Demoneista tarinakotonani

auttakaa

Moi! Olen siis 11 vuotias mutta sen ei pitäisi aloittaa mitään häslinkiä? Mutta no siis olin kotona no mä nukuin oli ihan aamu mä nousin tavallisesti istumaan kunnes mä näin mun vastapäässä (mulla on parvisänky) nii näi niiden laiteiden toisella puolella nousevan jonkun musta hahmon en erottanu silmiä siitä no sit pelästyin niin että menin peiton alle tulin peiton alta pois ja se musta olio oli hävinny no sit mä olin aikeissa kertoa äitille ja niin mä sit päätin no sit ku olin just ja just laittamaan jalkaa ekaan laiteeseen niin kappas siihen yht äkkiä sut ilmesty musta käsi no mähän säikähin niin tota yhteensattumaa... vai onko se?
No huusin sitten ihan hirveen kovaan äiti:D no olen siitä asti (olin silloin 9v.) nähnyt saman olion aamulla ja illalla välillä kerran viikossa välillä joka päivä viikossa. Auttakaa minua jos se on demoni jos se riivaa minut
tämä on totta ja kerron vielä että yks päivä mä jäin yksin kotiin aloin kuukee äänii mun huoneest keittiöstä ja sit yhtäkkiä heräsin lattialta kun äiti tuli kotiin . Mä olin pyörtyny.

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttakaa

Siis mä kuulin äänen mun huoneesta ja keittiöstä:D mä en oo mikään paras kirjottaa kännykän näppäimistöl:D

• Juurikin näin. Äitee tilaa paikalle manaajan, kyl ne asiat sit järjestyy. Varaat vaan reilusti hernerokkaa vatsalaukkuun juuri ennen manaajan tuloa. Pannari ja mansikkahillo vielä päälle.

• Näkökulmaa

Ei niistä demoneista kannata alkaa kiinnostumaan,eikä etenkään pelleillä demonijutuilla.
      Ne voi muutoin oikeasti tulla kotiisi.

• järjen_ääni

Demoneita tai sen paremmin enkeleitä ei sitten ihan aikuisten oikeasti ole edes olemassa. Ihmisen silmät , korvat ja aivot yhdessä keksivät välillä niin hassuja kepposia meille että saatamme kuvitella näkevämme ja kuulevamme vaikka mitä.

Lyön vaikka satasen vetoa että seuraavan kerran kun näet "demonin" niin jos menet ja kosket sitä niin huomaatkin että se olikin vain varjo tai jotain sellaista.

• NeuvojaVaan

Ikävä, että näet tällaisia. Älä suostu siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1945
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1588
    3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      43
      1175
    4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1060
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1049
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      968
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      129
      945
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe