Tein vaalikoneilla testejä mikä puolue olisi lähinnä omia mieltymyksiä. Kaikki suosittelivat PerusSuomalaisia. Taidanpa äänestää heitä.
Puolueagenda lähellä minua
7
<50
Vastaukset
- onpa_ennuste
Sinun kannattaisi myös testauttaa itsesi lääkärillä ja katsoa minne tämä tie johtaa.
- lollollolloolol
" Sinun kannattaisi myös testauttaa itsesi lääkärillä ja katsoa minne tämä tie johtaa."
Sinähän sen tiedät:))
Itse rajasin vaalikoneesta persut pois heti alkuunsa.
- Puoluehaku
Joo, Lääkärillä voisi käydäkkin. Mutta toi meno mitä viime hallituksien kuvotukset ovat tehneet , (jättäneet tekemättä) ei enää lääkärikäynnilläkään parane.
Ajatelkaa nyt, Kataistrofijykä valjasti koko suomen kansantalouden vain edistämään omaa uraansa. Säikähti parka, pöytäkirjataiteilijanakin tunnettu, paremminvointivaltiotakin lupaillut, FANTASTISTA paremminvointia ja pakeni taiteilemaan lisää pöytäkirjoja rysseliin.
Ja noi sekasikiöhallituskuvatuksen muut puolueet eivät juuri mainintaa ansaitte. Oppositiokepulitkin ratsastaa paskalaeistaan, Green rockeistaan, tuulivoimahullutuksistaan,... jne ilmeiseen veret seisauttavaan vaalivoittoon 2. - Moilaska
Ai, että mikä agenda ?
- radenwåhgernmynsterheim
Kävin vaalikoneella ja se suositteli Jussi Niinistöä, melkein kaikkiin kysymyksiin vastasimme
samalla tavalla. Onhan hän koulutettu ja hyvät mahdollisuudet menestyä.
Sanokoot nämä läpättäjät täällä mitä tahansa. Läpättäjiä vaan harmittaa kun eivät itse pääse yrittämään. Täällä noita läpättäjiä riittää, esim. pepep ja ankalankosken exxä perssu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902937- 2101161
- 821116
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1191030- 791027
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2011008- 65852
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?21730- 70714
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57588