Canal Digital kusettaa

Kypsynyt

Onkos muilla kokemuksia Canal Digitalin palveluista? Itse erehdyin asiakkaaksi kyseiseen firmaan. Tv:ni on nyt 3 viikkoa ollut erittäin heikon/ei ollenkaan toimivan lähetyssignaalin varassa(omakotitalo). Siis käytännössä ilman nähtävää, kanava kuin kanava.
Olen reklamoinut asiasta kahdesti ja teknisen(maksullisen huom!) palvelun ohjeiden avulla yritetty saada tv:tä pelittämään. Jälkimmäisessä tapauksessa asiakaspalvelija lupasi, kun kaikki mahd. tehtiin boxin suhteen,ottaa lopulta yhteyttä asentajaan, joka alunperin on asentanutboksin/antennin ja muun tykötarpeen.Ja lähettää hänet korjaamaan vian.
Olen nyt viikon odottanut asentajan yhteydenottoa vaan signaalin tavoin mitään ei ole kuulunut.
Tänään laitoin tiukan meilin asiakaspalveluun vaan eipä sieltäkään mitään vastausta kuulunut automaattisen vastauksen lisäksi; kertoo sekin palveluasenteesta!
Ainut, yllätys, yllätys, joka on ajoillaan ja hieman ennakkoonkin tullut, on laskut.
Mutta vastine noillekkin kuukausimaksuille on miinusmerkki!
Jos mietitte maksullisten kanavien hankintaa, niin välttäkää Canal Digitalia ettette työnnä kättänne paskaan kuten minä erehdyin tekemään.

3

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rille111

Moi
      Älkää vaan hankiko canal digiä.siellä ei tule mitää hyvää ohjlmaa,kuin uusintoja.elokuvat tulle vaan usintoina ja vaihtuvuu suunnileen kerran kuussa ja kalis paketti.
      Vielä kun sanot paketin irti joudut maksamaan seuraavankin kuun jos et sano jo edelisen kuun lopussa .
      En kyllä ihmettele että tv:ssä kerotiin maksu kanavin tapioista ja irti sanomisista.
      Vielä joutuu ostaman koko paketin jos haluaa urheilu nähdä.
      Jos en olisi ostaessani ottanut tarjousta,eli kaksivuotta niin olsin sanonut irti kahden kuun jälkeen sen.
      Nyt ne vielä karhuaa multa toukokuun maksua vaikka olen sanonut paketin irti huhtikuussa.
      Muutenkin kolmosen ja canalin tarjonta vain uusintoja.
      Laitakaa sanaa kulkemaan.
      LÄHETIN KIUKUSEN SÄHKÖPOSTI VIESTIN JOS RUINAAVAT MULTA MASUA LAITAN KESKUSTELU PALSTOILLE NIISTÄ TARINAA.

• eipaluuta

Irtisanoin sopimuksen, kun taloyhtiö laittoi sateliittiyhteyden poikki. Yritin neuvotella lyhyemmän irtisanomisajan, koska itsestäni riippumattomista syistä katselu ei enää onnistu. Lopulta sain vain ilmoituksen, että irtisanominen on tehty ja sopimus lakkaa oelmasta voimassa lähes kahden kuukauden jälkeen. Eli kesken kuukauden tehty irtisanominen aiheuttaa sen, että pitää maksaa kokonaan myös seuraava kuukausi. Käytänönssä maksan tyhjästä 7 viikkoa. Jousto ja asiakaspalvelu on ala-arvoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      61
      7119
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2773
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      19
      1892
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      147
      1884
    5. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1848
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1771
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      29
      1552
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1467
    9. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      38
      1241
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1206
    Aihe