Osaako kukaan kertoa mitä kirpputoreja on tällä hetkellä toiminnassa Valkeakoskella?
Olen siitä tänään läpiajo matkalla ja mielellään kävisin. Netistä niin huonosti tietoa löytyy mitkä ovat vielä toiminnassa.. Tähän mennessä varmuus vain Hilman kirppis ja Walkkistori.
Pikaisia vastauksia toivon. Kiitos!
Kirpputori Valkeakoski
6
1830
Vastaukset
- Sdfssccs
Pyöräily on mukava laji, melkein yhtä mukava kuin tietokoneiden ja puhelimien hakkerointi.
http://www.valkeakoskensanomat.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1196034641333&ssbinary=true - ainakinnää
Koskikarassa on joku ja cittarissakin ainakin oli... torikadulla on spr:n kirppis ja Lidlin lähellä helluntaiseurakunnan kirppis.
- töykeys
Näissä onkin mukava käydä. Palvelu on aina ystävällistä. Muista ei voi samaa sanoa
- ghjyt
Valintatalon yläkerrassa iso, Apiankadun alussa.
- Qwekl
Valkeakosken keskustassa Koskikarassa, Koskikaran Kirppis toinen kerros
- Anonyymi
Tällä hetkellä ainoa yksityinen kirppis on Walkkistori, Apiankatu 2. Lisäksi Kaupungin ylläpitämä kierrätyskeskus Tankki, Helluntaisrk:n kirppis ja SPR:n kirppis, nämä pieniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2703371Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1001591- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991057- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63961
- 42807
- 47782
- 114738