henkilökohtaisesta valmennuksesta. En oikein ymmärrä mitä se noin käytännössä tarkoittaa? Minulle tulee käsitteestä sellainen kuva, että jotenkin siinä olisi tarkoitus opetella elämään samoin kuin muutkin ihmiset eli ne joilla ei ole neuropsykiatrisia ongelmia eli ajattelemaan putkinäköisesti. Mikäli näin on, eihän tuossa ole oikeastaan mitään järkeä. Ihminenhän on yksilö, jota tulisi hänen vahvuuksistaan käsin pyrkiä tukemaan mahdollisuuksien mukaan, joten käsite tuntuu harhaanjohtavalta. Eikö silloin jos opetetaan vastapuolta toimimaan jollain tietyllä tavalla tule ensikädessä mieleen aivopesu,mistä yksilöllisyys on kaukana?
Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta
6
<50
Vastaukset
- tympääntynyt
Mulla on. Jätin kesken. Aspergerille ei mitään annettavaa. Sopii niille jotka ei osaa ajatella omilla aivoilla.
- coaching_hyväksikäyttö
joo ei oo eikä tuu. hus neuro (nauru) psykiatrit mm. Tani ei ohjaa enää Autismisäätiöön ei-vammaisia henkilöitä.hän myös taitaa olla ymmärtänyt muutaman muunkin pointin, missä neurodiversiteetissä on kyse. vihdoinkin. ja toivottavasti sanoma menee perille.
- HUS_nuorisopsykiatria
Coaching=rahastus
Neurologisista poikkevuuksista kärsivien törkeää hyväksikäyttöä. Kun ja jos tulet muotitetuksi "oikein", voit kokea olevasi oikeanlainen "ihminen".
- ryöstetty
Aivan oikein palkkio on 2500 egeä/tunti
- anticoachattu
Kiitti infolle aloituksesta.
Olisin oppinut ilmankin valmennusta. Tuonkaltaisessa "aivopesussa" opetetaan näitä "potilaitaan" tulemaan riippuvaiseksi avulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489