Pyhä vesi / ruokarukoukset..

JeesusPelastaa

Hei.

Miten pyhää vettä tehdään, kuka sitä voi tehdä
ja mihin tarkoitukseen?

Kuinka siunataan esim. juomavesi?
Voinko esim. sanoa, että siunaan tämän veden,
vaiko.. Jumala siunaa tämä vesi Jeesuksen Kristuksen
nimen kautta.

https://www.youtube.com/watch?v=iu9P167HLsw

15

3664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1
      • sinettisormus1

Ei mitään niin tervellistä kuin rukoilla vähän ennen syömistä! Muistathan kiittä ruoan syötyä :-)

Ruokarukous

Ennen ateriaa:
        Siunaa, Herra, meidät ja nämä lahjasi,
        jotka suuresta hyvyydestäsi tarjoat meille,
        Kristuksen, Herramme, kautta.
        — Aamen.

Aterian jälkeen:
        Me kiitämme sinua kaikista hyvistä teoistasi,
        kaikkivaltias Isä Jumala,
        joka elät ja hallitset
        iankaikkisesta iankaikkiseen.
        — Aamen.
        Levätkööt uskovien sielut rauhassa
        Jumalan laupeuden tähden.
        — Aamen.

Ruokarukous lapsille

Siunaa Jeesus ruokamme, ole itse luonamme. Aamen

• Anonyymi

Siunattu vesi vaikuttaa niin että sinä oleva Jumalan voima vapauttaa ihmisen jos on jokin addiktio tai sairaus

• Anonyymi

"Monesti kysytään, säilyykö pyhitetty vesi pilaantumatta? Oman lapsemme kastevesi säilyi n. 40 vuotta, ennen kuin siihen ilmaantui sakkaa.
        Eräs vanha ortodoksipappi teki myös kokeen: hän pani puhtaisiin pulloihin toiseen hanasta, ja toiseen vasta sen pyhittämisen jälkeen, ja pani pullot vierekkäin keittiön kaapin päälle. Siunaamattomaan veteen ilmestyi sakkaa puolen vuoden kuluttua, mutta siunattu vesi säilyi kirkkaana vielä kuukausia myöhemminkin ja otettiin sitten sille tarkoitettuun käyttöön."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Monesti kysytään, säilyykö pyhitetty vesi pilaantumatta? Oman lapsemme kastevesi säilyi n. 40 vuotta, ennen kuin siihen ilmaantui sakkaa.
        Eräs vanha ortodoksipappi teki myös kokeen: hän pani puhtaisiin pulloihin toiseen hanasta, ja toiseen vasta sen pyhittämisen jälkeen, ja pani pullot vierekkäin keittiön kaapin päälle. Siunaamattomaan veteen ilmestyi sakkaa puolen vuoden kuluttua, mutta siunattu vesi säilyi kirkkaana vielä kuukausia myöhemminkin ja otettiin sitten sille tarkoitettuun käyttöön."

Minulla kyllä monia vuosia on vedessä melkoinen voima vaikutus joten kyllä henkivallat lähtee talosta tai ihmisistä

• sinettisormus1

Ruokarukoukset

breadRuuan siunaamista on hyvä harjoitella kerhossa, leireillä ja myös kotona. Tässä muutamia ruokarukouksia.

Siunaa, Jeesus ruokamme, ole aina luonamme. Aamen.

Kaikki katsovat odottaen sinuun,
      ja sinä annat heille ruoan ajallaan. Sinä avaat kätesi ja hyvyydessäsi ravitset kaiken mikä elää. (Ps. 145:15-16)

Herra Jumala, taivaallinen Isä, siunaa meidät ja nämä sinun lahjasi, jotka suuressa hyvyydessäsi annat meille nautittavaksi, Jeesuksen Kristuksen, Herramme kautta. Aamen. (Martti Luther)

Siunaa, Jeesus, ruokamme, ole aina luonamme.
      Auta meitä muistamaan että sulta kaiken saan.

Me syömme leipää elämän ja juomme lähteestä autuuden. Ja ken siitä juo niin sanotaan, ei janoa hän milloinkaan. Eikö milloinkaan? Ei milloinkaan. Eikö silloinkaan? Ei silloinkaan. Ja ken siitä juo niin sanotaan, ei janoa hän milloinkaan.

Tule, siunaa Herra pöydän antimet, tule siunaa Herra pöydän antimet, tule siunaa Herra pöydän antimet, sinun nimessäs. Halleluja ylistän, halleluja ylistän, halleluja ylistän, aamen.

• sinettisormus1

• sinettisormus1

• raptor_jebus

Pyhää vettä käyttetään vampyyrien, demonien, ihmissusien ja uitten olentojen tappamiseen

• sinettisormus1

Ensimmäinen Johanneksen kirje 5
      1. Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt; ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myöskin sitä, joka hänestä on syntynyt.
      2. Siitä me tiedämme, että rakastamme Jumalan lapsia, kun rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjänsä.
      3. Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;
      4. sillä kaikki, mikä on syntynyt Jumalasta, voittaa maailman; ja tämä on se voitto, joka on maailman voittanut, meidän uskomme.
      5. Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
      6. Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
      7. Sillä kolme on, jotka todistavat:
      8. Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.
      9. Jos me otamme vastaan ihmisten todistuksen, niin onhan Jumalan todistus suurempi. Ja tämä on Jumalan todistus, sillä hän on todistanut Pojastansa.
      10. Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.
      11. Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.
      12. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
      13. Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä.
      14. Ja tämä on se uskallus, joka meillä on häneen, että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan, niin hän kuulee meitä.
      15. Ja jos me tiedämme hänen kuulevan meitä, mitä ikinä anommekin, niin tiedämme, että meillä myös on kaikki se, mitä olemme häneltä anoneet.
      16. Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.
      17. Kaikki vääryys on syntiä. Ja on syntiä, joka ei ole kuolemaksi.
      18. Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
      19. Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
      20. Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.
      21. Lapsukaiset, kavahtakaa epäjumalia.

• JeesusPelastaa

Kiitti vastauksista. Onko kukaan teistä tehnyt pyhää vettä? Sitähän voisi vispoa seinille, tai itsensä, läheisten päälle, jotta pahat henget pysyisi poissa vai riittääkö pelkkä siunaus/rukouspyyntö kodin turvaamiseksi Jeesuksen nimessä tietenkin, luulisi sen riittävän. Pyhä vesi taitaa olla ääritapauksia varten, eli just pahimpia demonisia alueita koitetaan pyhällä vedellä karkottaa sitten veks.

• sinettisormus1

Olen kerran tehnyt ja siunasin tuon lähdeveden Jeesuksen Kristuksen nimeen ja pesin sillä mieheni jalat.

• Marcellius
        sinettisormus1 kirjoitti:

Olen kerran tehnyt ja siunasin tuon lähdeveden Jeesuksen Kristuksen nimeen ja pesin sillä mieheni jalat.

Voit siunata vetesi tuomiopäivään asti eikä siitä siltikään tule raanavettä kummempaa! Papit yms. siunaavat vesiä!

• Anonyymi

Pyydän että Jeesus siunaa tähän veteen voimaasi ja kyllä kämppä tai ihminen voi tuntee sen voiman johon sitä käytän

• Anonyymi

Voihan pyhää öljyäkin tehdä, esim. oliiviöljystä ja sitten rukoilee sen öljyn päälle että Herra siunaisi sen. Ei noissa tarvita mitään pappien käyntejä tai mitään eriskummallisia rituaaleja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe