Rinne vaatii: puhu pakkoruotsia

ÄänestäTyöväkeä

"Se kuuluu yleissivistyksen oppimisen kansallisia kieliä. Se sanoi Antti Rinne, hänen puheen Suomen ruotsalaiset sosiaalidemokraatit kokous Helsingissä."

"Voit laittaa sen SDP puheenjohtaja Antti Rinne kohtasi tyytyväinen yleisö Suomi-Ruotsin sosiaalidemokraatit valtuuston kokouksessa. Sdp äänesti kansalaisaloitteen vapaaehtoista ruotsin opetusta, äskettäin tuomittu eduskunnassa."

Rinne on RKP:n aisankannattaja ja on saanut lahjusrahoituksia ja siitä tuo pakkoruotsitus on miehelle tärkeää. Jos kansa on erimieltä niin miksi äänestää tuota limaskoa eduskuntaan?

2

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valepukki_aloitus

Riine on sanonut oikein kielten opiskelusta. Se kohottaa sivistystä. Vieraiden kielien opiskelu on jokseenkin välttämätöntä ja tarve kasvaa maailmanmitassa.

Pistäpä linkki, mistä ilmenee RKP:n maksamat rahat Rinteelle että se puuisi ruotsin kielen opiskelun olevan tärkeätä. Luulen että Rinne puhuu asiassa sivistyksen puolesta kuten mikäkin.
      Natokiimaisen miljonäärin Sampo Terhon teesit Ruostinkielisten ilkeydestä eivät ole sivistystä. Aloitus voi liruttaa sampoterhot persujen ulostevankkureihin.

Äänestä kommunisteja. He tukevat sivistystä.

• vastaa_puheistasi

Aloitus on selityksen velkaa. Rahanvaihtoa ei saa ilman perusteita kohdistaa persoonaan. Yleisesti voi puhua korruptiosta ja mikä kapitalismissa on normaali ilmiö. Sekä poliittinen että taloudellinen.
      Persuille on tyypillistä heittää väite perustelematta. Missä, milloin ja kuinka paljon RKP on maksanut Rinteelle? Se täytyy ilmoittaa. Ellei aloitus ilmoita, Rinteellä on oikeus ilmoittaa rikospoliisille perusteeton parjaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      934
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      788
    3. 60
      772
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      734
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      46
      670
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      664
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38