Mitä voi tehdä jos kaveri ei ole herännyt yökyläs?

Erotusonsumma

Mä en tiiä et mitä voisin tehä, ku ite herään 10 ja kaveri nukkuu aina ainakin 12. Mä en haluis herättää sitä ja emmä jaksa kännykälläkää olla nii kauaa, ku ei mul oikee oo siin mitää hyvii sovelluksii ku en tiiä mitää hyvii. Eli ideoita kehiin mitä voi tehdä hiljaa,samassa huoneessa ja ilman kännykkää??!??

24

6859

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tää on niin perseestä kaveri on nyt EDELLEEN tuolla kuorsaamassa eikä voi herättää kun se suuttuu, oon tehny kaiken näköistä heräsin itse jo klo. 9.00 sovittiin että kaveria tultais hakemaan klo. 12.00 mutta nokoset taitavat olla tärkeämmät. Tais tulla valvottua mutta mitäs valvoo jos ei nouse sitten enää :// niin ja sitten ei kelpaa mikään ruoka, meille tuli jo toisia vieraitakin kun tuo vaan nukkuu

    • Anonyymi

      Talossa talon tavalla. Eli jos kaveri tulee yökylään niin ei mitään aihetta suuttua jos herätetään samaan aikaan kun talon väkikin herää. Jos pitää koko päivä nukkua niin voi mennä kotiinsa nukkumaan. Itse en edes huolisi sellaista kaveria yökylään joka päivät nukkuu ja yöt valvoo.

      • Anonyymi

        Tää oli hyvä :D


      • Anonyymi

        Tää on hyvä keino


    • Anonyymi

      herätä se, ei varmaan pistä pahaksi kun sitten on päivä aikaa tehdä kaikkea kivaa.

      t: 57 vuotias pappa 10 lapsenlapselle

    • Anonyymi

      porttikielto

    • Anonyymi

      Noo itse kaveri on addigtoitunut tiktokkiin ja sitä kattoo sitten 6h putkeen että en tiiä mitä sitte pitäis tehä ku jos tulee lähellekään sillon nii se on äkäinen kun tiikeri ja tosi malttamaton ei jaksanu kattoo kun puol tuntii leffastaki joka kesti 2h

    • Anonyymi

      Jos kerran yökylään tulee niin on herättävä samaan aikaan kuin talonväkikin, Kotonaan voi nukkua niin pitkään kuin haluaa mutta ei kylässä. Jos mun yövieraani nukkuin joka kerran monta tuntia pitempään kuin minä niin ja suuttuu jos herätetään niin enpä enää edes ottais yökylään vaan passittaisin illan päätteeks kotiinsa nukkumaan

    • Anonyymi

      Lue kirjaa tai yritä nukkuu

    • Anonyymi

      Ite herään joskus 8.00 aamulla aina niin mun kaveri vetää sikeitä aina johonkin 12.00 päivällä ja sitten ku alan herättää niin lyö turpaa 😬🙄

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      Kumpi teistä on yö-kylässä? Jos olet kaverilla lähde kotiisi! Jos kaverisi sinun kotisi tai perheesi koti? Toiste et kaveria kotisi ota yö-kylään!Oletko teini? meillä kun yö kylä vikonlopuna oli lapsia tai teinejä? Talossa herätin aamupurorolle kello 8. Talon tavoilla eletiin.Ei vieraan,ei kaverin ehdoilla.Hiljaisuus ja maate meno kello 21.Mutta aikuiset ne vasta veepelitä.Tulevat lähiö jäävätkin yöksi ja kyse on parhaasta ystävästä. Joka illlan virkku aamun torkku ja minä toisin päin. Tosi kurjaa aikuisen oma pieni kerrostalo koti olla varpailaan kun toinen nousee vasta 12-12. Aikani alenuin. Kunnes tein sitä lopun ja ystävyys sinä meni kun ei vonnut halita minua,aikaani ja omaa tahtoaan minuun.

    • Anonyymi

      Aina kun olen kaverillani yötä hän nukkuu monta tuntia pidempään kuin minä. Minun puhelin menee iltaisin kiinni tiettyyn aikaan ja kaveri voi olla omalla puhelimella niin pitkään kuin tahtoo joten hän valvoo ja sama juttu ihan sama onko hän yötä meillä vai minä hänen luonaan.

      • Anonyymi

        Mun kaverilla on toi sama juttu että sillä ei ole mitään rajotusta sen puhelimessa ja pelaa koko ajan


      • Anonyymi

        Itellä sama homma lähes joka kaverin kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä sama homma lähes joka kaverin kanssa

        Mulla ei oo sama juttu mut annan kaverin pelata 🎮🎮🎮


    • Anonyymi

      oon kaverilla nytkin yötä ja mä heräsin 5 ja kaveri nukkuu ainaki 11 siis tää on niin ärsyttävää ja sitku emmä kehtaa lhtä käppösteleen tonne ja syömään ku ei voi tietää tuleeko äiti vai pikkuveli vastaan

      • Anonyymi

        mä oon mun parhaal kaveril yötä ja valvottii ja se ei saanu unta ja mä valvoi. koko yön mut se viel nukkuu vaik sen pitää lähtee sen kotoo tunnin pääst ja luvahgii puhuu kisoist


      • Anonyymi

        Joo mä oon yötä nyt mun kaverilla ja sillä oli jäänyt herätys päälle 6.30 en sen jälkeen saanu unta mutta kaveri kyllä sai, oon odotellut nyt 2h enkä uskalla herättää


    • Anonyymi

      Mäkin oon pulassa! Heräsin 40 minuuttia sitten ja mua haetaan 12. Mun kaveri nukkuu aina varmaan 11 enkä viitti herättäää

    • Anonyymi

      Oon oottanu varmaan tunnin mut ei mun kaveri vaan herää

      • Anonyymi

        Ja mä oon oottanu kuus.


    • Anonyymi

      Määki oon kaverilla yötä eikä se herää, ollaa niillä enkä viitti herättää sitä, tylsää!! Meillä ois tossa paljo viel herkkuu mut en viitti mennä syömää ku se sit varmaa heräis, oon ollu jonku 2h hereil

    • Anonyymi

      Ite heräsin noin puol ysi ja kello on nyt varttii vaille 12 ja se nukkuu edelleen ja sovin et lähtisit kaheltatoista kotii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe