Näkeekö kamelinvarpaasta pillun koon?

Pillututkimus

Jos naisella on oikein antoisa kamelinvarvas eli housut uomassa, niin onko pillu isompi kuin se jossa vako ei näy?

20

1654

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hömötiainen-Gay

      Hyi pillu, nam mulkku.

    • lidex

      mietippä ite,häpyhuulet ei ole se naisen värkki,värkki alkaa vasta kun huuleton vedetty erilleen,sen kokoa ei mitata millään huulilla eikö oikeen millään koska emätin on lihaskimppu

      • nuppunöppösiä

        Älä nyt veikkosta. Askon mukaan pimpotin koon voi päätellä suusta, sormista, nilkoista, lantiosta, kansallisuudesta, kamelinvarpaasta ja mitä muita klassikoita sitä onkaan vuosien varrella ollut. Minä taas olen pannut kaiken näköistä suomalaista ja aina on ollut tiukempi kuin Kaakkois-Aasian vaahtosammuttimilla. Tiukin pillu oli 168 senttisellä nätin näköisellä naapurin flikalla.


    • Niinvarmaanjoo

      Sinä olet nussinut vain omaa känsäistä handuasi.

      • oulunläskipee

        Pieni suu, pieni vittu. Osaatko Asko muuten sanoa miten yhtälösi aasialaisesta vitusta mahtuu yhtälöösi lantiosta. Kaakkois-Aasian vaahtosammuttimilla on oululaistakin ämmää isommat lanteet, varsinkin maaseudulta kotoisin olevilla. Sinun kokemuksesi aasialaisista rajoittuvat toki Rotuaarin hierojiin.


      • oulun.anatoomigay
        oulunläskipee kirjoitti:

        Pieni suu, pieni vittu. Osaatko Asko muuten sanoa miten yhtälösi aasialaisesta vitusta mahtuu yhtälöösi lantiosta. Kaakkois-Aasian vaahtosammuttimilla on oululaistakin ämmää isommat lanteet, varsinkin maaseudulta kotoisin olevilla. Sinun kokemuksesi aasialaisista rajoittuvat toki Rotuaarin hierojiin.

        Luotan enemmän boobpediaan kuin Askoon. Siellähän tuon näkee. Jollakin 163 senttisellä ämmällä Vietnamista on 88 sentin lanteet. Toinen hyvä esimerkki on ruotsalainen malli Jennifer Berg. 183 senttisellä suomalaisella mallilla Mariina Keskitalolla taas on iso ohuiden huulien takia.


    • upeaa.katsottavaa

      Ei näe emättimen kokoa, mutta näkee vitun paremmin kuin peiteltynä. Korkealle kohoava vitunkumpu ja syvä kamelinvarvas on näky, joka panee polvilleen.

      Näin 70-luvulla naisen, jolla oli pitkät housut ja tällainen. Mustan vielä nytkin yli 40 vuotta myöhemmin. Aivan upea. Todellinen aarre. Ymmärtäisipä jokainen nainen pitää esillä, jos on saanut jotakin erityisen kaunista.

      • Nahaton

        Mun 40 vaimolla pullea kumpu,
        eli tiukkojen trikoiden myötä kyllä nami varvaskin... Sisäpuoli märkä,
        tiukka ja lihaksikas ; )


      • Nahaton kirjoitti:

        Mun 40 vaimolla pullea kumpu,
        eli tiukkojen trikoiden myötä kyllä nami varvaskin... Sisäpuoli märkä,
        tiukka ja lihaksikas ; )

        Onnea teille! :)


      • Nahaton

        Kiitos😉mutta kun minä vissiin hiukan? outo,kun haaveilen että siisti,sinkku vanhempi mies katselisi myös,ja nauttisi? näkemästään...


      • Nahaton
        Nahaton kirjoitti:

        Kiitos😉mutta kun minä vissiin hiukan? outo,kun haaveilen että siisti,sinkku vanhempi mies katselisi myös,ja nauttisi? näkemästään...

        ...jos ei sitten innostuisi koskettelemaankin...😉


      • Nahaton kirjoitti:

        ...jos ei sitten innostuisi koskettelemaankin...😉

        Et sinä ole ollenkaan outo. Kyllä minäkin olen hyvin mielissäni, kun vaimoni näyttää herttaista sulovittuaan muille miehille. Mieshän haluaa näyttää muillekin, mitä on saanut.

        Ollessani löylypuolella hän oli avannut posliinivittuaan käsillään saunakammarissa istuen miehen vastapäätä. On mennyt perille, sillä mies oli joka kerta seissyt hänen edessään juttelemassa aivan peittelemättä, että hänen kyrpänsä oli seissyt kivikovana. Mies on ollut myös muissa tilanteissa häntä kohtaan erityisen ystävällinen.

        Eräs toinen mies kiinnitti saunassa huomiota, kuinka tasaisesti vittu oli sheivattu. Vaimoni oli istunut ylälauteella jalat erityisen levällään mieheen päin ja vielä levittänyt käsillään vittua. Miehen kyrpä oli niinikään ollut aivan kovana. Oli sanonut, ettei edes miestenlehdissä ole mitään niin kaunista ja kysynyt saako vittua myös tunnustella. Oli kosketellut sileatä vitun ihoa ja ihatuneena todennut, entä onpa kaunis ja onpa sileä.

        Itselleni olen selittänyt, että minua sekä kiihottaa, että vaimoni näyttää vittuaan muille, ja myös olen ylpeä siitä, kun olen saanut niin suloisen ja herttaisen vaimon, joka tahtoo olla iloksi myös muille.


      • Nahaton
        rennostiM kirjoitti:

        Et sinä ole ollenkaan outo. Kyllä minäkin olen hyvin mielissäni, kun vaimoni näyttää herttaista sulovittuaan muille miehille. Mieshän haluaa näyttää muillekin, mitä on saanut.

        Ollessani löylypuolella hän oli avannut posliinivittuaan käsillään saunakammarissa istuen miehen vastapäätä. On mennyt perille, sillä mies oli joka kerta seissyt hänen edessään juttelemassa aivan peittelemättä, että hänen kyrpänsä oli seissyt kivikovana. Mies on ollut myös muissa tilanteissa häntä kohtaan erityisen ystävällinen.

        Eräs toinen mies kiinnitti saunassa huomiota, kuinka tasaisesti vittu oli sheivattu. Vaimoni oli istunut ylälauteella jalat erityisen levällään mieheen päin ja vielä levittänyt käsillään vittua. Miehen kyrpä oli niinikään ollut aivan kovana. Oli sanonut, ettei edes miestenlehdissä ole mitään niin kaunista ja kysynyt saako vittua myös tunnustella. Oli kosketellut sileatä vitun ihoa ja ihatuneena todennut, entä onpa kaunis ja onpa sileä.

        Itselleni olen selittänyt, että minua sekä kiihottaa, että vaimoni näyttää vittuaan muille, ja myös olen ylpeä siitä, kun olen saanut niin suloisen ja herttaisen vaimon, joka tahtoo olla iloksi myös muille.

        Upeaa! Ja sinulla upea vaimo😉olen itsekkin haaveillut tuollaisista yhteis-saunomisista vanhemman miehen,tai useammanki,kanssa...
        Ja minun puolestani ei tarvitsisi jäädä katseluun ja tunnusteluun...


      • Anonyymi
        Nahaton kirjoitti:

        Kiitos😉mutta kun minä vissiin hiukan? outo,kun haaveilen että siisti,sinkku vanhempi mies katselisi myös,ja nauttisi? näkemästään...

        Molemkinpuolinen nautinto!


    • En todellakaan tiedä, mutta kokeile ja kerro meillekin.

    • kukkulankunkku432425

      Ei taida kyllä pillun koko näkyä ulospäin, eikä se niin oleellista olekaan. Oleellista lienee visuaalinen anti ja tietty se jotta tuntuuko kukkula touhutessa vaiko ei :)

    • Ei näe.

    • Anonyymi

      Kiina/ korea nassunpiire analyysillä se tiukin löytyy.

    • Anonyymi

      Ei näy kokoa. Huulien pulleuden ja pimppi mallin hahmottaa vähän. Yhtä tiukka voi olla. Joissain pulleat huulet ja joissain sirommat. Yhtä hyviä molemmat. Varsinkin jos pääsee panemaan vuoroin molempia ja ne kun vielä sallii sen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe