https://vimeo.com/124201206
Juuri äsken YLE:ltä tullut dokumentti 370 mysteerilennosta tuo ilmi mielenkiintoisen asian, josta mediassa ei olla juuri mitään mainittu.
Englantilainen Alan Schuster-Bruce työskentelee tutkijana lentokoneille tutkapaikannusjärjestelmiä valmistavalle Inmarsata yhtiölle. Kyseinen yhtiö oli toimittanut satelliittipaikannusjärjestelmät myös MH370 koneeseen, joten Alanin oli tästä syystä helppo kirjautua katsomaan, oliko kone vielä lähettänyt signaalia tutkasta katoamisensa jälkeen.
Inmarsatin järjestelmiin kirjautuu aina kun kone on lähdössä nousuun. Mutta jos kone ei ole lähettänyt signaalia tunnin sisällä, niin silloin jokin paikallinen lähetinasema lähettää konelle ns. kyselyn/signaalin "oletko siellä". Johon kone sitten vastaa takaisin KYLLÄ. Näitä Inmarsat kutsuu ns. kättelyiksi/signaaleiksi.
Viimeisin yhteys MH370 koneeseen kirjattiin Australian, Perhissä sijaitsevalle maa-asemalle.
Inmarsatin tutkija teki lopulta hämmästyttävän havainnon ja huomasi että lento MH370 oli lähettänyt signaalia seitsemän kertaa n. kerran tunnissa, vielä tutkasta katoamisensa jälkeen.
Nämä tiedot päätyivät lopulta aina Yhdysvaltoihin asti ja lopulta Malesian viranomaiset saivat tiedon, kuinka sotilastutka oli vielä paikantanut tiedon koneen kääntymisestä paluu suuntaan. Eli lento MH370 käänsi kurssia kohti Etelää ja tutkijat saivat lopulta selville, että lentoreitti meni kohti Intian valtamerta.
Mutta sitten kun otetaan huomioon se, että koneessa oli polttoainetta vain rajallisesti. Niin tutkijoiden mukaan koneella ei voinut Intian valtamerellä lentää mihinkään maahan. Mutta yksi paikka siellä kuitenkin on, jonne kone pystyi lentämään ja se on USA:n sekä Iso-Britannian armeijalla hallussa oleva sotilastukikohtana toimiva saari Diego Garcia.
Kyseisen saaren historia ei ole kovinkaan valoisa, sillä vuonna 1971 Britannia ja Yhdysvallat tekivät keskenään sopimuksen, jossa Yhdysvaltojen sallittiin perustaa Diego Garcian saaren atollille sotilastukikohta. Tämän seurauksena paikallisten viljelijöiden maat pakkolunastettiin ja kaikki asukkaat ajettiin tiehensä. Heidät kuljetettiin Seychelleille ja sieltä edelleen Mauritiukselle.
Aina pakkomuutosta lähtien alkuperäisasukkaat ovat taistelleet oikeudestaan palata saarelleen, voittaen tärkeän asiaa koskevan lakijutun vuonna 2000. Tosin vuonna 2004 päätös kumottiin korkeammassa oikeusasteessa, päättäen samalla mahdollisuuden lailliseen asian oikaisuun Britanniassa. Tämän jälkeen iloit ja heidän kannattajansa veivät asian Euroopan ihmisoikeustuomioistuimen käsiteltäväksi.
Nykyään Diego Garcia on Yhdysvaltojen ja Britannian yhteisen sotilastukikohdan sijaintipaikka. Vaikka tukikohta on käytännössä pääosin Yhdysvaltojen hallussa, paikalla on myös jonkin verran brittien joukkoja ja poliisivirkailijoita. Tukikohta toimii laivaston tankkaus- sekä tukiasemana. Siellä on Yhdysvaltain ilmavoimien lentotukikohta. Tukikohtaa käytettiin B-52-pommittajien tukikohtana Persianlahden sodassa 1991 ja Afganistanissa 2001.
Vuonna 2003 alueelle rakennettiin siirrettäviä suojia B-2-pommikoneille jonkin verran ennen Irakin uutta sotaa. Tukikohta on osa Yhdysvaltojen avaruuden tutkimisverkostoa (Space Surveillance Network) kolmen teleskoopin GEODESS-asemalla, mutta se toimii myös NASAn avaruussukkuloiden hätälaskupaikkana.
Ihmisoikeusryhmittymät väittävät, että sotilastukikohtaa käytetään yhtenä Yhdysvaltojen kiistanalaisista ”salaisista vankiloista”. Britannian ulkoministerinä 2001–2006 toiminut Jack Straw totesi, että Yhdysvaltain viranomaiset vakuuttivat hänelle toistuvasti, ettei saarta käytetty välilaskupaikkana eikä sinne siirretty vankeja.
Yksi mysteerilennon matkustajista Phillip Wood lähetti pian lennon katoamisen jälkeen jälkeen IPHONE-puhelimesta lähetetty kuvaviestin, jonka koordinaatit osoittivat intian valtamerellä sijaitsevaan Diego Garciaan, joka on USA:n armeijan salainen sotilastukikohta. Viesti kuului näin; "Minua pidetään vankina tuntemattomien sotilashenkilöiden toimesta. Tämä tapahtui sen jälkeen, kun lentoni kaapattiin. Työskentelen IBM:lle ja onnistuin piilottamaan kännykkäni alushousuihini konekaappauksen aikana. Minut on eristetty muista matkustajista ja olen nyt pimeässä sellissä. Minun nimeni on Phillip Wood. Luulen, että olen tullut huumatuksi, koska en kykene ajattelemaan nyt selkeästi."
Phillip Woodin naisystävä Sarah Bajc antoi pian tämän tiedon jälkeen haastattelun mm. CNN:lle ja kertoi uskovansa siihen, että MH370 lennon perään tuli sotilaskone. Kului tuosta vain vajaa 2 viikkoa, niin hän sai useita tappouhkauksia puhelimitse. Mutta uhkaukset loppuivat, kun FBI tarjoutui auttamaan häntä.
Puolueettomien tutkimusten mukaan MH370 koneesta tehtiin useita havaintoja Malediiveilta, joka on n. 600 kilometrin päässä Diego Garciasta. Näiden silminnäkijähavaintojen mukaan kone lensi matalalla.
https://youtu.be/QpxN1tlqDeg
Mutta siltikin virallinen tutkimus on pyörinyt paikallaan ja aivan kuin jotkut pyrkisivät enemmän salaamaan, kuin t
MH370 lensi n. 7 t tutkasta katoamisensa jälkeen
11
<50
Vastaukset
- ssegrsg
https://youtu.be/QpxN1tlqDeg
Mutta siltikin virallinen tutkimus on pyörinyt paikallaan ja aivan kuin jotkut pyrkisivät enemmän salaamaan, kuin tutkimaan tätä tapausta.
Silti kuitenkin jos nyt mennään mahdollisiin syihin ja seurauksiin että jos tämän koneen katoaminen on ylipäänsä ollut ns. poliittinen. Niin kuka sen takana sitten on ja miksi.
MH370 lennolla oli mukana lukuisia (20 kpl) Teksasilaiselle puolijohdevalmistaja Freescale Semiconductorille työskenelleitä keksijöitä. Heistä monet olivat vain muutama vuorokausi aiemmin hakeneet patentin, joka liittyi sotateollisuuden elektroniseen sodankäyntiin. Keksintö liittyi sotilastutkajärjestelmiin.
Että jos nyt mietitään että mikä tuossa koneessa kiinnosti sotilastahoja jos mikä muu kuin nämä 20 Freescale Semiconductorin työntekijät. Heitäkö ei sitten muuten voitu ostaa USA:n armeijalle töihin, kuin kaappaamalla Malesialainen matkustajakone ?
Vaikka patentti oli jo haettu, niin voisi olettaa että tämänluokan huipputeknologisissa sotilastutkajärjestelmissä itse keksijät ovat avainasemassa, jos niihin vielä liittyy joitain erinäisiä ns. liikesalaisuuksia ja sellaisia salaisiin teknisiin asioihin ei mitkään Lord Jacob de Rothschildit yksinään pääse käsiksi.
Mutta on selvää että kun sotateollisuus kehittyy koko ajan, niin samalla myös tämä rosvopankkiirien eliitin rahoittama länsiarmeija yrittää pysyä myös elektronisen sodankäynnin monopoliasemassa ja peli näyttäisi olevan melko likaista sillä sektorilla.
http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2015/04/mh370-lensi-viela-n-7-tuntia-tutkasta.html - hybridiApassi
höpöhöpö
- Siinäsinullehöpöä
höpöhöpökö.Ei ole mitään höpöhöpöä ollenkaan. Jos Maleysian lentoyhtiöltä olisi heti MH-17 koneen alas-ampumisen jälkeen kysytty, montako konetta heiltä on kateissa,niin vastaus olisi sattanut paljastaa yhden lisä-salaliiton länsi-haukkojen piikkiin. Jos MH-370 olikin sama kone kuin MH-17, niin se selvittäisi koko kauhean terroristiteon, josta syyt eivät menisikään venäjän harteille, ja se olisi lännelle pahanlainen häpeä. Mitenkä tahansa asiaa harkitset,niin kaikkien todisteiden valossa USAlla ei ole puhtaat lakanat petaamassaan sängyssä. Diego Garsia sopii erittäin paljastavasti kuvaan. Nyt vain odottamaan mitä " tehtailtua rojua " he muka
löytävät jostakin austraalian vesistä " hollannin " maksaessa heille siitä. - hybridiApassi
>Jos MH-370 olikin sama kone kuin MH-17
Eipä näköjään ollut. MH17 on täysin varma ja selväkin tapaus.
Tod näk MH-370 ammuttiin alas kuten MH-17 tai se tuhoutui kesken kaappausyrityksen.
Erikoista on se ettei se sattunut ainoankaan primääritutkan näkökenttään lentonsa aikana.
Mutta enpä jaksa perehtyä enemmän...
((Ja on käsittämätöntä ettei lentokoneissa ole vielä tänäkään päivänä edes yhtä styrox palloa joka jäisi meren pinalle LED-vilkkuvaloa pilkuttamaan tai vaikkapa sos -lähetystä lähettämään, jotta summittainen sijainti selviäisi. Ehkä pitäisi ensin hukata Airforce-One jotta joku heräisi.)) - RupikonnienJuhlaa
Suomen kansan olisi syytä nähdä video Diego Garsian ihmisten häädöstä pois kotimaastaan totaalisesti heitteille tuntemattomaan saareen kuolemaan, brittien
tehdessä sopimuksen USAn kanssa perustaa saarelle leno-laivasto tukikohta
voidakseen sieltä käsin toimittaa hyökkäyksiä kohteisiinsa. He tappoivat kaikki saarelaisten koirat USAn sotilas-ajoneuvojen pakokaasulla. Koirat olivat saarelaisten lemmikkejä, sekä toimivat meren rantavesissä tuoden kalaa
omistajalleen. Niin raa-asti toimivat demokraattiset maat köyhiä kohtaan.
Kysymyksesksi jää, mitä tekee nato-usa suomalaisille kaiken päätteeksi. - Tyhjävaltameri
hybridiApassi kirjoitti:
>Jos MH-370 olikin sama kone kuin MH-17
Eipä näköjään ollut. MH17 on täysin varma ja selväkin tapaus.
Tod näk MH-370 ammuttiin alas kuten MH-17 tai se tuhoutui kesken kaappausyrityksen.
Erikoista on se ettei se sattunut ainoankaan primääritutkan näkökenttään lentonsa aikana.
Mutta enpä jaksa perehtyä enemmän...
((Ja on käsittämätöntä ettei lentokoneissa ole vielä tänäkään päivänä edes yhtä styrox palloa joka jäisi meren pinalle LED-vilkkuvaloa pilkuttamaan tai vaikkapa sos -lähetystä lähettämään, jotta summittainen sijainti selviäisi. Ehkä pitäisi ensin hukata Airforce-One jotta joku heräisi.))Kaikissa rikoksissa on aina " MODUS OPERANDI ". Motiivin hakeminen on
tärkeintä kaikissa tutkimuksissa, sitä ei ole tosissaan uskallettu edes vihjaista.
MH-370 koneessa oli paljon, mikä ei ollut sellaisenaan miellyttävää USAlle.
Seuratessani experttien lausuntoja, herää kysymys heille, " mitä te salailette " ?
Paljastuksista koituu hengenmenetys, sehän on selvää isossa politiikassa.
MH-17 länsi tuhosi saadakseen kansojen myötätunnon venäjän syyksi.
Sitä ei ole vaikeata huomioida ukrainan sodan luonteesta.Lisäät siihen edeltä-
suunnitellun natoliitoksen ukrainaan, niin alkaa kuva selvitä. - Piilosillaollaan
hybridiApassi kirjoitti:
>Jos MH-370 olikin sama kone kuin MH-17
Eipä näköjään ollut. MH17 on täysin varma ja selväkin tapaus.
Tod näk MH-370 ammuttiin alas kuten MH-17 tai se tuhoutui kesken kaappausyrityksen.
Erikoista on se ettei se sattunut ainoankaan primääritutkan näkökenttään lentonsa aikana.
Mutta enpä jaksa perehtyä enemmän...
((Ja on käsittämätöntä ettei lentokoneissa ole vielä tänäkään päivänä edes yhtä styrox palloa joka jäisi meren pinalle LED-vilkkuvaloa pilkuttamaan tai vaikkapa sos -lähetystä lähettämään, jotta summittainen sijainti selviäisi. Ehkä pitäisi ensin hukata Airforce-One jotta joku heräisi.))Jos MH-17 olisi laskenut mihinkä tahansa lennonjohdon tarkkailemaan maahan, se
olisi noteerattu heti, mutta jos matkustajakone laskeutuu USAn salaiseen tukikohtaan, niin siitä ei ulkopuoliset tiedä mitään, sentähden sitä kutsutaankin
salaiseksi tukikohdaksi kaukaisen sijaintinsa mukaan.Salainen DEMOKRATIA ? - K.T.USA
hybridiApassi kirjoitti:
>Jos MH-370 olikin sama kone kuin MH-17
Eipä näköjään ollut. MH17 on täysin varma ja selväkin tapaus.
Tod näk MH-370 ammuttiin alas kuten MH-17 tai se tuhoutui kesken kaappausyrityksen.
Erikoista on se ettei se sattunut ainoankaan primääritutkan näkökenttään lentonsa aikana.
Mutta enpä jaksa perehtyä enemmän...
((Ja on käsittämätöntä ettei lentokoneissa ole vielä tänäkään päivänä edes yhtä styrox palloa joka jäisi meren pinalle LED-vilkkuvaloa pilkuttamaan tai vaikkapa sos -lähetystä lähettämään, jotta summittainen sijainti selviäisi. Ehkä pitäisi ensin hukata Airforce-One jotta joku heräisi.))Tuhoutuneesta koneesta otetut valokuvat ovat tunnuksiltaan identiteettiset ?
K.T.USA kirjoitti:
Tuhoutuneesta koneesta otetut valokuvat ovat tunnuksiltaan identiteettiset ?
Ei tosiaankaan ole.
Tyhjävaltameri kirjoitti:
Kaikissa rikoksissa on aina " MODUS OPERANDI ". Motiivin hakeminen on
tärkeintä kaikissa tutkimuksissa, sitä ei ole tosissaan uskallettu edes vihjaista.
MH-370 koneessa oli paljon, mikä ei ollut sellaisenaan miellyttävää USAlle.
Seuratessani experttien lausuntoja, herää kysymys heille, " mitä te salailette " ?
Paljastuksista koituu hengenmenetys, sehän on selvää isossa politiikassa.
MH-17 länsi tuhosi saadakseen kansojen myötätunnon venäjän syyksi.
Sitä ei ole vaikeata huomioida ukrainan sodan luonteesta.Lisäät siihen edeltä-
suunnitellun natoliitoksen ukrainaan, niin alkaa kuva selvitä."MH-17 länsi tuhosi"
Mh-17 ammuttiin kapinallisalueella ohjuksella joka tuli suoraan koneen edestäpäin, kapinallisalueelta.
Kapinallisilla oli todistettavasti juuri siinä suunnassa BUK ampumalaite josta käytettiin 17.7 yksi ohjus.
Ja laukaisulla on silminnäkijät jne.
- K.T.USA
Pian unohtuvat kaikki mystilliset katoamiset sekä räjäytykset. Tekojen takana olevat
demokraattiset terroristit petaavat tekonsa " psykoloogiseen kilpeen ",kansojen
päätöksiin, ettei niin kamalaa ihmistuhoa voi mikään hallitus tehdä omille kansalaisilleen, ja siinä se hämäys juuri toteutuukin.He tekevät ne kaikki hymyillen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085