Lauran ehdokas Toni

Hmmm9222

Vaikuttaa omituiselta, ihan kun olisi jotain vetänyt pikatreffeillä :D

18

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vduvyu

      Siis todella ärsyttävän oloinen ihminen, ihan kuin olis olevinaan heti parempi kuin muut jonku kuntosalin perusteella ja niin ylimielinenkin

      • hyyyyyyi

        Tuohon kiinnitin minäkin huomiota, oli niin olevinaan salilla, kun oli muita kokeneempi. Hyi, just tuollaiset itseriittoiset kusipäät inhottaa salilla ja salin ulkopuolella. Oli niin kaikkitietäväisenä liikkeelä, mutta Laurakin tiesi paremmin...


    • Pepdosenthymy

      Kaikista hauskintahan on että ei toni kyllä miltään salilla käyvältä näytä...:D Kaljamaha paistaa läpi paidan :D Muutenkin Tais vähän ymmärtää väärin ton sali jutun,olinko näkevinäni oikein että oli oikein salihanskatki kädessä :D Joosua ja Mikko veti hymyissä suin siellä,toni vetää verenmaku suussa :D Ei taida käydä ihan kaikilla pytyillä...:D Sit menee vielä pikatreffeille kännissä niin huhhuh :D Varsinainen Romeo..:D

      • Näinseon

        Aivan niin.
        Seuraava sopiva sali olisikin leikkaussali ja siellä tehtävä lobotomia.


    • ftygijo

      Olevinaan itsevarma mutta epävarmuus paistaa kilometrin päähän. Eivaikuta mukavalta ihmiseltä.

    • toniyääk

      Inhottava moukka.

    • huhheij

      Niin vastenmielinen,raukka on ja kasvattanut tai yrittänyt kasvattaaa itsetuntoa salilla käynnillä ja rahan syömisellä aamupalla.

    • tonisulhanen

      mites, otatsä ite kuppii paljon?

    • Naistentuntija

      Ja hauskinta tässä kaikessa on se että Laura valitsee Tonin..

    • Uusavutonko

      Voi ei. Se Joosua on ihan hauska, mutta herran jestas se oli tyhmän näköinen, kun se naureskeli siellä traktorin lavalla ilman pipoa!!!, aivot jäässä kai....

    • Aika-Justiina

      Ensivaikutelma Laurasta oli ihan hyvä, mutta kauden edetessä olen tullut siihen lopputulokseen, että samaa tasoa on kuin suosikkiehdokkaansakin...

    • B-ryhmää

      Samma här..

    • hyihyihyi

      Tunnen Tonin hyvinkin. Ei se kyllä tosiaan ruutia ole keksinyt saati sytytyslankaakaan. Vähän omalaatuinen tosissaan on ja jostain oudosta syystä kuvittelee naisten pitävän häntä ihan ylikylän pelinä, vaikka totuus on muuta. Kalamies, jolla ongittavat fisut vaihtuu tiheään.

      Nauroin muuten kuntosali-jaksolle, koska Toni ei mikään Bull Mentula ole. Itseasiassa nuorena oli aika iso pulla Mentula :D

    • Hanna1987

      Tämän tonin kanssa tuli käytyä treffeillä muutaman kerran, alussa kaikki vaikutti oikein hyvältä, mutta huomasin hyvinpian jotakin hämärää, suhteemme päättyi siihen Kun toni naulasi minua niin että selkäkivun takia jouduin päivystekseen ja toni ilmoitti taas kerran sillon lähtevänsä baariin.

    • Tiina12

      Samoja kokemuksia, alkuun en tajunnut mutta hyvin pian rupesin ihmettelemään, kun lakanat olivat kokoajan eri mallia, jopa kaksi kertaa päivässä vaihtui.

    • Anonyymi

      Joku täällä kirjoittikin ettei toni ole ruutia keksinyt, jostain kumman syystä hän on kumminkin paikalla aina kun räjähtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe