Petele/puhelinliike

Kosossa

Heippa. Onko sen nimistä puhelinliikkeiden ketjua kuin Petele olemassa enää? Keravalla ainakin joskus oli, mutta nyt ei löydy. Sieltä sai aikanaan hyvää palvelua huollossa. Kertokaa jos tiedätte. :)

17

3689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ritva-57

Minun käsittääkseni Petele-liike on vielä olemassa, ainakin yrityksen mainokset näkyy Sampolan? liiketilojen seinässä kun olen ohi ajanut. Sitä en tiedä että onko liike lopettanut toimintansa. Taannoin selasin Kauppalehteä ja siellä Petele oli kyllä protestilistalla, velkoja haki reilua 10 tuhatta euroa joten se selittäisi sen että toiminta on saatettu hyvinkin ajaa alas. Itsekkin aikoinaan Petelessä asioineena täytyy kyllä sanoa että palvelu oli erinomaista. En tiedä oliko silloin kauppias itse (pituudeltaan melko lyhyt, päälaelta kalju) joka minua palveli mutta huomioi asiakkaan kyllä erinomaisesti. Sääli jos nämä kovat ajat pakottaa juuri tälläiset pienyrittäjät hyvällä palvelullaan lopettamaan toimintansa. Toivottavasti ei.

• vähän_kateellinen

Olisikohan se miljonääripetteri ottanut kauniin vaimonsa ja siirtynyt hyvin ansaitulle eläkkeelle? Joskus vuosia sitten se ainakin kylpi rahassa, oli iso talo, veneet, mönkijät ja muut herkut. Satuin joskus tämän yrittäjän isän kanssa samaan pöytään kuppilassa ja hän kertoi, että pojalla bisnekset luistaa ja konserni kasvaa tasaiseen tahtiin.

• Anonyymi

Tapasitko Karin Tiniksessä (tosin Tinistä ei ole enää olemassa,nyt siinä on Kauppakeskus Karuselli) Tapasit Kari Pajarin joka asui Keravan Arabikylässä. Tunnen Karin pitkältä ajalta, Kari teki kiinteistövälitystä.Hänen poikansakin Petenkin tunnen jollain tavalla, olen joskus harvoin häntä nähnyt Keravan kännykkäliikkeessä.Terveisiä Karille jos näet.

Jyrki Koskinen alias Rudi Rafael
        Taiteilijakoti Rafael
        Nuppulinna

• kölli

Kyllä se jonka päälaki ainoastaan tiskin takaa näkyi oli/on ite TOIMARI. Jos todellakin on niin että kurssi on kääntynyt niin voimia koko perheelle kun kovat vuodet alkavat repiä itsetuntoa ja parisuhdetta. Zemppiä

• kölli

Juu ei ollut tarkoitus arvostella. Aivan ihania ihmisiä ja kiva palvelu. Itsekin otin sieltä Radiolinja liittymän ja kivasti toimi.

• Säkäritee

Noh noh. Mukavaa väkeä töissä jokainen keneen törmäsin. Ja yrittäminen ei ole tänä päivänä helppoa. Välillä menee hyvin ja välillä ei niin hyvin. Uskon että tämäkin yrittäjä naureskelee näille jutuille rahaa taskussa kivasti. Tai sitten on jo uudet menestyvät liiketoiminnat menossa. Tosin voi imeä kulliakin, mistä sitä koskaan vieraista ihmisistä tietää mitä ne keksii. Hieno firma oli oikeasti, kaikkea hyvää leikin keskellä.

• säästäkää

Mä ostin elämäni ekan kännyn sieltä. Semmoinen Nokialaisen 2110. Akku kesti viikon ja ite puhelin muutaman vuoden vaikka tippui ties kuinka monta kertaa. Se Petelen voimakkaasti seteleille tuoksahtava heebo koitti myydä mulle jotain uutta ja silloin ökyhintaista luxusmallia koska bisnesmiehillä piti kuulemma olla bisnesmalli. En vaihtanut koska oli niin hyvä malli. Itseasiassa on ollut mun kestävin puhelin ikinä. Ai se on röyhytellyt miljoonafirmansa menemään? Mutta eikös ne Rytsölätkin panneet haisemaan kymmeniä miljoonia, ja se Keravalainen joku formulakuski tai vastaava joka kaupitteli sitten myöhemmin ovisilmiä mun ovella. Mä muistelen että olis ollut tästä puhelinliikkeiden ryppäästä jossain että oli aikoinaan miljoonien arvoinen. Miksi nää rahamiehet ei osaa lopettaa kun taskut on täynnä vaan pitää saada lisää ja lisää kunnes huomaa että perse laahaa maata ja se tasku on tyhjä.

• jarrumies69

Moikka! Näin tämän Petelen toimitusjohtajan viime loppukesästä linnanmäellä punainen ranneke (alle 140cm) kädessään ja banaani nokia korvalla. Hauskaa näytti olevan, veneenmyynnistä huolimatta! Kaikkea hyvää "Pete"LE.

• dimitri95

Kerran olen käynyt kahvilla ja ostoksilla tossa liikkeessä. Oli sokerikorppua myös tarjolla.Sen jälkeen kävin kakkalla siellä takahuoneessa jonka jälkeen pyyhin peppun ja ostin 3510i:n. Hyvää palvelua! Menen varmasti käymään myös ensikerralla kun käyn moikkaamassa sukulaisia seinäjoella.

• peter1972

Näyttää menneen konkkaaan

• kateellistenpanettelua

Ei ole Petele konkurssissa.

• eivielämuttakohta

Protestilistalla aika tuttu nimi

• Anonyymi

Kultasepänkatu 4 löytyy

• Anonyymi

Auki on liike edelleenn! Sinne siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auki on liike edelleenn! Sinne siis.

Onko liike vielä auki Herran armon vuonna 2023? Sähköpostiosoite ei ainakaan näytä enää pelittävän.

• Anonyymi

Äsken (8.5.) olin menossa Keravan Petele-liikkeeseen, poltin sähkösavuketta ulkona usean metrin päässä ovesta, ukko sisältä tuli huutamaan ettei saa polttaa. En viitsinyt huutoa kuunnella, ja kysyin mihin lakiin perustuu se, ettei ulkona saa polttaa. Äijä jatkoi huutamista, eipä pystynyt kertomaan mihin perustaa asiakkaan komentamisen. Ei kuulemma asiakkaat uskalla tulla. Ketään muuta ei ollut mailla halmeilla.
      Eipä ole suuri ihme, etteivät asiakkaat tule liikkeeseen. En minäkään.

• Anonyymi

Eiköhän kaikki liikkeet ole iloisia kun välttelet niitä, itkupilli!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      328
      7925
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2216
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1886
    4. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      1720
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1452
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1291
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      173
      1260
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1230
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1101
    Aihe