Virrenkulma asuinalueena?

dacapoo

Olisin kiinnostunut Virrenkulmasta. Mihin kouluun lapset sieltä menevät? Ala-aste on ilmeisesti Kalevan koulu, mutta entäpä yläaste? Olisi kiva kuulla myös kokemuksia kyseisistä kouluista :) Alue näyttää todella kivalta, omakotitalo sieltä mietinnässä.. Onko rauhallinen alue? Vieressä menee ilmeisesti junarata, ei ilmeisesti kuitenkaan ole suurta melua? Hirveästi kysymyksiä, olisin kiitollinen kaikesta tiedosta :)

8

2725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinisiipi76

      Kurkelan koulu laajennetaan 600 oppilaan ala- ja yläkouluksi. Laajennus on valmis 2017. Alue on rauhallinen, hyvät ulkoilumaastot. Radanvarren kerrostalot blokkaa junanradan meteliä.

    • dacapoo

      Ok, kiitos tiedosta. Virrenkulman kerrostalot on ilmeisesti vuokrakoteja? Onko näissäkin ollut rauhallista meininkiä? Haussa rauhallinen ja turvallinen paikka lapsiperheelle :)

    • Sinisiipi76

      Taitaa olla suurimmaksi osaksi asumisoikeusasuntoja. Kai sielläkin ihan ihmisiä asuu

    • Ihmiset ei ole sen kummempia kuin omakotitalossa asuvatkaan.suuri osa on luopunut omakotitalossa asumisesta ja viettää onnellisia ja rauhallisia eläkepäiviä näissä kerrostaloissa.

    • Somppariin

      Kaukana kaikesta ja huonot kulkuyhteydet. Junaradan ryske kuuluu ikävästi ja niitä menee jatkuvalla syötöllä. Ympäristöön rakennettu ja ilmeisesti myös jatkossa rakennetaan lisää vuokra- ja asumisoikeus taloja. En suosittele.

    • el.suleiman

      Kulaseon huva paika. ei hairiota.
      Huva pissapaikka kaleevasa. vieresa.
      Vain suomilasia asu taala ja seolla hyvin asia.

    • Tyytyväinen

      Kerrostalot on asumisoikeis, omistusasuntoja ja vuokra-asuntoja. Bussit kulkee 30 minuutin välein keravan asemalle. Pakko sanoo, että tuntuu Keravan rauhallisimmalta ja lapsiläheiseltä alueelta. Vielä kun kaupan saisi tänne

    • EiKovinSuosittuAlue

      Palvelut kaukana, samoin koulut, sijaitsee ns pussinperällä. Keravan keskustaan ja junaasemalle turhan pitkä matka muuten kuin autolla. Päärata kulkee liian läheltä, josta todellakin aiheutuu melusaastetta. Alueelle on kaavailtu lisää sosiaalista asumista. Mitään sanomattoman näköinen savipellolle kyhätty asuinalue. Enpä uskalla suositella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe