Elätkö sinä työläinen toveri vapaassa ja turvatussa ympäristössä ?
Oletko sinäkin avaamassa rajat vapaalle maahanmuutolle ja haluat että rikolliset valtaavat yhteiskuntamme ? Jos välität lapsiesi turvallisen elämä jatkumisesta niin äänestät puoluetta joka joka turvaa lapsiesi tulevan elämän täällä Suomessa !
Suomessa on 500 000 työtöntä ja lisää tulee päivittäin kun työt siirtyvät halpamaihin jossa työt teetetään lapsityövoimalla ja heitä pidetään orjina.
Toveri joka äänestät, katso tarkkaan meneekö äänesi semmoiselle edustajalle joka lisää työttömyyttä eikä välitä hyvinvoinnistasi yhtään mitään?
Toverit miettikää tarkkaan ketä äänestätte
2
77
Vastaukset
- persukonnattuomiolle
Olen sitä mieltä että persujen piirissä tehdään normaalia enemmän rikoksia. Kaikenlaisia alkaen lasten hyväksikäytöstä, homoraiskauksista, väkivallasta, talousrikoksista. He ovat uhka maan turvallisuudelle ja siveellisyydelle. Heidät tulisi häätää maasta pois, koska eivät sopeudu lakeihimme. Persujen rikoksista pahin on epäisänmaallinen toisiin kansallisuuksiin kohdistuva sortopoltiikka.
Persut epäisänmaallisina rotugöbbelseinä tulisi karkottaa Somaliaan pakkotöihin somalivartijoiden kaitsettavaksi. Tämä rangaistus olisi heille lievä.- dx100
ei taida sunkaan hissi nousta ihan ylös asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882