Jos ei mene armeijaan. Tietäkää se, pullamössöpojat.
Ei ole mies eikä mikään
16
65
Vastaukset
- Peace11
Isäsi oli pullamössöpoika, kun sinua teki ja on edelleen. Tietäkää se.
- pohnis1
Käytkö ihan itse tarkistamassa, että mitä kelläkin on housuissa, jos ei ole armeijaa käynyt?
- katso_vaikka_omiisi
Ei tarvitse, sen tietää tarkistamattakin.
- pohnis1
katso_vaikka_omiisi kirjoitti:
Ei tarvitse, sen tietää tarkistamattakin.
Olisit heti sanonut, että sinulla on selvänäkijän kykyjä! Ne ovat kyllä melko surkeat sillä omalla vehkeellä paukuttaa niin naiset kuin miehetkin tyytyväisiksi.
t: luutnanttia porannut
- dasfsfsdafasdf
Ei ole mies eikä mikään, jos ei ole toista miestä tappanut.
t. sivari linnasta - Tapsa_Of_Finland
hahahaa, Miks pitaisi olla mies, kun voi olla ruskeanreijanritari!
- Ateisti1982EiKirj
Ei ole mies eikä mikään, jollei hyväksy Suomessa sivareita, jollei sun pääsi sitä kestä niin muuta sitten sellaiseen maahan jossa sotilaaksi oppinutta tarvittaisi ja kaltaisesi henkilön arvot. Sama on esimerkiksi v. 2017 voimaan tullleiden homohäiden suhteen, jollet hyväksy sitäkään niin muuta Vatikaanivaltioon!
- Herra_47
Olen MIEESTEEN MIEES!
- QeMercury
Minä en mene armeijaan. Mutta olen käynyt sen.
- Rauhaa_rajalle
Olen mieheksi syntynyt mutta haluan olla nainen, armeijaan minusta ei olisi, siksi valitsin sivarin. Suosittelen valintaa muillekin, se on todellista isänmaallisuutta!
- sivaritosimies
Mene sinä impopili armeijaan niin minä panen rumaa huoraasi sillä aikaa.
- näinnäin
Erosin reservistä. En kokenut tarpeelliseksi leikkiä pyssyillä enää...ei vaan oo mun juttu. Suomea hoidetaan työtä tekemällä eikä pyssyleikeillä. Ei tänne kukaan hyökkää. Lapsellista touhua.
- Niiiiiiin
Reservistä ei voi erota! Kuka sulle on niin kertonut, ettei tänne kukaan hyökkää? Mitä meinaat tehdä, kun mahd. hyökkäys tapahtuu? Pistää pää pensaaseen, tai sanoa aseen piippu kohti sinua että hei, olen aseistakieltäytyjä, ei tarvi ampua. Tai odotatko että muut puolustavat henkeäsi? Niinkö lapsellista se on, henkesi puolustaminen toisen hengen kustannuksella?
- Siwarrior
Niiiiiiin kirjoitti:
Reservistä ei voi erota! Kuka sulle on niin kertonut, ettei tänne kukaan hyökkää? Mitä meinaat tehdä, kun mahd. hyökkäys tapahtuu? Pistää pää pensaaseen, tai sanoa aseen piippu kohti sinua että hei, olen aseistakieltäytyjä, ei tarvi ampua. Tai odotatko että muut puolustavat henkeäsi? Niinkö lapsellista se on, henkesi puolustaminen toisen hengen kustannuksella?
Hengitäs nyt ja päästä se ummetuspieru niin olo helpottuu.
- Peace11
Niiiiiiin kirjoitti:
Isäsi ei voinut erota reservistä, kun sinua teki, eikä voi edelleenkään.
- kuolemakaikille
Reservinkieltäytyminen on voimassa vasta täydennyspalveluksen jälkeen.
Täydennyspalveluita järjestetään sen verran harvakseltaan, ettei kieltäytyminen tule voimaan aivan äkkiä.
Olet varmaankin siis lain mukaan edelleen normaalisti liikekannallepanossa kutsuttava reserviläinen, vaikka tahtoisit muuta.
Täydennyspalvelu pitäisi olla parin kuukauden mittainen ja täysin omalla kustannuksella suoritettava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982