Ei ole mies eikä mikään

Sotaherra_Norsunvittu

Jos ei mene armeijaan. Tietäkää se, pullamössöpojat.

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peace11

      Isäsi oli pullamössöpoika, kun sinua teki ja on edelleen. Tietäkää se.

    • pohnis1

      Käytkö ihan itse tarkistamassa, että mitä kelläkin on housuissa, jos ei ole armeijaa käynyt?

      • katso_vaikka_omiisi

        Ei tarvitse, sen tietää tarkistamattakin.


      • pohnis1
        katso_vaikka_omiisi kirjoitti:

        Ei tarvitse, sen tietää tarkistamattakin.

        Olisit heti sanonut, että sinulla on selvänäkijän kykyjä! Ne ovat kyllä melko surkeat sillä omalla vehkeellä paukuttaa niin naiset kuin miehetkin tyytyväisiksi.

        t: luutnanttia porannut


    • dasfsfsdafasdf

      Ei ole mies eikä mikään, jos ei ole toista miestä tappanut.

      t. sivari linnasta

    • Tapsa_Of_Finland

      hahahaa, Miks pitaisi olla mies, kun voi olla ruskeanreijanritari!

    • Ateisti1982EiKirj

      Ei ole mies eikä mikään, jollei hyväksy Suomessa sivareita, jollei sun pääsi sitä kestä niin muuta sitten sellaiseen maahan jossa sotilaaksi oppinutta tarvittaisi ja kaltaisesi henkilön arvot. Sama on esimerkiksi v. 2017 voimaan tullleiden homohäiden suhteen, jollet hyväksy sitäkään niin muuta Vatikaanivaltioon!

    • Herra_47

      Olen MIEESTEEN MIEES!

    • QeMercury

      Minä en mene armeijaan. Mutta olen käynyt sen.

    • Rauhaa_rajalle

      Olen mieheksi syntynyt mutta haluan olla nainen, armeijaan minusta ei olisi, siksi valitsin sivarin. Suosittelen valintaa muillekin, se on todellista isänmaallisuutta!

    • sivaritosimies

      Mene sinä impopili armeijaan niin minä panen rumaa huoraasi sillä aikaa.

    • näinnäin

      Erosin reservistä. En kokenut tarpeelliseksi leikkiä pyssyillä enää...ei vaan oo mun juttu. Suomea hoidetaan työtä tekemällä eikä pyssyleikeillä. Ei tänne kukaan hyökkää. Lapsellista touhua.

      • Niiiiiiin

        Reservistä ei voi erota! Kuka sulle on niin kertonut, ettei tänne kukaan hyökkää? Mitä meinaat tehdä, kun mahd. hyökkäys tapahtuu? Pistää pää pensaaseen, tai sanoa aseen piippu kohti sinua että hei, olen aseistakieltäytyjä, ei tarvi ampua. Tai odotatko että muut puolustavat henkeäsi? Niinkö lapsellista se on, henkesi puolustaminen toisen hengen kustannuksella?


      • Siwarrior
        Niiiiiiin kirjoitti:

        Reservistä ei voi erota! Kuka sulle on niin kertonut, ettei tänne kukaan hyökkää? Mitä meinaat tehdä, kun mahd. hyökkäys tapahtuu? Pistää pää pensaaseen, tai sanoa aseen piippu kohti sinua että hei, olen aseistakieltäytyjä, ei tarvi ampua. Tai odotatko että muut puolustavat henkeäsi? Niinkö lapsellista se on, henkesi puolustaminen toisen hengen kustannuksella?

        Hengitäs nyt ja päästä se ummetuspieru niin olo helpottuu.


      • Peace11
        Niiiiiiin kirjoitti:

        Reservistä ei voi erota! Kuka sulle on niin kertonut, ettei tänne kukaan hyökkää? Mitä meinaat tehdä, kun mahd. hyökkäys tapahtuu? Pistää pää pensaaseen, tai sanoa aseen piippu kohti sinua että hei, olen aseistakieltäytyjä, ei tarvi ampua. Tai odotatko että muut puolustavat henkeäsi? Niinkö lapsellista se on, henkesi puolustaminen toisen hengen kustannuksella?

        Isäsi ei voinut erota reservistä, kun sinua teki, eikä voi edelleenkään.


      • kuolemakaikille

        Reservinkieltäytyminen on voimassa vasta täydennyspalveluksen jälkeen.
        Täydennyspalveluita järjestetään sen verran harvakseltaan, ettei kieltäytyminen tule voimaan aivan äkkiä.
        Olet varmaankin siis lain mukaan edelleen normaalisti liikekannallepanossa kutsuttava reserviläinen, vaikka tahtoisit muuta.
        Täydennyspalvelu pitäisi olla parin kuukauden mittainen ja täysin omalla kustannuksella suoritettava.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe