onx mun sisko ny noita !?!?

APUA!!!

Hei nyt tarviis apua ja pikaisesti en tiiä liittyyx tää ja tuskin liittykään mitenkään tohon teevee-sarjaan mutta ny meil on kotona vaikee tilanne!!!SIIS ihan järkkyy... Pikkusisko eile yöl alko keskel yötä pitää outoo ulvovaa ääntä joho herättii koko perhe varsinkin ku koira alkoi räxyttämään, sisko leijui vuoteensa yllä about metrin korkuudes ilmas kädet ja jalat levällään!!!!!1 Sitse messus kovaan ääneen jotai ihme kieltä josta kukaa ei kait tajunnu mitää mitä se edes vois olla, muutenki huonessa oli jotenkin ylimaallinen olo kylmä ja siel välkkyi outoja valoi joiden lähdettä ei voinut paikalllistaa.....kauheeta!!!!! Sit ku faija yritti ottaa siskoa alas sieltä ilmasta nii siskon kautta virtasi jotain outoja energiaa iskään ja se ei voinu tehdä mitään.. mut onnex kaikki meni ohi ku sisko yhtäkkii huusi jonku sanan tai nimen ja sit se tippu sänkyyn ja lämpö tila nous takas normaalix ja ne ihme valot sammus....!! mut se ei muista nyt siitä mitään ja me olllaan soitettu lääkräille ja poliisillel ja sukulaisille ja sheriffille jos sellanen olis niin poistais tänki viestin!!!!11

14

1592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Phoepe*

Onkohan pikku-tyttö nyt käyny vähän liian aikasee ikää kattoo manaajaa?

• urpo

no voi ku oot hauska!! et ois voinu viel vähä tyhmempää juttuu kirjottaa. Veikkaan et oot seiska- tai kasiluokkalaine pissis, sillä vaan sellaset kirjottaa x-kirjaimii sanoihi!! voi häpeä...

• Minä vaan..

Aika kiva juttu!! hehehe (nauraa) xD Luulet sä tosiaan et joku uskois tollasta?? Menisit hoitoo!! Tollain touhu on ihan nauretavaa!! Ja se joka uskoo tollast on kans ihan seko!!

• xxx

Ei kai kukaan normaali ihminen voi leijua tosta vaan sänkynsä yläpuolella??? Puhutsä nyt ihan totta??

• mustahaamu

Johtunee liiallisista ilmavaivoista. Suurehko paine aiheuttaa leijumisen ja sätkyilyn. Ei hätää, nuku yösi rauhassa - mutta muista tuulettaa.

• anaali-anselmi

se johtuu siitä että mä PANIN TEITÄ KAIKKIA PERSEESEEN!!

• kunnolla

Luitteko kukaan tota viestiä kokonaan. Siinähän lopussa todetaan päivänselvästi, että se on vitsi... Et ei ehkä kannata miettiä, voiko tollasta tapahtua tai onko kirjoittaja tosissaan...

"ja sheriffille jos sellanen olis niin poistais tänki viestin!!!!11"

• Lumottu-Noita

Olet tainnut nähdä unta. Sellaista unta joka
      tuntuu niin todelta kuin ikinä voi. Niin ja
      kannattaa mennä Keskusteluihin ja sieltä USKONTO.
      Yliluonnolliset ilmiöt. Sinne voi purkaa näitä
      asioita.

• SIIS

oliko toi totta??

• oli totta

Joo, ssis ilman muutahan tuo oli totta!
        hei haloo?! ketään kotona?!
        Mä tiedän mikä sun siskoas vaivaa, se on kuule hullunlehmän tauti joka iskee tuollaisiin nautalehmiin, itse olet vuorossa seuraavana, hahaa!
        Se muuttaa aivot sienimäiseksi kudokseksi ja älykkyysosamääräsi romahtaa miinuksen puolelle, ja kas! sinusta on tullut teinibimbo joka kirjoittelee tälle palstalle puutaheinääpaskaa.

• o.k
        oli totta kirjoitti:

Joo, ssis ilman muutahan tuo oli totta!
        hei haloo?! ketään kotona?!
        Mä tiedän mikä sun siskoas vaivaa, se on kuule hullunlehmän tauti joka iskee tuollaisiin nautalehmiin, itse olet vuorossa seuraavana, hahaa!
        Se muuttaa aivot sienimäiseksi kudokseksi ja älykkyysosamääräsi romahtaa miinuksen puolelle, ja kas! sinusta on tullut teinibimbo joka kirjoittelee tälle palstalle puutaheinääpaskaa.

okeij...

• jeee

Sattunu kattoo manaajan liian nuorena???

• hullu vitsailija

tohon en tuu ikinään uskoman hah hah

• Phoebzzz

Joo halleluja tuskin kukaan uskoo tollasta. Kannattais soittaa jonnekki kriisipuhelimeen eikä tänne tulla ihmetteleen että mun pikkusisko leijuu ilmassa. Jos jättäisitte sen hernekeiton ens kerralla pois ruokalistalta, se kyllä auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3208
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      72
      1570
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      79
      1115
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      145
      1042
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      941
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      878
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      862
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      836
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      139
      775
    Aihe