onx mun sisko ny noita !?!?

APUA!!!

Hei nyt tarviis apua ja pikaisesti en tiiä liittyyx tää ja tuskin liittykään mitenkään tohon teevee-sarjaan mutta ny meil on kotona vaikee tilanne!!!SIIS ihan järkkyy... Pikkusisko eile yöl alko keskel yötä pitää outoo ulvovaa ääntä joho herättii koko perhe varsinkin ku koira alkoi räxyttämään, sisko leijui vuoteensa yllä about metrin korkuudes ilmas kädet ja jalat levällään!!!!!1 Sitse messus kovaan ääneen jotai ihme kieltä josta kukaa ei kait tajunnu mitää mitä se edes vois olla, muutenki huonessa oli jotenkin ylimaallinen olo kylmä ja siel välkkyi outoja valoi joiden lähdettä ei voinut paikalllistaa.....kauheeta!!!!! Sit ku faija yritti ottaa siskoa alas sieltä ilmasta nii siskon kautta virtasi jotain outoja energiaa iskään ja se ei voinu tehdä mitään.. mut onnex kaikki meni ohi ku sisko yhtäkkii huusi jonku sanan tai nimen ja sit se tippu sänkyyn ja lämpö tila nous takas normaalix ja ne ihme valot sammus....!! mut se ei muista nyt siitä mitään ja me olllaan soitettu lääkräille ja poliisillel ja sukulaisille ja sheriffille jos sellanen olis niin poistais tänki viestin!!!!11

14

1563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Phoepe*

      Onkohan pikku-tyttö nyt käyny vähän liian aikasee ikää kattoo manaajaa?

    • urpo

      no voi ku oot hauska!! et ois voinu viel vähä tyhmempää juttuu kirjottaa. Veikkaan et oot seiska- tai kasiluokkalaine pissis, sillä vaan sellaset kirjottaa x-kirjaimii sanoihi!! voi häpeä...

    • Minä vaan..

      Aika kiva juttu!! hehehe (nauraa) xD Luulet sä tosiaan et joku uskois tollasta?? Menisit hoitoo!! Tollain touhu on ihan nauretavaa!! Ja se joka uskoo tollast on kans ihan seko!!

    • xxx

      Ei kai kukaan normaali ihminen voi leijua tosta vaan sänkynsä yläpuolella??? Puhutsä nyt ihan totta??

    • mustahaamu

      Johtunee liiallisista ilmavaivoista. Suurehko paine aiheuttaa leijumisen ja sätkyilyn. Ei hätää, nuku yösi rauhassa - mutta muista tuulettaa.

    • anaali-anselmi

      se johtuu siitä että mä PANIN TEITÄ KAIKKIA PERSEESEEN!!

    • kunnolla

      Luitteko kukaan tota viestiä kokonaan. Siinähän lopussa todetaan päivänselvästi, että se on vitsi... Et ei ehkä kannata miettiä, voiko tollasta tapahtua tai onko kirjoittaja tosissaan...

      "ja sheriffille jos sellanen olis niin poistais tänki viestin!!!!11"

    • Lumottu-Noita

      Olet tainnut nähdä unta. Sellaista unta joka
      tuntuu niin todelta kuin ikinä voi. Niin ja
      kannattaa mennä Keskusteluihin ja sieltä USKONTO.
      Yliluonnolliset ilmiöt. Sinne voi purkaa näitä
      asioita.

    • SIIS

      oliko toi totta??

      • oli totta

        Joo, ssis ilman muutahan tuo oli totta!
        hei haloo?! ketään kotona?!
        Mä tiedän mikä sun siskoas vaivaa, se on kuule hullunlehmän tauti joka iskee tuollaisiin nautalehmiin, itse olet vuorossa seuraavana, hahaa!
        Se muuttaa aivot sienimäiseksi kudokseksi ja älykkyysosamääräsi romahtaa miinuksen puolelle, ja kas! sinusta on tullut teinibimbo joka kirjoittelee tälle palstalle puutaheinääpaskaa.


      • o.k
        oli totta kirjoitti:

        Joo, ssis ilman muutahan tuo oli totta!
        hei haloo?! ketään kotona?!
        Mä tiedän mikä sun siskoas vaivaa, se on kuule hullunlehmän tauti joka iskee tuollaisiin nautalehmiin, itse olet vuorossa seuraavana, hahaa!
        Se muuttaa aivot sienimäiseksi kudokseksi ja älykkyysosamääräsi romahtaa miinuksen puolelle, ja kas! sinusta on tullut teinibimbo joka kirjoittelee tälle palstalle puutaheinääpaskaa.

        okeij...


    • jeee

      Sattunu kattoo manaajan liian nuorena???

    • hullu vitsailija

      tohon en tuu ikinään uskoman hah hah

    • Phoebzzz

      Joo halleluja tuskin kukaan uskoo tollasta. Kannattais soittaa jonnekki kriisipuhelimeen eikä tänne tulla ihmetteleen että mun pikkusisko leijuu ilmassa. Jos jättäisitte sen hernekeiton ens kerralla pois ruokalistalta, se kyllä auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe