Canal Digital kusettaa

Kypsynyt

Onkos muilla kokemuksia Canal Digitalin palveluista? Itse erehdyin asiakkaaksi kyseiseen firmaan. Tv:ni on nyt 3 viikkoa ollut erittäin heikon/ei ollenkaan toimivan lähetyssignaalin varassa(omakotitalo). Siis käytännössä ilman nähtävää, kanava kuin kanava.
Olen reklamoinut asiasta kahdesti ja teknisen(maksullisen huom!) palvelun ohjeiden avulla yritetty saada tv:tä pelittämään. Jälkimmäisessä tapauksessa asiakaspalvelija lupasi, kun kaikki mahd. tehtiin boxin suhteen,ottaa lopulta yhteyttä asentajaan, joka alunperin on asentanutboksin/antennin ja muun tykötarpeen.Ja lähettää hänet korjaamaan vian.
Olen nyt viikon odottanut asentajan yhteydenottoa vaan signaalin tavoin mitään ei ole kuulunut.
Tänään laitoin tiukan meilin asiakaspalveluun vaan eipä sieltäkään mitään vastausta kuulunut automaattisen vastauksen lisäksi; kertoo sekin palveluasenteesta!
Ainut, yllätys, yllätys, joka on ajoillaan ja hieman ennakkoonkin tullut, on laskut.
Mutta vastine noillekkin kuukausimaksuille on miinusmerkki!
Jos mietitte maksullisten kanavien hankintaa, niin välttäkää Canal Digitalia ettette työnnä kättänne paskaan kuten minä erehdyin tekemään.

3

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rille111

Moi
      Älkää vaan hankiko canal digiä.siellä ei tule mitää hyvää ohjlmaa,kuin uusintoja.elokuvat tulle vaan usintoina ja vaihtuvuu suunnileen kerran kuussa ja kalis paketti.
      Vielä kun sanot paketin irti joudut maksamaan seuraavankin kuun jos et sano jo edelisen kuun lopussa .
      En kyllä ihmettele että tv:ssä kerotiin maksu kanavin tapioista ja irti sanomisista.
      Vielä joutuu ostaman koko paketin jos haluaa urheilu nähdä.
      Jos en olisi ostaessani ottanut tarjousta,eli kaksivuotta niin olsin sanonut irti kahden kuun jälkeen sen.
      Nyt ne vielä karhuaa multa toukokuun maksua vaikka olen sanonut paketin irti huhtikuussa.
      Muutenkin kolmosen ja canalin tarjonta vain uusintoja.
      Laitakaa sanaa kulkemaan.
      LÄHETIN KIUKUSEN SÄHKÖPOSTI VIESTIN JOS RUINAAVAT MULTA MASUA LAITAN KESKUSTELU PALSTOILLE NIISTÄ TARINAA.

• eipaluuta

Irtisanoin sopimuksen, kun taloyhtiö laittoi sateliittiyhteyden poikki. Yritin neuvotella lyhyemmän irtisanomisajan, koska itsestäni riippumattomista syistä katselu ei enää onnistu. Lopulta sain vain ilmoituksen, että irtisanominen on tehty ja sopimus lakkaa oelmasta voimassa lähes kahden kuukauden jälkeen. Eli kesken kuukauden tehty irtisanominen aiheuttaa sen, että pitää maksaa kokonaan myös seuraava kuukausi. Käytänönssä maksan tyhjästä 7 viikkoa. Jousto ja asiakaspalvelu on ala-arvoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      163
      3532
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18