Olin itse kuuntelemassa kyseistä naista ja kyllä hän totta vie on Jumalan käytössä oleva nainen. tuhansia ihmisiä on tullut hänen kauttaan uskoon, sekä parantuneet. Hän todellakin on antanut koko elämänsä Jumalan käyttöön ja niin Herra häntä siunaa. tuollaiset puheet ovat kateellisten ihmisten höpinöitä!! Se mistä toista tuomitset, tuomitset myös itsesi, tai näet tiiän toisessa, mutta et omassa.. joten eiköhän jätetä Herran haltuun tuomitseminen. Täydellistä ei meistä kenestäkään tuu tässä maailmassa ja eikö meidän tulisi pyrkiä rakentavaan keskusteluun yhdessä, eikä toistemme vikojen etsimiseen!!?! Siunaten teitä.
Vastaukset 52
- satujakinpitääolla
ahaa ja missähän ne tuhannet mahtavat luurata?
- capiche
Glory on tehnyt paljon työtä Aasiassa. Isoja tilaisuuksia.
- Anonyymi
Jumala ei ole käskenyt Glory Backmania opettamaan missään seurakunnassa, kuten ei ole käskenyt muitakaan naisia puhumaan seurakunnissa. Jos Backman sanoo Jumalan käskeneen opettamaan seurakunnalle, se ei ole Herra, joka on Backmaille puhunut. Backman ei ole Herran asialla.
1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena.
12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.
1 Kor 14:32 Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan,
33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa.
36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky.
38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.
1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.
Ilm 2:20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
Koska Backman ei noudata Jumalan käskyjä, häntä on pidettävä vääränä profeettana.
Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei ole käskenyt Glory Backmania opettamaan missään seurakunnassa, kuten ei ole käskenyt muitakaan naisia puhumaan seurakunnissa. Jos Backman sanoo Jumalan käskeneen opettamaan seurakunnalle, se ei ole Herra, joka on Backmaille puhunut. Backman ei ole Herran asialla.
12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.
33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa.
36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky.
1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.
Ilm 2:20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
Koska Backman ei noudata Jumalan käskyjä, häntä on pidettävä vääränä profeettana.
Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.GB ei ole vuosikymmeniin ollut enää raitis Jumalan ihminen!! Noita jos joku ja hengellinen huijari, jota saatana hyvinkin voi käyttää! Jumala ei häntä tarvitse.
- NoSolo
"Ihmeet" eivät ole kenenkään kohdalla osoitus "Herran palvelijasta".
Jos joku paranee jonkun rukoilessa, niin se toimenpide ei tee hänestä Raamatun opettajaa, eikä toisille julistajaa.Vielä vähemmän että tulisi lähteä "yksityisenä " ilman tausta srk:aa toiisa opettamaan tai heille pitämään "omia kokouksia"
1.Kor.14: 29. "Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;.." Tämäkin "puhuminen ja arvostelu" kuuluu srk:n ja sen jäsenten kokoontumisessa tapahtuvaksi. Kukaan ei voi olla "kristitty" kuulumatta seurakuntaan, joka on "Kristuksen ruumis" jonka Päänä Hän itse on. Raamattu ei tunne kristittyjä "päättömiä" ja muista "ruumiin jäsenistä" , ruumiin ulkopuolella touhuilevia "irtojäseniä."- capiche
Kaikki kristityt kuuluvat joka tapauksessa Kristuksen maailmanlaajuiseen seurakuntaan.
Olen viettänyt maailmalla vuosia ilman nimellistä seurakuntaa, koska ympärillä ei ollut kristittyjä. Ja uskoni päinvastoin kasvoi noina vuosina. Joten älä viitsi tulla kertomaan, että kristitty on kristitty vain seurakunnan penkissä istuessaan.
Kristitty on aina Jumalan lähettiläs. Mutta moniko meistä on oikeasti hoitanut sitä tehtävää? Glory on sentään käynyt saarnaamassa evankeliumia Intiassa ja Indonesiassa, koska Jumala on kutsunut hänet siihen. Eikä vain kutsunut, vaan avannut sen lisäksi ovet.
Alueella asuttuani voin kertoa, ettei sinne voi omassa voimassa lähteä touhuilemaan. Ei pidä olla katkera siitä, että joku julistaa Kristusta, vaikka hän ei sitä juuri teidän porukkanne nimissä tekisikään. - Anonyymi
capiche kirjoitti:
Kaikki kristityt kuuluvat joka tapauksessa Kristuksen maailmanlaajuiseen seurakuntaan.
Olen viettänyt maailmalla vuosia ilman nimellistä seurakuntaa, koska ympärillä ei ollut kristittyjä. Ja uskoni päinvastoin kasvoi noina vuosina. Joten älä viitsi tulla kertomaan, että kristitty on kristitty vain seurakunnan penkissä istuessaan.
Kristitty on aina Jumalan lähettiläs. Mutta moniko meistä on oikeasti hoitanut sitä tehtävää? Glory on sentään käynyt saarnaamassa evankeliumia Intiassa ja Indonesiassa, koska Jumala on kutsunut hänet siihen. Eikä vain kutsunut, vaan avannut sen lisäksi ovet.
Alueella asuttuani voin kertoa, ettei sinne voi omassa voimassa lähteä touhuilemaan. Ei pidä olla katkera siitä, että joku julistaa Kristusta, vaikka hän ei sitä juuri teidän porukkanne nimissä tekisikään.Aivan juuri näin. Meidän ei tule sitoa Pyhää Henkeä johonkin pakettiin vaan antaa hänen toimia niinkuin hän itse haluaa. Tuommoinen lainvoimainen näkemys näkemys on uskonnollisuutta.
- Anonyymi00048
capiche kirjoitti:
Alueella asuttuani voin kertoa, ettei sinne voi omassa voimassa lähteä touhuilemaan. Ei pidä olla katkera siitä, että joku julistaa Kristusta, vaikka hän ei sitä juuri teidän porukkanne nimissä tekisikään.Amen, juuri näin! Kiitos!
Hyviä vastauxia sinä sait jotka tulisit koetella ja tarkastella Jumalan valossa. Minäkin mietin missä ne tuhansia uskontulleet nyt siten ovat?
- RealSana
Glorya Backman oli entisessä elämässään huume-Eeva.
- hienoa
Kiitos jos Herra on hänet nostanut!
- capiche
hienoa kirjoitti:
Kiitos jos Herra on hänet nostanut!
On totisesti nostanut! Muista hänet sattuneesta syystä niiltä ajoilta kun hän oli vielä Eeva. Ja uskon, että hän on sydämessään vilpitön. Ei varmasti virheetön, mutta vilpitön.
- Anonyymi
Entä sitten jos oli huume Eeva. Mikä sinä olit? Parempiko? Nyt on huume Eevasta tullut väkevä Jumalan ihminen.
- Anonyymi
Huume Eeva on korvannu huumeen vain toisella huumeella: ihmisten ihailulla.
Samat endorfiinit sekin saa liikkeelle ja saa matkustella ja rahaa voi tienata laillisesti yksinkertaisia ja taikauskoisia huijaamalla.
- omakokemukseni
Sairastin masennusta. Kerran kun minun olisi pitänyt lähteä liikkeelle, mutten masennuksen takia pystynyt, näin tv:ssä Glory Backman, joka julisti pimeyden henkivaltojen kahleet murretuiksi tms., niin heti sen jälkeen sain kummasti voimat lähteä liikkeelle.
Myöhemmin samanlaisessa masennuksen ja väsymyksen tilassa laitoin netistä tulemaan videon, jossa Glory Backman julisti katsojille, ja taas sama vaikutus!
Kolmannenkin kerran niin on tapahtunut. Mistään muusta en saanut apua näissä tilanteissa.
En sitten tiedä, tapahtuiko noissa tilanteissa Herran henkivoima vai plasebo vai mikä.
Skeptisyys kuulunnee synnynnäisiin luonteenpiirteisiini; luonnostani aina ensimmäiseksi epäilen kaikenlaisia ihmeiksi väitettyjä ilmiöitä.Muista tämän !!! Ihminen joka on joskus saanut armolahja niin kuin Glory Backman varmaan sitten on saanut sun todistuxien mukaan. Ja auttaa toisia sen armolahjan kautta joka ei auttaa yhtään sitten että hän ite on voinut mennä ylpeydessä päin seinään että kolisee ja Jumala sanoo ,, EN MINÄ KADU MUN ARMOLAHJA MITÄ ANNAN NIIN ETTÄ IHMISET SAA AVUN NÄITTEN KAUTTA KOSKA OLEN HYVÄ. Mutta mihin joutuu nä työkalut jotka hujjaa itseä niin pahasti ja elää miten elää???
- kii5
Hienoa että olet saanut apua, mutta se ei vielä itsessään todista mitään. Toisaalta kyllä Jumala saa vaikka aasinkin puhumaan. Olen itsekin saanut apua mitä kummallisimmista lähteistä ja Jumala on johdattanut melkoisia polkuja pitkin, käyttänyt johdattaakseen mitä merkillisimpiä välikäsiä ja ihmisiä, jopa täysin epäkristillisiä juttuja.
Minullakin meni aikanaan elämä päin mäntyä. Tv7:lta katselin Sid Rothia ym muita äärikarismaattisia ohjelmia ja niissä oli aina kuka milloinkin puhumassa. Aina ne siinä hetkessä auttoi, sitten ryminällä takaisin mustuuteen. Tein muistiinpanoja ja koitin painaa kallooni niitä oppeja etten taas masentuisi ja pysyisin edes jotenkin pinnalla. Sanotaan vielä eriksen että myös esim Herzogin puheenvuorot auttoivat tuolloin. Mutta todellisesti vapaaksi en päässyt niillä opeilla missään vaiheessa (demonien sitomisilla, niistä irtisanoutumisilla ym mitä nyt vouhotetaan).
Tarinani jatkuu niin että itse Jumala omalla aikataulullaan sitten todella puuttui asioihini eikä sen jälkeen ole tarvinnut sitoa yhtään ainutta henkivaltaa.
Ongelma on siinä että todellinen evankeliumi, siis se mitä lukee Raamatussa, on päässyt kaiken vouhotuksen keskellä hämärtymään. Mitään ei koetella.
Tästä matkaevästä: http://www.kristitynfoorumi.fi/sivuraiteelle.pdf
- DoctorT
Vielä Loori kauppasi siunauksia tuottavia jakkaroitaan a´600€??
- Pyhät.pallit
Pallit on siunattu ja pyhät pallit tuottavat siunauksen!
- DoctorT
Kysyin, että vieläkö hengelliseen humpuukiin langennut GB kauppaa 600 €n jakkaroita?
- kii5
mikäs juttu tämä on?
- opäiitnmöllkjjo
kii5 kirjoitti:
mikäs juttu tämä on?
Täältä löytyy ihmejakkarat....
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11799826 - kii5
opäiitnmöllkjjo kirjoitti:
Täältä löytyy ihmejakkarat....
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11799826Ahhahahahah, vai että oikein siunattua jakkaraa kaupan ja vielä melkeinpä puoli-ilmaiseksi! :DD naurasko vai itkiskö.
Ja kuvioissa mukana myös Howard-Browne, tämän jutun mappi on selvä.
- Maan_hiljaiset
Ainahan voi kysyä uskoontuloon liittyen sitä, että mihin oikeastaan usko perustuu. Jos saarnoista pitää etsimällä etsiä evankeliumia niin, tuolloin pohjaa voi vähintäänkin arvuutella. Usein vain tahtoo olla niin, että lupaus elämän muuttumisesta ja kaikenlaisesta ylenpalttisesta siunauksesta ovat asioita, joilla kansaa tosiasialllisesti kosiskellaan. Tottahan se on aivan inhimillistä, sillä sitähän ihmiset keskimäärin haluavat. Huomattava on, että juuri tätä samaa elämänhallinta-ajattelua tunnutaan muutenkin suosivan maailmassa, koska se lupaa muutosta tyytymättömään mieleen. Pettymyksiltä tuskin voidaan välttyä, jos yksinkertainen evankeliumi syntien sovittamisesta ei pääse juurtumaan uskon ytimeen niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Oikeastaan mitä muutakaan toivoa jää jäljelle kuoleman -viimeisen tappion- hetkellä?
- capiche
Vaikka Jumalan puoleen kääntymisen motiivi olisi aluksi itsekäs, niin Jumala pystyy senkin ajan mittaan korjaamaan. Uskohan on kasvamista Jumalan tuntemisessa.
Jumala haluaa, että me kasvamme lapsellisesta uskosta lapsen uskoon. Lapsellinen uskova suhtautuu Jumalaan kuin joulupukkina, jonka tehtävä on toteuttaa kaikki toiveet. Lapsen usko on jättäytymistä kaikissa asioissa Jumalan tahdon varaan ja luottamusta siihen, että Jumalalla on aina homma hallussa.
- Man.With.No.Name_
Jos ketä tahansa siviiliin, säätyyn tai elämän tilanteesta rippumatta, kehoitetaan panemaan oman älynsä ja ymmärryksensä syrjään ja antautumaan kielillä puhumiseen, ollaan hukassa. Hukassa voidaan olla muutenkin.
Henkimaailmassa pörrää kaikenlaisia henkiolentoja, jotka tarrautuvat tilaisuuden tullen mihin tahansa ihmiseen, joka toivoo ja odottaa sitä. Nämä henkiolennot osaavat helskytellä ihmisten huulien kautta Jeesus-nimeä.
Myös saarnanaisten/miesten ympärillä voi pörrätä näitä henkimaailman asukkeja, jotka
kilpailevat siitä kenen ajatukset saarnanainen/tai mies kajauttaa maailmalle.
Tämä informaation tunku henkimaailmasta voi aiheuttaa joskus sen, että syvässä kiihkon tilassa olevan puhuja voi sekoilla sanoissaan.
Kristikunta sellaisena kuin me sen tunnemme, on kulkemassa loppuaan kohti.
Se henkimaailman osa, jota uskonnollisissa piireissä kutsutaan usein könttänimellä "pyhä henki", on tällä hetkellä impperiumin asemassa maahan nähden. Se on pilvi, jonka kautta monet ihmiset puhuvat maailmalle jumalan äänellä.- eräs.seikka
Kamoon, älä nyt viitsi höpötellä;) Lukasehan vähän Raamattua, vaikka Apostolien tekojen alkupuolelta, sieltä ne helluntaipäivän tapahtumat, niin saat faktaa kielilläpuhumisesta. Kevätmieltä;)
Rahasta saarnaavat keppasvekkulat.
- Anonyymi
raha niillä yleensä on "seuraava askel"
jos en väärässä ole, viisaammat osaa sen rahan sijoittaa, ilman lahkoakin:)
- Anonyymi
Kuinka näet tikun toisen silmässä vaikka omassasi on hirsi. Jättäkää ihmiset vauhkoaminen ja pahan puhuminen. Joka toista soimaa, se itse on sellainen.
Nimimerkin taakse on helppo piiloutua ja sellaiset kirjoituksethan eivät ole kenenkään järkeä käyttävän henkilön silmissä minkään arvoisia. - Anonyymi
Onko tämä Glory minkä seurakunnan jäsen? Minä en tiijä hänestä kuin hämärän muistikuvan kasvoista telkkarin ruudussa.
ST- Anonyymi
Puhui rahasta seiskalla.
- Anonyymi
Ja kaupitteli taannoin " siunauksia tuottavia " kuudensadan euron jakkaroita.
- Anonyymi
Halavalla lähtöö 600€
- Anonyymi
Paljonkohan Huutokauppakeisari olisi maksanut jakkaroista?
- Anonyymi
Kuinka kukaan voi olla niin typerä ja taikauskoinen, että usko moiseen naurettavaan humpuukiin?!
Sellasille ihmisille pitäis laittaa edunvalvoja, ettei tollaset humpuukieevat pystyis huijaamaan niiden vähiä rahoja.
- Anonyymi
Jumala ei ole käskenyt Glory Backmania opettamaan missään seurakunnassa, kuten ei ole käskenyt muitakaan naisia puhumaan seurakunnissa. Jos Backman sanoo Jumalan käskeneen opettamaan seurakunnalle jotain, se ei ole Herra, joka on Backmaille puhunut. Backman ei ole Herran asialla.
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;- Anonyymi
Miksi ns. uskovissa miehissä on niin paljon naisia pelkääviä? Traumoja, vaikea äitisuhde vai mikä? Pakoon juoksevat naisia srkssa, täällä vetäytyvät raamatunlauseiden taakse.
Jotenkin käy sääliksi, ihan oikeasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ns. uskovissa miehissä on niin paljon naisia pelkääviä? Traumoja, vaikea äitisuhde vai mikä? Pakoon juoksevat naisia srkssa, täällä vetäytyvät raamatunlauseiden taakse.
Jotenkin käy sääliksi, ihan oikeasti.Jumala on käskenyt, ettei nainen saa puhua seurakunnassa. Jotka eivät tätä käskyä noudata, häntä Jumala ei tunnusta omakseen. Tämän takia Glory Backman ei ole Jumalan asialla vaan väärä profeetta.
- Anonyymi
Savossa möi huonekaluja siunauksia vastaan - meni kaupaksi. Tuli porttikielto seurakuntaan.
- Anonyymi
Mihin seurakuntaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin seurakuntaan?
Ennen hän johti miehensä kanssa Turun City-seurakuntaa, mutta liekö nykyään oma lähetysjärjestö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen hän johti miehensä kanssa Turun City-seurakuntaa, mutta liekö nykyään oma lähetysjärjestö?
City- seurakunnissa on paljon ongelmia.
- Anonyymi
Vieläkö niitä jakkaroita kuitenkin myydään jossain päin Suomea? Eikös hän myynyt jotain ihmevoiteitakin.
- Anonyymi
Kaikki ostamaan Gloryn jakkaroita ja heti.. Siunaukset kyllä seuraa. Varsinkin jos laitat tipin perään. Perusjakkara pienellä rahalla ja Suuren siunauksen tuottava jakkara parilla tonnilla. Premium tason jakkaralla pääset tapaamaan paavia ja saat paraatipaikan taivaan portilta.
- Anonyymi
Onkohan Gloryn hinnoissa yks nolla liikaa?
- Anonyymi
Siunauksia tuottavia kakkaroita saapi tulla hakemaan. Terveisin maajussi pellolta hajun keskeltä.
- Anonyymi
Glory Backman on väärä profeetta. Nainen vaietkoon seurakunnassa, kuten Herra on käskenyt.
- Anonyymi
Entäs jos nainen puhuu nöyränä Ristin evankeliumia ja mies kunnian teologiaa?Kumpaa uskot, kun muuta et saa?
Mitä Glory opettaa? Joku voisi lyhyesti kertoa tietämättömille, kaikkea ei jaksa / pysty tutkimaan.
Paavali on myös väittänyt, että naiset pelastuvat synnyttämisen kautta?
Paavalin aikana oli muissa kuin Jerusalemissa naisia monissa viroissa, johtajanakin, joku jopa toisen polven apostolikin. Paavali kehui ja kiitti heitä.
Luomisen perusteella nainen ja mies ovat tasa-arvoisia toistensa kumppaneita, hieman eri tehtävineen täydentämässä toisiaan jne. Järjestyksen vuoksi mies on perheen pää naisen yli, mutta nähdäkseni lupaa ei tyrannialle anneta ja järkeä saa käyttää, vääryyteen ei kuulu alistua jne. Miehen vastuu on jonkin verran suurempi ensin luotuna ja nainen lankesi ensin ja sai miehen lankeamaan.
Tämä naisvirkakysymys ei ole Raamatussa yksiselitteinen eikä selvä, niin kuin avioliitto on täysin vain yhden miehen ja yhden naisen välinen. Muu on syntiä, vaikka armo Kristuksessa kuuluu kaikille rikkoneille, koska ketään synnitöntä ei ole olemassa.
Emme selviäisi kristikunnassa, jos nainen olisi hiljaa alistuneena eikä voisi opettaa. Tämän päähänpinttymän takia monet miehet ovat jääneet ilman ymmärrystä Jeesuksesta.- Anonyymi
Jumala ei ole käskenyt Glory Backmania opettamaan missään seurakunnassa, kuten ei ole käskenyt muitakaan naisia puhumaan seurakunnissa mitään. Jos Backman sanoo Jumalan käskeneen opettamaan seurakunnalle, se ei ole Herra, joka on Backmaille puhunut. Backman ei ole Herran asialla.
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973340
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta251142- 701127
- 721020
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,332983Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l141833- 59804
- 54729
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72711Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil275693