Frölunda

Kahnberg-fani

"vihaan jääkiekkoa" oli ensimmäinen kommentti minkä sanoin serkulleni vieraillessani ensimmäistä kertaa Göteborgissa kymmeneen vuoteen ja serkkupoika pyysi minut katsomaan jääkiekkoa. Hän on töissä Frölundalle ja fiksasi liput otteluun.

Nykyään matkustan aina Göteborgiin kuin vaan mahdollista. Viimeeksi kävin katsomassa Frölunda-Mora peliä ja oli niin mahtavaa. Sami Salo, Antti-Jussi Niemi ja Tomi Kallio pelaavat kyllä niin loistavaa peliä siellä! Samoin Tukio ja Koivisto!

Kyllä mä nyt oon niin koukussa koko Elitserieniin!

16

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HV-71

EIKS FRÖÖLUNDA JA HOO-VEE 71 OO PÄRJÄNNY AIKA HYVIN SARJASSA< ELITSERIEN

• NaNNa

Juu Frölunda on kyl loistava joukkue jossa pelaa liuta suomalaisii huippu-jääkiekkoilijoita! Tomi Kallio on kyllä ihan loistava ja paras pelaaja kautta aikojen!!

• fin

frölunda pärjää kyllä, mutta hv on todella perseestä ollut tänä vuonna.

• man-legally
        fin kirjoitti:

frölunda pärjää kyllä, mutta hv on todella perseestä ollut tänä vuonna.

FRÖLUNDA.MODO HOCKEY.HV-71.SÖDERTÄLJE SK JA 1 DIV AIK TUKHOLMA.AIF KIRUNA...

• blondi 81

voit sitten tuoda mulle tuliaisiksi tomi kallion kun ensi kerralla meet käymään!
      Mutta asiaan....millon finaali peli on?!
      ja toiseksi,miten matkustat göteborgiin..onko sinne kauhee matka mennä esim.autolla?!

• kahnberg-fani

Helpoiten menee kun ottaa laivan yli ruotsiin ja arlandasta nuorisolippu sassilla. Maksaa 300 kruunua. Blue 1:n lennot on myös halpoja hesasta.
        Oma auto on helppo. Olen ollut pari kertaa yksinäni ja pärjännyt hyvin. Kestää ajaa noin 5 tuntia kun menee rauhallisesti.

Lähde mukaan joskus!

• blondi 81
        kahnberg-fani kirjoitti:

Helpoiten menee kun ottaa laivan yli ruotsiin ja arlandasta nuorisolippu sassilla. Maksaa 300 kruunua. Blue 1:n lennot on myös halpoja hesasta.
        Oma auto on helppo. Olen ollut pari kertaa yksinäni ja pärjännyt hyvin. Kestää ajaa noin 5 tuntia kun menee rauhallisesti.

Lähde mukaan joskus!

ja paljonkos se 300 kruunua sitten on?!=)
        oon kyllä ajatellu että menisin autolla...en oikein luota lentokoneisiin...
        Haluisitko vielä kertoa jotain göteborgista...
        iso vai pieni paikka? millanen jäähalli? ja oisko muolla siellä hyviä saumoja kaapata Kallio takaluukkuun ja salakuljettaa se kotio...
        kaikki informaatio on tervetullutta...ja voi olla että joskus hyppäisin kyytiisi...ilmoita vaan koska sitten olet menossa..?!!??!?!

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

ja paljonkos se 300 kruunua sitten on?!=)
        oon kyllä ajatellu että menisin autolla...en oikein luota lentokoneisiin...
        Haluisitko vielä kertoa jotain göteborgista...
        iso vai pieni paikka? millanen jäähalli? ja oisko muolla siellä hyviä saumoja kaapata Kallio takaluukkuun ja salakuljettaa se kotio...
        kaikki informaatio on tervetullutta...ja voi olla että joskus hyppäisin kyytiisi...ilmoita vaan koska sitten olet menossa..?!!??!?!

joopa joo taitaapi Tomppa valita mieluummin oman vaimonsa:)kun joutua vieraan blondin takaluukuun

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

joopa joo taitaapi Tomppa valita mieluummin oman vaimonsa:)kun joutua vieraan blondin takaluukuun

=)..ei sitä koskaan tiedä,vaikka takaluukut kiinnostaisikin...

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

=)..ei sitä koskaan tiedä,vaikka takaluukut kiinnostaisikin...

vai sellasta, tarvii varottaa tompan vaimoa:)

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

vai sellasta, tarvii varottaa tompan vaimoa:)

nyt paljasta mun "hyvää" suunnitelmaa..=)

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

nyt paljasta mun "hyvää" suunnitelmaa..=)

taidanpa vähän vihjasta;)

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

oot kyl tosi ilkee.. =)

• tytsä
        tytsä kirjoitti:

Kyl nyt pieni varotuksen sana tarvii sanoa...ei sua niin helpol voi päästää

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

oot kyl tosi ilkee.. =)

meni vähä väärään kohtaan toi mun äskeinen "vastaus"

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

Kyl nyt pieni varotuksen sana tarvii sanoa...ei sua niin helpol voi päästää

voit...
        Ootko itekin tomppa "fanaatikko"?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe