Onko suomalaisilla katolilaisilla pyhiinvaellusmatkoja, esim. Roomaan?
Pyhiinvaellus
10
387
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee rättipäille hikinen vaellus kun taitaapiolla helle. Ottakaa bikinit mukaan ei allah nää jos vaihdatte vaatteet. Vain mielipuoli kulkee räteissä helteellä.
- Anonyymi
Muslimit on niin rätteihin kiintyneitä. Juutalaiset ja kaikki kristityt vaeltaa tietysti sinne Egyptiin hebrean kieli alkoi sieltä ja arabiaan missä näitä muisto paikkoja on paljonkin muslimit vaeltaa MEKKAAN medinaan kun taas kristityt Betlehemin ja rukousmatkoilla käydään kyllä myös kylvyssä uimassa tietysti ostetaan matkamuisto krääsää.Jeesuksen syntymä kaupunki on Betlehem jos ette tiennyt.
- Anonyymi
Arabiassa on kuuma ilmasto suomessa on kylmä siksi meillä heitetään vaatteet pois heti kun aurinko näkyy.Arabiassa he suojautuu kuumuudelta me kylmyydeltä meillä on toppatakit. ENNENKUIN SEKOAA PITÄÄ OPISKELLA ILMASTO ASIAT KULTTUURIT JA ERI USKONTOJEN ALKUPERÄ.
- Anonyymi
Onhan niitä. Tohtori Emil Anton on järjestänyt.
- Anonyymi
Eri uskonnoilla on omat historiat alkupaikat ja museot.
- Anonyymi
Roomaan on pyhiinvaellus alkuvuodesta.
- Anonyymi
Jeesuksen syntymä tapahtui betlehemissä YouTube Betlehem
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen syntymä tapahtui betlehemissä YouTube Betlehem
Katolinen kirkko kaikki kirkot on alkuisin betlehemistä ja Israel nimisestä maasta sana katolinen tarkoittaa yhteinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katolinen kirkko kaikki kirkot on alkuisin betlehemistä ja Israel nimisestä maasta sana katolinen tarkoittaa yhteinen.
Luterilaiset ja ortodoksit on myös alkuisin Israel valtiosta. Katolisen yhteisen kirkon alkuperä on ISRAELISSA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaiset ja ortodoksit on myös alkuisin Israel valtiosta. Katolisen yhteisen kirkon alkuperä on ISRAELISSA.
HOLY land lopunajan Sodoman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782