Frölunda

Kahnberg-fani

"vihaan jääkiekkoa" oli ensimmäinen kommentti minkä sanoin serkulleni vieraillessani ensimmäistä kertaa Göteborgissa kymmeneen vuoteen ja serkkupoika pyysi minut katsomaan jääkiekkoa. Hän on töissä Frölundalle ja fiksasi liput otteluun.

Nykyään matkustan aina Göteborgiin kuin vaan mahdollista. Viimeeksi kävin katsomassa Frölunda-Mora peliä ja oli niin mahtavaa. Sami Salo, Antti-Jussi Niemi ja Tomi Kallio pelaavat kyllä niin loistavaa peliä siellä! Samoin Tukio ja Koivisto!

Kyllä mä nyt oon niin koukussa koko Elitserieniin!

16

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HV-71

EIKS FRÖÖLUNDA JA HOO-VEE 71 OO PÄRJÄNNY AIKA HYVIN SARJASSA< ELITSERIEN

• NaNNa

Juu Frölunda on kyl loistava joukkue jossa pelaa liuta suomalaisii huippu-jääkiekkoilijoita! Tomi Kallio on kyllä ihan loistava ja paras pelaaja kautta aikojen!!

• fin

frölunda pärjää kyllä, mutta hv on todella perseestä ollut tänä vuonna.

• man-legally
        fin kirjoitti:

frölunda pärjää kyllä, mutta hv on todella perseestä ollut tänä vuonna.

FRÖLUNDA.MODO HOCKEY.HV-71.SÖDERTÄLJE SK JA 1 DIV AIK TUKHOLMA.AIF KIRUNA...

• blondi 81

voit sitten tuoda mulle tuliaisiksi tomi kallion kun ensi kerralla meet käymään!
      Mutta asiaan....millon finaali peli on?!
      ja toiseksi,miten matkustat göteborgiin..onko sinne kauhee matka mennä esim.autolla?!

• kahnberg-fani

Helpoiten menee kun ottaa laivan yli ruotsiin ja arlandasta nuorisolippu sassilla. Maksaa 300 kruunua. Blue 1:n lennot on myös halpoja hesasta.
        Oma auto on helppo. Olen ollut pari kertaa yksinäni ja pärjännyt hyvin. Kestää ajaa noin 5 tuntia kun menee rauhallisesti.

Lähde mukaan joskus!

• blondi 81
        kahnberg-fani kirjoitti:

Helpoiten menee kun ottaa laivan yli ruotsiin ja arlandasta nuorisolippu sassilla. Maksaa 300 kruunua. Blue 1:n lennot on myös halpoja hesasta.
        Oma auto on helppo. Olen ollut pari kertaa yksinäni ja pärjännyt hyvin. Kestää ajaa noin 5 tuntia kun menee rauhallisesti.

Lähde mukaan joskus!

ja paljonkos se 300 kruunua sitten on?!=)
        oon kyllä ajatellu että menisin autolla...en oikein luota lentokoneisiin...
        Haluisitko vielä kertoa jotain göteborgista...
        iso vai pieni paikka? millanen jäähalli? ja oisko muolla siellä hyviä saumoja kaapata Kallio takaluukkuun ja salakuljettaa se kotio...
        kaikki informaatio on tervetullutta...ja voi olla että joskus hyppäisin kyytiisi...ilmoita vaan koska sitten olet menossa..?!!??!?!

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

ja paljonkos se 300 kruunua sitten on?!=)
        oon kyllä ajatellu että menisin autolla...en oikein luota lentokoneisiin...
        Haluisitko vielä kertoa jotain göteborgista...
        iso vai pieni paikka? millanen jäähalli? ja oisko muolla siellä hyviä saumoja kaapata Kallio takaluukkuun ja salakuljettaa se kotio...
        kaikki informaatio on tervetullutta...ja voi olla että joskus hyppäisin kyytiisi...ilmoita vaan koska sitten olet menossa..?!!??!?!

joopa joo taitaapi Tomppa valita mieluummin oman vaimonsa:)kun joutua vieraan blondin takaluukuun

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

joopa joo taitaapi Tomppa valita mieluummin oman vaimonsa:)kun joutua vieraan blondin takaluukuun

=)..ei sitä koskaan tiedä,vaikka takaluukut kiinnostaisikin...

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

=)..ei sitä koskaan tiedä,vaikka takaluukut kiinnostaisikin...

vai sellasta, tarvii varottaa tompan vaimoa:)

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

vai sellasta, tarvii varottaa tompan vaimoa:)

nyt paljasta mun "hyvää" suunnitelmaa..=)

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

nyt paljasta mun "hyvää" suunnitelmaa..=)

taidanpa vähän vihjasta;)

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

oot kyl tosi ilkee.. =)

• tytsä
        tytsä kirjoitti:

Kyl nyt pieni varotuksen sana tarvii sanoa...ei sua niin helpol voi päästää

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

oot kyl tosi ilkee.. =)

meni vähä väärään kohtaan toi mun äskeinen "vastaus"

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

Kyl nyt pieni varotuksen sana tarvii sanoa...ei sua niin helpol voi päästää

voit...
        Ootko itekin tomppa "fanaatikko"?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      34
      3534
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3218
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      142
      2962
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2635
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      74
      2615
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1435
    7. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1338
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      397
      1148
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      50
      1053
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      900
    Aihe