Ajattelen mieluummin asiaa niinkuin se todellisuudessa on. SIIHEN PYRIN.

Mutta olen viime ikoina tullut Repen puheiden perusteella siihen tulokseen että hän lienee täysihomo eikä vain bi.

• uwgi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Niin jyrbä, kun nyt olet noin ahkera niin minäkin sitten olen, mutta sinusta poiketen vain yhdellä nimimerkillä, ja totean kolmannen kerran tässä ketjussa että pääsiäisestä jäi mieleen se, että hyväksyt lasten panemisen, kunhan asialla ovat jehovalaiset.

Pääsiäisestä tuli mieleen että Repe hyväksyy lapsien surmaamisen kunhan asialla on jammu-sedän kaltaiset evokit.

• uwgojyri

Teki kovastikkin kipeää tuo Repen kommentti. Voivoi!

• uwgojori
        uwgojyri kirjoitti:

Teki kovastikkin kipeää tuo Repen kommentti. Voivoi!

Teki kovastikkin kipeää tuo uwgin kommentti. Voivoi!

• Aasiaaseurannutyouknowme
        uwgojori kirjoitti:

Teki kovastikkin kipeää tuo uwgin kommentti. Voivoi!

Repe ei ole muuta kuin Molocin inkarnaatio jonka ainoa maksettu tehtävä on toimia riekkismäkisten sanansaattajana, siis tyypillisenä ev.lut-homo-evoluutio-kirkko-fanittajana sillä enpä ole koskaan nähnyt hänen arvostelevan vaan kiittelevän kirkkoa vaikka väittääkin olevansa kirkosta eronnut. Siis selvääkin selvempi kirkkohomomyyrä.

Ai niin....meinasi unohtua, siis Repehän on tietenkin myös ilmisevästi homoilun takia poispotkittu ex........koska hän on tunnustanut tietävänsä ex-lahkonsa opit omien sanojensa mukaan 99%:sesti,

• jyrinveli kirjoitti:

Olet täysi idiootti Repe. Nyt petyin sinun jatkuvaan panetteluusi lopullisesti mokoma ex-uskonostasi pois potkittu typerys.

Minä vain ajattelen. Ajattelen mieluummin asiaa niinkuin se todellisuudessa on. SIIHEN PYRIN.

Mutta olen viime ikoina tullut Repen puheiden perusteella siihen tulokseen että hän lienee täysihomo eikä vain bi.

>Mutta olen viime ikoina tullut Repen puheiden perusteella siihen tulokseen että hän lienee täysihomo eikä vain bi.
        Ymmärrän että tuo "täysihomo" on pahin loukkaus, minkä voit toisesta keksiä. Ihan kiusallasi soisin sen olevan totta, mutta kun tämä todellisuus asettaa tällä puolen rajaa omat ehtonsa...

• Aasiaaseurannutyouknowme kirjoitti:

Repe ei ole muuta kuin Molocin inkarnaatio jonka ainoa maksettu tehtävä on toimia riekkismäkisten sanansaattajana, siis tyypillisenä ev.lut-homo-evoluutio-kirkko-fanittajana sillä enpä ole koskaan nähnyt hänen arvostelevan vaan kiittelevän kirkkoa vaikka väittääkin olevansa kirkosta eronnut. Siis selvääkin selvempi kirkkohomomyyrä.

Ai niin....meinasi unohtua, siis Repehän on tietenkin myös ilmisevästi homoilun takia poispotkittu ex........koska hän on tunnustanut tietävänsä ex-lahkonsa opit omien sanojensa mukaan 99%:sesti,

Hienoa, olen saanut jyrbän entistäkin sekaisemmaksi ikiomasta kiihkostaan.:D
        Anna palaa vaan. Emme koskaan unohda, että sinusta lapsenpanemisen hyväksyminen on oikein ja raamatun mukaista – ellet muuhun aihetta anna, kuten hurja puolustautumisreaktiosi antaa ymmärtää.
        Jehovalogiikka on muuten todella jännää: se että ei halua maksaa organisaation perimää veroa edellyttää organisaation vihaamista muutenkin. Ei ihme että umpipöhkö poppoonne pienenee tässä maassa vuosi vuodelta.
        Toki olen huomannut, että kirkossa on yhä paljon hyvin vanhoillista papistoa, jonka palkat oikein erityisesti haluan jättää maksamatta. Tästä meidän alueen seurakunnastakin on muuan "rokkipappi" kristillisten ehdokkaana, ja lieneepä kovasti lähellä monia lahkokretuja ajattelultaan hän.
        >Ai niin....meinasi unohtua, siis Repehän on tietenkin myös ilmisevästi homoilun takia poispotkittu ex........koska hän on tunnustanut tietävänsä ex-lahkonsa opit omien sanojensa mukaan 99%:sesti
        Näkemäsi unet eivät näköjään kaikilta osin vastaa todellisuutta.:D

• jultrulli

Älähän nyt Jyri taas liiottele.
      Kyllähän meidän kirkoissa kunnioitetaan Raamattua, sillä onhan meillä joulukirkko ja joulupukki ja joulutontut ja joululahjat ja tipetipetiptap, ja jopa jouluevankeliumi lukee Raamatussa, joten älä sinä yritä väittää että kirkon opetus pelkkää pakanasörsseliä.

• Niin jyrbä, kun nyt olet noin ahkera niin minäkin sitten olen, mutta sinusta poiketen vain yhdellä nimimerkillä, ja totean neljännen kerran tässä ketjussa että pääsiäisestä jäi mieleen se, että hyväksyt lasten panemisen, kunhan asialla ovat jehovalaiset.

• uwfgu

Niin jyrbä, kun nyt olet noin ahkera niin minäkin sitten olen, mutta sinusta poiketen vain yhdellä nimimerkillä, ja totean neljännen kerran tässä ketjussa että pääsiäisestä jäi mieleen se, että hyväksyt lasten panemisen, kunhan asialla ovat jehovalaiset.

Pääsiäisestä tuli mieleen että Repe kyllä hyväksyy lapsien surmaamisen kunhan asialla on jammu-sedän kaltaiset evokit.

• Reddington
        uwfgu kirjoitti:

Pääsiäisestä tuli mieleen että Repe kyllä hyväksyy lapsien surmaamisen kunhan asialla on jammu-sedän kaltaiset evokit.

Jammuhan oli harras kristitty jos oikein muistan...

• Ihanoksettaa

Niin jyrbä, kun nyt olet noin ahkera niin minäkin sitten olen, mutta sinusta poiketen vain yhdellä nimimerkillä, ja totean neljännen kerran tässä ketjussa että pääsiäisestä jäi mieleen se, että hyväksyt lasten panemisen, kunhan asialla ovat jehovalaiset.

Repe on sairas.

Siis ihan oikeasti SAIRAS.

Mutta pannaanpas Repe seurantaan, sillä kun seuraavan kerran huomaan piirteitä hänen henkisestä kieroutuneisuudestaan niin analysoin sen tänne pilkuntarkasti niin että jokainen voi itse päätellä että että missä määrin hänen päässään viiraa.

Tein näin Apolle ja Molocille ja muutamalle muulle ja niinpä he katosivat palstalta tutkimaan itseään.

• Reddington
        Ihanoksettaa kirjoitti:

Repe on sairas.

Mutta pannaanpas Repe seurantaan, sillä kun seuraavan kerran huomaan piirteitä hänen henkisestä kieroutuneisuudestaan niin analysoin sen tänne pilkuntarkasti niin että jokainen voi itse päätellä että että missä määrin hänen päässään viiraa.

Tein näin Apolle ja Molocille ja muutamalle muulle ja niinpä he katosivat palstalta tutkimaan itseään.

Sinua puolestaan tuntuu vaivaavan narsistinen tarve olla oikeassa. Lisäksi esiintymisesi on vinkki laajemmasta epäsosiaalisesta käytöksestä ja yleisestä tunneköyhyydestä ja itsekeskeisyydestä. Esität myös huonoa arvostelukykyä,häpeän puutetta ja on luultavaa että kaikesta edellisestä kumpuaa tiettyä epärehellisyyttä. Kun tähän lisätään käyttäytymisesi luotaantyöntävyys, saadaan aikaan mikä diagnoosi?

• Ihanoksettaa kirjoitti:

Repe on sairas.

Jyrbä on jo niin sekaisin, että hänen mielestään lapsennussimisen hyväksyjät ovat terveitä ja sen vastustajat sairaita. Mitähän vielä?

• Reddington kirjoitti:

Sinua puolestaan tuntuu vaivaavan narsistinen tarve olla oikeassa. Lisäksi esiintymisesi on vinkki laajemmasta epäsosiaalisesta käytöksestä ja yleisestä tunneköyhyydestä ja itsekeskeisyydestä. Esität myös huonoa arvostelukykyä,häpeän puutetta ja on luultavaa että kaikesta edellisestä kumpuaa tiettyä epärehellisyyttä. Kun tähän lisätään käyttäytymisesi luotaantyöntävyys, saadaan aikaan mikä diagnoosi?

"Kun tähän lisätään käyttäytymisesi luotaantyöntävyys, saadaan aikaan mikä diagnoosi?"

Kokovartaloperse. Aivan sama mistä suunnasta Jyrbän juttuja lähestyy, sonnanhajun erottaa jo pitkälle.

• tieteenharrastaja
        Reddington kirjoitti:

Itsehän tuo sitä nimimerkkivalinnallaan ehdotti:

"..saadaan aikaan mikä diagnoosi?"

Aika usein nuo jyrrin alatyylisimmät päästöt tosiaan oksettavat.

• mulkkisjari

Voi jyri jyri, sinä kaavoihin kangistunut tiukkapipoinen tuhsnsia vuosia vanhaan sen ajan ihmisille ehkä jotenkin sopineeseen uskonoppiin jämähtänyt harmaapartainen profeetta.Olet jäänyt pahasti kelkasta sillä kyllä se niin on että uskonnon on muututtava vastaamaan aikansamaailman ihmisten tarpeisiin, ja nyt kun elämme aikakautta jolloin evoluutioteoria opettaa ettei kukaan meistä ole täysin hetero tai homo eli lesbo, vaiika siitä ei olekaan mitään fyysisiä viitteitä, niin silti tämän opetuksen myötä evolutionistit ovat pääosin täysin epävarmoja sukupuoli-identistään kuten tältä palstalta hyvin näemme, niin kyllä kirkon on seurattava ajan henkeä ja sen on annettava maailman menolle siunauksensa.

Suosittelen että tiukkapipouskikset alkavat rakentaa kiireesti itselleen uutta arkkia ja menkööt sinne vanhanaikaisen moraalinsa kanssa.
      Katsotaan sitten että alkaako sataa, ja että mitä sataa.

• Niin jyrbä, todellakin pääsiäisestä jäi mieleen se, että hyväksyt lasten panemisen, kunhan asialla ovat jehovalaiset.

• uwfug

Niin jyrbä, todellakin pääsiäisestä jäi mieleen se, että hyväksyt lasten panemisen, kunhan asialla ovat jehovalaiset.

Niin Repe, pääsiäisestä tuli mieleen että hyväksyt lapsien surmaamisen kunhan asialla on jammu-sedän kaltaiset evokit.

• 314

Jammu-setä oli uskovainen ihminen.

• wugfi
        314 kirjoitti:

Jammu-setä oli uskovainen ihminen.

Evoluutiouskovainen.

• iwuheheh

On se niin väärin kun Jumala ei anna Jyrbälle minkäänlaista mahdollisuutta polttaa näin Pääsiäisen kunniaksi homoja roviolla. Mäkiset ja Riekkiset ilkkuu Jyrbän kaltaisten äärihihujen kustannuksella puhuen pirruuttaan homojen oikeudesta viettää ihmisarvoista elämää

• Tehdäänoikein

Aadam, mies, siis suomennettuna hepreankielestä on IHMINEN.

Joten annetaan vain homoille mahdillisuus eheytyksen kautta elää ihmisarvoista, eli miesarvoista elämää.
        Näin opettaa ev.lut-kirkon oma Raamattu.

Eeva ei ollut Aadam vaan Aadamista otetu.

• homousonsairaus
        Tehdäänoikein kirjoitti:

Aadam, mies, siis suomennettuna hepreankielestä on IHMINEN.

Joten annetaan vain homoille mahdillisuus eheytyksen kautta elää ihmisarvoista, eli miesarvoista elämää.
        Näin opettaa ev.lut-kirkon oma Raamattu.

Eeva ei ollut Aadam vaan Aadamista otetu.

Jep, riekkisläiset kääntävät sanan Adam homoksi.

Jos evoluutio olisi totta niin jokainen ihminen olisi jonkinasteinen homo.

Siksi kysynkin että miksi biologit eivät ole koskaan havainneet mitään biologista merkkiä homoudesta.

Siis jos alistamme umpihomo Repen biologien tutkittavaksi niin he eivät löydä hänestä homousgeeniä vaikka etsisivät tuhat vuotta, sillä homous on ajatteluvirhe eikä sitä löydetä mikroskoopeilla.

Jos evokkien väite siitä että jokainen ihminen on osaksi homo plisi totta niin tokihan sen pitäisi jotenkin näkyä myös fyysisellä puolella. Vaan ei näy.

• Pääsiäisestä jäi mieleen se, että hyväksyt lasten panemisen, kunhan asialla ovat jehovalaiset.

• uwfu

Pääsiäisestä tuli mieleen että Repe se vaan hyväksyy lapsien surmaamisen kunhan asialla on jammu-sedän kaltaiset evokit.

• uwfu kirjoitti:

Pääsiäisestä tuli mieleen että Repe se vaan hyväksyy lapsien surmaamisen kunhan asialla on jammu-sedän kaltaiset evokit.

Perhana, puppugeneraattori onkin jehova. No sillä lailla.

• uhgig

Toimiiko se sinun peppugeneraattori paristolla?

• uwfu

Jehovan todistajatkin ovat ihmisiä, tärkeämpää on että ei luule olevansa apina niin kuin evokit luulevat.

• uhuwym

Säälittävää seurata tämän lastenraiskaajien lakeijan puolusteluyrityksiä. Kovasti rääkyy, että huomio siirtyisi muualle.

• lopetajotyhmä

Et Repe parka näköjään kykyne hillitsemään kaikille jo ilmiselvästi näkyvää homoutesi vuoksi ex-uskonnostasi poispotkimisen vuoksi tuntemaasi kaunaa.

Voin kai täten julistaa tässä muidenkin palstalaisten puolesta että me olemme jo julistelujesi myötä ihan tarpeeksi tietoisia ongelmastasi joten annahan asian jo olla.

Etkö huomaa ettei alatikiihtyvä pajatuksesi kiinnosta edes palstan umpihomoja, siis sielunveljiäsi.

• lopetajotyhmä kirjoitti:

Et Repe parka näköjään kykyne hillitsemään kaikille jo ilmiselvästi näkyvää homoutesi vuoksi ex-uskonnostasi poispotkimisen vuoksi tuntemaasi kaunaa.

Voin kai täten julistaa tässä muidenkin palstalaisten puolesta että me olemme jo julistelujesi myötä ihan tarpeeksi tietoisia ongelmastasi joten annahan asian jo olla.

Etkö huomaa ettei alatikiihtyvä pajatuksesi kiinnosta edes palstan umpihomoja, siis sielunveljiäsi.

Jyrbä, jyrbä. Et pysty nyt mitenkään kiertämään vakavaa ongelmaasi, johon ikioman idioottiavauksesi ansiosta lankesit. Sanoudu heti irti jehovien lapsennussimisen hyväksymisestä, niin saat sielullesi rauhan. Ehkä.

• noidatroviolle

Mahtavat nettisivut, siis ihan oikeasti. Kielivaihtoehdoistakin löytyi muutama sata.Unbielivibul.

Ketä tarkoitat teikäläisillä? Minä ole oillut pääsiäiskokoilla aika monta kertaa trulleja häätämässö. Mutta teho on ollut vähäinen.
        Sillä ainakaan tämä palsta ei ole noista päässyt.

• noidatroviolle kirjoitti:

Mahtavat nettisivut, siis ihan oikeasti. Kielivaihtoehdoistakin löytyi muutama sata.Unbielivibul.

Ketä tarkoitat teikäläisillä? Minä ole oillut pääsiäiskokoilla aika monta kertaa trulleja häätämässö. Mutta teho on ollut vähäinen.
        Sillä ainakaan tämä palsta ei ole noista päässyt.

Sinähän saatat itse olla teikäläisten sivuston moderaattori?
        Mutta muistatko mitä se teidän Raamattu sanoo omakehusta?

• kekek-kekek kirjoitti:

Sinähän saatat itse olla teikäläisten sivuston moderaattori?
        Mutta muistatko mitä se teidän Raamattu sanoo omakehusta?

Miten se ehtisi?

• ufguwug

Repe hyväksyy lapsien surmaamisen kunhan asialla on jammu-sedän kaltaiset evokit.

• ufguwug

Ev.Luterilaiset tarkoitan tai Helluntalaiset.

• ufguwug
        ufguwug kirjoitti:

Ev.Luterilaiset tarkoitan tai Helluntalaiset.

Helluntalaiset ovatkin sellaisia vinkuvia Seurakuntansa seksileluja

• Jyrbäkään ei taida muistaa että pääsiäinen on ennen kristinuskoa ollut juutalainen juhla. Eilen illalla olin täällä Jerusalemissa juutalaisperheen luona pääsiäisaterialla. Ensin syötiin erilaisia ruohoja suolaveteen kastettuna, luettiin juttuja VT:sta, sitten mentiin pöytään kun oli ensin rituaalisesti pesty kädet ja viinikin siunattiin. Niin, sitä ennen oli sormenpäällä kosketettu viiniä ja viety tippa lautaselle 12 kertaa.

Et vissiin ole ollut?

• ohäouäouih

No en ollut vaikka suvussani on paljonkin juutalaisia.
        Joihinkin ilmeisesti merkityksettömämpiin juhliin olen kyllä osallistunut mutta en juuri pääsiäisrituaaleihin sillä nuo tietävät etten taivu niihin.
        Tehkööt taikansa ihan ilman minua.

Se toki vähän surettaa että nykyjuutalaiset ovat ihan pihalla Mooseksen lain suhteen, sillä heilläkin on käynyt kuten meillä, eli heidän omat riekkismäkiset ovat julistautuneet jumaliksi Jumalan tilalle. Sääli.

Ja sen vuoksi sinäkin saat bilettää yhdessä heidän kanssaan.

• ohäouäouih kirjoitti:

Joihinkin ilmeisesti merkityksettömämpiin juhliin olen kyllä osallistunut mutta en juuri pääsiäisrituaaleihin sillä nuo tietävät etten taivu niihin.

Se toki vähän surettaa että nykyjuutalaiset ovat ihan pihalla Mooseksen lain suhteen, sillä heilläkin on käynyt kuten meillä, eli heidän omat riekkismäkiset ovat julistautuneet jumaliksi Jumalan tilalle. Sääli.

"Tehkööt taikansa ihan ilman minua."

Eihän se ole sun kummempaa kuin ollaan lapsille kilttejä ja annetaan heidän virpoa.

"Ja sen vuoksi sinäkin saat bilettää yhdessä heidän kanssaan."

Sopii minulle. Ihan yleisen tietämyksen takia on hyvä tietää mitä he ajattelevat ja miksi he toteuttavat eri asioita. On sitten kokonaan toinen juttu uskoa niihin.

• ohäouäouih kirjoitti:

>Se toki vähän surettaa että nykyjuutalaiset ovat ihan pihalla Mooseksen lain suhteen, sillä heilläkin on käynyt kuten meillä, eli heidän omat riekkismäkiset ovat julistautuneet jumaliksi Jumalan tilalle. Sääli.
        Israel on ainakin jonkinlainen demokratia ja varsin maallistunut sellainen. Maan kansalaiset päättävät itse, miten he suhtautuvat juutalaisen uskonnon määräyksiin. Toivottavasti se surettaa sinua paljon eikä vain vähän. Jehovalaismoraalisi mädännäisyyden olet jo paljastanut, todennäköisesti toki puolivahingossa eli siksi että ajatuksesi ei pysy hurjasti näpyttelevän uskonkiihkosi kyydissä, mutta paljastanut kumminkin.

• MTK_sucks

"Se toki vähän surettaa että nykyjuutalaiset ovat ihan pihalla Mooseksen lain suhteen, sillä heilläkin on käynyt kuten meillä, eli heidän omat riekkismäkiset ovat julistautuneet jumaliksi Jumalan tilalle. Sääli."

Onneksi ovatkin "pihalla" Mooseksen lain suhteen. Toivottavasti jatkossa myös kovan linjan muslimit tulevat olemaan ihan pihalla sharia-lain suhteen. Maailma on vaan hiton paljon parempi paikka niin, että ihmiset ovat ihan pihalla joidenkin yliluonnollisten tahojen sanelemien lakien suhteen. Vai todellako Israelin oikeusistumissa pitäisi tarkastella sitä, tapahtuiko raiskausta jos kukaan ei kuullut kaupungissa naisen avunhuutoja. Herralle kiitos, että nykyään ollaan ihan pihalla.

• jyrinä

Huutaminen kurkku suorana on yhä tehokkain tapa torjua raiskaus.
        Seuraahan huviksesi uutisia joissa kerrotaan epäonnistuneista raiskausyrityksistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7284
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4702
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4634
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3378
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1985
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1768
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1747
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1610
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      35
      1522
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1287
    Aihe