Frölunda

Kahnberg-fani

"vihaan jääkiekkoa" oli ensimmäinen kommentti minkä sanoin serkulleni vieraillessani ensimmäistä kertaa Göteborgissa kymmeneen vuoteen ja serkkupoika pyysi minut katsomaan jääkiekkoa. Hän on töissä Frölundalle ja fiksasi liput otteluun.

Nykyään matkustan aina Göteborgiin kuin vaan mahdollista. Viimeeksi kävin katsomassa Frölunda-Mora peliä ja oli niin mahtavaa. Sami Salo, Antti-Jussi Niemi ja Tomi Kallio pelaavat kyllä niin loistavaa peliä siellä! Samoin Tukio ja Koivisto!

Kyllä mä nyt oon niin koukussa koko Elitserieniin!

16

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HV-71

      EIKS FRÖÖLUNDA JA HOO-VEE 71 OO PÄRJÄNNY AIKA HYVIN SARJASSA< ELITSERIEN

      • NaNNa

        Juu Frölunda on kyl loistava joukkue jossa pelaa liuta suomalaisii huippu-jääkiekkoilijoita! Tomi Kallio on kyllä ihan loistava ja paras pelaaja kautta aikojen!!


      • fin

        frölunda pärjää kyllä, mutta hv on todella perseestä ollut tänä vuonna.


      • man-legally
        fin kirjoitti:

        frölunda pärjää kyllä, mutta hv on todella perseestä ollut tänä vuonna.

        FRÖLUNDA.MODO HOCKEY.HV-71.SÖDERTÄLJE SK JA 1 DIV AIK TUKHOLMA.AIF KIRUNA...


    • blondi 81

      voit sitten tuoda mulle tuliaisiksi tomi kallion kun ensi kerralla meet käymään!
      Mutta asiaan....millon finaali peli on?!
      ja toiseksi,miten matkustat göteborgiin..onko sinne kauhee matka mennä esim.autolla?!

      • kahnberg-fani

        Helpoiten menee kun ottaa laivan yli ruotsiin ja arlandasta nuorisolippu sassilla. Maksaa 300 kruunua. Blue 1:n lennot on myös halpoja hesasta.
        Oma auto on helppo. Olen ollut pari kertaa yksinäni ja pärjännyt hyvin. Kestää ajaa noin 5 tuntia kun menee rauhallisesti.

        Lähde mukaan joskus!


      • blondi 81
        kahnberg-fani kirjoitti:

        Helpoiten menee kun ottaa laivan yli ruotsiin ja arlandasta nuorisolippu sassilla. Maksaa 300 kruunua. Blue 1:n lennot on myös halpoja hesasta.
        Oma auto on helppo. Olen ollut pari kertaa yksinäni ja pärjännyt hyvin. Kestää ajaa noin 5 tuntia kun menee rauhallisesti.

        Lähde mukaan joskus!

        ja paljonkos se 300 kruunua sitten on?!=)
        oon kyllä ajatellu että menisin autolla...en oikein luota lentokoneisiin...
        Haluisitko vielä kertoa jotain göteborgista...
        iso vai pieni paikka? millanen jäähalli? ja oisko muolla siellä hyviä saumoja kaapata Kallio takaluukkuun ja salakuljettaa se kotio...
        kaikki informaatio on tervetullutta...ja voi olla että joskus hyppäisin kyytiisi...ilmoita vaan koska sitten olet menossa..?!!??!?!


      • tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

        ja paljonkos se 300 kruunua sitten on?!=)
        oon kyllä ajatellu että menisin autolla...en oikein luota lentokoneisiin...
        Haluisitko vielä kertoa jotain göteborgista...
        iso vai pieni paikka? millanen jäähalli? ja oisko muolla siellä hyviä saumoja kaapata Kallio takaluukkuun ja salakuljettaa se kotio...
        kaikki informaatio on tervetullutta...ja voi olla että joskus hyppäisin kyytiisi...ilmoita vaan koska sitten olet menossa..?!!??!?!

        joopa joo taitaapi Tomppa valita mieluummin oman vaimonsa:)kun joutua vieraan blondin takaluukuun


      • blondi 81
        tytsä kirjoitti:

        joopa joo taitaapi Tomppa valita mieluummin oman vaimonsa:)kun joutua vieraan blondin takaluukuun

        =)..ei sitä koskaan tiedä,vaikka takaluukut kiinnostaisikin...


      • tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

        =)..ei sitä koskaan tiedä,vaikka takaluukut kiinnostaisikin...

        vai sellasta, tarvii varottaa tompan vaimoa:)


      • blondi 81
        tytsä kirjoitti:

        vai sellasta, tarvii varottaa tompan vaimoa:)

        nyt paljasta mun "hyvää" suunnitelmaa..=)


      • tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

        nyt paljasta mun "hyvää" suunnitelmaa..=)

        taidanpa vähän vihjasta;)


      • blondi 81
        tytsä kirjoitti:

        taidanpa vähän vihjasta;)

        oot kyl tosi ilkee.. =)


      • tytsä
        tytsä kirjoitti:

        taidanpa vähän vihjasta;)

        Kyl nyt pieni varotuksen sana tarvii sanoa...ei sua niin helpol voi päästää


      • tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

        oot kyl tosi ilkee.. =)

        meni vähä väärään kohtaan toi mun äskeinen "vastaus"


      • blondi 81
        tytsä kirjoitti:

        Kyl nyt pieni varotuksen sana tarvii sanoa...ei sua niin helpol voi päästää

        voit...
        Ootko itekin tomppa "fanaatikko"?!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe