Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta

en_aivan_ymmärrä

henkilökohtaisesta valmennuksesta. En oikein ymmärrä mitä se noin käytännössä tarkoittaa? Minulle tulee käsitteestä sellainen kuva, että jotenkin siinä olisi tarkoitus opetella elämään samoin kuin muutkin ihmiset eli ne joilla ei ole neuropsykiatrisia ongelmia eli ajattelemaan putkinäköisesti. Mikäli näin on, eihän tuossa ole oikeastaan mitään järkeä. Ihminenhän on yksilö, jota tulisi hänen vahvuuksistaan käsin pyrkiä tukemaan mahdollisuuksien mukaan, joten käsite tuntuu harhaanjohtavalta. Eikö silloin jos opetetaan vastapuolta toimimaan jollain tietyllä tavalla tule ensikädessä mieleen aivopesu,mistä yksilöllisyys on kaukana?

6

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tympääntynyt

Mulla on. Jätin kesken. Aspergerille ei mitään annettavaa. Sopii niille jotka ei osaa ajatella omilla aivoilla.

• coaching_hyväksikäyttö

joo ei oo eikä tuu. hus neuro (nauru) psykiatrit mm. Tani ei ohjaa enää Autismisäätiöön ei-vammaisia henkilöitä.hän myös taitaa olla ymmärtänyt muutaman muunkin pointin, missä neurodiversiteetissä on kyse. vihdoinkin. ja toivottavasti sanoma menee perille.

• HUS_nuorisopsykiatria

Coaching=rahastus

Neurologisista poikkevuuksista kärsivien törkeää hyväksikäyttöä. Kun ja jos tulet muotitetuksi "oikein", voit kokea olevasi oikeanlainen "ihminen".

• ryöstetty

Aivan oikein palkkio on 2500 egeä/tunti

• anticoachattu

Kiitti infolle aloituksesta.

• Olisin oppinut ilmankin valmennusta. Tuonkaltaisessa "aivopesussa" opetetaan näitä "potilaitaan" tulemaan riippuvaiseksi avulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3908
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      991
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      878
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      861
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      861
    Aihe