Parkkipate

Kyttääjä

Parkkipatella on nykyään joku rapakuntoinen töissä.
Muut Patet meidän pihassa kiertää jalkaisin katsomassa onko alapihalla autoja mutta tää yks karauttaa sillä Aygollansa perille asti. Kannattaisko aloittaa pieni kunnonkohennus?

193

2693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValitusHeti

Soita poliisit, sillä turhaan ei leikkivien lapsien sekaan voi ajaa pitkin pihoja. Pakokaasut päätyvät huoneistoihin. Mielestäni talon pihaan ei tälläisillä ole mitään asiaa autolla.

• Patenparkissa

Pate on saanut uuden reviirin Innoparkista.

• eka-vika

forssan mallissa entiset maatalous lomittajat sanotaan irti ei tarvita parkki pellejä. mut tehän voitte palkata niitä lisää. se vasta kasvattaa kaupunkin prändiä

• TurpiinTulee

Mä vedän turpiin jokaista parkkipeteä, joka koskee mun autoon yksityisalueella. Mä revin sitä paitsi vittuun niiden yksipuoliset sopimukset seinistä, jossa väitetään että pysäköimällä hyväksyt sopimuksen.

• Hfthgcvh

Kallis harrastus.

• Lol

Onko tää tyyppi se joka ajelee autolla jonka rekisterinumero on VVB-319 ? Ei tule ikinä edes ulos autosta katsomaan onko pysäköity oikein.

• UteliaisuusQ

Ketä kaikki niillä on nykyään töissä?

• Anonyymi

Ei ne ainakaan liikennesääntöjä noudata. Otin juuri pari kuvaa kun se rimpula autonkuvatus oli pysäköity pysäköinti kielletty merkin alueella, ja maahan oli viellä maalattu alue mihin ei saa pysäköidä.
      Vittu mitä touhua

• Anonyymi

Paljo sait sakkoo ?

• Anonyymi

En kai mä nyt itteeni sakota. Musta Parkkipeten homma on ihan unelmaduuni. Ai etää sitä vatutuksen määrää mitä saa ihailla.

• Anonyymi

Joo tyhmille kuskeille pääsemme nauraan.

• Anonyymi

Ottakaa kuva ja lähettäkää Kulmalalle.

• Anonyymi

Miten toimii Kulmalan ja Paten yhteistyö? Vihjepuhelin nyt ainakin tarvii olla.

• Anonyymi

Ei ongelma kuin tyhmille pysäköitsijöille.

• Anonyymi

Totta en ole ikinä maksanut pysäköinnistä. Enkä maksa, vaikka 100 kulmalaa merkittäisi pieniäkin kujia.

• Anonyymi

Kai te tiedätte, ettei niitä Paten määräämiä maksuja tarvitse maksaa? Parkkisakot-palstalla on ohjeet, miten toimia. Siellä on myös joku parkkifirman sätkynukke tekemässä itsestään pelleä 😄

• Anonyymi

Tiedetään. Kiistää olevansa kuski ja pyytää/käskee patea lähettämään maksun kuskille ja jättämään rauhaan. Sitten kun karhu tulee niin reklamoi jälleen esim. pyytää patea viemään jutun käräjille. Siihenhän tuo loppuu kun pate ei tiedä kuskia.
        Omituinen oletus muuten että omistaja ajaa aina autoaan. Itsellänikin on yksi auto jota ajan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Vaimo, lapset ja naapuritkin kiitää tuolla pakulla paljon enempi kuin minä.

• Anonyymi

Taas näitä vääriä neuvoja jaellaan. Kaveri yritti kun sai vakuuttavia neuvoja mutta tulos oli sakkojen maksu ja päälle 830 euron muut kulut. Jos hölmöilee kannattaa maksaa heti sakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas näitä vääriä neuvoja jaellaan. Kaveri yritti kun sai vakuuttavia neuvoja mutta tulos oli sakkojen maksu ja päälle 830 euron muut kulut. Jos hölmöilee kannattaa maksaa heti sakko.

Kerros tarkemmin, miten kaverisi juttu meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedetään. Kiistää olevansa kuski ja pyytää/käskee patea lähettämään maksun kuskille ja jättämään rauhaan. Sitten kun karhu tulee niin reklamoi jälleen esim. pyytää patea viemään jutun käräjille. Siihenhän tuo loppuu kun pate ei tiedä kuskia.
        Omituinen oletus muuten että omistaja ajaa aina autoaan. Itsellänikin on yksi auto jota ajan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Vaimo, lapset ja naapuritkin kiitää tuolla pakulla paljon enempi kuin minä.

Melkein noin, mutta ei ihan.

Kun lappu tulee, niin sitä ei makseta.
        Kun karhu tulee omistajalle, niin siihen vastataan, ettei omistaja ollut kuski ja pyydetään ottamaan yhteyttä kuskiin
        Firma aloittaa painostuksen, uhkailun ja valehtelun, lähettäen mm. lomakkeen jonka se vaatii täyttämään ja palauttamaan, mutta siihen ei tarvitse reagoida mitenkään.
        Firma siirtää jutun perintäfirmalle, joka yleensä on samat omistajat kuin valvontafirmalla, jolloin ensimmäiseen perintään tulee vastata, että saatava on kiistetty ja samalla voi pyytää perinnän keskeytystä.
        Perintäfirmalta saattaa tulla lisää laskuja, mutta niihin ei tarvitse reagoida.
        Valvontafirma voi lähteä hakemaan saataviaan oikeudesta, mutta sinne ne ei uskalla yksittäisiä tapauksia viedä, koska tappio olisi varma.

Case closed.

• Anonyymi

Sopii koittaa! Älkää valittako kun ei onnistu! Urbaanilegendaa - ja kallista jos uskoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii koittaa! Älkää valittako kun ei onnistu! Urbaanilegendaa - ja kallista jos uskoo.

Sopii laittaa näkyviin oikeuden päätöksiä, joissa firma on vienyt yksittäisen tapauksen oikeuteen ja auton omistaja on tuomittu maksamaan, vaikka ei ole todistettu, että hän oli kuski.

• Anonyymi

Taas sama ansa! Näytä sinä että on jättänyt viemättä! Mutta ei mitää siitä vaan kokeilemaan kyllä Patelle raha kelpaa. Myös tyhmän rahat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas sama ansa! Näytä sinä että on jättänyt viemättä! Mutta ei mitää siitä vaan kokeilemaan kyllä Patelle raha kelpaa. Myös tyhmän rahat.

Eli yhtään sellaista juttua ei ole, koska firmat ei uskalla juttuja oikeuteen viedä. Se johtuu siitä, että firman tulee todistaa, että oikeuteen haastettu henkilö on toiminut kuskina silloin, kun väitetty väärinpysäköinti on tehty. Firmat itse on päättäneet, ettei yksittäisiä tapauksia viedä oikeuteen.

Auton omistajan ei tarvitse tehdä asiassa yhtään mitään, vaikka firmat muuta valehteleekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli yhtään sellaista juttua ei ole, koska firmat ei uskalla juttuja oikeuteen viedä. Se johtuu siitä, että firman tulee todistaa, että oikeuteen haastettu henkilö on toiminut kuskina silloin, kun väitetty väärinpysäköinti on tehty. Firmat itse on päättäneet, ettei yksittäisiä tapauksia viedä oikeuteen.

Auton omistajan ei tarvitse tehdä asiassa yhtään mitään, vaikka firmat muuta valehteleekin.

Tervetuloa kokeilemaan. Varaa rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa kokeilemaan. Varaa rahaa.

Useamman vuoden olen odotellut sekä QParkin että ParkkiPaten lupaamia kutsuja oikeuteen. Ei vaan ole näkynyt. Mistä se sinun mielestäsi johtuu, etteivät lähde oikeuteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useamman vuoden olen odotellut sekä QParkin että ParkkiPaten lupaamia kutsuja oikeuteen. Ei vaan ole näkynyt. Mistä se sinun mielestäsi johtuu, etteivät lähde oikeuteen?

Paten kuumista univormuista??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kerro tuosta kaverisi tapauksesta lisää. Mitä hän teki, mitä firma teki, ja mistä tuo hänen maksamansa summa koostui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuten alusta asti selvää oli, koko tarina kaverin saamasta maksusta oli valehtelua. Tyypilliseen Paten tapaan.

• Anonyymi

Jotain typeriä ämmiä ainakin näkyy Pate-autojen ratissa joskus.

• Anonyymi

Työkkäri yrittää joskus pakottaa Paten rattiin ainakin Hesassa. Mutta voiko kteään pakottaa tuohon työhön. Kuulemma karenssi paukkuu, vaikka sanoisi työhaastattelussa, että ketään en sitten sakota, koska mun mielestä siihen ei ole oikeutta. Sakotusoikeus kuuluu vain oikeille viranomaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työkkäri yrittää joskus pakottaa Paten rattiin ainakin Hesassa. Mutta voiko kteään pakottaa tuohon työhön. Kuulemma karenssi paukkuu, vaikka sanoisi työhaastattelussa, että ketään en sitten sakota, koska mun mielestä siihen ei ole oikeutta. Sakotusoikeus kuuluu vain oikeille viranomaisille.

Finkmanin viraston fasismia.

• Anonyymi

Persu työministeri antoi käskyt.

• Anonyymi

Patet on herännyt täälläkin. Oikeasti ei tarvi maksaa kun ei ole ajanutkaan. Ja se onko ajanut, se näyttö jää patelle. Itse en ole maksanut yhtäkään, enkä maksa, vaikka olen noita vuosien mittaan toistakymmentä saanutkin.
      Lisäksi minun autoihin muiden ajamana maksuja on tullut suurinpiirtein samanverran mutta eipä niitäkään kukaan ole maksanut. Vähän sitä joutuu sähköpostia patelle kirjoittelemaan mutta aina he ovat rauhoittuneet.
      Kerran piti uhata käräjillä kun tuli noin viides ukaasi, käräjätkin olisi toki käyneet kun perhepiirissä on varatuomari.

• Anonyymi

Varatuomari. Anna mun nauraa. Kun edes painituomari ja mulla on yli 100 sakkoa maksamatta.

• Anonyymi

Hölmö. Lisää mahtuu oikeussaleihin joten sinne vaan.

• Anonyymi

Patet tykkää nostaa tuon tapauksen aina esille kun joku kertoo, ettei firmat vie yksittäisiä tapauksia oikeuteen. Tuossa tapauksessa omistajan auto oli usein pysäköity omistajan työpaikan viereen, jonka lisäksi omistaja ei ollut reagoinut maksuihin ja karhuihin mitenkään. Aivan eri tilanne kuin yksittäiset pysäköinnit, joista firmat painostavat omistajia maksamaan.

• Anonyymi

Sinne vaan hölmö yrittämään. Minä pysäköin lain mukaisesti jotta tässä mielessä ei ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne vaan hölmö yrittämään. Minä pysäköin lain mukaisesti jotta tässä mielessä ei ongelma.

Hernes nenään patéella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka ne firmat hölmöjä onkin, niin tajuavat sentään olla viemättä juttuja oikeuteen. Saavat tarpeeksi rahaa autojen omistajille valehtelemalla.

• Anonyymi

Siitä vaan kokeilemaan mutta varaudu suureen laskuun hölmö. Jokainen vastaa valinnoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä vaan kokeilemaan mutta varaudu suureen laskuun hölmö. Jokainen vastaa valinnoistaan.

No juurihan se sinulle sanottiin, ettei ne hölmöt firmat uskalla lähteä kokeilemaan.

• Anonyymi

Pate on hyvä. Meidän kerrostalossa oli ongelmia pysäköinnin suhteen ja siksi teimme sopimuksen Paten kanssa. Kaupunki ei viitsinyt valvontaa tulla suorittamaan. Monta vuotta on pysäköinti sujunut eikä kukaan ole valittanut. Sakkoja on kirjoiteltu niitä tilanneille.

• Anonyymi

Viereinen taloyhtiö purki sopimuksen valvontafirman kanssa, koska tilanne meni nopeasti aivan järjettömäksi. Lappuja tuli, vaikka ihmiset pysäköivät omat autonsa omiin ruutuihinsa.

• Anonyymi

Jos pysäköinnissä on taloyhtiöissä ongelmia niin Pate on hyvä ratkaisu. Kokemusta on.

• Anonyymi

Jep. Asukkaiden mieltä piristää huomattavan paljon saada leikkisakkoja siitä, että pysäköivät omiin ruutuihinsa. Kokemusta on, kunnes sitten sopimus firman kanssa purettiin. Yhtään lappua en maksanut.

• Anonyymi

Älkää hyvät ihmiset maksako paten laskuja. Eivät pysty perimään kun eivät tiedä kuskia. Laittakaa vastike jossa ilmoitatte että ette ole ajaneet ja pyytäkää patea lähettämään sakko kuskille niin siihen loppuu viestittely. Voivat uhkailla perinnällä mutta eivät lähde oikeuteen tietenkään kun eivät tiedä kuka parkkeerasi.

• Anonyymi

Taas sama neuvo tyhmille. Uskokaa pois mutta varatkaa paljon rahaa sillä riitely tulee oikeudessa maksamaan todella paljon. Olisiko kaveri esim. perintäfirman omistajia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas sama neuvo tyhmille. Uskokaa pois mutta varatkaa paljon rahaa sillä riitely tulee oikeudessa maksamaan todella paljon. Olisiko kaveri esim. perintäfirman omistajia?

Mutta kun ei firmat uskalla viedä niitä juttuja käräjille. Itse olisin lähtenyt sinne hyvin mielelläni.

• Anonyymi

Edellä linkki miten käy eikä ainoa esimerkki. En pidä harhaanjohtamista asiallisena vaikka jokainen vastaa teoistaan. Sakko on parasta maksaa ja vielä parempi noudattaa pysäköinnissä lakia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellä linkki miten käy eikä ainoa esimerkki. En pidä harhaanjohtamista asiallisena vaikka jokainen vastaa teoistaan. Sakko on parasta maksaa ja vielä parempi noudattaa pysäköinnissä lakia.

Mistä sakosta puhut? Mitä harhaanjohtamista tarkoitat? Mitä lakia firmat valvoo?

• Anonyymi

Pate valvoo pysäköintiä jos tiedät mitä tarkoittaa pysäköidä ajoneuvo ja jopa oikein. Jos oikein lain mukaisesti ei Patesta ole ongelmaa.

• Anonyymi

Linkki nyt ei liity tähän. Jos ja kun pate ei pysty todentamaan kuka autoa on ajanut niin sakkoa ei tarvi maksaa. Jos patella on faktaa, eli käytännössä asiakas on mennyt hölmöyksissään myöntämään pysäköinnin niin sitten kannattaa maksaa. Mutta siis, älkää myöntäkö että itse pysäköitte, näyttö jää patella jonka tietysti on mahdotonta näyttää toteen kuka on auton pysäköinyt. Ja auton omistajan ei todellakaan tarvi kertoa kuskia, oli se sitten joku muu tai vaikka omistaja itse.

• Anonyymi

Paten kannalta niin hyvä neuvo että pitää Paten puolesta kiittää. Sakkorahat tulee nimittäin Patelle korkojen kanssa. Kiitos sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paten kannalta niin hyvä neuvo että pitää Paten puolesta kiittää. Sakkorahat tulee nimittäin Patelle korkojen kanssa. Kiitos sinulle.

Millä tavoin Pate saa rahansa korkojen kanssa? Ja miten sakot liittyy koko asiaan?

• Anonyymi

Heh, no itse olen parisenkymmentä kuponkia eri pateilta saanut mutta yhtään en ole vielä maksanut. Vanhin on vuodelta 2014 joten korkoo sitten kertyy. Kumma että patet kuitenkin aina hiljenee kun käskee vetämään käräjille tai lopettamaan uhkailun.

• Anonyymi

Kiitos mainoksesta Paten puolesta. Ei sillä koskaan ole liikaa edes hölmöjen rahaa. Älkää maksako sakkoja! Eikö sinulla olekaan kuponkeja yli sata? Luku vaihtelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos mainoksesta Paten puolesta. Ei sillä koskaan ole liikaa edes hölmöjen rahaa. Älkää maksako sakkoja! Eikö sinulla olekaan kuponkeja yli sata? Luku vaihtelee.

Mitenkäs Pate aikoo ne rahat saada?

• Anonyymi

Ihan kuten tähänkin asti sakkoja kirjoittamalla. Eikös olekin yllätys!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kuten tähänkin asti sakkoja kirjoittamalla. Eikös olekin yllätys!

Sakkoja? Mitä sakkoja?

Vai tarkoitatko niitä Paten leikkisakkoja? Ne on helppo jättää maksamatta. Ja Pate ei voi kuin imeä peukaloaan ja valehdella, että auton omistajan pitäisi maksaa.

Ja niitä molempia Pate tekeekin ahkerasti.

• Anonyymi

Ei tarvii maksaa jos ei saa kuvaa sinusta näyttö oikeus parkki firmalla uhkaa ulos otolla jota ei ees tule.

• Anonyymi

Kiitos myös sinulle Paten kannalta hyvästä neuvosto. Urbaanilegenda jonka oikeellisuus on testattu oikeudessa ja Patelle kelpaa lisäraha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos myös sinulle Paten kannalta hyvästä neuvosto. Urbaanilegenda jonka oikeellisuus on testattu oikeudessa ja Patelle kelpaa lisäraha.

Missä oikeudenkäynnissä tuo on testattu?

• Anonyymi

Katso edellä jos osaat lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso edellä jos osaat lukea.

Näen, ettet vastaa missään. Miksi et?

• Anonyymi

Idiootti mistä minä voin tietää ja missä voi olla missä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiootti mistä minä voin tietää ja missä voi olla missä tahansa.

Pate on punnittu ja hyvin köykäiseksi todettu.

• Anonyymi

Pate tienaa enemmän vuodessa kuin sinä elinaikanani ja jos haluat kasvattaa tuloja niin pysäköi väärin ja muistaa lahjakortilla. Pullistelu on kyllä kiva harrastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pate tienaa enemmän vuodessa kuin sinä elinaikanani ja jos haluat kasvattaa tuloja niin pysäköi väärin ja muistaa lahjakortilla. Pullistelu on kyllä kiva harrastus.

Vaikea sanoa, kun en tiedä, mikä elinaikasi on. Onko sinulla asiat kunnossa?

• Anonyymi

Hyvää palvelua taloyhtiölle jos pysäköinnissä ongelmia. Tilanne parani heti ja kilpailutuksesta paras ja silti edullisin yritys. Suosittelut.

• Anonyymi

Et huomannut että on ikivanha artikkeli. Valvonta toimii nyt erittäin hyvin koko maassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et huomannut että on ikivanha artikkeli. Valvonta toimii nyt erittäin hyvin koko maassa!

Laita linkki artikkeliin, jossa lukee niin.

• Anonyymi

Paten toimintaa laajenee koko ajan, kilpailu kiristyy alalla, talouden tulokset ovat hyviä ja teitä tyhmiä pysäköitsijöitä riittää. Mm. taloyhtiölle Pate on taivaan lahja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paten toimintaa laajenee koko ajan, kilpailu kiristyy alalla, talouden tulokset ovat hyviä ja teitä tyhmiä pysäköitsijöitä riittää. Mm. taloyhtiölle Pate on taivaan lahja.

Jos tuo pitäisi paikkansa, niin ei olisi täällä paniikissa selittelemässä noita valheitasi.

• Anonyymi

Aivan totta. On turha neuvoa suolessa että jättäkää parkkisakot maksamatta kun ne haetaan lopulta kuitenkin käräjien kautta. No, joillakin on varaa tyhmiin kalliisiin harrastuksiin. Henkilökohtaisesti valitsen viisaana paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan totta. On turha neuvoa suolessa että jättäkää parkkisakot maksamatta kun ne haetaan lopulta kuitenkin käräjien kautta. No, joillakin on varaa tyhmiin kalliisiin harrastuksiin. Henkilökohtaisesti valitsen viisaana paremmin.

Firmat ei vie yksittäisiä tapauksia oikeuteen, jos omistajan painostus ja uhkailu ei tuota tulosta.

• Anonyymi

Hyviä neuvoja jaat Paten kannalta. Siitä vaan pysäköimään väärin niin Pate saa rahansa!!!!

• Anonyymi

Oikein hyvä neuvo Paten kannalta! !!! Oletko omistaja vain palkkatyöläinen Patelle? Rahaa ainakin haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä neuvoja jaat Paten kannalta. Siitä vaan pysäköimään väärin niin Pate saa rahansa!!!!

Millä tavoin saatte rahanne, kun auton omistaja kiistää olleensa kuski ja te ette vie asiaa oikeuteen?

• Anonyymi

En minä tietenkään vie mutta Pate on vienyt ja tulee viemään. Edellä artikkeli yhdestä voitetusta jutusta jos osaat lukea. Tyhmiä sakotetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä tietenkään vie mutta Pate on vienyt ja tulee viemään. Edellä artikkeli yhdestä voitetusta jutusta jos osaat lukea. Tyhmiä sakotetaan.

Mitenkäs siinä jutussa kävi, kun Pate haastoi oikeuteen miehen, jolla on monta autoa ja monelle noista autoista oli Pate määrännyt maksun, joita mies ei maksanut? Ei maksanut, koska ei ollut kuski kun maksu määrättiin. Oikeus antoi päätöksen, joka oli mikä?

• Anonyymi

Hauskaa kirjoittelua! Kaupungeissa liikkuu liikaa julleja jotka kuvittelee että voi pysäköidä ajoneuvonsa miten haluavat. Että olisi omat säännöt ja niin voi jättää auton esim. kerrostalon pihaan toisen paikalle. Tätä julliporukkaa vastaan Pate on hyvä ase ja ymmärtää hyvin kuinka Paten sakot syö miestä joilla ei ole lakien kunnioitusta. Erittäin hyvää opetusta!!!!

• Anonyymi

Pitkä ketju, en jaksa lukea mutta paten laskuja ei kannata maksaa. Mulla on niitä vaikka kuinka mutta ei vaan haastetta oikeuteen kuulu kun olen aina kiistänyt ajavani. Eihän paten kannata oikeuteen lähteä kun ei tiedä kuskia. Älkää turhaan maksako. Pate konkkaan kun kukaan ei maksa.

• Anonyymi

Kiitos Pate. Tietää taas sinulle lisää rahaa kun jaat tyhmille vääriä neuvoja. Parasta on noudattaa lakia ja pysäköidä oikein mutta sakko kannattaa maksaa kun on syyllinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Pate. Tietää taas sinulle lisää rahaa kun jaat tyhmille vääriä neuvoja. Parasta on noudattaa lakia ja pysäköidä oikein mutta sakko kannattaa maksaa kun on syyllinen.

Mitä lakia ne ovat rikkoneet, jotka ovat Patelta maksun saaneet, ja mikä on se sakko, jota hoet kuin hermostunut papukaija?

• Anonyymi

Et ole ns. penaalin terävin kynä vaan tylsin. Älä ota itseesi. Ajoneuvon voi pysäköidä lakia noudattaen tai sitä rikkoen mutta voi olla vaikea ymmärtää papukaija. Jos rikkoo lakia saa lahjan Patelta tai kaupungin pysäköintivalvojalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole ns. penaalin terävin kynä vaan tylsin. Älä ota itseesi. Ajoneuvon voi pysäköidä lakia noudattaen tai sitä rikkoen mutta voi olla vaikea ymmärtää papukaija. Jos rikkoo lakia saa lahjan Patelta tai kaupungin pysäköintivalvojalta.

Minkä lain rikkomisen seurauksena voi saada Patelta maksun? Ja miksi Pate ei lähde hakemaan saataviaan oikeudesta?

• Anonyymi

Meillä on laki pysäköinnistä, kuinka tulee pysäköidä ja jos pysäköi lakien ja asetusten vastaisesti saa sakot. Et ole kuullutkaan mutta sille en voi tehdä mitään. Lähes kaikki maksaa sakot ilman muuta ja joskus Pate hakee ratkaisun oikeudessa. Ei tämän kummenpaa eli tyhmyydestä joutuu maksamaan.

• Anonyymi

Mistä näitä tyhmiä tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on laki pysäköinnistä, kuinka tulee pysäköidä ja jos pysäköi lakien ja asetusten vastaisesti saa sakot. Et ole kuullutkaan mutta sille en voi tehdä mitään. Lähes kaikki maksaa sakot ilman muuta ja joskus Pate hakee ratkaisun oikeudessa. Ei tämän kummenpaa eli tyhmyydestä joutuu maksamaan.

Pate ei valvo lain noudattamista. Kunnallinen valvonta valvoo, mutta sekään ei määrää sakkoja, vaan pysäköintivirhemaksuja. Paten määräämät maksut eivät ole edes pysäköintivirhemaksuja, vaan perustuvat firman ja pysäköijän välisen sopimuksen rikkomiseen. Pate ei uskalla viedä yksittäisiä juttuja oikeuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä näitä tyhmiä tulee?

ParkkiPatelta, QParkilta... Mitä näitä roskafirmoja nyt onkaan.

• Anonyymi

Pate tekee ihan laillista toimintaa ja suosittelen sakon maksamista jos tyhmä on pysäköinyt väärin. Riitely on kallis harrastus kuten edellä näkee enkä suosittele mutta jokainen tekee ratkaisut. Meidän taloyhtiössä valvonta toi pysäköintikurin.

• Anonyymi

Voihan rahansa pois antaa jos haluaa. Mutta ei tarvi, kiistää pysäköineensä ja näyttö jää patelle. Jos näyttöä, eli kuvaa, ei ole niin pate hiljenee parin viestin jälkeen. Älkää maksako turhaan.
        Ei pate lähde oikeuteen kun ei tiedä kuskia, tietenkään.

• Anonyymi

Vääriä neuvoja jaetaan tahallaan. Jos pysäköit autosi laittomasti kadulle tai asunto-osakeyhtiön pihaan voit saada sakon. Parasta maksaa jos haluaa selvitä tyhmän tempusta pelkällä sakkorahalla mutta jos riitely kiinnostaa niin antaa mennä. Minä noudatan lakia joten ei henk.koht. ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vääriä neuvoja jaetaan tahallaan. Jos pysäköit autosi laittomasti kadulle tai asunto-osakeyhtiön pihaan voit saada sakon. Parasta maksaa jos haluaa selvitä tyhmän tempusta pelkällä sakkorahalla mutta jos riitely kiinnostaa niin antaa mennä. Minä noudatan lakia joten ei henk.koht. ongelmia.

Jep. Esimerkiksi ParkkiPate neuvoo autojen omistajia maksamaan leikkisakkojaan, vaikka omistajilla ei ole mitään velvollisuuksia firmoja kohtaan.

• Anonyymi

Viisaat maksaa sakot ja tyhmät ryhtyy riiteleen. Pate tulee saamaan rahat pitkällä kaavalla korkojen kera. Siitä vaan yrittämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisaat maksaa sakot ja tyhmät ryhtyy riiteleen. Pate tulee saamaan rahat pitkällä kaavalla korkojen kera. Siitä vaan yrittämään.

Tosin Patella ja sakoilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Sakko on maksettava, Paten määräämät maksut on täysin vapaaehtoisia.

• Anonyymi

Kaveri uskoi urbaanilegendaan ja jätti Paten leikkisakon maksamatta ja riiteli maaliin asti. Rikemaksun hinnaksi tuli yli 800 euroa ja tuttu lakimies. Leikkisakko oli muuta kuin leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaveri uskoi urbaanilegendaan ja jätti Paten leikkisakon maksamatta ja riiteli maaliin asti. Rikemaksun hinnaksi tuli yli 800 euroa ja tuttu lakimies. Leikkisakko oli muuta kuin leikkiä.

Valhe ei muutu todeksi, vaikka sitä toistaisi.

• Anonyymi

Totta, on valhetta väittää että sakot kannattaa jättää maksamatta. Tietää vaikeuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, on valhetta väittää että sakot kannattaa jättää maksamatta. Tietää vaikeuksia.

Eipä sellaista kukaan ole väittänytkään. Mutta tuo tarinasi kaveristasi on jo kerran osoitettu sonnaksi, niin miksi tyriä samalla tavalla uudelleen?

• Anonyymi

Vxtun Pate! Itse olin toisella paikkakunnalla, joku parkkeerannut autoni (kiekon käyttövirhe) väärin, sain maksukehoituksen postissa, missä oli jopa veloitus osoitetietojeni selvittämisestä (Trafissa tietojenluovutuskielto päällä)

• Anonyymi

Hyvä että kaikki epärehelliset nilkit saadaan kiikkiin ja sakot maksuun. Rikollisten osoitetiedot tuleekin mielestäni luovuttaa esim. parkkifirmojen käyttöön, että maksukehoitukset saadaan oikeisiin osoitteisiin.

• Anonyymi

Vastaat, ettet ollut kuski ja pyydät jatkamaan asian selvittämistä kuskin kanssa. Mitään maksuja sinun ei tarvitse maksaa. Pate voi lähetellä sinulle kaikenlaista vaatimuksia ja uhkauksia, mutta niihin ei tarvitse reagoida mitenkään, koska olet jo ilmoittanut ettet ole sopimusosapuoli. Kun perintäfirmalta (sama omistaja kuin Patella) tulee maksumääräys niin siihen pitää vastata, että saatava on kiistetty ja perintä tulee lopettaa.

Tämän jälkeen Paten pitäisi viedä asia oikeuteen, missä sen pitää todistaa, että juuri sinä ajoit. Sitä se ei tee. Case closed.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että kaikki epärehelliset nilkit saadaan kiikkiin ja sakot maksuun. Rikollisten osoitetiedot tuleekin mielestäni luovuttaa esim. parkkifirmojen käyttöön, että maksukehoitukset saadaan oikeisiin osoitteisiin.

Tässä tapauksessa rikollistahan ei ole saatu kiikkiin, kun virhemaksu on lähetetty minulle auton omistajana eikä autoa ajaneelle henkilölle

• Anonyymi

Jos haluan pysäköidä ilman seuraamuksia, otan yhteyttä tahoon, joka tilaa alueen valvonnan P-patelta. P-pate tekee vain työnsä. Asioista voi yleensä neuvotella etukäteen. Esimerkiksi innoparkissa saat joko pysäköintiluvan tai käytät kiakkoo. Aina ei tarvitse uhmata. Tätä mieltä olen ja tää toimii. (En myöskään riko ovia, jos ovissa on kahvat jotka toimivat. Sama periaate.)

• Anonyymi

Edelleenkin on kyse siitä, että minä en ole ajoneuvoa pysäköinyt mihinkään, kenelle pysäköintivirhemaksu on lähetetty. (Sama periaate kuin luetunymmärtämisessä, luen ja ymmärrän lukemiseni)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin on kyse siitä, että minä en ole ajoneuvoa pysäköinyt mihinkään, kenelle pysäköintivirhemaksu on lähetetty. (Sama periaate kuin luetunymmärtämisessä, luen ja ymmärrän lukemiseni)

Saivartelu on turhaa. Kun autosi on pysäköity laittomasti olet vastuussa sakoista. Voit kertoa kuka autosi parkeerasi, tosin yrität välttää oman typeryytesi laskun. Jos väitteesi olisi totta jokainen sakotettu voisi kuitata sakon kertomalla en pysäköinyt. Lehdissä on ollut artikkeleita joissa hölmöt ovat tapelleet sakkoja vastaan ja lopputulokset ovat olleet 30000 euron luokkaa kaikkine kuluineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saivartelu on turhaa. Kun autosi on pysäköity laittomasti olet vastuussa sakoista. Voit kertoa kuka autosi parkeerasi, tosin yrität välttää oman typeryytesi laskun. Jos väitteesi olisi totta jokainen sakotettu voisi kuitata sakon kertomalla en pysäköinyt. Lehdissä on ollut artikkeleita joissa hölmöt ovat tapelleet sakkoja vastaan ja lopputulokset ovat olleet 30000 euron luokkaa kaikkine kuluineen.

Mikä tässä on ongelma? Jos lainaa autoa ja sitä on sakotettu, voi auton omistaja antaa sakkolapun oikealle ihmiselle. Näin yksinkertaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tässä on ongelma? Jos lainaa autoa ja sitä on sakotettu, voi auton omistaja antaa sakkolapun oikealle ihmiselle. Näin yksinkertaista.

Jos lainaa autoa ja joku yksityinen valvontafirma on siihen maksulapun laittanut, niin auton omistajan ei tarvitse maksaa. Firman pitää tällöin selvittää asia sen henkilön kanssa, joka pysäköinnin on tehnyt. Auton omistajalla ei ole tilanteessa mitään velvollisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lainaa autoa ja joku yksityinen valvontafirma on siihen maksulapun laittanut, niin auton omistajan ei tarvitse maksaa. Firman pitää tällöin selvittää asia sen henkilön kanssa, joka pysäköinnin on tehnyt. Auton omistajalla ei ole tilanteessa mitään velvollisuuksia.

Uskokaa vaan harhaoppisten neuvoja mutta varatkaa rahaa oikeudenkäyntiä varten! Ei tarvitse maksaa parkkisakkoja on urbaanilegenda. Seuratkaa mediaa niin löydätte totuuden, sillä aivan lähipäivinä on ollut hauskoja juttuja parkkimaksujen suhteen tapelleista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskokaa vaan harhaoppisten neuvoja mutta varatkaa rahaa oikeudenkäyntiä varten! Ei tarvitse maksaa parkkisakkoja on urbaanilegenda. Seuratkaa mediaa niin löydätte totuuden, sillä aivan lähipäivinä on ollut hauskoja juttuja parkkimaksujen suhteen tapelleista.

Ei pidä sekoittaa pysäköintivirhemaksuja ja yksityisoikeudellisia maksuja toisiinsa. Ensimmäisillä on haltijavastuu, jälkimmäisillä ei. Auton omistajalla ei siis ole mitään velvollisuuksia parkkifirmaa kohtaan, vaan parkkifirman tulee hoitaa mahdolliset kiistatilanteet sen henkilön kanssa, joka pysäköi silloin kun maksu määrättiin. Omistajan ei sitä tarvitse maksaa, eikä kertoa firmalle, kuka oli kuski - tästä asiasta firmat valehtelevat ihan ujostelematta, sekä kohdistavat omistajaa kohtaan melko rumaa painostusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä sekoittaa pysäköintivirhemaksuja ja yksityisoikeudellisia maksuja toisiinsa. Ensimmäisillä on haltijavastuu, jälkimmäisillä ei. Auton omistajalla ei siis ole mitään velvollisuuksia parkkifirmaa kohtaan, vaan parkkifirman tulee hoitaa mahdolliset kiistatilanteet sen henkilön kanssa, joka pysäköi silloin kun maksu määrättiin. Omistajan ei sitä tarvitse maksaa, eikä kertoa firmalle, kuka oli kuski - tästä asiasta firmat valehtelevat ihan ujostelematta, sekä kohdistavat omistajaa kohtaan melko rumaa painostusta.

Miksi tästä ei kerrota selkeästi julkisuudessa? Muistakin huijauksista uutisoidaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tästä ei kerrota selkeästi julkisuudessa? Muistakin huijauksista uutisoidaan.

Siksi että ei asia ole noin. Kirjoittaja on ilmeisesti uusia asiakkaita hankkiva lakimies, mutta keino on huijaavan rosvon. Seuratkaa mediaa niin löydätte totuuden. Pate perii koko ajan saatavia oikeuden kautta ja voittaa lähes jokaisen jutun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi että ei asia ole noin. Kirjoittaja on ilmeisesti uusia asiakkaita hankkiva lakimies, mutta keino on huijaavan rosvon. Seuratkaa mediaa niin löydätte totuuden. Pate perii koko ajan saatavia oikeuden kautta ja voittaa lähes jokaisen jutun.

No kerropas, mihin perustuu auton omistajan vastuu valvontafirmaa kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerropas, mihin perustuu auton omistajan vastuu valvontafirmaa kohtaan.

Käytähän tyhmä edes hiukan vähäistä järkeä. Jos Paten rikesakon voisi jättää maksamatta, valvonta olisi mahdotonta ja kannattamatonta ja samoin kaltaisesi röyhkeä lainkiertäjä voisi jättää auton mihin vaan ilman rangaistuksen uhkaa. Seuraa media ja oikeuden päätöksiä niin tiedät enemmän mutta ilmeisesti tarkoituksesi on jakaakin väärää tietoa jostain syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytähän tyhmä edes hiukan vähäistä järkeä. Jos Paten rikesakon voisi jättää maksamatta, valvonta olisi mahdotonta ja kannattamatonta ja samoin kaltaisesi röyhkeä lainkiertäjä voisi jättää auton mihin vaan ilman rangaistuksen uhkaa. Seuraa media ja oikeuden päätöksiä niin tiedät enemmän mutta ilmeisesti tarkoituksesi on jakaakin väärää tietoa jostain syystä.

Et siis tiedä asiasta mitään. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle, että Pate ei määrää rikesakkoja, eikä valvo lain noudattamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis tiedä asiasta mitään. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle, että Pate ei määrää rikesakkoja, eikä valvo lain noudattamista.

Vainiin. Pate ei määrää rikemaksuja eikä valvo näin lakia eikä kukaan maksa rikemaksuja. Miksi sitten jankutat hörhö Patea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainiin. Pate ei määrää rikemaksuja eikä valvo näin lakia eikä kukaan maksa rikemaksuja. Miksi sitten jankutat hörhö Patea?

Et siis oikeasti tiedä, mitä ne Paten määräämät maksut on ja miksi ne ei velvoita auton omistajaa mihinkään? Haluatko, että selitän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fakta on että sitä ei tarvitse maksaa. Auto ei pysty tekemään pysäköimällä sopimusta yksityisen pysäköinninvalvojan kanssa. Tästä löytyy ihan faktaa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/autoliitto-parkkifirmojen-valvontamaksuista-ei-tarvitse-maksaa-jos-ei-ole-itse-parkkeerannut/6918958#gs.aiqoc7

• Anonyymi

Tyyppi jaksaa juuri ja juuri nousta neuvostaan kiinnittämään voitonmerkkinsä kyttäämiinsä. Siinä yks saatanan työ kans.

• Anonyymi

Kaveri tekee ja on tyytyväinen ja palkka aika kohillaan. Olisi työtön jos ihmiset noudattaisi lakia mutta näillä mennään. Jokainen vastaa autostaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaveri tekee ja on tyytyväinen ja palkka aika kohillaan. Olisi työtön jos ihmiset noudattaisi lakia mutta näillä mennään. Jokainen vastaa autostaan.

Se kaveri ei valvo lain noudattamista. Lisäksi se kaveri on käytännössä tuhonnut oman työuransa, koska cv:n merkintä yksityisen valvontafirman palkkalistoilla olemisesta blokkaa tehokkaasti mahdollisuudet päästä mihinkään sellaiseen työpaikkaan, jossa arvostetaan rehellisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kaveri ei valvo lain noudattamista. Lisäksi se kaveri on käytännössä tuhonnut oman työuransa, koska cv:n merkintä yksityisen valvontafirman palkkalistoilla olemisesta blokkaa tehokkaasti mahdollisuudet päästä mihinkään sellaiseen työpaikkaan, jossa arvostetaan rehellisyyttä.

Joku häiriintynyt peräkammarin ongelma? Meidän taloyhtiössä valvotaan pysäköintiä ja rikemaksun tulee saamaan vain virheellisesti lain vastaisesti pysäköinyt, joten todellakin rehellistä työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku häiriintynyt peräkammarin ongelma? Meidän taloyhtiössä valvotaan pysäköintiä ja rikemaksun tulee saamaan vain virheellisesti lain vastaisesti pysäköinyt, joten todellakin rehellistä työtä.

Selitätkö, millä tavoin pysäköintivirhemaksu ja yksityisoikeudellinen maksumääräys eroaa toisistaan, siis sinun tietojesi mukaan. Voit myös kertoa ne lakipykälät, joiden noudattamista yksityiset valvontafirmat valvoo, siis sinun tietojesi mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selitätkö, millä tavoin pysäköintivirhemaksu ja yksityisoikeudellinen maksumääräys eroaa toisistaan, siis sinun tietojesi mukaan. Voit myös kertoa ne lakipykälät, joiden noudattamista yksityiset valvontafirmat valvoo, siis sinun tietojesi mukaan.

Jos et tiedä, en vaivaudu selittämään. Ota selvää kuten myös siitä paljonko Pate kirjoittaa maksumääräyksiä, paljonko niitä maksetaan, ei makseta ja millä prosentilla Pate voittaa juttunsa oikeudessa. Saat näin tietoa mutuhuutelusi tilalle. Järjestelmä toimii todella hyvin ja tapaisesi rötöstelijän jäävät mukavasti kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et tiedä, en vaivaudu selittämään. Ota selvää kuten myös siitä paljonko Pate kirjoittaa maksumääräyksiä, paljonko niitä maksetaan, ei makseta ja millä prosentilla Pate voittaa juttunsa oikeudessa. Saat näin tietoa mutuhuutelusi tilalle. Järjestelmä toimii todella hyvin ja tapaisesi rötöstelijän jäävät mukavasti kiinni.

Tiedän erittäin hyvin, ettei Paten maksuilla ole mitään tekemistä sakkojen tai pysäköintivirhemaksujen kanssa, vaikka Pate niin mielellään valehtelee. Miten se juttu päättyi, jossa oikeudessa puitiin tapausta, jossa mies omisti monta autoa, autoja ajoi monta eri henkilöä, ja firma vaati omistajaa maksamaan kaikki maksut? Vastaus on merkittävä, koska siinä on asiaan liittyviä linjauksia. Sinä varmasti tiedät vastauksen, joten kerro. Miksi syytät minua rötöstelijäksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni korjaus. Mikään laki ei kiellä pysäköimästä autoa taloyhtiön parkkipaikalle. Taloyhtiö ei säädä lakeja.

• Anonyymi

Olette reklamoinut ParkkiPate Oy:lle teille annetusta yksityisoikeudellisesta ajoneuvon pysäköintiä koskevasta valvontamaksusta. ParkkiPate Oy:n oikeus harjoittaa pysäköinninvalvontaa perustuu kiinteistönhaltijan ja valvontayrityksen väliseen toimeksiantosopimukseen valvonnasta.

Tieliikennelain nojalla yksityiselle alueelle ei saa pysäköidä ilman kiinteistönhaltijan lupaa. Yksityisen kiinteistön haltijalla on oikeus asettaa kiinteistönsä alueella pysäköinnille sopimusehtoja. Nyt kysymyksessä olevassa kiinteistössä on kiinteistön haltija ilmoittanut selkeästi sisäänmenoväylille asetetuilla kylteillä pysäköinnille asettamansa sopimusehdot, joissa on ilmoitettu ehtojen vastaiseen pysäköintiin liittyvästä valvontamaksusta.

Olette reklamoinut ParkkiPate Oy:lle Teille annetusta yksityisoikeudellisesta ajoneuvon pysäköintiä koskevasta valvontamaksusta. Ilmoituksenne mukaan, ette ole toiminut valvontamaksun kohteena olevan ajoneuvon kuljettajana todettuna ajankohtana. Ilmoitus siitä, että ette ole ollut ajoneuvon kuljettajana, ei ole automaattinen valvontamaksun kumoava tekijä, kuten korkeimman oikeuden tuomiossa 16.3.2010 on todettu. Vastaavaan lopputulokseen on päädytty myös useissa hovioikeuksien ratkaisuissa (mm. Turun hovioikeus Nro 458, 09.05.2016 asiassa S 15/1624, Helsingin hovioikeus Nro 420, 12.04.2018 asiassa S 18/368 ja Helsingin hovioikeus Nro 990, 22.08.2017 asiassa S 17/1644).

Pysäköinninvalvojan sekä hallussamme olevien todisteiden perusteella ajoneuvonne on ollut väärin pysäköitynä valvontamaksussa yksilöidyin syin. Ajoneuvon haltijan on tiedettävä kuka ajoneuvoa kulloinkin kuljettaa. Mikäli ajoneuvonne on ollut valvontamaksun antamisen aikaan luvattomasti sitä kuljettaneen henkilön hallussa, pyydämme toimittamaan todistuksen poliisille tekemästänne tutkintapyynnöstä. Mikäli olette myynyt ajoneuvon, pyydämme toimittamaan kopion luovutuskirjasta. Tällaisen lisäselvityksen merkitys arvioidaan tapauskohtaisesti.

Riitaiset asiat käsitellään paikkakuntanne käräjäoikeudessa. ParkkiPate Oy käy huolellisesti valvontamaksuasianne läpi ennen mahdollisen haasteen tekoa ja esittää käräjäoikeudessa oman todistusaineistonsa, kuten mahdolliset valvontakamerakuvat, valokuvat, aihetodisteet sekä muun todistusaineiston. Mikäli arvioitte oikeusturvanne olevan vaarantunut, kehotamme teitä kääntymään kotipaikkakuntanne oikeusaputoimiston tai yksityisiä oikeudellisia palveluita tarjoavan toimiston puoleen.

Mikäli haluatte vastata tähän vastineeseemme, tulee teidän kirjautua asianumerolla sekä rekisterinumerolla osoitteessa

• Anonyymi

Tuo on se vakiovastaus, jonka Pate lähettää vastaukseksi reklamaatioihin. Oikeasti omistajan ei tarvitse tietää, kuka ajoi, eikä tarvitse kertoa sitä firmalle vaikka tietäisi. Eikä mitään todistuksia tai muita tarvitse lähettää. Pate voi haastaa omistajan ihan vapaasti oikeuteen. Sitä se ei tee, vaan yrittää valehtelemalla ja uhkailemalla saada omistajan maksamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on se vakiovastaus, jonka Pate lähettää vastaukseksi reklamaatioihin. Oikeasti omistajan ei tarvitse tietää, kuka ajoi, eikä tarvitse kertoa sitä firmalle vaikka tietäisi. Eikä mitään todistuksia tai muita tarvitse lähettää. Pate voi haastaa omistajan ihan vapaasti oikeuteen. Sitä se ei tee, vaan yrittää valehtelemalla ja uhkailemalla saada omistajan maksamaan.

Rikolliset yrittää aina kiistää tekonsa, se tiedetään. Tuet rikollisia etkä edes tunne asiaa. Pate hakee kaiken aikaa ratkaisuja oikeudesta jutut voittaen mikä selviää jos otat selvää. Korkeinoikeus on ottanut kannan joka tukee Patea ja rehelliset ihmiset vastaavat teoistaan. Rikolliset oma ihmisrotunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikolliset yrittää aina kiistää tekonsa, se tiedetään. Tuet rikollisia etkä edes tunne asiaa. Pate hakee kaiken aikaa ratkaisuja oikeudesta jutut voittaen mikä selviää jos otat selvää. Korkeinoikeus on ottanut kannan joka tukee Patea ja rehelliset ihmiset vastaavat teoistaan. Rikolliset oma ihmisrotunsa.

Mitä rikollisia minä tuen?

Miten se juttu päättyi, jossa oikeudessa puitiin tapausta, jossa mies omisti monta autoa, autoja ajoi monta eri henkilöä, ja firma vaati omistajaa maksamaan kaikki maksut? Vastaus on merkittävä, koska siinä on asiaan liittyviä linjauksia. Sinä varmasti tiedät vastauksen, joten kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä rikollisia minä tuen?

Miten se juttu päättyi, jossa oikeudessa puitiin tapausta, jossa mies omisti monta autoa, autoja ajoi monta eri henkilöä, ja firma vaati omistajaa maksamaan kaikki maksut? Vastaus on merkittävä, koska siinä on asiaan liittyviä linjauksia. Sinä varmasti tiedät vastauksen, joten kerro.

Nimiä en voi tietää., itse tiedät. Kehotat pysäköimään laittomasti ja jättämään sakot maksamatta. Minä kehotan pysäköimään laillisesti ja maksamaan sakot jos on lakia rikkonut. Ehkä et ymmärrä mikä on rikollisuuden tukemisen ja lainkuuliaisuuden ero. Miten päättyi se juttu, jossa mies tappeli Paten kanssa pysäköinnistä. Juuri oli medioissa ja kuka sen 30000 e. laskun maksoi kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimiä en voi tietää., itse tiedät. Kehotat pysäköimään laittomasti ja jättämään sakot maksamatta. Minä kehotan pysäköimään laillisesti ja maksamaan sakot jos on lakia rikkonut. Ehkä et ymmärrä mikä on rikollisuuden tukemisen ja lainkuuliaisuuden ero. Miten päättyi se juttu, jossa mies tappeli Paten kanssa pysäköinnistä. Juuri oli medioissa ja kuka sen 30000 e. laskun maksoi kerro.

Sinähän voit auttaa minua kertomalla, millä tavoin kehotan pysäköimäön laittomasti ja mitä sakkoja kehotan jättämään maksamatta. Osaat varmasti.

Kerropa, miten se juttu päättyi, jossa oikeudessa puitiin tapausta, jossa mies omisti monta autoa, autoja ajoi monta eri henkilöä, ja firma vaati omistajaa maksamaan kaikki maksut? Vastaus on merkittävä, koska siinä on asiaan liittyviä linjauksia. Tiedät jutun varmasti, koska sitä puitiin teidänkin firmassa juurta jaksain. Teille tuli tappio, mutta selosta ne linjaukset, jotka oikeus teki ja jotka myönsitte oikeiksi vetämällä valituksenne pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän voit auttaa minua kertomalla, millä tavoin kehotan pysäköimäön laittomasti ja mitä sakkoja kehotan jättämään maksamatta. Osaat varmasti.

Kerropa, miten se juttu päättyi, jossa oikeudessa puitiin tapausta, jossa mies omisti monta autoa, autoja ajoi monta eri henkilöä, ja firma vaati omistajaa maksamaan kaikki maksut? Vastaus on merkittävä, koska siinä on asiaan liittyviä linjauksia. Tiedät jutun varmasti, koska sitä puitiin teidänkin firmassa juurta jaksain. Teille tuli tappio, mutta selosta ne linjaukset, jotka oikeus teki ja jotka myönsitte oikeiksi vetämällä valituksenne pois.

En voi auttaa jos muistisi ei toimi mutta koita lukea uudelleen mitä olet kirjoittanut. Olet suoraan kehottanut jättämään parkkisakot maksamatta elikkä tuet laittomuutta. Kerro miten päättyi juttu missä mies ryhtyi riitelemään Paten kanssa pysäköinnistä. Medioista löytyy vastaus kuka maksoi 30000 e. laskun. Lakia kunnioittava rehellinen suomalainen vastaa teoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi auttaa jos muistisi ei toimi mutta koita lukea uudelleen mitä olet kirjoittanut. Olet suoraan kehottanut jättämään parkkisakot maksamatta elikkä tuet laittomuutta. Kerro miten päättyi juttu missä mies ryhtyi riitelemään Paten kanssa pysäköinnistä. Medioista löytyy vastaus kuka maksoi 30000 e. laskun. Lakia kunnioittava rehellinen suomalainen vastaa teoistaan.

Missä viestissä olen kehottanut jättämään parkkisakon maksamatta?

Mitä lakia henkilö rikkoo, jos hän kehottaa jättämään parkkisakon maksamatta?

Oikeuden päätös, josta et missään tapauksessa halua keskustella, koski juttua jossa miehellä oli käytössä viisi autoa. Firman mielestä omistaja oli vastuussa kaikista sen määräämistä maksuista, mutta oikeus päätti toisin. Oikeuden linjauksen mukaan omistajalla ei ole mitään vastuuta firmaa kohtaan, vaan firman tulee itse selvittää, kuka on se henkilö, joka on pysäköinyt silloin kun väitetty virhe on tehty.

Toistan: oikeuden linjauksen mukaan auton omistajalla ei ole mitään velvollisuuksia riitatilanteissa. Ei tarvitse kertoa firmalle yhtään mitään.

Ja nyt se olennainen: firmanne valitti päätöksestä hoviin, mutta veti valituksen pois. Toisin sanoen, myös firmanne pitää oikeuden linjausta siitä, ettei omistajan tarvitse tehdä mitään kuljettajan selvittämiseksi, oikeana.

Oletko tästä eri mieltä? Äkillisen muistinmenetyksen varalta muistutan, että päätöksen teki Päijät-Hämeen käräjäoikeus joulukuussa 2017.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä viestissä olen kehottanut jättämään parkkisakon maksamatta?

Mitä lakia henkilö rikkoo, jos hän kehottaa jättämään parkkisakon maksamatta?

Oikeuden päätös, josta et missään tapauksessa halua keskustella, koski juttua jossa miehellä oli käytössä viisi autoa. Firman mielestä omistaja oli vastuussa kaikista sen määräämistä maksuista, mutta oikeus päätti toisin. Oikeuden linjauksen mukaan omistajalla ei ole mitään vastuuta firmaa kohtaan, vaan firman tulee itse selvittää, kuka on se henkilö, joka on pysäköinyt silloin kun väitetty virhe on tehty.

Toistan: oikeuden linjauksen mukaan auton omistajalla ei ole mitään velvollisuuksia riitatilanteissa. Ei tarvitse kertoa firmalle yhtään mitään.

Ja nyt se olennainen: firmanne valitti päätöksestä hoviin, mutta veti valituksen pois. Toisin sanoen, myös firmanne pitää oikeuden linjausta siitä, ettei omistajan tarvitse tehdä mitään kuljettajan selvittämiseksi, oikeana.

Oletko tästä eri mieltä? Äkillisen muistinmenetyksen varalta muistutan, että päätöksen teki Päijät-Hämeen käräjäoikeus joulukuussa 2017.

Mitä lakia rikkoo kun kehottaa olla maksamatta parkkisakkoja? Ei mitään mutta kertoo sen että tukee laittomuutta ja rikollisuutta. Lakiakunnioittava rehellinen suomalainen vastaa teoistaan ja maksaa sakkonsa. Sinä et kuulu tähän ryhmään.

Kerro miten meni tapaus jossa mies ryhtyi riitelemään Paten kanssa pysäköinnistä. Medioista selviää kuinka laki voitti ja kuka maksoi 30000 e. laskun. Kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä lakia rikkoo kun kehottaa olla maksamatta parkkisakkoja? Ei mitään mutta kertoo sen että tukee laittomuutta ja rikollisuutta. Lakiakunnioittava rehellinen suomalainen vastaa teoistaan ja maksaa sakkonsa. Sinä et kuulu tähän ryhmään.

Kerro miten meni tapaus jossa mies ryhtyi riitelemään Paten kanssa pysäköinnistä. Medioista selviää kuinka laki voitti ja kuka maksoi 30000 e. laskun. Kerro.

Joku lakimies hakee asiakkaita ja vaatii riitauttamaan parkkipaten rikemaksut. Älkää menkö halpaan, tulee kalliiksi! Samaa ilmiötä ollut muissakin ketjuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukee mitä laittomuutta, ja miten? Ei ole tarpeen mennä henkilökohtaisuuksiin. Mitä tekemistä sakoilla ja Paten maksuilla n keskenään?

Näköjään myönnät oikeaksi sen, mitä kerroin tuosta oikeusjutusta ja sen päätöksen määräämistä linjauksista. Mitä mieltä olet siitä, että päätöksestä huolimatta firmat jatkavat autojen omistajille valehtelua?

Kerro enemmän tuosta tarkoittamastasi jutusta. En tiedä siitä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukee mitä laittomuutta, ja miten? Ei ole tarpeen mennä henkilökohtaisuuksiin. Mitä tekemistä sakoilla ja Paten maksuilla n keskenään?

Näköjään myönnät oikeaksi sen, mitä kerroin tuosta oikeusjutusta ja sen päätöksen määräämistä linjauksista. Mitä mieltä olet siitä, että päätöksestä huolimatta firmat jatkavat autojen omistajille valehtelua?

Kerro enemmän tuosta tarkoittamastasi jutusta. En tiedä siitä mitään.

Ei mennä henkilökohtaisuuksiin mutta tuskin tiedät mitään koko asiasta. Pate valvoo lakia ja sakottaa lain rikkomisesta ja rehelliset suomalaiset kantavat vastuunsa elikkä maksavat sakkonsa. Näin tekevät rehelliset ihmiset mutta sinä kannustat epärehellisyyteen ja valehteluun. Edellä katsottiin että olet lakimies joka haluaa rahastaa asiakkaansa ja olen samaa mieltä tästä asiasta. Kiero keino mutta linjaan käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennä henkilökohtaisuuksiin mutta tuskin tiedät mitään koko asiasta. Pate valvoo lakia ja sakottaa lain rikkomisesta ja rehelliset suomalaiset kantavat vastuunsa elikkä maksavat sakkonsa. Näin tekevät rehelliset ihmiset mutta sinä kannustat epärehellisyyteen ja valehteluun. Edellä katsottiin että olet lakimies joka haluaa rahastaa asiakkaansa ja olen samaa mieltä tästä asiasta. Kiero keino mutta linjaan käy.

Vanha sanonta ensin on röyhkeät ja sitten lakimiehet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pate ei valvo lakia, eikä määrää sakkoja. Tosin Pate kyllä yrittää antaa sellaisen kuvan, että ihmiset maksaisivat niitä maksuja, mutta oikeasti Paten maksuilla ei ole mitään tekemistä sakkojen kanssa.

Mihin se tuntemasi oikeusjuttu nyt katosi? Edelleen kiinnostaa tutustua siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisi valvoo lakia. Vain poliisi voi antaa sakkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisi valvoo lakia. Vain poliisi voi antaa sakkoja.

Kaveri tarkoittaa rikemaksuja. Pate valvoo pysäköintiä ja kirjoittaa rikemaksun jos sääntöjä on rikottu. Erittäin hyvä ja toimiva tapa valvoa pysäköintiä!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaveri tarkoittaa rikemaksuja. Pate valvoo pysäköintiä ja kirjoittaa rikemaksun jos sääntöjä on rikottu. Erittäin hyvä ja toimiva tapa valvoa pysäköintiä!!!!

Pyysin tuota valehtelijaa jo aiemmin kertomaan, millä tavoin pysäköintivirhemaksu ja yksityisoikeudellinen maksumääräys eroaa toisistaan hänen mielestään. No eihän se osannut vastata, kun oli kiire valehdella ja syytellä perättömiä. Hyvin tyypillinen Paten tyyli häiritä keskustelua.

Pate ei määrää pysäköintivirhemaksuja vaan yksityisoikeudellisia maksuja. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Olennaisin ero on haltijavastuu, eli pysäköintivirhemaksusta on viime kädessä vastuussa auton omistaja, kun taas Paten maksusta on vastuussa vain se henkilö, joka pysäköi auton. Auton omistajalla ei ole mitään vastuuta Patea kohtaan.

Jos siis auton omistaja katsoo, ettei ole velvollinen maksamaan, niin hän voi ilmoittaa Patelle, ettei ollut kuski. Tähän Pate vastaa agressiivisella valehtelulla ja uhkailulla, pyrkimyksenä painostaa omistaja maksamaan. Ei kovinkaan rehtiä ja oikeudenmukaista toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyysin tuota valehtelijaa jo aiemmin kertomaan, millä tavoin pysäköintivirhemaksu ja yksityisoikeudellinen maksumääräys eroaa toisistaan hänen mielestään. No eihän se osannut vastata, kun oli kiire valehdella ja syytellä perättömiä. Hyvin tyypillinen Paten tyyli häiritä keskustelua.

Pate ei määrää pysäköintivirhemaksuja vaan yksityisoikeudellisia maksuja. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Olennaisin ero on haltijavastuu, eli pysäköintivirhemaksusta on viime kädessä vastuussa auton omistaja, kun taas Paten maksusta on vastuussa vain se henkilö, joka pysäköi auton. Auton omistajalla ei ole mitään vastuuta Patea kohtaan.

Jos siis auton omistaja katsoo, ettei ole velvollinen maksamaan, niin hän voi ilmoittaa Patelle, ettei ollut kuski. Tähän Pate vastaa agressiivisella valehtelulla ja uhkailulla, pyrkimyksenä painostaa omistaja maksamaan. Ei kovinkaan rehtiä ja oikeudenmukaista toimintaa.

Tämä ei ole ongelma kuin lainkiertäjille mitä tämä asianajaja edustaa. Jokainen auton omistaja tietää kenelle autoa lainaa joten rikemaksu siirtyy kuljettajan maksettavaksi. Näin toimii rehellinen vastuunsakantava suomalainen ja juuri näin maksut myös peritään. Isoisäni ei ollut puolustamassa Suomea puliveivareiden vaan rehellisten suomalaisten itsenäiseksi valtioksi. Pidetään perusarvot kunniassa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole ongelma kuin lainkiertäjille mitä tämä asianajaja edustaa. Jokainen auton omistaja tietää kenelle autoa lainaa joten rikemaksu siirtyy kuljettajan maksettavaksi. Näin toimii rehellinen vastuunsakantava suomalainen ja juuri näin maksut myös peritään. Isoisäni ei ollut puolustamassa Suomea puliveivareiden vaan rehellisten suomalaisten itsenäiseksi valtioksi. Pidetään perusarvot kunniassa!!!

Ainoa, mitä tässä lasketaan puliveivariksi, on Parkki-Pate. En pidä myöskään perusarvona yksityistä pysäköinninvalvontaa. Vähän kaukana kontekstista tuo isäsi puolustaminen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa, mitä tässä lasketaan puliveivariksi, on Parkki-Pate. En pidä myöskään perusarvona yksityistä pysäköinninvalvontaa. Vähän kaukana kontekstista tuo isäsi puolustaminen...

Huomautus sivusta. Paten valvonnasta on Korkeimman Oikeuden päätös, joten on aivan sama mitä mieltä joku pikkunilkki on. Hyvin toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, maksu siirtyy auton omistajalle, mikäli kyseessä on kunnallisen valvojan määräämä pysäköintivirhemaksu. Paten määräämä maksu on kuljettajan henkilökohtaisella vastuulla, eikä auton omistajalla ole tilanteessa mitään vastuuta. Pate valehtelee asiasta ahkerasti, koska sen toiminta perustuu valehteluun ja uhkailuun.

Itse olen varta vasten pyytänyt firmaa haastamaan minut oikeuteen, kun en suostunut maksamaan niiden jollekulle muulle määräämää maksua. Eivät uskaltaneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, maksu siirtyy auton omistajalle, mikäli kyseessä on kunnallisen valvojan määräämä pysäköintivirhemaksu. Paten määräämä maksu on kuljettajan henkilökohtaisella vastuulla, eikä auton omistajalla ole tilanteessa mitään vastuuta. Pate valehtelee asiasta ahkerasti, koska sen toiminta perustuu valehteluun ja uhkailuun.

Itse olen varta vasten pyytänyt firmaa haastamaan minut oikeuteen, kun en suostunut maksamaan niiden jollekulle muulle määräämää maksua. Eivät uskaltaneet.

Mitä oikein itket? Et pysäköinyt autoa väärin ja Pate jätti vaatimasta korvausta ja sinä vaadit patea haastamaan sinut oikeuteen.! Meni näin täysin oikein mutta onko sinulla kaikki ns. kotona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikein itket? Et pysäköinyt autoa väärin ja Pate jätti vaatimasta korvausta ja sinä vaadit patea haastamaan sinut oikeuteen.! Meni näin täysin oikein mutta onko sinulla kaikki ns. kotona?

Pate on minusta viisas kun ei haasta syyttömiä käräjille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun huomaa olevansa lopullisesti häviöllä, niin voi aloittaa vaikka toisen viestittelyn leimaamisen itkemiseksi. Tosin samalla tunnustaa, että itse ei pärjää edes itkemiselle 😃

Pointtini on se, että firmat valehtelee tietoisesti autojen omistajille. Tätä tapahtuu niin omistajien kanssa kommunikoidessa kuin näissä keskusteluissakin - esimerkiksi eilen tässä keskustelussa. Firmat myös pyrkii antamaan kuvan, että niiden maksut on samanarvoisia sakkojen kanssa. Toki tuollaista toimintaa saa tukea, jos se tuntuu hyvältä selkärangassa. Muillekin roistoille saa antaa rahaa.

Miksi sitten ei saisi kertoa, miten asia on oikeasti? Että omistajan ei tarvitse kuin odottaa karhukirjettä, sitten ilmoittaa ettei ollut kuski, jättää vastaamatta firman valheisiin ja vaatimuksiin, vastata perintäyhtiölle (jolla todennäköisesti on samat omistajat kuin valvontafirmalla) että saatava on kiistetty, ja unohtaa koko juttu?

• Anonyymi

Harva ihminen ahdistuu jos ei joudu käräjille. Yleensä ahdistuu ketkä sinne joutuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumman takia pitäisi nammata autoa kuljettanut henkilö, ettei isoisäs pyöri haudassa vai työnantajasi saisi laittomasti maksunsa?

• Anonyymi

Autoni tuulilasissa on nyt lappu: ”Hyvä yksityinen pysäköinninvalvoja, koskiessasi autoni tuulilasinpyyhkijään kiinnittääksesi siihen pysäköintivirhemaksusi, hyväksyt tällä sopimuksella sen, että saatat saada turpaasi auton omistajan ollessa pahalla tuulella”

• Anonyymi

Lakimies tulee saamaan asiakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lakimies tulee saamaan asiakkaan.

Toiminut hyvin, ei ole Paten kuikelot eivätkä pullukatkaan laputelleet

• Anonyymi

Hyvin on toiminut oma, yhdensuuntainen sopimus tuulilasissa, ei ole Pate lappujaan jättänyt

• Anonyymi

Mahtavaa!

Lue tämän aamuinen Iltalehti, Pate ottanut taas ympäri korvia ajettuaan asiaa 90 sentin tähden. On kyllä naurettavaa touhua!

• Anonyymi

Tämän takia en uskalla käyttää firmoja jonka parkkiksilla pate kyttää. Koskaan ei tiedä mistä ne keksii jonkun syyn esim rengas 3 mm yli viivan vaikka olisi maksanut niin silti voi joutua tuollaiseen oikeusrumbaan mukaan. Pelottaa jos ei saa vaikka pysäköintikiekon nuolta millilleen kohdilleen niin pate rankaisee heti. Nehän kyttää sekuntikellon kanssa tasalta ja puolelta kiekkopaikoilla. Voin kertoa että ainakin keinusaaren k kauppa ja hämeensaaren tokmanni on menettänyt minussa vakiasiakkaan kyseisen paten takia.

• Anonyymi

Helppoa kun noudattaa laki niin tarvitse pelätä sakkoja. Uutisten perusteella Pate tienaa hyvin tyhmien suhteen ja erityisen hyvin oikeudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppoa kun noudattaa laki niin tarvitse pelätä sakkoja. Uutisten perusteella Pate tienaa hyvin tyhmien suhteen ja erityisen hyvin oikeudessa.

Minkä lakien noudattamista Pate valvoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni Pate päin vastoin menettää melko lailla rahaa näissä typerissä oikeudenkäynneissä ”oikeuden voittaessa ja Paten hävitessä”.

Ihmisten uhkailu ja pelottelu edustaa aivan käsittämätöntä tyyliä, millä Pate asioitaan hoitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni Pate päin vastoin menettää melko lailla rahaa näissä typerissä oikeudenkäynneissä ”oikeuden voittaessa ja Paten hävitessä”.

Ihmisten uhkailu ja pelottelu edustaa aivan käsittämätöntä tyyliä, millä Pate asioitaan hoitaa.

Laitonta puuhaahan tuo käytännössä onkin. Sakotusoikeushan ei kuuluisi yksityisille ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitonta puuhaahan tuo käytännössä onkin. Sakotusoikeushan ei kuuluisi yksityisille ollenkaan.

Niin sitä luulee mutta tyhmä pysäköitsijä on Patelle hyvä uskollinen asiakas. Pate kiittää

• Anonyymi

Haista typerä ”pysäköinninvalvoja” huilu!

• Anonyymi

Tekee vaan työtä ja sinä tyhmä maksat.

• Anonyymi

Koitapa ottaa ne unilääkkeesi, että pääset rytmiin, kuntoon ja oikeisiin töihin

• Anonyymi

Ei taida onnistua ja pian on taas autonsa tuottamassa Patelle rahaa. Tyhmän kohtalo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida onnistua ja pian on taas autonsa tuottamassa Patelle rahaa. Tyhmän kohtalo.

Nyt tiedämme, minkälaisia ihmisiä Pate ottaa töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tiedämme, minkälaisia ihmisiä Pate ottaa töihin.

Sellaisia jotka ottavat rahat pois tyhmiltä. Totisen helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia jotka ottavat rahat pois tyhmiltä. Totisen helppoa.

Tai yrittävät ainakin. Ovat moraalittomia, häikäilemättömiä, epärehellisiä, röyhkeitä ja pahantahtoisia. Toimivat tavalla, johon normaali ihminen ei kykenisi voimatta pahoin. Pitää kaivaa ihan sieltä laarin pohjalta, jos jostain syystä haluaa ne löytää.

• Anonyymi

Tosi on. On jopa alempiarvoisempi kuin puhelinmyyjä joka myy vanhuksille väkisin.

• Anonyymi

Röyhkeä tyhmä tuo autonsa asukkaan paikalle taloyhtiömme pihaan ja Pate on sankari kun tekee selväksi ettei käy ja lakeja on seurattava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röyhkeä tyhmä tuo autonsa asukkaan paikalle taloyhtiömme pihaan ja Pate on sankari kun tekee selväksi ettei käy ja lakeja on seurattava.

Juu sankari on. Tämä viimeisin Paten tappio olikin oikea uroteko 😄

• Anonyymi

Aa, ne on niitä ”tosielämän sankareita” siellä Paten ratissa, jo selkisi.

Ainoa keino päteä elämässään…

• Anonyymi

Tosielämän sankari, Pate, päivysti Verkatehtaan pihalla autoni vieressä ja odotti, että kellonviisari menee klo 15:04 kohdalle, kun olin easyn kautta merkannut parkkiaikaa klo 15 asti. Klo 15:17 huomasin laittaa lisää, mutta viiden aikaan oli keltainen nauha lasissa odottamassa - Paten päivystyksen tulos.

• Anonyymi

Noi kävi tyhmälle ja Pate teki työnsä kuten piti elikkä hyvin.

• Anonyymi

Minkähän takia hän odotti noin pitkään eli neljä minuuttia itse olisin antanut lapun 15.01?
        Kyllä se lappu oli odottamassa sinua jo 15.04 lähtien eikä vasta viiden aikaan.
        Hyvä että sinun kaltaiset ilmaispysäköijät saa lappuja. Varmaan oli sinulla hyvin tiedossa että se maksullinen alue. Josset maksa niin saat lapun. Turha sinun on haukkua ihmisiä jotka tekevät vain työtään.

• Anonyymi

On ihmiset sitte tyhmiä kun ottavat jotain parkkisakkoja. Eikö heitä harmita maksaa niitä? Mua harmittaisi ainakin. Mutta en ole koskaan saanut sellaista koska osaan maksaa maksut oikein.

• Anonyymi

Parkkipaten leikkisakot ei ole mitään parkkisakkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parkkipaten leikkisakot ei ole mitään parkkisakkoja.

Totta ei niitä tarvitse maksaa. Ne toimii kuin jokin kiristysjengi. Antavat laittomasti jotain maksuja ja uhkailevat sitten seurauksilla ja oikeudella.

• Anonyymi

Jep jep, ainostaan viranomaisella on sakotusoikeus

• Anonyymi

Jos niin luulet sopii koittaa. Urbanilegendan mukaan Paten sakko ei tarvitse maksaa mutta oikeudessa maksu on määrätty ja kulut lisäksi. Asianajajat pitävät tyhmistä rikkaista asiakkaista.

• Anonyymi

Sopii koittaa ja jättää maksamatta. Muutama jo on ja kalliix tuli mutta aina joku voittaa. Ainakin Pate.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos niin luulet sopii koittaa. Urbanilegendan mukaan Paten sakko ei tarvitse maksaa mutta oikeudessa maksu on määrätty ja kulut lisäksi. Asianajajat pitävät tyhmistä rikkaista asiakkaista.

Mikä Paten sakko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua Pate ei lupauksistaan huolimatta haastanut oikeuteen. Ihan mielelläni olisin lähtenyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä Paten sakko?

Ei mikään, kun ei Pate ole viranomainen, se ei ole sakko

• Anonyymi

Aina kun lehdessä julkaisu, ”Pate hävisi oikeudessa”, korkkaan Bollingerin

• Anonyymi

Totuus: Korkkaat joka aamu kuparisen oli pate voittanut tai hävinnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus: Korkkaat joka aamu kuparisen oli pate voittanut tai hävinnyt.

En, olen muuten absolutisti, mutta Paten hävitessä laitan juhlaksi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe