Jos ei mene armeijaan. Tietäkää se, pullamössöpojat.
Vastaukset 16
- Peace11
Isäsi oli pullamössöpoika, kun sinua teki ja on edelleen. Tietäkää se.
- pohnis1
Käytkö ihan itse tarkistamassa, että mitä kelläkin on housuissa, jos ei ole armeijaa käynyt?
- katso_vaikka_omiisi
Ei tarvitse, sen tietää tarkistamattakin.
- pohnis1
katso_vaikka_omiisi kirjoitti:
Ei tarvitse, sen tietää tarkistamattakin.
Olisit heti sanonut, että sinulla on selvänäkijän kykyjä! Ne ovat kyllä melko surkeat sillä omalla vehkeellä paukuttaa niin naiset kuin miehetkin tyytyväisiksi.
t: luutnanttia porannut
- dasfsfsdafasdf
Ei ole mies eikä mikään, jos ei ole toista miestä tappanut.
t. sivari linnasta - Tapsa_Of_Finland
hahahaa, Miks pitaisi olla mies, kun voi olla ruskeanreijanritari!
- Ateisti1982EiKirj
Ei ole mies eikä mikään, jollei hyväksy Suomessa sivareita, jollei sun pääsi sitä kestä niin muuta sitten sellaiseen maahan jossa sotilaaksi oppinutta tarvittaisi ja kaltaisesi henkilön arvot. Sama on esimerkiksi v. 2017 voimaan tullleiden homohäiden suhteen, jollet hyväksy sitäkään niin muuta Vatikaanivaltioon!
- Herra_47
Olen MIEESTEEN MIEES!
- QeMercury
Minä en mene armeijaan. Mutta olen käynyt sen.
- Rauhaa_rajalle
Olen mieheksi syntynyt mutta haluan olla nainen, armeijaan minusta ei olisi, siksi valitsin sivarin. Suosittelen valintaa muillekin, se on todellista isänmaallisuutta!
- sivaritosimies
Mene sinä impopili armeijaan niin minä panen rumaa huoraasi sillä aikaa.
- näinnäin
Erosin reservistä. En kokenut tarpeelliseksi leikkiä pyssyillä enää...ei vaan oo mun juttu. Suomea hoidetaan työtä tekemällä eikä pyssyleikeillä. Ei tänne kukaan hyökkää. Lapsellista touhua.
- Niiiiiiin
Reservistä ei voi erota! Kuka sulle on niin kertonut, ettei tänne kukaan hyökkää? Mitä meinaat tehdä, kun mahd. hyökkäys tapahtuu? Pistää pää pensaaseen, tai sanoa aseen piippu kohti sinua että hei, olen aseistakieltäytyjä, ei tarvi ampua. Tai odotatko että muut puolustavat henkeäsi? Niinkö lapsellista se on, henkesi puolustaminen toisen hengen kustannuksella?
- Siwarrior
Niiiiiiin kirjoitti:
Reservistä ei voi erota! Kuka sulle on niin kertonut, ettei tänne kukaan hyökkää? Mitä meinaat tehdä, kun mahd. hyökkäys tapahtuu? Pistää pää pensaaseen, tai sanoa aseen piippu kohti sinua että hei, olen aseistakieltäytyjä, ei tarvi ampua. Tai odotatko että muut puolustavat henkeäsi? Niinkö lapsellista se on, henkesi puolustaminen toisen hengen kustannuksella?
Hengitäs nyt ja päästä se ummetuspieru niin olo helpottuu.
- Peace11
Niiiiiiin kirjoitti:
Isäsi ei voinut erota reservistä, kun sinua teki, eikä voi edelleenkään.
- kuolemakaikille
Reservinkieltäytyminen on voimassa vasta täydennyspalveluksen jälkeen.
Täydennyspalveluita järjestetään sen verran harvakseltaan, ettei kieltäytyminen tule voimaan aivan äkkiä.
Olet varmaankin siis lain mukaan edelleen normaalisti liikekannallepanossa kutsuttava reserviläinen, vaikka tahtoisit muuta.
Täydennyspalvelu pitäisi olla parin kuukauden mittainen ja täysin omalla kustannuksella suoritettava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4191680Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan941128Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783- 123753
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10748- 60740
- 39719
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503