TIMO SOINI on Suomen sisupussi

HyväMeSuomalaiset

Aina vaan jytkyä tulossa.

9

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soinille

Minun mielestä Soini on hyvä tyyppi ja tekee parhaansa.
      Hyvin älykäs. Sana on hallussa, kerrassaan loistava ulosanti!
      Näkee suurempia yhteyksiä.

Ei voi mitään sille, että joukossaan on kaheleita.

• Kokoomuksen_uhri

• Minnasmile19-

Hei!

Olen 19-vuotias opiskelijatyttö Tampereelta ja olen aloittanut kuumat webcam- esitykset osoitteessa

https://tr.im/f4Rsa Kaikki ovat tervetulleita katsomaan! Rekisteröityminen on helppoa, eikä vaadi sähköpostin vahvistamista. Löydät minut nimellä "minnasmile637723"

Näkemisiin! ;)

• äänestää.ps

Pitää oman linjansa kovassakin tulessa

• Hyvä_huomio

Soini on kyllä tehnyt uskomattoman työn hyvine miehineen ja naisineen. Sinnikkäästi ja sitkeästi yli vuosikymmenen. Ja näissä vaaleissa hänet viimein palkitaan ministerinpestillä. Sanoisinko, että ansaitsee sen paremmin, kuin moni moni muu. Eikä yhtenä Suomen parhaista poliitikoista tietenkään ole huonokaan niihin tehtäviin.

• Hohhoijaataasen

TIMO SOINI on Suomen valehteleva p-pussi, joka joutuu nyt kantamaan vastuuta. Suuri show tulee päätökseen, sillä populistinen skeida ei auta meistä, eikä puoluetta eteenpäin.

• kkkii

Timpura kun on vaimonsa pelissä kammarin puolella ja karjasee nyt tulee JYTKY putoavat taulut naapurienkin seinältä.

• AntiSoini

Soini on sitä, miltä se näyttää: navettasika.
      Puhuu paskaa, syö paskaa, ulostaa paskaa.
      On kyllä aivan mainio esikuva edustamalleen puolueelle.

Röh röh.
      Kyllä hävettää ihan koko Suomen puolesta että joku rasistinen puolue kuin "perussuomalaiset" ovat saaneet noin paljon ääniä. Jo pelkkä lyhenne: Persu tiivistää koko ideologian täydellisesti.

Hyi helvata.

• välkähtelää

Anna Kontulaita Suomi tarvii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe