Missä teidän oletetaan olevan palveluksessa mahdollisen sodan syttyessä? Siis mikä olisi toimenkuvanne?
Kun armeijalta
12
<50
Vastaukset
- luulija
varmaan toimin tykinruokana tai miinanpolkijana...luulisin
- kiero_savolainen
tykinruokaa prkl.....mut väistellään. :)
- MullaSelvätSävelet
Toimenkuvani on palmuja liehuva rannikko, tyynessä, turkoosin meren äärellä, napa paljaana tisumisu kainalossa, vahingoniloisen nauruni pidentäessä ikää.
Lääkintä/Sissi/Tarkka-ampuja https://www.youtube.com/watch?v=EJ52yIe3eYM
- res.kapteeni
Sä oot vanha pieru, ei sua rintamalle oteta. Ehkä poraat tuppivöihin reikiä kotirintamalla.
- JUOSKAA-------
.
"Ministerikin on sivarissa"
* J U O S K A A *
.
- MrJuha82outolintu
Kotona.
Sotaa ei saisi tulla, jos oisin johdossa.
En pakon edessäkään menis sotimaan, koska ruumiita tulee.
Vakaumukseni tuli siis selville.
Veikkaan, että tulee kohta haukkumakommentteja, että tapa ittes kommari tai tapa ittes homoluuseri.
Olet Juha neiti, tapa ittes.
Aivan varmasti tommosia kommentteja voisi tulla tän viestin jälkeen.
Tää viesti ei oo provokatiivinen tai miten kukin haluaa sen nähdä. - rintamalla
Olen siellä ilotyttönä.Taistelun stressaamat sotilaat voivat käydä panemassa minua.
Voin myös panna heitä tekomunalla. - seuraaja-
ei ole määrättyä tehtävää, joten sodan sattuessa seuraan tapahtumia internetin välityksellä.
- Onksjoku
taho jo saanu oikeuden livelähetyksiin? Kerro jos tiedät sitten akuutilla hetkellä mistä niitä voi seurata, kun se on ajankohtaista.
- Valmis-kaikkeen
Minut löytää vapaa-ajan mökiltä lähellä Venäjän rajaa.
Olen siellä valmiina.
Vaivihkaa olen kaivanut sinne poterot ja kotelot.
Pihalaatoista (puu) asensin alustan ilmatorjuntatykeille.
Naamioin sen siis terassiksi ettei kukaan saa vihiä mistään.
Koulunäkkileipää on 3 pakettia kuivassa komerossa.
Ai niin, keitä vastaan me sitten aletaan sotia?
Entä jos hyökkäys tuleekin selän takaa Ruotsista?
Tai ylläri Norjasta?
Tai Baltic-Siljalla Virosta? Luuletko sinä, että minä sen kertoisin? Tiedä vaikka olisit Putinin desantti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681889Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311881Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53945