Itseään glamouriksi tituleeraavaa Johanna Tukiaista on suosittu ja eheytetty lapsesta saakka helluntailiikkeessä, sen jälkeen monissa pienissä lahkoissa.
Viime kesänä hän teki täydellisen parannuksen TV7:n tilaisuudessa Stadionilla David Herzogin toimesta ja hänen hiuksiinsakin oli muodostunut Jeesuksen kuva, Jeesuksen antaessa hänelle suuren tehtävän Suomessa.
Mutta ei se eheytys tunnu onnistuvan ja tuli pahoinpitelytuomiot.
Nyt kirkko on ottanut hoitaakseen Tuksun eheytyksen ja kirjoittaakin siitä kauniisti mediassaan.
http://www.valomerkki.fi/uutiset/johanna-tukiainen-suorittaa-yhdyskuntapalvelunsa-kirkossa
Valitettavasti hetkeä myöhemmin toinen media kirjoittaa Johannan uhkaavan toisia Jumalan kostolla.
"Pilkkaajani maksavat Jumalalle"
http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/277982-johanna-tukiainen-pilkkaajani-maksavat-jumalalle
Onnistuukohan kirkko eheyttämään Tuksun?
Minun mielestä Johanna ei tarvi eheytystä ainakaan uskovaiseksi, sillä hän on ollut uskossa koko elämänsä ajan ja käytöskin sen mukaista.
Kirkko yrittää "eheyttää" Tuksun
8
140
Vastaukset
- peku.parka
"Jo lapsesta asti, kun hän asui Tukholmassa ja Uppsalassa vanhempiensa ja kolmen sisaruksensa kanssa.
Perhe oli uskovainen ja Ruotsissa hän kuului tuolloin samaan
”L i v e t s o r d” -liikkeeseen kuin laulajatähti Carola Häggqvistkin. Sittemmin kummatkin ovat ottaneet etäisyyttä liikkeessä harjoitettuun menestysteologiaan, eivätkä enää ole siinä mukana."
L i v e t s o r d = Menestys teologiaan uskova harhaoppi. EI HELLUNTAILAINEN, vaikka peku niin kovin näkee vaivaa mustatakseen helareita. Mutta ei mennyt maaliin nytkään.
Ja on hyvä, jos Tuksu löytäisi viimeinkin elämälleen tarkoituksen,Jeesus tuli etsimään, niitä jotka ovat kadonneita, ja tuossa on varmasti oikea kohde.
Jos näin käy ONKO SE SINULTA,peku POIS ?
Oletko kateellinen , kun itse rämmit omassa katkeruuden ja vihansuossasi, pääsemättää ylös ja kylvät jatkuvasti täällä satoasi ?
Ja ihan hyviä ajatuksia Tuksulla on kirkolle:
" Tukiaisella on paljon hyvää annettavanaan.
Hän korostaa sitä, että kaikki ihmiset ovat syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla. Näin lukee Raamatussa. – Ihmiset ovat samanarvoisia Jumalan edessä.
Kirkko on instituutio, jolla on mahdollisuus auttaa yksinäisiä sekä niitä ihmisiä, joita yhteiskunta hylkii.
Kirkko voi myös auttaa kaikkia köyhiä ja heikkoja sekä niitä ihmisiä, jotka eivät saa ääntään kuuluviin.
Siksi on etuoikeutettua tehdä yhdyskuntapalvelua kirkossa, Tukiainen kertoo." - sage8
Heh heh , ihan hyvin juoksetat ajatusta mutta tuskinpa evl.kirkko ketään yrittää eheyttää sanan varsinaisesa helluntailaisessa tai fundamentalistisessa merkityksessä.
Hän on erikoinen persoona. Ehkä hän jonain päivänä saa uskonkin eikä vain puhu siitä. Joskin joillekin tuntuu riittävän pelkkä puhe, tekoja ei tarvita.
Rankkaa on tuollainen elämä, mutta itse hän sen on tainnut valita?Juu, kyllä.
Tuksu pilkkaa alvariinsa vielä toisia ihmisiä ja jos joku sattuu puolustautumaan, niin hän uhoaa Jumalan kostovan, ellei satu itse olemaan vapaalla ja kosta.
- Idy
Irja Askola eheyttää Tuksun samaan tapaan kuin Hertzog.
Ehkä niin.
TV7 retkahti Tuksuun ja samoin taisi käydä kirkollekin, kun Johanna tuo sinne glamouria :)
- Aammen
Johanna Tukiaisen usko on kipuilevaa ja haparoivaa. Hän on, kuten me uskovat kaikki muutkin, vasta matkalla kohti kirkautta ja monenlaisten ongelmien ja myös eksymisien kautta Jeesus-tiellä. Mutta luotamme Johannan tavoin siihen, että Herramme Jeesuksen vitsa ja sauva meitä oikealla tiellä pitää, joskin välillä ojinpohjia myötenkin kuljemme. Mutta Jeesus on voimallinen kantamaan myös sitä kaikkein heikompaakin.
- Päätön2017
Mikä suuri tehtävä Johannalla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751209
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t231551- 51529
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510