Kokemuksia Lendo-nimisestä lainanvälittäjästä?!

Veloissa

Nettisivujen mukaan (lendo.fi) toimii lainanvälityspalveluna eri yhteistyöpankkien kanssa. Vuosikorot/kulut huomattavasti pienemmät kuin muissa pikavipeissä/kulutusluotoissa. Itse täytin hakemuksen yrittäen hakea 4000€ muiden lainojen yhdistämistä varten... Onko kenelläkään kokemuksia tämän firman toiminnasta ja oletteko saaneet lainatarjouksia pankeilta?? Melko uusi lafka Suomessa, ilmeisesti v 2014 rantautunut tänne...

63

14644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i34iy5khk

      En ole koskaaan uskonut näihin lainanvälityspalveluihin, ovat eräänlaisia välistävetäjiä. Kannattaa lukea ainakin palveluehdot ennen kuin antaa mitään yksityisiä tietojaan.

      • Anonyymi

    • jooopopjoopajopo

      No en tiedä onko edes mahdollista saada hylsy näin nopeasti laitoin hakemuksen,ehkä klo:16 nyt käväisin kattomassa niin siellä sivuilla niin väitti tyylin että pankit tutkineet lainahakemuksesi. Mutta emme löytäneet yhtään lainatarjousta. Voiko noin nopeasti muka tulla edes vastauksia pankeista?
      Samanlainen tämä on kuin noin kaikki muukin hirveää huutelua ja ylistystä sivuilla lainojen ja pikavippien yhdistämisestä, mutta noista mistää mitää irtoa. 10 tonnia mitä hakenut ja kuukaudessa maksut tippuisivat vaatimattomalla 600eurolla :D no ulosottoon taitaa mennä en jaksa enää yrittää-....

      • ujgujhgfff

        Takuu-Säätiön takausmahdollisuus kannattaa tutkia ensimmäiseksi, samoin kuin kunnallinen sosiaalinen luotto. En oikein jaksa uskoa, että lainanvälityspalveluista saisi edullista järjestelylainaa.


    • Sansku123xyz

      Olen kokeillut aikoinaan Freedom-rahoitusta, ja he muistaakseni löysivät 2-3 ehdotusta aika monesta vaihtoehdosta. Nyt olen jo maksanut poiskin tuon lainan eli sikäli se auttoi aikoinaan.

    • Ma_tias

      Jotain epäilyttävää Lendon toiminnassa on, koska eivät voi kertoa asiakkailleen keille he välittävät lainapyynnöt.
      Erityisesti asiakaspalvelusta kysymällä tuli tämmöinen yhdentekevä vastaus:
      "Hei!
      Yhteistyökumppaneinamme toimii yleisimmin Suomessa toimivat yksityiset rahoituslaitokset ja yksityiset pankit.
      Ystävällisin terveisin,
      Lendo asiakaspalvelu"

      Vertailun vuoksi esim. Freedom-rahoitus kertoo lainanmyöntäjätjulkisesti www-sivuillaan

      • kysylainasuoraan

        Laitoin Lendolle lainahakemuksen, 2000 eur 2 vuoden maksuaalla. Aika pian tuli tekstari että löytyi yksi lainaaa. Se osoittautui Aasaksi joka lainais 2000 eur vuoden laina-aalla. Aasa on vain pirun kallis, niillä on n 400 euron alkumaksu korot ja tilinhoitomaksut päälle Kun en sitten hyväksynyt lainaedotusta soittivat Lendolta ja kysyin eikö muuta löydy ja sieltä tuli vain vastauksena ei. Tuli mieleen että erityisesti ovat Aasalle hankkimassa asiakkaita,


    • Oikealtapankilta

      Kokeilisit Danske bankia, Nordeaa, Osuupankkia etc. noitten vippifirmojen si´jaan...

      • efehfherguf4

        "Kokeilisit Danske bankia, Nordeaa, Osuupankkia etc. noitten vippifirmojen sijaan..."

        Asiathan etenevät usein näin:

        1) Haetaan pankista lainaa
        2) Haetaan pankista lisää lainaa, jota ei kuitenkaan myönnetä
        3) Yritetään huonolla menestyksellä muitakin pankkeja
        3) Otetaan kulutusluotto pikavippifirmasta
        3) Otetaan toinenkin kulutusluotto, mutta eri pikavippifirmasta
        4) Otetaan kolmas, neljäs, viides ja kuudeskin kulutusluotto, kaikki eri pikavippifirmoista
        5) Huomataan, että rahat eivät enää riitä lyhennyksiin
        6) Keksitään, että ongelmaan on yksi ratkaisu: vielä yksi laina, tällä kertaa yhdistelylaina, vakuudettomana tietenkin
        7) Pankki kieltäytyy vakuudettomasta yhdistelylainasta
        8) Mikään pikavippifirma ei halua antaa isoa vakuudetonta yhdistelylainaa
        9) Kysytään yksityistä lainaajaa


      • korkotippui30pinnaa

        Usein pankit myös kieltäytyvät lainaamasta vaikka olisi vakuuksia vaikka kuinka paljon. Mulla kävi näin viime vuonna, piti pidentää asuntolainaa ja samalla ottaa 5000 eur kulutuslainojen maksamiseen. Ei käynyt kun näkivät että oli maksuja perintätoimistoon. Nyt vuosi myöhemmin sain OP sta sopivan lainan, eivätkä edes halunneet katsoa tiliotteita. Ovatko ajat muuttuneet?


    • Jack54

      No jos joku haluaa tukea Svenssoneita niin antaa mennä vaan. Omistaja kun on Swedupellejen Schibstedt.

      • Uyv

        Norjalaisia ne on mut kai se on sama adua tuollaiselle ummikolle


    • enhakislainaatuolta

      Luin lendo.fi ehdot ja en ala jakamaan tietojani ties minne. Sähköpostiin vain turhaa täytettä!
      Saan lainaa tavallisesta pankista isommankin summan, mutta en mistään muusta edes pienempää summaa esim. ellos-laina, kun minulla ei ole säännöllisiä tuloja.

    • vesapoik

      Hain lendolta yhdistelylainaa 6000e ja meni noin 30min niin tuli tekstiviesti että olen saanut yhden tai useamman lainatarjouksen. Menin nettisivuille jossa toinen laina olisi ollut 500 euroa kahdeksi vuodeksi ja korot ja kulut enemmän kun itse laina. Toinen laina oli aasalta3000e ja kallis sekin. Bank Norwegian antoi suoraan 10000 ja lyhennyserä 120 euroa 15 vuoden ajan. Kiitos Bank Norwegianille joka pelasti mut pikavippikierteeltä ja samalla yöuneni ja elämäni. Älkää ottako pikavippejä ihmiset... Hyvää kesänjatkoa

      • KiinnostaaTietää

        Millä kuukausituloilla sait tuon norvegian lainan?


      • Eiherranjumalamitätouhua

        Otit 10000e lainaa ja päätit maksaa takaisin 21600e.
        Mahtaa vituttaa parin vuoden päästä!


      • Halpaakuinsaippua

        Ei sitä 21600e joudu maksamaan, jos maksaa lainan nopeammin pois. Jos menee tuo 15 vuotta, niin se on kuitenkin paljon halvempaa kuin perintäkierre ja ulosotto saman pituisina, ja mukavampaa muutenkin.


    • Santanderilta me saatiin 8000€:n laina. Koko prosessiin meni 4 päivää ja rahat tilille. Sähköisesti läheteltiin liitteet, jotka olivat mm.puhelimella otetut valokuvat tilinauhoista ym.

      • Milloinvaan

        Kuinka isolla kk erällä ja kuinka pitkäksi aikaa?


    • 444

      Lupasivat laitta sähköposti viestin mutta kesti yli tunti ennen kun se tuli perille luulin että oli email väärin kirjoittu ja laitoin uuden identisen laina hakemusen sen takia jonka nyt haluan poista eli haluan ainosatan sen minkä olen alkekrjoittanut munust typerä laik pykälä joka velvoitta pitämän puh numeroa juuri sen taki että laik pyklälä i mitenkän velvoitta sihen vastaman eli muelummin vaikkapa oli paljon hödylllisepi laki pyälä sellainen joka kieltä pitämän sellaisia numeritta johon ei iknä vastatta eil olen kouttanut neljästä puh ja loppu tulos aina sama eli tule vietäiä että lata lisä laina hakemuksia mutta mitä vittua on jo yksi hakemmus lian paljon paljonko hakemusia sinne tötyy latta piitäkä sinne latta tuhat hakemusta lisä vaikka jo on yksi lian paljon. [email protected]
      0452612210
      Sanka että tämä sen takia kun nittä ei saa muten kinni ja käskekä lukeman ei oli mitä vittiliua minulakan ei ole aika odotta motta päivä enne kun ne saa kinni siksi tämä kun oli ainut tapa sada kinni.

    • 444

      Eli yöllä hyvksytty ja alke krijotettu laina hakemus nyt sain vahigossa tietä asiakas palvelut chat että muinun kaikki tiedot vomassa olvat hyväksytyt lallekurjoitetut laina hakemuset poistettu ja mun ninissäolevat kikki puh numerot mustalla block listalla eli nyt vihdon tidetän lupasin etyä jos laitta edes pieni ja ytimekäs selitys bannauksen syyksi koska minun ei mutenkä otettu yhteyttä enne bannausta asiasta ei mitenkän ilmoitettu minulle eli tällasta ei oli ikinä enenne tapahtunt eikä myskän ininä tapadu tai teiteykin voi tapahtua muutta tietenkin oen sinä tapanksssa sylistynty kohonki todella vakvan asia koska ei edes petos tai hujaus johda bannuksen vaan vaan kyllä.sihetä täyty olla paljon vakavapi syy eli täty ihan rehelisti myöntä etttä tämä ei tedellaka ollut mitkän kovin hauska yllätys ja vahigossa sain tästä tietä eli tämä myös tetin vähän sala mibultta ja joskus aikasi amulla tapatui joku suuri muutos eli ensi pni yyväkstyyt alekirjoutettiu laina hakumus muyta kun klo 5 jälkeen ei ollutkan fyrkat tilillä niin se omi ihan ensimäinen idikatio että joku muutos oii yhtäkkiä tapatunut eli adiakad palvelu chat edotyo uutta laina hakemuta kun ei minun teidoilla mitä löytynyt musta tukan kan atta sellasta enä ikinä laitta tänbe edes vahingossa eli minu kaikki taidot poistuu minun nimissä olevat kaikk ipuh numerot mustalla block laitoin nille 2 kpl email ja 2 kpl puh kinne voi latta oyhty ytimekäs syy mitä tähän johti en tiedä vastavako ne e li kos ei vatsa nii en mtinnkän itse pysty eds vahingossa arvat,syy tähän jos sinulle on esim paljon maksamattomia öinoja niin ainut tomoen pide olen lanina hakemusen hylkäminen eli se on ainut tomenpid mihin sellainen johtatietekin jos on tiedossa koska lutyo tidot taas palatu kunton .iin tietenkiän sillin on myös joku aika raja ja pöivä märä koska taas voi yrttä laitta laina hakemus mutta ehdotamstoei bannaus ja kikkien titojen paistaminen ja kikki minun nimisdä olevat puh numrot mustalla listalla eli jos tiellä mahdilloiseri on joku iden mitä mahdilisesti omi amulla voinut tapahtua mikä johti näin suuren muutoken jos ihan sata varma srlitys mistä tällainen madolliseti visi johtiu niin en teirekän maksa telki mijaon palkkion eikä myöskä isoa rahat summa eikä muöskän mikä olemato pieni raha summa eli jos,asutt lähellä minua nii palkkio on että tarjoan ruoka ruoka paikassa eli kunnun sisova pöytä ja jos adutte kaukana minsta niin pakio on joku sopivan kokoinenmittu silti ihan kiva raha sumna verkko pankki tili sirolla jolla vain osta jotan kiva eli litän hirveän isa raha,summa munulla ei ole vara maksa muut en mysäkn kehta maksa eli jos toelöä en tiedot niin kertoka ne kyllä te joa tapauksessa joatin kiva voutta osta sillä raha,sumall esim tupakka olut syödä tai limsa ruoka ym että ei sen nyt kuoetnkin mikan ihan onenmaton pieni raha summa ole ei minä ole ihan pa sr vous vakapa olla selkai.rn mtkä sopi sekä munille että tivotavasti myös tiedä milesyä rittävä eli vois olla vakapa 50 euro eli minä voi anta minun kaikki rahat kyllä minä valitetavasti myös täyty syödä joka pävivä eli tämä on sellaine realistinen minkä voin luvata eli sovitan tämä ja jos se on tidän mielestä lian pieni niin ehän te nyt mitänmijonia vou vaatia jos taillä on jotaun tietoa mistä tällainen voi johtiu kska tellä mene max 2 min kun te kerotte ne tiedot ja se raha summa on sihen 2 minutyin työpanoksen möde ihan sopivat nki tietikin vastimus en se että tidot täyty olla ralistiset ja myös että nitä pitä olla minulle hydylisä nyt teitenki yeittä selvittä kuinka vakavasta adiasta on kyse onko ainoastan tämä firma vai sako enä edes mistä laina elkö ihmisillä ole kerfa vuodessa oikeus ilmaiseksi takista luottu tiedot eli jos nisdä olu yöllä taoahtunyt jotain suuria mutoksia vurokauden vaihtuessa mutt tuskin sellainen kpda muhun kun laina hakemusen hylkämisen tuskin bannuksen koska srn kälken kun öuottp tiedot palauvat voi taas hakae laina niin kyyllä tiedot aina pudetän aktivisina se takia että taas voi hakennillä laina srn jäken kun luotto tidot taas ovat kunossa.

    • 444

      Satana otin laina saain 750 ptit vilä allekrijoitta laina sopimus liki piti pian tuil sähkö postin odotin melkein tunnin ei linikiåä edes vahigingossa eli ajatelin että varman joku kirjoritus virhe sähkö postin eikä ollut minkänlaita madollisutra tarkista muten minä olen sähkö posti osoiten kirjoittanut eli ajatelin että ainut tapa sada se luvattu alle kirjotitus linkki on rehdä uusi samanalainen laina hakemuus ja todella huollella tarkista että aivn varmasti kirjoitta sähköposti oikein mutta silti ei tullut luvattua allekirjotius linkkiä ja kahden tunni pästä tuli ne molemmat laina hakemuset alle kirjoitettavaksi eli alle krjoittin yhden laina hajemusen ja ajatelin että nyt olen kusessa ei ikinä hyväsy kun on kaksi täysin identistä laina hakemusta eli ainut tapa sada gakmus käsittelyn on sada se ylimäriäinen poistettu niin nopeasti kun mahdollista mutta sen ei pysty tekemän ennen amua klo 9 kun asiakasi palvuln aukea ja soitta sinne ja millän soitan jo nyt numerolla en pääse sinne stana juo nyt heti vöissä ajoin ennen kun mesta aukea kaikii minun nimissä olevat numerot firman black esti listalla hyvissä ajoin ennen kun firman puh puhelin palvelut aukea että ei edes vahigossa psty adia selivittämän jaa reheliststi kwtoa miksi ja mitö kun minun nimissä olvat numrot firman blacl lust esto listalla jo monta tuntia ennen kun firman puh palvelut aukea eilä0 edes vahingossa soitta ja jutele eds minutti minun kanssa ja kysy mikä tämä homma on että saa rwhelistwti kertoa eettä loin sen toisen sen takin kun lulin että oli kirjoitettu sähkö posti osoite värin ja sen takia ei allekirjoitus viestä yli tuntin eli ajatelin että anut tapa sada se alke kirjoitus vieti on tehdä uusi hakemmus ja aivan varmasti kirjoitta sähköposti osoite oikein kirjoitettu ja reen sen muta kuitenkan ei tule sittä luvattua allakirjoitus likkiä ja sitten rule yräkkä lolemnat laina hakemmukset 2 tunnin pästä ja allekirjotan yhden ja sen toisen en ede vahingossa alk kirjota vasn haluan sen pista muttaa kun ei minäå sinne voi soitta kun kaikki minun nimissä olevat puhelin numerot furman blacl musta esto listalka jo munta tunti enben kun firman puh palevelut aukea suttä ytäkkiä firma chat joka aukea samalla kun firman puh palvelut ja raupea jutteleman ja saan silttä tietä vahingossa ettö linu kaikki tiedot on poistettu ja linut banattu ja sitten vielä minun kimissä olevat puhelin numerot furma mustalla black esto listalla monta tuntia ennen kun firman puhelin ja chat palvelut aukea ettö jos vahingossa teet yden ylimäräisäen laina hakemuksen sen takia ettö lulet että olet kirjoitanut sähöposti osoiten väärin koska ne ain anuttakan kerta såoitra sinulle js kysyvät mikä on homman nimi mutta jo monta tuntia enne kun firman puh chat palvulet aukeavat tekevät johto pötökset ja mm seuravat timen pitet jo monta tuntia ennen kun firman puh ja chat oalvelyt aukeavat mm poistavat kaikki sinun tiedot bannavat sinut ja vie kaikki si un kimissä okevat puh nuerit firna mutalla black esto lustalla että sillon kun viddoin firman puh ja chat palvelut aukevat nni mitä ei ole tehtävissä mutta turha sinne edes vahingossa yrttä soitta kun sinun nimissä olevat kaikki kunerot ovat firman mustalla black esto listaalla ja chat ei voi mitän ne on poistnnet kaikki sinut tiedot jo monta tuntai ennen kun firmay yhtys palvelut aukea elu ne siellä chatissa voi mitä kun sinun tiedot on piustettu jo monta tuntia ennen kun firman chat aukea eli kun nillä kestä yli tunti ennen kuin tule se luvattu alle kirjoitus viesti niin tetenkin ajatele että sen takia ei inkinä tule kun olet kijottanut sähköposti osoiten väärin ja laitat sen takia uuden samaliasen hake muksen ja kun ei silti tule se luvattu alle kirjoutus viesti eli sitten tietenkin lulet että firman järjestemöss on vika eli se ei toimi ja sen takia turha odotta niäittä viestejä ja sitten yhtäkkiä kun olet odottanut yli kaksi runtia niin tule molemmet ja pööset vatsta klo 9 sanoman nille että poista sen ylimäriäsen hakemmuksen muut ne teke jo monta tuntia enne kun firman puh ja chat palvelut aukea mm seuravat timen pitet poistavat kaikki sinun tiedot bannavat sinut ja laittavat kaikki sinunun nimissä olevat puh numerot firman mustalla esto listalla kyllä sinä firmassa on sellaiset asetukset ja radikaluit tomen putit jo monta tuntai etukäten ennen kun firman4 yhteys palvelut aukea että sitren kun firman yhtys palvelut aukea etyä jos teet pinenen vahigon niin silloin kun firman chat ym muut yhtetys palvelut aukea niin mitän ei ole enä tehtävissä jo pelkästän sen takia että sinun kaikki tiedot on poistettu ja ja turha on edes yrittä soitta sinne kun kaikki sunu nimissä olevat puhelin numerot ovat ovat firman listalla ne ei edes kysy sinultra että oliko vahingossa vaai tahallan eikä ne edes vahigossa edes halua mitä kysyä sinultta eli eli be teje kyllä sellaiset radilkalit toimen pitet jos mobuta tinutia enben kun firman yteys palvelut auka etti sillä kun ne aukea niin mitän ei ole tehtävissä vaan sillon kun firman yhteys pavelut

    • 444

      aukea niin mitän olen enä tehtävissä vaa ne ovat tallan käyttänt periatessa kiakki niddes kätetävissä olevat tomien pitet jo monta tuntia enne kun firman yhtys palvelut aukea eli nee käyttä nämä poista kaikki sinut tiedot banna sinut ja ja kaikki sinun nimissä olevat puhlinet laitavat firman mustalle esto listalle ja kaikki nämä ne on suruttanur jo monta tuntia enne kun päöse chatin kautta sanoman niille että tiet pinen vahingon eli juuri sen ettö nentkivät kaikki nämö minulle monta tuntia enbe kun pääsin sonoman nille että en ende vahigossa ollut yrittäny hujata niitä niin pelkästän se kun minulla ei todellskasn ollut tarkoitus hujata nittä ja myös sinun kaikki hekilö tiedot ovat bannatut ja vaikkia minä jopa sata varmasti tidän että sata varmasti tulen ongelmia jos sinne mene halikkon kanassa niin voisin jopa kaikkista obgelmista huolinatta jopa mennä sinne sen haluikkon kanssa koska minä todelka pidän tätä vituluna ja jos joku edws vättä että tomenpitete eivät mitenkän ole radikaileja niiin ehån ben tietetkän sittä olen kun en ne te kun joka ikisien nidden käytytäistä tomenptietsä jos monta tunta enne kun sihen saa yhteyttä ja ihan kasiki perustu niiden omin jothto päätöksen ja sekin on ihan normilia että sähkö posti viestin perille tulo kestä yli kaksi tuntia kukan ei edes vahigossa kuvitele ett on sähköposti osote väärin kirjoitettu edes vahigossa kun hietit tilevat perillie noin nopeasti että kakista halikon käyttön lityvistä ongelmista huolimatta voisn jopa vaikka tiedät menn

    • 444

      sinne ampumaan ne vittulijat ja kusttajat kaikkista tulevistä ongelmista huloimatra voisin mennä sinne ampuman ne haluikolla siurä hyloimasta vaikka on teidossa että hluikosta sara varmasti tule paljon ongemia ja jos joku edes vahgiossa väittä että niindde tomenpitstä ei aihetyu minkanlaita hatta niin sekin on hyvä aprilli plil mm suinun kaikkia hekilö tiedot ovat banbatuja ja sinun kaikki sinun nimissä olevat puhlin numerot on firmam mystalla esto istalla eli sinä et ikinä saat sielttä laina ja sine et sinne ikinä voit soitta sinyn nimillssä olevilla puhlin nemerolilla ja ne ei kysy mitä vxa jos tete piene cahigon oket sata yrittänyt

    • 444

      hujata nittä ja kaikki käytetävissä olevsat tomen pitet eteata käytyön jon moneta tunti ennen kun firman sada yhteyttä en eds vahigossa kysy kilttä sako ampua ei nekimän minultta mitän kysynet ottivat vain köttön kaikki nidde käyetävistä tominen pitestä niin kun en nidden minltta mitän tarvitsä kysuä niin ei minunkan tarvitse nittä kysyä mintä esim että sanko apmua caa sen on minun radilkalisin tpmoen pite muutta koska neki käyttä minua kohta kaikii nidde radikalisimma tomenm pitet nii jyllä minäkin saa käyttö nittä kotan kakki munin radikalisnimmat tomen pitit sanaksn nillttö kysymättä.:)
      Eli paljonkon ne teke lisä tämä lisäksi jos nilie anta lupa käyttä kaikki mitän on kätyttetävissä tudki miteä enepää kun tekevät jon nyt ihan kaikki mutä voi tedäd ulää tavalli että ei ikinä edes kertakan edes vahigossa kysy lupa eli täyty ihan rhellusesti myöntä että pikkasen olen hermona js jo pelkästän se että minun nimissä olevat ksikkii puhelimet firman mustalla esto listalla tarkotta sittä etyä ne todella halua vatmista että ei edes vahingossa saa mahdollisuden sano ona näkennys niin seliionhan sellinen että ne mahdoliststi joskus olis pytännyt lupa johonkin niin kyllä on hyvä aprilli pils ja miksi ne souttasi munlken kun kaikki muinun nimissä okevat puhlin numerot ovat firman mustall eli esto listalla eli oikein varmista että ei edes vahingossa saa sinne soitettua hyvä että ei edes vahigossa tarvitse haluikoa varten laina kun sellainen jo ollut kauan mutt miksin minun putösi olla niin tyhmä että ketoisin etukäten mitä aika tehdä minulle ettöä kyylä minkin yrityön kasinö jotan pahapa kun halikkio enkä puhu sanakan nidden kanssa etu käten eil kyllä minkäin olen saanut selville että ankain nämä ne ovat minulle tehnet ja abain varnsti selviä lisä myöhemmin ja minulla on oikeus käyttä nittä kohtan mitä tahasa rajuja menetlemiä kysmättä nilttä lupa eli sama kohtelu kun ne minulla js minä en edes vahigossa yrittänyt kustta nittä mutta ne ovat kuitenkinitsen pättenet ettö olen bittä yrittänyt kysettaja minulla ei ole edes oikeus soitta ja miskis sittet tietun hekilön kakki hänen nimissä olvat puhelimet blokatan eikö ihmisillä ole lain muuka oikeus selivittä oma tekemä virhettä tai vahikoa vaai onko Lendolla itse oikeus pättä onko teko tahallnen tai vahiko tai tahalinen teko kysymättä häkilältä hänen oma näkemystä ja vielä estä hekilöä että hän ei saa ketän sillttä kinni ainutaka vietiä munille ei ne ovat laittanet ja aintakan puhlinta ne ei ole minulle soittanet mutta laitta tänne vilä minun kaikki täydet yhteys teidot silttä varltra että jos kövisikin hyvä säkä että he jopa tekisivöt tästä halikokosta rikos ilmotus niin saabön sanämalka neuvotella nidden kanssa oikeudessa ja kartoa mitä kaikki ne ovat minulle tehnet ja reheliststi kertao kaikki nidden minua kohtan käyttämät menetelmät sillä tavalka etyä ei sabakan nistä minulle kertonnut eli minulla on paloj kerottava oikeudessa sen takia että en aio edes vahigossa pyytäå kirjaslista menetlyä vaa edottamatia haulait itse tulla paikalke koska minulla on nille srkä pajon kerrottava ja paljon kysytätvä sen taki todella lups latti nilke sen verran paljon uhkauksia etyä nille ei mitenkän jää mutta vaihtoehtoa kun tehdä ukauksisista rikos ilmitous enkä todellakan edes vahigossa aio luvutta ennen kun ne ovat tehnet sen rikos ilmotiuksen joka anta minulle mshdollisuuden jutella nidden kanassa hekilö kohatisesti ja sen on koko homman idea koko ajan vain vakevempua uhkauisa kunnes nille ei ole mutta madolisuys kuh tehdä sen riko ilmoitus mitää anta minulle mahdollisuuden ja jutella nidden kanssa ja kysellä ja vielä otta selve sekä kertomalla että oikein kysymällä ja siten sada smalla selvys siihen kuinka lailllisia hedän menetelmät ovat eli oieuden känynti on anut menetelmä jolla hedät saa kinnin.:)

    • 444

      Lendolla on tavalla kaksi vaihto ehtoa joko myöteinen laina päätös ja jos sinunllua ei ole lanansatti mahdollisuus niin sitten sen vaitoeto on hujamalla asnettu iki banni ja se hujauksella asenttu iki banni saa jokainen aina kun joku kerra pyytä laina tarousta jos ei lainan saati mahdollisuudet. Eli minä anna tarkat ohjet mistä eerotat aidon laina pääätökseen hujaus iki banni päätökesetä ja nillä ohjella sinä voit jatukuvast tarkista sinun laina saanti kykyä ja jättä sen iki bannin asentamatta sillon kun sinun lainan saati mahdollisuudet ovat nolla ja myöhemmin kun sinun madollisuudeet ovat hyvä niin tidät myös mitkä ovat aidot laina päätökset. Eli sillon kun on aito laina päätös niin sinulle tule heti se allekirjoitus linkki heti ja totta kai kun se tule heti niin se ei ole iki bannin asennus vaan se eetä alle kijotus linkki vaan se että se alle kijoitus linkki eli se tarkoitta sittä että kun olet sen alle kirjoitttut niin Lendo on velvollinen sirtäämän rahat sinun tilille.

      JA sitten jos se allle kirjiutus linkki ei ikinä tule niin sen on sitten hujaus asnnus linkki älä tee mitän mene vain pois siltää niin et anna nille nittä hujaus iki banni oikeudet mitä ne halua asentta joka selle joka kysy laina tarjosta kerra jos ei olien lainan santi madollsuudet mutta kun tiedät että se allekrijotus linkki ei ikinä tule niin se on nidden iki banni hujaus laina päätös mutta kun tämä tidät niin mene silttä pois niin Lendo ei saa sinut hujattu asentaman sen hujaus iki bannin ja myöhemmin kun ti tlianne on muttunt voi tasás tarkista sinu laainan satti mahdollsuudet muttä älä vain kuvuitele että alle kirjutus linkki tule nopeammin jos laitat toisen lain hakumuksen koska sen toinen samaqnlainen laina hkemmus kumoa laina päätöksen ja asentta ja salli täydet iki banni oikeudet ja sen on se syy niksi se ei ikinä tule se tule vasta sitten kun ole littanut sen toisen sanmalasen laina hakemmuksen koska ne halua että senä luulet että ala keijoitus linkki tule noeammin jos laitat sen toisen sama lasien laina hakemusen mutta todelisuudessa tule ne molemmat smalla kerta sen jälken kun olet sen toisen lattanut ja samalla olet antanut susutomuksen asenta täydet iki banni oikeudet.

      Lendo asenta tyädet iki banni oikeudet jos laitat kaksi idtetistä laina hakumsta eli sinulla ei ole mitän madollisuta sada se alle kirjoitus linkki jos se ei tule anut mitä sinulla on madlloista sada on iki baanni eli anut mikä voit tedä jos ei se ikinä tule on mennä pois niin sinulla on edelllen mahdollsuus tarkista myöhemmin sinun lainan saanti madollisuut uudestan koska jätit sen LENDOn hujaus iki bannin asentamatta jos jos se allekirjotus likki tule heti niin sen teitekin on myöntty laina päätös ja sitten kun olet sen alle kirjotanut niin Ledonlla on velvollisuus sirtä rahat sinun tilile näillä ohjeilla sinä voit tarksta sinun lainan saati kyky niiin monta kerta kun haluat ja samalla vältyt asentamasta sen hujaus iki bannin jos sinun Lainan santi madollisuudet ovat nolla ja taas myöhemmin taas uudeastan tarkitsa sinun lainan santi kykyä.

      Eli ei lendo suustu sittä iki bannia postaman mutta minä nyt annoin nämä ohje juuri sen taki koska haulan kosta ledolle sillä että annat tarkat ohjet sittä miten erotetan aidot laina pätökset iki banni hujaus asnnus linkkestä ja sinä näillä vältyt hujaus iki baniltta silloin kun sinu laina santti kyky on nolla. Laittan villä minun tiedot niin LENDIO tietä kenelttä nämä ohjet ovat tullet.

      Thomas Issakainen
      Kinkoranta 16 A 25
      40930 Muurame
      045-2612210
      [email protected]

      MInä nyt kutekin toivo että näistä ohjesta on jotain hytyä ja varmasti joku jättä näillä ohjella sen hujaus iki bannin asetamatta jos lainan santti mahdolsuudet ovat nolla koska minun mielstä jos kerran saat kieltesen laina päätökset niin iki bannin asetaminen ei ole mun milestä oikeutatu vaan toitta kai sittä tillnetta voi arvoida myhemmin uudellen ja LENDOn milestä pitö aina hujata iki banni jos kerera laitta laina hakemusen jos laina saati mahdollsuut ovat nolla koska eri lutto frmat arvoi lanan saanti kykä eri tavalla niini sinä et voi aina tietä minkä on sinun lainan saati kyky mutta näillä ojella jätä sen iki bannin asetamatta jos sinun lanan santi kyky on nolla ja voit taas myhemmin kun sinun elämä tilenne onmuutunt taas tarkakist ja nosta aidot hyväsytytty laina päätöset ja toivottavasti niästä on hyötyä.

    • 444

      Tämä nyt todenäköseti on se syy miksi ei mikälisai sumen lain muuksia märäyksiä' noudatetan koska jos nyt joku yrittä sada nittä edes vastussen niistä menetlmistä jotka ne käyttä nniin kyllä minä anikin näidde teitojen perutella pian mene konkurssin mitä nyt tarkitta sittä että kun madolliset oikuden kännit alkavat niin firma ei edes ole enä olemassa mitä tietekin teke madolliset oikus prosseit madottomaksi niin täll tavalla pysty jättä kaikki suomen lain muukaset määräykset nodatamatta tämä on se syy sihen eli tässä https://www.finder.fi/Rahoitusta ja muuta luottotoimintaa/Lendo Oy/Helsinki/yhteystiedot/3035941 Mitä itse lulette näiden tietojen perutella iki banni sitt tietekin poistu muuta kun ei tidä koskeo se pelkästä LENDO vai myös tätä tästä tietoja https://fi.wikipedia.org/wiki/Schibsted ja tämä koti sivu http://www.schibsted.com/ Eikä nidden ylesissä ehdoissa elo minkänlaisa sustuksia pioketa sumen laista suotumus että saa käyttä sumen asikas tieto oy luvuttamat tiedot laina hakmusen käsittlyssä maksukyvyn arvionissa eli ne yliset tulo luott tiedot maksu häriy merkinnät ja tämä ensimäsen linkkin perutella LENDO maksu kyky on sellainen että sillä ei saa edes pika vippi eli ei ole vilä maksu häriy merkintä mutta se on se aika mitä mene sittä jollin laskut jää maksamatta sihen että maksu härintä merkitä astu voiman ja sen ensimäsen linkkin tietoj perutll on paljon jänny masamatta mutta masu häritä merkintä ei vilä astun voiman eli se on juuri nämä tiedot että maksmatta on sen verra että masu häritä merkintä on tulossa ja se teke sen firma tomitan kyvuttömäksi nnin ainut ratkasu silloin on kunkurssi ja näide tietojen purutella kyllä konkurssi hakemuksen kritteru tyhtyvät ainut mikä teke sen että firma edellen on timinta kykyonen on se että maksu häritä merkintä ei ole vielä astunut voiman mutta sitten kun sen astu voiman niin fima teke kunkurssi hakmuksen minä todlla en tidä kiunka pitkä se aika on sittä koska maksamatta jääneist laskuista mene sihen asti kunnes maksu häritä merkintä astu voiman mutta te jotka sen tidätte osatte sunille arvoida mite kauan maene sihen kunnes LENDO astu kukurssin eli mitä tämä nyt käytänössö tarkitta eli juuri se että kun on näin lyhyt toimta aika jäljellä nnin ei tietekän tarvitse noudatta mikä laisisi sumen lain muuksia märäyksiä koska ennen kun mahdolliset oikeus prossesit alkavat nnin ei ole enä firma olemassa muutta en tiedä sitten jos ne peruta jokun toisen tilalle eli se on tämä suome osa joka mene kunkurssin mutta se että ne ei ulko mailtta sirrä raha tänne suomen osan niin sittä pättelen oleta että konkurssi on aihetettu tahallan ja tietenkin myös kaikki vastu hekilöt ulko malasia ja sitten velat vero maksajien maksettavaksi ja samlla välyttä kaikki madoliset oikeus prosseit mitä nyt käytänössä tarkitta sittä että ssa poiketta sumen lain muuksista sännöstä niin paljon kun halua jos tee ihmettelette mistä tämä johtu niin LENDO ei ole niin väliä mainesta koska ei ole enä kauan olemassa eli jos tee nyt että halua että kätettän kaikki mahdolliset menetelämt jotka pikea suomen laista niin kättäky joku muu rehelinen ja sitte jos teillä on lyhtättömiä lainajo niin nidden lyhennys velvolissus ei teitenkä loppu kunkurssin myötä vaan ainut muutos on se että lyhennyset mene kunkurssi pesälle kunnes laina on kokonan maksettu. MUtta minä nyt en tiedä minksi ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli todenäkösti sin uudessa on sama vastu hekilöt eli sinä voit siksi edellen nosta nittä samoja hekilöttä vasta oikeus prossesjä myös nistä sumen lainmuuksista sänöstä joista on poikettu eli se että että ei voi oikekus prossejä nosta vaati hieman erilasen ratkisun eli se että se uusi ei kuku sine saman konsernin ja että ei ole samat vastu hnkilöt ja jos sumessa on joku muun niminen joka kuulu sihen sama konsernin niin peritteassa voit nosta oikeus proseseja sittä uttsa vast kunha sinä on ne samat vastu hekilöt ainkin nittä hiköilöttä vasta kakkista niitä sumen lain muuka rkkomist märyksistä eli periatessa minkä tansa suomessa oleva konsreinin firma vasta voi nosta oikeys prosessa jos sinä on ne hekölt kun sinä vahasa konkurssin mennesä firamasa eli kun firma mene kokurssin niin jos samat vastu hekilöt on jossain mussa missä tahanssa sumessa olevassa firmassa myös niistä jotka ne tekivät sinä konkurssin menessä firmassa jos ne ovat sumessa nnin sitten kun se firma mene konkrssin niin katso onko ne samat vastu hekilöt jossa mualla eli jos vastu hekilöt ovat suomasia ja varm lulisi että joku niistä niin tietekä periatta rittä se kriteri että heklöt edellen asuvat sumessa jotta voi nosta oikeus prossei eli ainut mitä et saa on madolliset korvukset.

    • 444

      MUtta suomalset vastu hekilöt savat edellen mahdolliset ragaistuket ja vaikka ne vastu hekilöt oliski ulkomalaset niin perittesa nittä' voi pakotta suomen oikuse prossia vastan mutts se edlytä tietkin törkeittä poikkemia suomen laista eli tarkoitta vakavia rikosia tuskimpa jota fimas hujas iki banni asunnust vasta voi nost sytettä jos ei firma ole olemssa pitse jos se edelle on vimassa suomess jossa mussa saman konserni yritysessä nni periateesa voit sittä vastan nost oikus prossessi niin kaun kun sen on jossa sama firma konsernissa voimassa.

      • jmä

        Täytyy olla tosi tyhmä, joka pikavippejä ottaa. Niin saat elämäsi sekaisin. Mene pankkiin ja pistä asiasi järjestykseen. Pitää elää niillä varoilla joita sinulla on. Pankkien korot 1-3 % lainatarkoituksesta riippuen.


    • vesakesa

      Oho mikä pauhaus. Lendo on hyvä pulju, itse kiitoksen velkaa kun sain vipit yhteen luottoon lendolla. !

      • huijarifirma

        ei ikinä tule sellaista rahapulaa että tarvii moisiin huijari firmoihin tukeutua


    • huramus

      Löysin edullisen lainan lendolta (pankiltani parempi tarjous mutta ei riitä rahkeet kun ei oo yli 1,750 e tuloja.. että silleen). kuka sano että pankkiin voi luattaa?

    • sperdespördee

      i ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tähän saman ja sittä kun tule joku muu tilalle nnin sälykö silti LENDO nimi vaai joku muu nimi mutta jos sama nimi säly niin periatessa on mahdollista mysä nosta okeus prossejä sittä utta kikksit jotaka pikesivat suomen lain muuksista mäsäyksistä eli ti ne tällasta hujaus iki banni käytä kun on niinn lyhyt toiminta aika jäljellä mutta koskeko sen kaikki muut jokta kuluvat tä

      • äseks

        LENDO ja CREDENTO huijaa ihmisiä.ensin luvataan laina ja sitten perutaan!!


    • Spärdelöspördelö

      Ei vittu 444 päriseeks ketipinor? :D ebin apu apustaja :D

    • neekerinrakastaja69

      Kuka helvetti tämä 444-nimimerkkiä käyttävä vammainen oikein on?

    • Roybean1

      En suosittele! Todelliset vuosikorot törkeän korkeita. Kallista lainaa!

      Hain 5500 euroa auton ostoa varten. Sain tarjoukset 13 "pankista". Autokaupasta saatu rahoitus oli kaikista halvin (vaikka sekin kallista).

    • TääOnParee
    • keke_oulusta

      Santanderilla jolla oli aiemmin autolaina hölmönä ja naiivina avomies pulmusena kun ex-muijan kanssa olin liikenteessä.
      Omasta pankista saa paremmin myös autovakuutuksista alennuksia kun niitä on monta.
      Ostin halvan 2600 €:n auton Osuuspankin kulutusluotolla jossa edullinen lyhennyt eikä tommosia älyttömiä 10% korkoja.

    • RistoRahakas

      Varmaankin oudon höpisijän 444:sen älämölössä on jotain perääkin, sillä koskaan ei tule lainanantajaa tai luottofirmaa, joka ei tekisi toimintaa ilman voitontavoittelua.
      Kaikki, jotka pikavippejä tai luottoa tarvitsevat ovat , suurelta osin jotenkin muuten elämänhallintansa hukanneet, kuin vain raha-asioiden suhteen.
      Normaali jamppa, joka käy työssä, voi hakea kohtuu lainaa pankeilta , kohtuu koroilla, mutta kaikki muu onkin sitten itsensä kusettamista, mitä nää pikavippien tarvitsijat muutenkin harjoittaa.

    • 545

      Sain Lendoltta 700,- myöntisen laina tarjouksen eli tarjous piti allekirjoitta ja ne lupasivat että rahat ovat muutaman minuttin pästä tilillä.

      Odotin 2,5 tuntia allekirjoitus linkkiä ja luulin että minun sähköposti osoitessa oli kirjoitus virhe kun ei sittä allkirjoitus linkkiä tullut.

      Laitoin samanlaisen hakemuksen tämän takia uudelle ja sen jälken tuli 10 sekunin pästä sähköposti missä oli kaksi samanlaista laina hakemusta ja allekirjoittin yhden niistä.

      Olin lukennut netistä että Lendo on velvollinen sirtämän rahat tilille sen jälken kun hakemus on allekirjoitettu.

      Olen myös lukennut netistä että kaksi identidtä hakemusta kumoa molemmat hakemukset eli aika ymärettävä tällainen.

      Jotkut kutsuvat tätä huijaukseksi ja ole myös lukennut netistä että kaksi identistä hakemusta toimi sillä tavalla että nidden järjestelmä automatisesti poista kaikki tiedot ja säköpostit mene sen jälken roskapostin ja puhelin numerot esto listalle ja nimi ja henkilö tunnus bannatan.

      Eli kaikki muut paitsi henkilö tunnus pysty vaihtaman. Sen takia olin vihainen kun kuvittelin että jos olisin odottanut aamu klo 9 ja kysynyt missä allekirjoitus linkki viipy olisin sannut laina.

      Ja ne itse sano että ollut paljon teknisiä ongelmia ja että kaksi identistä hakemusta on vakava huijausta ja kyllä ne soitikin takasin mutta puhelin hälytti vain 2 sekuntia että mahdoton vastata.

      Ja jos ne soitta ja anta hälyttä 2 sekuntia niin kyllä kaikki edellä mainitut mitä ne sano on 100 % bullshit.

      Ja se joka kirjoitti ja mainitsi Ketipinor on kyllä ammatti trolli koska on 100 % mahdottomus että tuntematon ihminen tietäisi mitä läkettä käyttän.

    • Kannattiko

      Aivan täyttä paskaa. Lainahakemus ei velvoita mihinkään ei, mutta suoramarkkinointi viestiä tunkee ties mistä vaikka et lainaa lopulta ottaisikaan eikä lendon asiakaspalvelu tee asialle mitään, vaan neuvoo ottamaan yhteyttä siihen tahoon joka kulloinkin noita viestejä lähettää.

    • pankistarahaa

      Itse menisin suoraan muutamaan pankkiin ja kysyisin niistä lainatarjousta. Pankeissa kuitenkin lainatarjoukset saa suhteellisen nopeasti ja homma hoituu. Korotkin tilanteen ja lainasumman mukaan 1-3%, joten nyt korko ei ole mikään rasite lainassa.
      Lendohan, kuten muutkaan lainanvälittäjät, eivät itse lainaa rahaa, vaan toimivat siinä välissä välittäjinä, eikä heidän lainanantajat välttämättä ole niitä edullisempia lainan tarjoajia. Lainan korko voi olla todella korkeakin, siksi suosittelen neuvottelemaan normaalien pankkien kanssa lainasta.
      Ihan esimerkkinä; itse olen ilman säännöllisiä tuloja oleva, en edes saisi Lendolta yhtään lainatarjousta, mutta normaalista pankista saan lainaa suoraan. Pankki ei myöskään lähetä sähköpostiini mitään sinne kuulumatonta postia.

    • nopealoppu

      Kyllä meni heti luotto siihen firmaan kun ulkomaalaisittan murtaen Suomea puhuva ehkä hieman töykeä nainen ryhtyi henkilötunnusta tiedustelemaan heti alkuunsa.
      ....loppui muuten asiointi heti siihen ko.firman kanssa.

    • Kai.Vari68

      Lendo on norjalaisen suuren mediakonsernin Schibstedin omistama lainatarjousten kilpailuttamispalvelu, joka on menestynyt hyvin. Siltä saa enimmillään 25 lainatarjousta hakemuksen perusteella, joista on helppo valita todelliselta vuosikoroltaan halvin. Luottotiedot pitää olla kunnossa, Suomen kansalaisuus ja 20 vuotta ikää. Lainaa voi hakea 500-60.000€ ilman vakuuksia ja takaajia jopa 15 vuodeksi. Myöntää myös yhdistelylainaa.
      http://haelainaa.biz/lendo-edullinen-laina/

    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten täytin Lendon lainahakemuksen, kun pohdin mm. auton vaihtoa. Halusin vain tarkistaa, mitä on tarjolla, millä ehdoilla. VIRHE. Viestejä alkoi tulla sähköpostiin ja puhelimeen. Olen useamman yrityksen yhteystietoja etsinyt . Useamman olen saanut lopettamaan markkinoinnin. Tällä viikolla paukahti puhelimeen markkinointitekstiviestit näiltä: Rahoitusapu (Leadsense ApS) ja Yhdistämälläsi24.com . Jälkimmäisen lähettänyttä yritystä en tiedä. Todella ärsyttävää. Aikaa vievää puuhaa. Eli älä täytä lainahakemusta!

    • Anonyymi

      Joo mutta se ei nyt onnistu kun on velka ulosotossa on jännyt laskuja maksamatta mutta ne oli kunnossa ne luotto tiedot silloin kun yrittin Lendo mutta mistä Lendo tiesi että minulla ei ollut tarkoitus maksa se laina takasin no varman sittä että ne kysy muiltta luoton antajiltta ja sitten kun ne saa tietä että on otettu mualtta lainoja mitä ei ole maksettu takasin niin Lendo on pättännyt huijata minua sitten että minä lulin savani lainan ja sitten se pettymys kun ei saa sittä laina pakko nidden on tietä että ei ole aikomuus maksa takasin se laina ei se toimi muuten se huijaus ei rehellinen ihminen laitta 2 kpl samanlaista laina hakemusta rehelinen ihninen odotta seuravan päivän ja kysy sitten asiakas palvelusta miksi ei se allekirjoitus linkki ole tullu mutta epä rehelinen ihminen ei jaksa odotta klo 9 aamun vai hän laitta toisen samanlaisen laina hakemuksen kun hän halua heti sada ne rahat ja silloin se huijaus onnistu.

    • Anonyymi

      Niin toi Lendo mitä on Schilbsted konserni on se huijaus ikibanni ensin saat myönteisen laina päätöksen ja sinä luke että tule se allekirjoitus linkki sähköpostin mutta se ei tule ikinä se allekirjoitus linkki sihen sähköpostin sitten teet toisen samanlaisen laina hakemuksen ja sitten tule 2 kpl allekirjoitus linkkiä ja sitten ne anta ikibanni ja väittä että sinä olet huijannut kun olet laittanut 2 kpl samanlaista laina hakemusta ja sen takia nidden ei tarvitse maksa raha sinun tilille eikä autta vaikka allekirjoitta vain yhden laina hakemuksen niin sinäkin Schilbsted huija.

      Joo mutta se ei nyt onnistu kun on velka ulosotossa on jännyt laskuja maksamatta mutta ne oli kunnossa ne luotto tiedot silloin kun yrittin Lendo mutta mistä Lendo tiesi että minulla ei ollut tarkoitus maksa se laina takasin no varman sittä että ne kysy muiltta luoton antajiltta ja sitten kun ne saa tietä että on otettu mualtta lainoja mitä ei ole maksettu takasin niin Lendo on pättännyt huijata minua sitten että minä lulin savani lainan ja sitten se pettymys kun ei saa sittä laina pakko nidden on tietä että ei ole aikomuus maksa takasin se laina ei se toimi muuten se huijaus ei rehellinen ihminen laitta 2 kpl samanlaista laina hakemusta rehelinen ihninen odotta seuravan päivän ja kysy sitten asiakas palvelusta miksi ei se allekirjoitus linkki ole tullu mutta epä rehelinen ihminen ei jaksa odotta klo 9 aamun vai hän laitta toisen samanlaisen laina hakemuksen kun hän halua heti sada ne rahat ja silloin se huijaus onnistu.

    • Anonyymi

      Eli ei tuolla Lendo ole tarkoituskan anta mitän laina vaikka ne lähettä hyväksynyt laina päätös kun ne ei lähettä sittä allekirjoitus linkkiä ja vasta sen jälken kun on tehnyt toinen samanlainen laina hakemuus niin silloin vasta ne lähettä sen allekirjoitus linkkin kun ne voi syttä että on huijannut eikä nidden sen jälken tarvitse maksa rahat tilille mutta kun ne ei sittä ensimäistä allekirjoitus linkkiä lahettä niin ei nidden ole edes tarkoitus anta mitän laina eli sinö ne huija kun ne ilmoitta että on sannut laina vaikka nidden tarkitus ei edes ole anta mitän laina niin sinä ne valehtele

    • Anonyymi

      LENDO, swifbanker. Axolaina, Creditti, Aros Finans, Simplia, Lendia, Sambla, Lowel,
      Bluestep pommittavat jatkuvasti lainatarjouksilla 046-, 041-alkuisiin puhelinnumeroihin. Törkeää tuputtamista. Tiedot firmoista lähtivät poliisille.

    • Anonyymi

      Täältä hain itse lainaa: https://www.xn--lainaa-netist-nfb.fi/

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe