Ei ole mies eikä mikään

Sotaherra_Norsunvittu

Jos ei mene armeijaan. Tietäkää se, pullamössöpojat.

16

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peace11

Isäsi oli pullamössöpoika, kun sinua teki ja on edelleen. Tietäkää se.

• pohnis1

Käytkö ihan itse tarkistamassa, että mitä kelläkin on housuissa, jos ei ole armeijaa käynyt?

• katso_vaikka_omiisi

Ei tarvitse, sen tietää tarkistamattakin.

• pohnis1
        katso_vaikka_omiisi kirjoitti:

Ei tarvitse, sen tietää tarkistamattakin.

Olisit heti sanonut, että sinulla on selvänäkijän kykyjä! Ne ovat kyllä melko surkeat sillä omalla vehkeellä paukuttaa niin naiset kuin miehetkin tyytyväisiksi.

t: luutnanttia porannut

• dasfsfsdafasdf

Ei ole mies eikä mikään, jos ei ole toista miestä tappanut.

t. sivari linnasta

• Tapsa_Of_Finland

hahahaa, Miks pitaisi olla mies, kun voi olla ruskeanreijanritari!

• Ateisti1982EiKirj

Ei ole mies eikä mikään, jollei hyväksy Suomessa sivareita, jollei sun pääsi sitä kestä niin muuta sitten sellaiseen maahan jossa sotilaaksi oppinutta tarvittaisi ja kaltaisesi henkilön arvot. Sama on esimerkiksi v. 2017 voimaan tullleiden homohäiden suhteen, jollet hyväksy sitäkään niin muuta Vatikaanivaltioon!

• Herra_47

Olen MIEESTEEN MIEES!

• QeMercury

Minä en mene armeijaan. Mutta olen käynyt sen.

• Rauhaa_rajalle

Olen mieheksi syntynyt mutta haluan olla nainen, armeijaan minusta ei olisi, siksi valitsin sivarin. Suosittelen valintaa muillekin, se on todellista isänmaallisuutta!

• sivaritosimies

Mene sinä impopili armeijaan niin minä panen rumaa huoraasi sillä aikaa.

• näinnäin

Erosin reservistä. En kokenut tarpeelliseksi leikkiä pyssyillä enää...ei vaan oo mun juttu. Suomea hoidetaan työtä tekemällä eikä pyssyleikeillä. Ei tänne kukaan hyökkää. Lapsellista touhua.

• Niiiiiiin

Reservistä ei voi erota! Kuka sulle on niin kertonut, ettei tänne kukaan hyökkää? Mitä meinaat tehdä, kun mahd. hyökkäys tapahtuu? Pistää pää pensaaseen, tai sanoa aseen piippu kohti sinua että hei, olen aseistakieltäytyjä, ei tarvi ampua. Tai odotatko että muut puolustavat henkeäsi? Niinkö lapsellista se on, henkesi puolustaminen toisen hengen kustannuksella?

• Siwarrior
        Niiiiiiin kirjoitti:

Reservistä ei voi erota! Kuka sulle on niin kertonut, ettei tänne kukaan hyökkää? Mitä meinaat tehdä, kun mahd. hyökkäys tapahtuu? Pistää pää pensaaseen, tai sanoa aseen piippu kohti sinua että hei, olen aseistakieltäytyjä, ei tarvi ampua. Tai odotatko että muut puolustavat henkeäsi? Niinkö lapsellista se on, henkesi puolustaminen toisen hengen kustannuksella?

Hengitäs nyt ja päästä se ummetuspieru niin olo helpottuu.

• Peace11
        Niiiiiiin kirjoitti:

Isäsi ei voinut erota reservistä, kun sinua teki, eikä voi edelleenkään.

• kuolemakaikille

Reservinkieltäytyminen on voimassa vasta täydennyspalveluksen jälkeen.
        Täydennyspalveluita järjestetään sen verran harvakseltaan, ettei kieltäytyminen tule voimaan aivan äkkiä.
        Olet varmaankin siis lain mukaan edelleen normaalisti liikekannallepanossa kutsuttava reserviläinen, vaikka tahtoisit muuta.
        Täydennyspalvelu pitäisi olla parin kuukauden mittainen ja täysin omalla kustannuksella suoritettava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe