Ainakin tien 58 varrella oli kaikki vaalimainokset hajotettu. Ilmoittakaa poliisille jos tiedätte asiasta jotain.
Kyseinen anarkisti-idiootti oli heittänyt osan hajottamistaan vaalimainoksista pyörätielle. Siitä aiheutui hengenvaara pyöräilijöille. Siirsin omalta reitiltäni hajotetut mainokset sivuun.
Tapahtuma-ajan täytyy olla 5.4.2015 19:10 - 22:10. Ihmisiä oli sen verran paljon liikkeellä, että jonkun on täytynyt nähdä tekijä.
Kuka hajotti vaalimainokset?
6-1
3
135
Vastaukset
- Piraattionoriv.äinenkala
Kangasalta Kärsämäelle asti tarkastit tihutyöt? Koita nyt vähän sitä pipoakin löysätä vaikka ne pyöräilyhousut kiristää...
- 6-1
Siirsin taas eilen illalla uusia hajotettuja vaalimainoksia pois pyörätieltä.
Ei ole minulle yllätys ettei muille ole tullut sama mieleen kun ovat menneet ohi..- OrivedenHirnu
Vai että jätit roskast silleen että vain siirrit niitä paikasta toiseen. Ota roskat seuraavalla kerralla mukaasi ja vie ne asianmukaiseen paikkaan.
Tunge ne vaikka sinne pyöräilyhousuihisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066