Frölunda

Kahnberg-fani

"vihaan jääkiekkoa" oli ensimmäinen kommentti minkä sanoin serkulleni vieraillessani ensimmäistä kertaa Göteborgissa kymmeneen vuoteen ja serkkupoika pyysi minut katsomaan jääkiekkoa. Hän on töissä Frölundalle ja fiksasi liput otteluun.

Nykyään matkustan aina Göteborgiin kuin vaan mahdollista. Viimeeksi kävin katsomassa Frölunda-Mora peliä ja oli niin mahtavaa. Sami Salo, Antti-Jussi Niemi ja Tomi Kallio pelaavat kyllä niin loistavaa peliä siellä! Samoin Tukio ja Koivisto!

Kyllä mä nyt oon niin koukussa koko Elitserieniin!

16

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HV-71

EIKS FRÖÖLUNDA JA HOO-VEE 71 OO PÄRJÄNNY AIKA HYVIN SARJASSA< ELITSERIEN

• NaNNa

Juu Frölunda on kyl loistava joukkue jossa pelaa liuta suomalaisii huippu-jääkiekkoilijoita! Tomi Kallio on kyllä ihan loistava ja paras pelaaja kautta aikojen!!

• fin

frölunda pärjää kyllä, mutta hv on todella perseestä ollut tänä vuonna.

• man-legally
        fin kirjoitti:

frölunda pärjää kyllä, mutta hv on todella perseestä ollut tänä vuonna.

FRÖLUNDA.MODO HOCKEY.HV-71.SÖDERTÄLJE SK JA 1 DIV AIK TUKHOLMA.AIF KIRUNA...

• blondi 81

voit sitten tuoda mulle tuliaisiksi tomi kallion kun ensi kerralla meet käymään!
      Mutta asiaan....millon finaali peli on?!
      ja toiseksi,miten matkustat göteborgiin..onko sinne kauhee matka mennä esim.autolla?!

• kahnberg-fani

Helpoiten menee kun ottaa laivan yli ruotsiin ja arlandasta nuorisolippu sassilla. Maksaa 300 kruunua. Blue 1:n lennot on myös halpoja hesasta.
        Oma auto on helppo. Olen ollut pari kertaa yksinäni ja pärjännyt hyvin. Kestää ajaa noin 5 tuntia kun menee rauhallisesti.

Lähde mukaan joskus!

• blondi 81
        kahnberg-fani kirjoitti:

Helpoiten menee kun ottaa laivan yli ruotsiin ja arlandasta nuorisolippu sassilla. Maksaa 300 kruunua. Blue 1:n lennot on myös halpoja hesasta.
        Oma auto on helppo. Olen ollut pari kertaa yksinäni ja pärjännyt hyvin. Kestää ajaa noin 5 tuntia kun menee rauhallisesti.

Lähde mukaan joskus!

ja paljonkos se 300 kruunua sitten on?!=)
        oon kyllä ajatellu että menisin autolla...en oikein luota lentokoneisiin...
        Haluisitko vielä kertoa jotain göteborgista...
        iso vai pieni paikka? millanen jäähalli? ja oisko muolla siellä hyviä saumoja kaapata Kallio takaluukkuun ja salakuljettaa se kotio...
        kaikki informaatio on tervetullutta...ja voi olla että joskus hyppäisin kyytiisi...ilmoita vaan koska sitten olet menossa..?!!??!?!

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

ja paljonkos se 300 kruunua sitten on?!=)
        oon kyllä ajatellu että menisin autolla...en oikein luota lentokoneisiin...
        Haluisitko vielä kertoa jotain göteborgista...
        iso vai pieni paikka? millanen jäähalli? ja oisko muolla siellä hyviä saumoja kaapata Kallio takaluukkuun ja salakuljettaa se kotio...
        kaikki informaatio on tervetullutta...ja voi olla että joskus hyppäisin kyytiisi...ilmoita vaan koska sitten olet menossa..?!!??!?!

joopa joo taitaapi Tomppa valita mieluummin oman vaimonsa:)kun joutua vieraan blondin takaluukuun

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

joopa joo taitaapi Tomppa valita mieluummin oman vaimonsa:)kun joutua vieraan blondin takaluukuun

=)..ei sitä koskaan tiedä,vaikka takaluukut kiinnostaisikin...

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

=)..ei sitä koskaan tiedä,vaikka takaluukut kiinnostaisikin...

vai sellasta, tarvii varottaa tompan vaimoa:)

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

vai sellasta, tarvii varottaa tompan vaimoa:)

nyt paljasta mun "hyvää" suunnitelmaa..=)

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

nyt paljasta mun "hyvää" suunnitelmaa..=)

taidanpa vähän vihjasta;)

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

oot kyl tosi ilkee.. =)

• tytsä
        tytsä kirjoitti:

Kyl nyt pieni varotuksen sana tarvii sanoa...ei sua niin helpol voi päästää

• tytsä
        blondi 81 kirjoitti:

oot kyl tosi ilkee.. =)

meni vähä väärään kohtaan toi mun äskeinen "vastaus"

• blondi 81
        tytsä kirjoitti:

Kyl nyt pieni varotuksen sana tarvii sanoa...ei sua niin helpol voi päästää

voit...
        Ootko itekin tomppa "fanaatikko"?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      310
      2433
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1840
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      65
      1773
    4. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      220
      1423
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      97
      1419
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1190
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1043
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1010
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1003
    10. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      171
      986
    Aihe