Tein vaalikoneilla testejä mikä puolue olisi lähinnä omia mieltymyksiä. Kaikki suosittelivat PerusSuomalaisia. Taidanpa äänestää heitä.
Puolueagenda lähellä minua
7
<50
Vastaukset
- onpa_ennuste
Sinun kannattaisi myös testauttaa itsesi lääkärillä ja katsoa minne tämä tie johtaa.
- lollollolloolol
" Sinun kannattaisi myös testauttaa itsesi lääkärillä ja katsoa minne tämä tie johtaa."
Sinähän sen tiedät:))
Itse rajasin vaalikoneesta persut pois heti alkuunsa.
- Puoluehaku
Joo, Lääkärillä voisi käydäkkin. Mutta toi meno mitä viime hallituksien kuvotukset ovat tehneet , (jättäneet tekemättä) ei enää lääkärikäynnilläkään parane.
Ajatelkaa nyt, Kataistrofijykä valjasti koko suomen kansantalouden vain edistämään omaa uraansa. Säikähti parka, pöytäkirjataiteilijanakin tunnettu, paremminvointivaltiotakin lupaillut, FANTASTISTA paremminvointia ja pakeni taiteilemaan lisää pöytäkirjoja rysseliin.
Ja noi sekasikiöhallituskuvatuksen muut puolueet eivät juuri mainintaa ansaitte. Oppositiokepulitkin ratsastaa paskalaeistaan, Green rockeistaan, tuulivoimahullutuksistaan,... jne ilmeiseen veret seisauttavaan vaalivoittoon 2. - Moilaska
Ai, että mikä agenda ?
- radenwåhgernmynsterheim
Kävin vaalikoneella ja se suositteli Jussi Niinistöä, melkein kaikkiin kysymyksiin vastasimme
samalla tavalla. Onhan hän koulutettu ja hyvät mahdollisuudet menestyä.
Sanokoot nämä läpättäjät täällä mitä tahansa. Läpättäjiä vaan harmittaa kun eivät itse pääse yrittämään. Täällä noita läpättäjiä riittää, esim. pepep ja ankalankosken exxä perssu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211