Demoneista tarinakotonani

auttakaa

Moi! Olen siis 11 vuotias mutta sen ei pitäisi aloittaa mitään häslinkiä? Mutta no siis olin kotona no mä nukuin oli ihan aamu mä nousin tavallisesti istumaan kunnes mä näin mun vastapäässä (mulla on parvisänky) nii näi niiden laiteiden toisella puolella nousevan jonkun musta hahmon en erottanu silmiä siitä no sit pelästyin niin että menin peiton alle tulin peiton alta pois ja se musta olio oli hävinny no sit mä olin aikeissa kertoa äitille ja niin mä sit päätin no sit ku olin just ja just laittamaan jalkaa ekaan laiteeseen niin kappas siihen yht äkkiä sut ilmesty musta käsi no mähän säikähin niin tota yhteensattumaa... vai onko se?
No huusin sitten ihan hirveen kovaan äiti:D no olen siitä asti (olin silloin 9v.) nähnyt saman olion aamulla ja illalla välillä kerran viikossa välillä joka päivä viikossa. Auttakaa minua jos se on demoni jos se riivaa minut
tämä on totta ja kerron vielä että yks päivä mä jäin yksin kotiin aloin kuukee äänii mun huoneest keittiöstä ja sit yhtäkkiä heräsin lattialta kun äiti tuli kotiin . Mä olin pyörtyny.

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttakaa

Siis mä kuulin äänen mun huoneesta ja keittiöstä:D mä en oo mikään paras kirjottaa kännykän näppäimistöl:D

• Juurikin näin. Äitee tilaa paikalle manaajan, kyl ne asiat sit järjestyy. Varaat vaan reilusti hernerokkaa vatsalaukkuun juuri ennen manaajan tuloa. Pannari ja mansikkahillo vielä päälle.

• Näkökulmaa

Ei niistä demoneista kannata alkaa kiinnostumaan,eikä etenkään pelleillä demonijutuilla.
      Ne voi muutoin oikeasti tulla kotiisi.

• järjen_ääni

Demoneita tai sen paremmin enkeleitä ei sitten ihan aikuisten oikeasti ole edes olemassa. Ihmisen silmät , korvat ja aivot yhdessä keksivät välillä niin hassuja kepposia meille että saatamme kuvitella näkevämme ja kuulevamme vaikka mitä.

Lyön vaikka satasen vetoa että seuraavan kerran kun näet "demonin" niin jos menet ja kosket sitä niin huomaatkin että se olikin vain varjo tai jotain sellaista.

• NeuvojaVaan

Ikävä, että näet tällaisia. Älä suostu siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3175
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1244
    3. 66
      1173
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      978
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      876
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      829
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      809
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      732
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      721
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      688
    Aihe