Ärsyttää nykyisin niin energinen tuttava

OonKade

Ennen tämä tuttavanainen oli aina kiireinen: töitä töitä jne. ei ehdi tavata kavereita, ovet säppiin, ovikello pois päältä, epäsosiaalinen päivä: älkää soitelko jne. Nykyisin tuntuu, että kaikkeen riittää aika, varsinkin salille, lenkille, suursiivoukseen, elukoihin, töihin, harrastuksiin jne. Varsinkin tuon liikunnan ja laihtumisen jälkeen "piilokehuskelee" kunnollaan sos. mediassa. Voi kiesus, että ärsyttää! Argh! Ja voi hemmetti, että olen kateellinen! Itse sairastelen, enkä ole pystynyt kuntoilemaan, eikä ole itsekuriakaan tarpeeksi vähentääkseni herkkuja sun muuta, salilla käyntiinkään ei ole varaa saati kiinnostustakaan. Ihmettelen vaan, mistä ihmeestä tuo nainen nyt yhtäkkiä löysi sitä aikaa, jota ennen ei tuntunut töiden ulkopuolella olevan ollenkaan?

5

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehtiipaljon

      Tai sitten sillä on siellä mies

    • Mikäkateus

      Jos kysymyksessä on vain tuttava (kuten kirjoittaa), niin ei luulisi avaajaa paljon heilauttavan.

    • Icsics

      Kaikkeen mitä itse haluaa löytyy aikaa. Tiedän tämän. Kuntoiluun , laihtuneen, koirien tai kissojen hoitoon, harrastuksiin löytyy aikaa. Mene mukaan hänen harrastuksiin jos henkilö kiinnostaa, pelkään ettei hän ole tuttavanasi kiinnostunut sinusta tai ajatusmaailmastani.

    • katsokaveripeiliin

      olet huono ystävä, kun olet kateellinen ystäväsi onnesta. hänellä on nyt hyvä olla, onko se todella noin paha asia? onneksi en tunne sinua.

    • Oppeliini1

      Hei! Sinua Ei ärsytä tuttavasi! Sinua ärsyttää oma saamattomuutesi. Sille tuttavasi ei voi tehdä mitään, sinä itse kylläkin.
      Lakkaa narisemasta, se ei tuota mitään muuta kuin lisää turhautumista ja narinaa. Sen sijaan tee asialle jotain. Tiedät aivan tarkalleen mitä tehdä!

      Onko se aina hauskaa? Ei tietenkään , ekä tarvitsekkaan.
      Onko itsekuri hauskaa? ON! Jos sinä niin päätät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe