Kun pää haluais, mut alapää ei suostuyhteistyöhön

Pahakakku

Olen vähän päälle parikymppinen nainen ja melkein mun koko aikuisuuden mun pimppi on ollut tosi hankala. Olen syönyt e-pillereitä tai minipillereitä jo monta vuotta. Mulla tulee noin kerran kuussa jonkin tasoinen emätintulehdus :( jotenkin se liittyy mun kuukautis kiertoon, koska oireet alkaa aina noin viikkoa ennen menkkoja. Mutta tää on ihan mahdotonta yrittää harrastaa seksia avomiehen kaa ku kuukaudesta on 2-3 viikkoa alapää lakossa. Mieli kyl tahtois..

Lääkärissä oon ravannu jo satojen, luultavasti jo yli tuhannen euron edestä ja kaikki sukupuolitaudit on testattu moneen otteseen ja jotain vähän erikoisempii kuten esim. Mukoplasma/ureaplasma. On tehty ultraa sun muuta tutkimusta ja syöty antibiottii, diflucanii sun muuta ennaltaehkäisevästi ja akuuttiin tulehdukseen. Mikään ei auta eikä lääkäritkään tiedä mistä tämä johtuu.

En tiedä jaksaako tuo mies kauaan tätä. Olen välillä tosi katkera ja kaikki on niin hankalaa. Koen syyllisyyttä ku en pysty tarjoamaan normaalia parisuhdetta ja olen itsekkin puutteessa suurimman osan ajasta. Tämä on niin lose-lose tilanne kaikkien puolesta :(

Olipa vaan pakko avautua johonki ku just on saatu 10 päivän antibiootti kuuri loppuun ja pimppi taas oireilee. Menkatki alkaa kohta ja taas menee varmaan ainaki pari viikkoo ennenku voi edes toivoa jotain actionia. Harmittaa.

3

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UudetKujeetKäyttöön

      Opetelkaa uusia tapoja seksin harrastamiseen, suuseksiä, peppuseksiä, käsin, doldoilla jne... konstit on monet, jos vaan halua ja tahtoa riittää ;)

    • Nvm1962

      Noi antibioottikuurit nyt ainakin panee pimpin flooran sekaisin. Itse syön aina lääkekuurin aikana maitohappopillereitä, sillä muuten antibiootit tekevät hiivan. Jos pystyisit olemaan ilman kuureja, niin homma tasaantuisi. Sitten aina yhdynnän ja sperman valutuksen jälkeen laitat pimppiin LactaBalans geeliä. Itsellä toi on helpottanut.

    • hhbvhj

      oletko koittanut syödä e-pillereitä putkeen niin ettei kuukautisia tule ollenkaan? jos tulehdus jollain tavalla liittyisi kuukautiskiertoon niin itse ainakin koittaisin vaikka puoli vuotta syödä putkeen tai hankkia joku sellainen ehkäisykeino että menkkoja ei tule ollenkaan, esim kierrukka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe