Mistä vaparit ovat nyt käräjillä?

riitaisat.vaparit

Palstalla on jo jonkin aikaa peräänkuulutettu tietoa siitä, mistä vaparit käräjöivät. Tiedetään, että käräjillä on nimenomaan vaparien kustannusliike, mutta ei mitään tarkempaa.

Erikoista on, että vaparit eivät suostu kertomaan asiasta. Siksi on ollut pakko kääntyä PAT:n puoleen. Tiedetään, että PAT:lla on jännitteinen suhde vapareihin, mutta tiedotuspimennossa ei ole jäänyt muita vaihtoehtoja.

PAT raportoi:

"3.12.2014 tehdyn yhtiökokouspäätöksen ja kokouksen pöytäkirjankin mukaan yhtiön piti olla selvitystilassa. Tällöin yhtiökokoukset kutsuu koolle yhtiökokouksen valitsema selvitysmies, ei hallitus. 3.12.2014 tehty selvitystilapäätös oli riitautettu, mutta ratkaisua ei ollut vielä saatu; näin asiaan liittyy epävarmuutta. Ajanjaksona 25.2.2015-1.4.2015 asiat eivät olleet edenneet käräjäoikeudessa."

Toisin sanoen 3.12.2014 päätös on riitautettu. Epäselvän tilanteen vuoksi kustannusliikkeen viimeisin kokous 1.4. on mahdollisesti ollut laiton. Vastuullinen osakastaho ehdottikin kokouksen keskeyttämistä, mutta sitä jatkettiin itsepintaisesti.

Kustannusliikkeen viimeisin kokous oli hyvin riitainen. Tarkempi kuvaus kokouksesta löytyy linkissä:
http://www.ateistit.fi/uutiset/uuti150402.html

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PAT.parempi

      PAT on avoimuuden asialla. Salailu ja peittely kuuluvat menneisyyden toimintatapoihin. VA-liitossa eletään vielä tunkkaisessa menneessä.

      PAT elää demokraattisessa kansalaisyhteiskunnassa, allekirjoittaa sen arvot ja katsoo ennakkoluulottomasti tulevaisuuteen.

      PAT - ateistien edustaja.

      • uskonnotonuuno

        Avoimuuden nimissä: Mitä PAT aikoo vuonna 2015 tehdä uskonnottomien asian edistämiseksi Suomessa? Jotain, mikä edistää meidän asemaamme yhteiskunnassa ja vastaavasti pienentää eräiden katsomusten erityisasemaa lähemmäs keskinäistä tasaveroisuutta?


      • anti-piispa

        Avoin ja salailematon PATin tietotoimisto taisi unohtaa myös epähuomiossa mainita, että PATin eräs ydinhenkilö on yhtälailla osallisena väitetyssä käräjöinnissä kustannusliikkeen osakkaana. Että pattilaiset jälleen käräjillä...


      • riitaisat.vaparit
        anti-piispa kirjoitti:

        Avoin ja salailematon PATin tietotoimisto taisi unohtaa myös epähuomiossa mainita, että PATin eräs ydinhenkilö on yhtälailla osallisena väitetyssä käräjöinnissä kustannusliikkeen osakkaana. Että pattilaiset jälleen käräjillä...

        No voisiko VAL ystävällisesti kertoa oman versionsa? Turha itkeä, jos ei halua kertoa. Kysytty on ja moneen kertaan. Ihmekös tuo, että PAT:n versio vain niittää mainetta. VAL:n oma vika.


      • riitaisat.vaparit kirjoitti:

        No voisiko VAL ystävällisesti kertoa oman versionsa? Turha itkeä, jos ei halua kertoa. Kysytty on ja moneen kertaan. Ihmekös tuo, että PAT:n versio vain niittää mainetta. VAL:n oma vika.

        Miten PAT kertoo oman versionsa avoimesti nimimerkin uskonnotonuuno kysymykseen tuossa ylempänä? VAL nähdäkseni on kertonut omat tavoitteensa hyvin selkeästi ja viime vuodeltakin pitkän listan tekoja, joilla noita tavoitteita edistettiin. Miten on tämän PATin tavoitteiden sekä toimien avoimen julkisuuden laita?


      • riitaisat.vaparit
        jimmyogg kirjoitti:

        Miten PAT kertoo oman versionsa avoimesti nimimerkin uskonnotonuuno kysymykseen tuossa ylempänä? VAL nähdäkseni on kertonut omat tavoitteensa hyvin selkeästi ja viime vuodeltakin pitkän listan tekoja, joilla noita tavoitteita edistettiin. Miten on tämän PATin tavoitteiden sekä toimien avoimen julkisuuden laita?

        Voit perustaa aiheelle oman ketjun. Tässä ketjussa keskitytään vaparien käräjöintiin. Voisiko VAL nyt ottaa kantaa asiaan? Vai onko vaikeneminen tulkittava myöntymiseksi: PAT kertoi totuuden?


    • ValeVaiRiita

      Saa nähdä millaisen riidan kehittävät anarkismista. Lehdessä oli paljon anarkismista, mutta Jori on ollut toisella linjalla. Tai sitten Jori vain valehteli.

    • Hyhhyhhuijaaa

      Ei ole selvää, että ko. asia menee käräjille. Sundström on kuitenkin aiemminkin hävinnyt käräjillä.

      • riitaisat.vaparit

        Miten niin ei ole? Mikä on prosessin vaihe?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe