Luoja on Ihana

Artling

Eikös vain olekin?

24

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cdgc

      Tä? On se mukavaa luoda lapsia, luomistapa on suht mukava.

      • Artling

        Ihminen ei luo lapsia, hän synnyttää, luominen on sitä että laatii koko olennon ja sen hengen elämän myös, uskallan väittää että ihmisellä ei sitä kykyä ole vaikka lykkisi maailmaan penikoita senkuin kerkeää. Mitä sitten tarkoitatkaan "luomistavan mukavuudella" jonakin päivänä käsität mitä juuri mainostit. Siihen en puutu kuin rukouksella.


      • ggdfc

        Nimenomaan ihmiset luovat lapsia yhtymällä ja myös tieteen avustuksella. Jos ihmiset ehkäisisivät ihmiskunta saataisiin sukupuuttoon. Naiminen on nuorena mukavaa, se on sitä tarkoituksella kuten ulostaminen.


    • MEläjä

      Miten olet kokenut Luojan ihanuuden?

      • Artling

        Siellä missä on vääryyttä ja pahuutta Luoja tekee hyvinkin pitkiä projekteja joilla tuo luomakunnalleen oikeuden. Minä olen kokenut Luojan ihanuuden sen oikeuden kautta jota olen vihdoin alkanut saada elämässäni. Matkani on ollut pitkä ja vaikea, mutta minulla oli lupaus että lopulta oikeus voittaa, että lopulta oikeus tapahtuu, ja sillä olen jaksanut pitkään. Nyt kun se aika on vihdoin koittanut että se oikeus todella tapahtuu, minä koen sitä miten Luoja on sen oikeuden täydellistänyt.


      • Artling kirjoitti:

        Siellä missä on vääryyttä ja pahuutta Luoja tekee hyvinkin pitkiä projekteja joilla tuo luomakunnalleen oikeuden. Minä olen kokenut Luojan ihanuuden sen oikeuden kautta jota olen vihdoin alkanut saada elämässäni. Matkani on ollut pitkä ja vaikea, mutta minulla oli lupaus että lopulta oikeus voittaa, että lopulta oikeus tapahtuu, ja sillä olen jaksanut pitkään. Nyt kun se aika on vihdoin koittanut että se oikeus todella tapahtuu, minä koen sitä miten Luoja on sen oikeuden täydellistänyt.

        Ei se noin mene.

        Helppo kokeilla, kun seuraavan kerran sairastut syöpään tai vaikkapa katkaiset jalkasi. Jätä asia luojasi korjattavaksi ja katso miten käy. Tästä kokeilusta on kaksi etua, ensinnäkin säästyy rajallisia terveydenhoidon resursseja ja toiseksi sinulle selviää luojasi välinpitämättömyys ja kyvyttömyys.


      • Artling

        Voisin nyt sanoa vaikka mitä muttei tarvitse, jonakin päivänä ehkä tajuat miksi.


    • aikalainen

      Itsehän me olemme itsemme luoneet, jote kai me ollaan ihania

      • Artling

        Aijaa, kerro minullekin miten luon itselleni uuden ruumiin tämän vanhan tilalle niin jaksaa taas paremmin?


      • tajuatko

        Perustuu ajatukseen yhdestä k a i k e n luojasta, tällöin olemme osa tuota Luojaa. Se tarkoittaa sitä että Luoja leikkii itsensä kanssa, pelastaa itseään itseltään itsellään(paholainen on sisältyy myös tuohon Luojan kaikkeen), kuin myös ihmiset ovat pieni osa Luojan älyä ja ajatusta joka luo.


      • Artling

        Niin haluaisin nyt siis tietää miten edellä kirjoittanut "luoja" siis tekee ihmisruumiin, mielellään tietoisuuteeni toimitettuna semmoiset ohjeet. Vai leikkiikö se ettei se muista?


      • fvvcc

        Olemme o s a tuota k a i k e n luojaa kuten paholainenkin joka imi pahuutensa isältään, siis olemme ihmiskuntana ainoastaan o s a ja siksi emme pysty kokonaiskuvaa hallitsemaan, sen hallitsee osiensa summa jota voit kutsua luojaksi. Tosin luoja ei ole Jumala, Jumala ei loisi mitään, luoja on siis irrottautunut erilleen Jumalasta ja kuvittelee luomansa sisällä olevansa jumala.


      • Artling

        Ei tullut niitä rakennusohjeita. Harmin paikka. Tarinasi Luojan olemuksesta ei mennyt jakeluun.


      • Semiurgi
        Artling kirjoitti:

        Ei tullut niitä rakennusohjeita. Harmin paikka. Tarinasi Luojan olemuksesta ei mennyt jakeluun.

        Se ei mennyt jakeluun koska sulla on eri uskomukset. Uskot vain sitä mitä itse etukäteen kaipaat.


      • Artling

        Luoja on kyllä ihan nykypäivää, ei jonkun kaipuun kohde yksin. Se ei mennyt jakeluun koska ohjeita ei kuulunut.


      • hggff
        Artling kirjoitti:

        Ei tullut niitä rakennusohjeita. Harmin paikka. Tarinasi Luojan olemuksesta ei mennyt jakeluun.

        Niitä ei tule, ne tiedetään(hedelmöittyminen, kehitys jne.)

        Jutun juoni on juuri se jonka selitin,,yksi lähde, yksi luoja, kaikki olevainen tuosta lähteestä, eli kaikki on osa tuota lähdettä sen lähteen antamin eväin. Se että kokonaisuudesta sen osaset eivät ole tuo kokonaisuus pitäisi olla sinullekin selviö.

        Tuosta syystä ei myöskään kristinusko ole looginen opeissaan pelastuksesta, paholaisesta jne.


      • Artling

        Itse et ole looginen- pyysinohjeita ruumiin rakentamiselle en synnytyksen ihmeille. Sitä paitsi uskallan epäillä ettet tiedä siitäkään aiheesta kaikkea. Luoja joka todellakin on Jumala tietää kaiken kaikkina aikoina. Hän ei ole mikään syntiin langennut palasina ilmenevä itseään myyvä pikkurikollinen. Sillä sellaisia on maailmassa pilvin pimein, ja teoriasi mukaan Luoja olisi muka saastainen epäjumalanpalvoja.


      • fgccc

        Luoja palvoo itseään itsestään synnytettyjen avulla, voiko turhamaisempaa egoistia olla.

        Ja HUOMAA tässä jutustelussa ei ole kyse muusta kuin ihmisen jumalkuvista, omaksi kuvakseen ihminen loi jumalansa.


      • jumalankuva
        fgccc kirjoitti:

        Luoja palvoo itseään itsestään synnytettyjen avulla, voiko turhamaisempaa egoistia olla.

        Ja HUOMAA tässä jutustelussa ei ole kyse muusta kuin ihmisen jumalkuvista, omaksi kuvakseen ihminen loi jumalansa.

        Jumalankuva on ihmisen keppihevonen, johon ihminen turvaa tiukan paikan tullen? Vähän niinkuin rakas lapsuuden unilelu?


    • jumalankuva

      Kyllä. Oleemme luojia kaikki.

      Olen ihana, sinä olet ihana, kaikki olemme ihania.

      • the.egyptian

        HAHA mikä tyyppi. Ihan kuin meikäläisen pärstä nuorena.

        HAAHAHAHAHAHA


      • the.egyptian
        the.egyptian kirjoitti:

        HAHA mikä tyyppi. Ihan kuin meikäläisen pärstä nuorena.

        HAAHAHAHAHAHA

        Itseasiassa tuosta naamataulusta tunnistatte mun tähteläiset. Tuollainen naaamataulu on KAIKILLA samalta planeetalta tulleilla. HALOO, olette tähteläisiä kaikki tälle palstalle kirjoittaneet, vaan ette samasta aurinkokunnasta.

        Jos ei ole samasta aurinokunnasta, on niinsanotusti "vähän outo". Samasta arinkokunnasta tulleet tunnistaa kyllä ja heidän mielestä ei ole "outo".

        Olette/olemme kaikki tulleet tähdistä.

        / jumalankuva the egyptian, se jota palvoitte Osiriksena, vaan ei ole syytä palvoa enää. Olen tavalliseempi kuin luulette.


    • Lumenluoja_

      Loin lunta viime talvena, olen ihana!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe