Moi! Olen siis 11 vuotias mutta sen ei pitäisi aloittaa mitään häslinkiä? Mutta no siis olin kotona no mä nukuin oli ihan aamu mä nousin tavallisesti istumaan kunnes mä näin mun vastapäässä (mulla on parvisänky) nii näi niiden laiteiden toisella puolella nousevan jonkun musta hahmon en erottanu silmiä siitä no sit pelästyin niin että menin peiton alle tulin peiton alta pois ja se musta olio oli hävinny no sit mä olin aikeissa kertoa äitille ja niin mä sit päätin no sit ku olin just ja just laittamaan jalkaa ekaan laiteeseen niin kappas siihen yht äkkiä sut ilmesty musta käsi no mähän säikähin niin tota yhteensattumaa... vai onko se?
No huusin sitten ihan hirveen kovaan äiti:D no olen siitä asti (olin silloin 9v.) nähnyt saman olion aamulla ja illalla välillä kerran viikossa välillä joka päivä viikossa. Auttakaa minua jos se on demoni jos se riivaa minut
tämä on totta ja kerron vielä että yks päivä mä jäin yksin kotiin aloin kuukee äänii mun huoneest keittiöstä ja sit yhtäkkiä heräsin lattialta kun äiti tuli kotiin . Mä olin pyörtyny.
Demoneista tarinakotonani
5
76
Vastaukset
- auttakaa
Siis mä kuulin äänen mun huoneesta ja keittiöstä:D mä en oo mikään paras kirjottaa kännykän näppäimistöl:D
Juurikin näin. Äitee tilaa paikalle manaajan, kyl ne asiat sit järjestyy. Varaat vaan reilusti hernerokkaa vatsalaukkuun juuri ennen manaajan tuloa. Pannari ja mansikkahillo vielä päälle.
- Näkökulmaa
Ei niistä demoneista kannata alkaa kiinnostumaan,eikä etenkään pelleillä demonijutuilla.
Ne voi muutoin oikeasti tulla kotiisi. - järjen_ääni
Demoneita tai sen paremmin enkeleitä ei sitten ihan aikuisten oikeasti ole edes olemassa. Ihmisen silmät , korvat ja aivot yhdessä keksivät välillä niin hassuja kepposia meille että saatamme kuvitella näkevämme ja kuulevamme vaikka mitä.
Lyön vaikka satasen vetoa että seuraavan kerran kun näet "demonin" niin jos menet ja kosket sitä niin huomaatkin että se olikin vain varjo tai jotain sellaista. - NeuvojaVaan
Ikävä, että näet tällaisia. Älä suostu siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1325666
- 725246
- 994315
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753690Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603348- 442940
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461965
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743