3000€ tuli kuin manulle illallinen kun asuntojen hinnat laskivat 1,5% enkä ostanut. BUAHAHAHHAAAA!
Taas tienasin!
8
61
Vastaukset
- rahaaovistajaikkunoista
Ei nyt ole pariin vuoteen todellakaan kannattanut makuuttaa rahojaan arvoaan menettävissä asunnoissa. On siitä täälläkin koitettu neuvoa. Pörssissä sillä pääomalla on tehnyt koko ajan rahaa niin että ranteet paukkuu ja rahapussi repeää.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/porssikurssit/indeksi.jsp?indid=OMXHPI&days=730&x=30&y=12 Sinä olet ollut ostamatta vain yhden asunnon vähemmän kuin minä. Jos varovasti arvellaan Suomessa olevan noin 2,5 miljoonaa asunnontapaista, niin minä olen jättänyt ostamatta 2 499 999 asuntoa.
Samalla asumiskuluni ovat olleet matalammat kuin sinulla ja asumismukavuuskin hieman eri tasoista (ei matalampaa).... :)Siis minä olen ollut ostamatta yhden asunnon vähemmän kuin sinä. Ei pitäisi tässä vaiheessa perjantaita näitä kirjoitella...
- Komissaari
Oliko Jykä sittenkin oikeassa legendaarisella, " Me tienataan tällä ".... lohkaisullaan...?!?
- sijoittaja
tienaan aloittajan kustannuksella enenpi kuin 3 donaa,olen hänen vuokra isäntä...kohta nousee hieman vuokra ,tarviin rahaa enempi,rakastan sitä
- prossatpäällekkäin
Ei ole kaikilla ymmärrys näköjään kohdillaan ollenkaan. Meikä tienaa jokaisesta sanasta jotka täällä typerykset kirjoittaa ja lukee. Vuotuinen korko julmetun mahtava, mutta niin kauan kun useimmat eivät mitään tajua, niin olkoon kertomatta julkisesti. Täällähän on noita saviseppoja ja muita savolaisromuttajia ihan tarpeeksi muutenkin.
- Tölöläinen
Juu ja minäkin maksan vain hoitovastiketta velattomasta asunnosta ja tienaan joka kuukausi, kun en maksa vuokraa.
- supersäästäjä
Juoksin eilen taksin perässä kotiin ja säästin satasen. Jos olisin juossut bussin perässä olisin säästänyt vain seutulipun hinnan. Noin 4,5 euroa. Tienaan siis tällä keinolla aika kivasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467