helluntailaiset yhteisökiusaajina

h-vainon_kohde

En ole koskaan kuulunut helluntaiseurakuntaa.Olen ollut ihan vaan nimikristitty ev.lut.kirkossa enkää enää vuosiin sielläkäänSilti olen joutunut helluntailaisten vainon kohteeksi.En edea tied, koska alkoi, mutta muutaman vuoden olen tiennyt.Vaino koko ajan ollut joka päiväistä, kaikkialle ulottuvaa, sairas- ja rikollismielistä.Julkilausuttu tavoite on ajaa minut isemurhaan.Viime maaliskuussa törmäsin ilmiöön nimeltä gang stalking ja tajusin heti, tähän yhteisövainoon nimeltä gs.kuuluvat ne tekniikat, joita minun vainoamiseen on sovellettu.Täällä suomi24 on gang stlking viestiketjuja terveys- henkinen terveyspalstalla 2 kpl, yhteiskunta- salaliitto ja maailmanmenoa palstoilla 2 kpl ja paikkakunnat -Riihimäki palstalla 2 kpl. Minä olen alkanut kirjoitella niihin maaliskuun lopusta alkaen.

9

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bcvzxzxz

      Sinä sekopää postaat tätä samaa keksittyä juttua jo vuosia. Hakeudu hoitoon.

      • rääkätty_vuosia

        Törmäsin tähän gang stalkiniin viime maaliskuussa. En ole aikaisemmin kirjoittanut siitä mainitsemilleni palstoille.Tälle palstalle ensimmäisen kerran. Taisi nyt joku pelästyä. -Muut, käykää lueskelemassa viestiketjuja.


      • kijyttyug

        Olen minäkin kuullut tästä samaisesta ilmiöstä tutultani, joka on työskentelee paikkakunnalla, jossa on paljon helluntalaisia. Onneksi tuttavani on työskennellyt ympäri Suomea ja tunnisti heti systemaattisen kiusaamisen ja osasi torjua sen, eli ei mitään vaikutusta häneen. Tuttuni kertoi, että systeemi on kieltämättä hyvin organisoitua. Tuttuni kertoi, et kun meni paikasta A paikkaan B ja paikassa B saatiin tietää, et on käynyt paikassa A, niin homma jatkui siitä mihin paikassa A oli jääty, mutta tuttuni iski takaisin ja paikassa B alkoi kertoa paikasta A ihan muuta, mitä paikassa B oletettiin paikassa A tapahtuneen. Oli siellä paikassa B menty hiljaiseksi, kun heidän olettamus ei pitänytkään paikkaansa.
        Nämä helluntalaiset kuvitteli olevansa ovelia, mutta eivät tajunneet, että tuttuni oli kierrellyt Suomen ristiin rastiin ja vähän ulkomaillakin työn merkeissä, joten tuttuni oli harjaantunut hyväksi ihmis tuntiaksi, mikä hänet sitten pelasti tältä hyökkäykseltä.


    • Ulkosuomalainen1

      Mikä on se syy, että Helluntalaiset sinua kiusaavat, jos saanen kysyä?

      Uskon kyllä helluntalaisten agressiivisuuteen, mutta onto tämä totta että he käyttävät GANG STALKING TACTKIIKKAA.

      "The main goal of gang stalking is to influence the life of the victim and to condition it, in order to destroy it."

      Tämä tactkiikka on tarkoitettu ihmisen tuhoamiseksi, tai vaientamiseksi, saada ihminen controllin alle, saada tietoja, tai muulla tavalla vallita ihmistä.

      Onko sinulla ystävä ollut jotain ristiriitoja Helluntalaisten kanssa?

      Ehkäpä he ovat ottaneet sinut kohteeksi, että tulisit uskoon, ja sitten jopa liittyisit keidän kirkkoonsa?

      Olla rehellinen uskovainen on hyvä asia, mutta Helluntalaisten menetelmät eivät useinkaan ole oikeat.

      Tässä on, (ehkäpä) syy . miksi he ovat sinua kohtaan niin agressiivisia.

    • Hellureisakkia

      Sen itseriittoisimpia ja omahyväisempiä lahkolaisia ei ole olemassakaan kuin nämä helluntalaiset. Jo aiemmin olen kirjoittanut, että ne luulee omistavansa tämän maiilman ja olettavat että kaikki kuuluu heille. Näitä on nuorissa opiskelijapiireissä liikaa, yksikin on , täällä eteläsuomessa verkostuneina hja ensin kuin enkelit, mutta myöhemmin kuin mankelit, ihan sairaita tyyppejä, kun saavat jonkun mukaan tähän porukkaan. Onneksi huomasin ajoissa ja lähdin kauas pois ja kartan edes törmäämistä näihin:

      • satojamiljoonia

        Varo seillä "kaukana poissa" ettet vaan siellä törmää, hellureita on nimittäin paaaaljon todell apaaaljon siellä "kaukana poissa" - maassa!


    • KiitosAloittajalle

      Hieno aloitus. Kiitos. Tämä nimittäin selvensi sellaisia asioita, joita itse olen helluntailaisten, tai muiden uskovaista esittävien kristittyjen taholta kokenut nimenomaan nyt täällä S24:llä. Itselleni tuo toiminta noin "viralliselta nimeltään" ja todellisella nimikkeellä ilmaistuna, ei ole ollut tuttua. Vain omat, vuosien kokemukseni ovat tutut.

      Olen jo vuosien ajan ilmoittanut asiasta mm. S24 Ylläpidolle, sekä myös nettipoliisille, kuukausi sitten ihan rikospoliisille, sieltä kuitenkaan, ainakaan toistaiseksi tulematta, yhden yhtäkään vastausta, eli yhteydenottoa.

      Asiassa on se puoli, että vuosien nettituttavuuksien, vaikkakin nickien takaa, on itselleni valjennut, etteivät nämä yksilöhelluntailaiset, tai muut, lähinnä karismaattiset kristityt, - joukossa kaiketi myös ihan kristillisten kirkkojen jäseniä - suinkaan toimi "yksinään" ja välttämättä vain omasta aloitteestaan, vaan taustalta löytyy nk. "johtajia", osa tunnettuja nimiä. Itselläni on "käsitys" näistä useista nimistä. Vain poliisi, yhdessä Ylläpidon kanssa voisi rikostutkinnan kautta varsinaisesti todistaa asian.

      Tuo mainittu toiminta on hyvin kaksinaamaista. Yhtäällä heidän keskustelunsa ovat hyvin "hurskaita ja hengellisiä", mutta yhtäkkisesti he kokoontuvat laumaksi kuin lepakot ja hyökkäävät uhriensa kimppuun täydellä raivolla. He tekevät false flag-aloituksia uhriensa nimillä ja tuovat mm. toisen, uhrinsa kanssa sattumalta samannickisen henkilön viestejä "todisteeksi" uhriaan vastaan.

      S24 Ylläpito ei lukuisista, vuosien aikaisista vaatimuksistani huolimatta ole halunnut selvittää, ottaa uhriin, eli itseeni yhteyttä, sekä ilmoittaa ja antaa viranomaisille todisteita tästä rikoksesta. Häirikköviestin poistaminen on jatketussa, ammattimaisessa rikosasiassa vain rikoksen nk. maton alle lakaisua. Viestin poisto ei ole ratkaisu, enkä yleensä ole sitä pyytänytkään, vaan nimenomaisen rikostutkintapyynnön. Näin ei tietämäni mukaan ole tapahtunut.

      Tämän rikollisuuden olemukseen kuuluu, että riehuttuaan, pilkattuaan, purtuaan uhrejaan, nämä uskontorikolliset lopulta itse poistattavat nämä omat pilkkaviestinsä, jopa pitkiä false flag- ja herjaavia ketjujaan, S24 Ylläpidon tukemana, mutta jättävät esiin uhriensa ahdistuneet, vihaiset vastaukset, viestit. Sitten he ryhtyvät "psykoloogeiksi", esittäen omia "diagnoosejaan" vihaisesta kirjoittajasta, uhristaan, jolloin tuleville lukijoille syntyy mielikuva, joistakin, "näiden hyvien kristittyjen" vastaisista häiriköistä!" Siis poistavat omat pilkkaviestinsä, jättävät uhriensa vastaukset ja sitten tekeytyvät "huolestuneiksi" uhriensa oudosta käyttäytymisestä!

      Jos ei helluntaikarismaattisuus ole satanismia, niin mikä sitten? Jo sen juuret ovat vapaamuurariudessa, KKK:ssa ja johtajiensa mm. seksuaalirikoksissa.

      Heidän toimintansa on todella törkeää ja tässä on kaikki ammattimaisen nettirikollisuuden elementit.

      Koska vuosien uhrina olemisella olen havainnut toiminnan nk. ammattimaiseksi, tämä aloitus, eli ketju selventää asiaa paljon. En ole ollut "vainoharhainen", kuten nuo rikolliset puoskarit uhrejaan nimittelevät, osoittaessani helluntailaisten rikollisuuden, olen ollut vailla selvää tietoa, eli todistetta ja siksikin ahdistunut.

      Tämä aloitus on todiste. Varmasti myös monille muille, tuon rikollisen, demonikarismaattisen uskonnon uhreille.

      Mutta nyt herää kysymys: miksi poliisi ei lukemattomista pyynnöistäkään huolimatta ole puuttunut asiaan? Itselläni on varma tieto jo vuosikymmenten takaa, että helluntailaiset nk. pitävät yhtä ja omiensa puolta myös viranomaistaholla. Tiedän jo vuosikymmenten takaisia asioita aivan selkeästä "meidän kesken tiskin alta"-rikollisuudesta, eli hyvä veli-järjestelmästä.

      Tämä hyväveli- / sisar-toiminta kattaa kaikentasoisen yhtäpitävyyden ja mm. luottamuksellisten tietojen levityksen "vain meidän kesken ja hyväksi", eli on törkeällä tavalla rikottu mm. nk. vaitiolovelvollisuuksia. On toimittu vastoin lakeja, perustuen, varsinkin muutaman vuosikymmenen takaisten uhrien tietämättömyyteen laeista. Tiedän aivan selkeitä tosiasioita tästä asiasta. Ehkä siksi kaikki yritykseni ilmoittaa poliisille pysähtyvät jonkun helluntaiveljen työpöydälle. Niin omituista on tämä poliisin toimimattomuus aivan selkeissä rikosasioissa, silloin kun syytetyksi saattaisi joutua joku hyväveliporukasta.

      Tähän voisin vetää mukaan myös vapaamuurariliikkeen toiminnan ja taustavaikutuksen tässä vapaasuuntaisessa uskonnossa, mutta viestistä tulisi tältä osin liian pitkä.

      Tämähän on uskontojen uhrien palsta. Meillä on oikeus tuoda esiin myös tuskamme. Ahdistunut uhri saatetaan kuitenkin näiden rikollisten toimesta nopeasti leimata "hulluksi, jota ei pidä uskoa". Tästä on tälläkin foorumilla useita esimerkkejä.

      On vain minuuttien kysymys, koska jo ensimmäinen pahanraketti ammutaan "Saalemista" kohti allekirjoittanutta uhria. Älkää hämmästykö. Minä itse en koskaan, enää vuosikymmeniin ole hämmästynyt mitään.

      Toivottavasti kappalejako tuli oikein. Plussa minulle.

    • miksivanhuuseituoviisaut

      kuuluuko ääniä siellä soffin lootassa miten paljon ja usein?

      • Villa_koiriako

        Soffin lootasta?? Lootan myin jo ajat sitten, mutta sänkyn alta kuiskii alituiseen... :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe