Lääkärin tarkastus.
Kävin hädintuskin peruskoulun olin siellä häirikkö. En saanut jatko-opiskelupaikkaa peruskoulunjälkeen ja jäin tyhjän päälle.
Heti kun täytin 18 menin sossuun sain asunnon ja rahaa. Minua yritettiin myös useaan otteseen laittaa eri koulutuksiin, mutta käytökseni ansiosta lensin niistä aina pihalle. Käytin naispuolisesta opettajasta titteliä Huora ja Miehestä Homo. Vietin 16-18-vuoteni huostaanotettuna eräässä perhekodissa. Siellä oli myös muita samanhenkisiä sähläreitä.Tuolloin myös päihteet tulivat kuvioihin.
Päätin jo tuolloin, että töihin en koskaan mene, ammattia en hanki, enkä myöskään mene armeijaan. Olin kuullut paljon huhuja kuinka sen voi välttää ja saada ne kuuluista hullunpaperit.
Lääkärille meno päivä tuli. Olin varustautunut sinne siten, että päälläni oli maanviljelijän haalarin. Jalassa liian isot kumisaappaat jonka sisään ja kärkiin hieroin koiran kakkaa. Keräsin koirankakkaa vielä lisää erästä toista tarkoitusta varten.
Ennen kuin menin sisälle terveyskeskukseen heitin keräämäni ulosteet maahaan ja hypin niiden päällä. Tämän jälkeen menin lääkäriin haisevana jne. Olin ajanut mm. toiseltapuolelta kokonaan tukan pois ja toiselta en. Kaljulle puolelle olin tussilla töhertänyt anarkiasti A:an ja hakaristin.
Kun tuli aika mennä lääkärrin. Nuorehko mieslääkäri huusi "oletko sä ihan pimee?"
Pistin molemmat kädet korville ja ja aloin huutaa korkealta ja kovaa " Uii,Uiii,Uii,Uii,Uiii,Uii."
Lääkäri häipy jonnekkin tuli pian kahden ambulanssi kuskin kanssa. "selvä tapaus viekää" Sanoi lääkäri kuskeille ja antoi heille jonkun lapun. -Yes, ajattelin tämhän tietä mielisairaalaa. Koko automatkan pidin silmiä kierossa ja huusin "pavilionki, Pavilionki,pavilionki."
Ja oikeassa olin pöpilään minut vietin. Aluksi sielä otettiin pois kakkaset saappaani ja minut työnnettiin suihkuun ja annettiin sairaalan vaatteet. Sitten minut vietiin psykiatrin eteen puhuteltavaksi samassa huoneessa oli 2kpl mieshoitajia ja 1 vartija.
Lääkäri alkoi kysellä voinnistani ja olenko ennen ollut psykoosissa (nauroin partaani) Yritin vastata lääkärille jotain mutta jätin aina lauseen kesken, jotta minusta olisi välittynyt umpihullu vaikutelma.
No olin siellä 4-päivää. Aloin meinaan pikkuhiljaa "parantua." Armeijasta oltiin ilmoitettu psykiatrille, ettei minulla ollut enää mitään asiaa edes pyrkiä asepalvelukseen. Juuri sitä hainkin. Nyt olen onnellinen melkein eläkeläinen. Tosin Sossusta mun kaikki rahat tulee,,,
Jos ette jaksa käydä sivaria niin lukekaa tämä
3
57
Vastaukset
- Halla-soini
Ja nyt olet Perussuomalisten kantavia voimia. Ajatella, niin se vaan joskus menee, eikö niin Jussi?
- OrjuusKasvaaaa
Aloittajan kannattaa pyrkiä eläkkeelle mahdollsimman pian. Takuu eläke antaa kivasti rahaa ja ei tarvitse ottaa työmarkkinatukitöitä vastaan joita vaalien jälkeen varmasti riittää karenssinuhalla. Onhan monen puolueen ohjelmassa työllä Suomi nousuun, mutta palkoista ei mainita. Töitähän riittää varmasti joka työpaikassa hirveästi, mutta palkkaa ei meinata maksaa millään paitsi suhteilla työllistyville.
- eläkeukko
Ei sulla vielä silloi mitään partaa ollut. Lie joitain haivenia haaravälissä jo orastanut.
Hyvä tarina sinällään. Kyllä sinussa on aineksia lasten kirjailijaksi. Yleensähän luovuutta pursuvat ihmiset on sillä rajamaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982