"Jeesus on huoranpenikka":
http://www.magneettimedia.com/wp-content/uploads/2015/02/jeesusonhuoranpenikkagraffiti-e1425043639486.jpg
Ja tällehän köklöpölöttäjä sekä Arto käsiään taputtavat
Äärijudaistien graffititaidetta
16
<50
Vastaukset
- jeshua
Uskosta on kyse. Kun jumalan henki loi Jeesuksen, niin silloin toteutui raamatun ennustus messiaasta ja jumalan pojasta. Sinullakin on usko. Uskot joko muslimien allahiin tai juutalaisuuden jumalaan herraan sebaotiin, johon myös minä uskon, mutta kun tulee kyse oikeaoppisesta uskosta, niin minä perustan uskoni jesakaan, psalmeihin, Mooseksen kirjoihin ja yleensä ottaen vanhaan testamenttiin joka kertoo samat asiat kuin juutalainen talmud. Jos herjaat Jeesusta, jonka uskon messiaaksi, se on pilkkaa pyhää henkeä kohtaan, joka Jeesuksen loi. Vastaat teoistasi jumalan edessä. Et ihmisten enkä näin ollen edes yritä saada sinua uskomaan mitään. Itse aiheutettua. Oma vikasi, miten ihmiset sinuun suhtautuu.
- Ilman.grafiittiakin
Realismia näitten valejuutalaisten, alkujaan kasaarien (Etelä-Venäjältä: lue Wikipediasta) agendasta: http://mvlehti.net/2015/04/08/kuinka-sionistit-hajoittavat-ja-hallitsevat-suomenkielinen-tekstitys-jarkyttava-video/
Tai vain oikeastaan yhdestä toiminnasta, joka tähtää muitten kanssa samaan lopputulokseen: äärifasistiseen orjayhteiskuntaan joka tunnetaan uutena siinistisena maailmanjärjestyksenä. Netistä löytyy lisää kaikkine haaroineen jotka nämä valejuutalaiset vahvistabat. Niin sanotaan teilläkin jos äiti ei ole lapsen syntyessä naimisissa.
- uskoajumalaan
Kerron sinulle rukousvastauksen jonka sain 1,5 vuotta israelilaisen miehen puolesta rukoiltuani.
Israelilainen sotilas oli joutunut palestiinalaisten panttivangiksi ja oli ollut vankina jo yli viisi vuotta eikä loppua ollut näkyvissä. Aloitin rukouksen päivittäin hänen vapautumisensa puolesta. Lopulta helluntaikirkossa rukoilimme hänen puolestaan. Meni muutama kuukausi ja televisiosta sain kuulla sotilaan vapautuneen vankeudesta.
Kun rukoilemme, jumala katsoo sydämen asenteeseen häntä kohtaan, sillä raamattu sanoo, että rakasta jumalaa kaikesta sydämestäsi ja mielestäsi.
Mielellä me luomme ajatukset ihmisistä ja joko uskomme jumalaan ja Raamattuun tai kiellämme hänet. Palvelen samaa maailman kaikkeuden alkuvoimaa kuin sinäkin. Hän on luonto, sillä hän on luonut kaiken. Myös sinut ja minut. Meistä ei koskaan tule yhtä, mutta voimme kunnioittaa ja rakastaa lähimmäisiämme, kuten myös sinun jumalasi käskee. Samoin minun. Hän on suomalainen ja israelilainen sekä kaikkialla läsnä oleva henki, kaikkeuden yllä pitävä voima, joka katsoo sydämen asenteeseen lähimmäisiä ja jumalaa ja Jeesusta kohtaan.
Usko on lujaa luottamusta ja siksi ojentaudumme sen mukaan, minä ei näy, mutta jonka raamattu ja talmud meille osoittaa. - profetiat
Ensinnäkin talmudista luemme ennustuksen messiassta joka syntyy neitseestä. Näin ollen profetia on täyttynyt Jeesuksen syntyessä. Jos luet messias-profetioita vanhasta testamentista tai samat asiat talmudista, niin joko tunnustat jumalan ja uskot profetiat tai sitten kiellät hänet kaltaistesi kanssa.
" Niin minä lähestyin profeetta vaimoani ja hän tuli rasaaksi ja synnytti pojan. "
Kuka tämä on?- profetioitamessiaasta
Tässä vanhasta testamentista ja myös talmudista löytyviä ennustuksia messiaasta: Jesaja 7;14 ja 2. Samuelin kirja 7;12 ja 7;16 ja psalmi 132;11 jesaja 9;6. Voit lukea lisää uudesta testamentista luukkaan evankeliumista, jonka vanha käännös ilmoittaa vanhan testamentin profetioita. Sieltä löytyy jostain myös profetia messiaasta, joka syntyy neitsyestä ja jolle pannaan nimeksi Immanuel eli jumala meidän kanssamme. Näiden lisäksi löytyy loputon määrä ennustuksia jumalan vanhurskaasta palvelijasta, jonka jesaja ennustaa ja profetoi luvussa 52 ja 53.
Ei ole pakko uskoa mutta silloin kiellät sekä talmudin profetiat että myös vanhan testamentin profetiat, kumpaan uskonetkin. Onko sana 'neitsyt' väännetty sanasta netzer ?
Netzer tarkoittanee jotain uutta, oksaa, vihreää vesaa, jälkeläisiä, uusi puu, joka kasvaa vierelle vanhan, joka kuoli.
En ole lukenut Talmudia, en osaa hepreaa. Pitäisi osata muuten ei ymmärrä.- etsivänöytää
Neitsyt tarkoittaa nuorta neitoa;tyttöä, joka ei ole ollut sukupuoliyhteydessä koskaan eikä ole ikinä seurustellut. Tällaisen nuoren naisen jumala valitsi jeshuan eli Jeesuksen äidiksi. Kun kyse tulee talmudista niin tarkoitetaan viittä Mooseksen kirjaa eli juutalaisuuden Raamattua. Uskoisin että muut raamatun kirjat löytyy muista juutalaisuuden pyhistä kirjoista kuten ja uskoisin että löytyy kabbalasta jotain. Tämän verran tiedän Jeesuksen perheen ja Jeesuksen uskosta. Tutki kristillistä Raamattua eli evankelis-luterilaisen kirkon painamaa Raamattua. Se on minullakin. Sieltä löytyy Mooseksen kirjat eli talmud, mutta myös muita juutalaisiin pyhiin kirjoihin kuuluvia kirjoja kuten psalmit, jesaja, jeremia ja sakariaan kirja ja myös uusi testamentti joka vahvistaa vanhan testamentin kirjoituksuäia. Tätä ei kaikki kristityt usko mutta näin se minulle on opetettu ja minä olen kerran kuulunut luterilaiseen kirkkoon ja nyt en kuulu mihinkään kirkkoon mutta uskon jumalaan ja jeshuaan eli Jeesukseen messiaana ja jumalan poikana. Et menetä mitään jos tutustut raamatun vanhan testamentin kirjoituksiin.
Mooseksen kirjat on Toora, ei Talmud.
Tanak koostuu kolmesta osasta.
Ensimmäinen osa, Toora, sisältää asiat luomiskertomuksesta aina Mooseksen kuolemaan. Se on sisällöltään sama kuin protestanttisen Raamatun Mooseksen kirjat.
Toinen osa, Nevi'im (Navit), jakaantuu kahtia. Vanhemmat kirjat alkavat Joosuasta ja päättyvät Babylonian pakkosiirtolaisuuteen. Nuoremmat kirjat ovat varsinaisia profeettakirjoja.
Kolmas osa, Ketuvim, sisältää runoutta, viisauskirjallisuutta ja kerrontaa. Mukana on myös Tanakin ainoa ilmestykirjallinen teksti eli Danielin kirja.
Kertoo Wikipedia.- tietoviisaus
Kiitos. Oli minulle uutta tietoa.
- wikipedia
En muistanut että toora on lähinnä juutalainen raamattu. Nyt tiedän mistä löytyy muut profeetat. Kiitos opetuksesta. Luen lisää Wikipediasta.
- avioton
-- jeesu aivan selvästi sanoi "isäni synagoogasta " ajaessaan kauppiaita synagoogan ovelta ,ja hänen isä oli siis Kaifas -- jeesus haastoi vanhat ylipapit valtataisteluun synagogassa ,mutta hävisi ja joutui puihin -- siis ihan tavallinen valtataistelu tilanne.
- herjausta
Minulle usko on elämän perustaa. Sinä vitsailet ja herjailet toisen ihmisen uskon perusteista. Uskoa saa jokainen kuten tahtoo. Kukaan ei sitä kiellä mutta jumala katsoo muuhunkin kuin hyvään ulkonäköön.
- sovitus
Jättäydyn nyt vastaamasta herjauksiin. Juutalaisilla on messiaan odotus mutta kristityille messias on jo tullut. Tässä eräs eroavaisuus. Jos ymmärtäisit ja olisit lukenut messias profetioista ja ennustuksista; et ehkä herjailisi kristillisen uskon perustotuuksia. En väittele enää kanssasi. Teet syntiä herraa sebaotia vastaan herjatessasi hänen luotuaan. Herjauksesi koskee jokaiseen Jeesukseen uskovaan. Jumala rakastaa sinua ja jeesus on messias. Sinulta puuttuu usko perustotuuksiin jotka raamattu ilmoittaa. Jeesus on ainoa Jumalalle kelpaava syntiuhri, kun hän uhrasi oman poikansa. Jumala oli jeesuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä hän lukenut heille heidän rikkomuksiaan, sillä hän uskoi heille sovituksen sanan.
Usko on henkilökohtainen asia. Herjauksesta vastaat Jumalalle. Et minulle. En vastaa enää herjailuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024679- 272425
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102352- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4252020- 1751565
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1021291Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331097Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870