Aina vaan jytkyä tulossa.
TIMO SOINI on Suomen sisupussi
9
59
Vastaukset
- Soinille
Minun mielestä Soini on hyvä tyyppi ja tekee parhaansa.
Hyvin älykäs. Sana on hallussa, kerrassaan loistava ulosanti!
Näkee suurempia yhteyksiä.
Ei voi mitään sille, että joukossaan on kaheleita.- Kokoomuksen_uhri
Dokumenttiprojekti: Ulvilan murhamysteeri.
http://areena.yle.fi/tv/2689828
Nähtävissä enää tämän viikonlopun ajan ilmaiseksi netissä.
- Minnasmile19-
Hei!
Olen 19-vuotias opiskelijatyttö Tampereelta ja olen aloittanut kuumat webcam- esitykset osoitteessa
https://tr.im/f4Rsa Kaikki ovat tervetulleita katsomaan! Rekisteröityminen on helppoa, eikä vaadi sähköpostin vahvistamista. Löydät minut nimellä "minnasmile637723"
Näkemisiin! ;)- äänestää.ps
Pitää oman linjansa kovassakin tulessa
- Hyvä_huomio
Soini on kyllä tehnyt uskomattoman työn hyvine miehineen ja naisineen. Sinnikkäästi ja sitkeästi yli vuosikymmenen. Ja näissä vaaleissa hänet viimein palkitaan ministerinpestillä. Sanoisinko, että ansaitsee sen paremmin, kuin moni moni muu. Eikä yhtenä Suomen parhaista poliitikoista tietenkään ole huonokaan niihin tehtäviin.
- Hohhoijaataasen
TIMO SOINI on Suomen valehteleva p-pussi, joka joutuu nyt kantamaan vastuuta. Suuri show tulee päätökseen, sillä populistinen skeida ei auta meistä, eikä puoluetta eteenpäin.
- kkkii
Timpura kun on vaimonsa pelissä kammarin puolella ja karjasee nyt tulee JYTKY putoavat taulut naapurienkin seinältä.
- AntiSoini
Soini on sitä, miltä se näyttää: navettasika.
Puhuu paskaa, syö paskaa, ulostaa paskaa.
On kyllä aivan mainio esikuva edustamalleen puolueelle.
Röh röh.
Kyllä hävettää ihan koko Suomen puolesta että joku rasistinen puolue kuin "perussuomalaiset" ovat saaneet noin paljon ääniä. Jo pelkkä lyhenne: Persu tiivistää koko ideologian täydellisesti.
Hyi helvata. - välkähtelää
Anna Kontulaita Suomi tarvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992