peräaukon venyttäminen

rosebutt

onko muilla tällaista fetissiä? itselläni on tarve venyttää aukkoani erilaisilla välineillä.
no, fistaaminen tietenkin kuuluu asiaan myös.
halkaisijaltaan 9 sentin pyöreän läpinäkyvän muoviastian olen saanut sisääni, mahtava oli katsella peilin kautta suolen sisälle !!
olen siis m33. missään vaiheessa pidätyskyky ei ole kadonnut, turha siis sillä pelotella. eihän tätä hetkessä ole saavutettu, vuosien harrastamisen jälkeen.
kerro omista kokemuksistasi samalta alueelta.

toivon etteivät asiasta kirjoita taas ne joita tällainen inhottaa, antakaa kaikkien kukkien kukkia!

rosebutt

39

12128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jesh!!

      Mulla on haaveena samansuuntaiset jutut,mut miten se parhaiten kävisi.Kas kun mulla on kengät ne jotka tekee vaikutuksen,et sais joko tukevahkon koron sisälleen,tai niinkuin eräässä kuvasarjassa näin et oli saatu punainen nilkkaremmiavokas korkoa myöden sisään ja oli vielä nilkkaremmi kalun ympärillä.Moinen vois olla melkoisen huimaavaa.Josko ois neuvoja???

      • rosebutt

        ei muuta kun treenaamaan, kyllä sinne menee mitä vaan kunhan on tarpeeksi "väljät" paikat. tietenkään mitään teräväreunaista tms ei kannata harkitakaan. ja liukuvoide on erinomaisen hyödyllistä tavaraa, itse käytän lähinnä vesiliukoisia (BeHappy, Aquaglide), joskus oon kyllä kokeillu silikonipohjaisia, etenkin suihku- tai saunatiloissa, mutta nuo tuppaa jättämään lattiat harmillisen liukkaiksi, jos ei niitä jaksa kunnolla pestä pois. Mukavia hetkiä!


    • fist

      olen siis kanssa miespuolinen henkilö ja samoilla fetisseillä kuin tekin. oma ennätykseni taitaa olla jokin 6cm paksu esine ja kättä olen saanut rystysiin mutta jostain syystä en saa sitä uppoamaan kokonaan, en pääse ikäänkuin työntämään kättä sinne kun se on jo niin mutkalla =) kaiken näköstä on tullut työnneltyä. Oisko teillä jotain vinkkejä millä saisin koko kämmenen uppoamaan suoleeni??

      ps. mukavia hetkiä peppuleikkien parissa

      • rosebutt

        kannattaa ensin venyttää sitä enemmän, tuo 6 cm ei riitä vielä siihen että pääsisit rystysten ohi. Voin sanoa että 'eka kerta' oli aika järisyttävä kokemus. Hienointa oli huomata että (ainakin multa) alko valuun spermaa solkenaan kun sain käden sisään. siis en saanu varsinaisesti orgasmia, mutta nesteet lähti virtaamaan... aika mieletöntä... :) nykyään harvemmin, kai se liitty äärimmäiseen kiihottumiseen jollain lailla.
        ei muuta kuin jatka harrastusta, ainakin on selkeät tavoitteet :)


      • munkki O

    • Zooguy

      Jelly dildot ja rasva on ollut mielestäni parhaat ja mukavimmat välineet. Vähitellen isompaan siirtyen olen nykyään leikkinyt sellaisella joka on noin 8 X 28 cm ja saan sen kokonaan sisään. Viimeisen kymmenen sentin aikana alkaa jo spermat lähteen liikkeelle ja sitä tule paljon, niin hulppea kokemus se on. Olen 38v mies ja olen totuttanut paikkojani nimimerkkini mukaisiin "leikkeihin" :)

      • Jan

        Siis lähteekö spermat vaikka ei kulliin koskisikaan?tahtoo kokeilla jos näin on?


    • Mari-Anna31

      Voi sentään, kuin mukava venyttää persaukkoa vaikka minulla ei ollut alussa kuin vain 57 mm:n reikä - no nyt se on jo paljon väljempi.

      Usein istun peilin päällä ja tungen perseeseeni erlaista tavaraa. On niin mukavaa nähdä tavaran katoavan persaukosta pimentoon.

      Munien tunkeminen perseeseen on mukavaa! Aika usein niitä ei saa rikki pelkällä puristuksella ja joutuu murskaamaan ne apuvälinein.

      Kaiken näköistä asetta oon joutunut käyttämään!
      Muna lupsahtaa niin mukavasti perseen sisään.

      Usein istun paistinpannun päällä, jossa on paistuvaa pekonia. Nami!

      Tungen myös persaukosta sisään muuta vähän kiinteämpää tavaraa. Esim. Vihanneksista perunoita, kurkkuja jne.

      Pikkuinen muovinen limukkapullo 0.5 l uppoaa vaivatta perseeseni.

      Haaveeni olisi upottaa perseeseeni 1.5 litran limupullo esim. Jaffaa pohjapuoli edellä. Siinä se sitten nöpöttäisi somasti keltainen korkki vähän persaukon ulkopuolella.

      • rosebutt

        voisin tarjoutua apulaiseksi noihin leikkeihisi, siis jos olet nainen. voisin auttaa toteuttamaan haaveesi... oma haaveeni olisi löytää nainen joka pitää juuri tuonkaltaisista asioista.
        kirjoittele: [email protected]


      • Neuvo
        rosebutt kirjoitti:

        voisin tarjoutua apulaiseksi noihin leikkeihisi, siis jos olet nainen. voisin auttaa toteuttamaan haaveesi... oma haaveeni olisi löytää nainen joka pitää juuri tuonkaltaisista asioista.
        kirjoittele: [email protected]

        Kokeilkaa käynnissä olevaa moottorisahaa sinne hanuriinne!


      • Hunter-girl

        Mä voisin työntää hirvikiväärin piippua sun ahteriin ja laukaista sen.


      • rosebutt
        Hunter-girl kirjoitti:

        Mä voisin työntää hirvikiväärin piippua sun ahteriin ja laukaista sen.

        ...kumman laukaisisit, ahterini vai hirvikiväärin. varmaan ahterini, koska olet typerä nainen ja ainoastaan luulet tietäväsi aseista...

        voi teitä raukkoja jotka ette osaa pysyä poissa näiltä palstoilta. nämä taitaa olla liikaa herkille pikkutytöille...


      • Josie
        rosebutt kirjoitti:

        ...kumman laukaisisit, ahterini vai hirvikiväärin. varmaan ahterini, koska olet typerä nainen ja ainoastaan luulet tietäväsi aseista...

        voi teitä raukkoja jotka ette osaa pysyä poissa näiltä palstoilta. nämä taitaa olla liikaa herkille pikkutytöille...

        Olet aivan oikeassa! Se joka ei kestä, pysyköön poissa näiltä sivuilta. Turha ketään tulla vartavasten haukkumaan ja moittimaan.
        Jokainen aivan taatusti omaamme tietyt halut ja himot. Ja jos joku väittää ettei...valehtelee tosi täydeltä laidalta!
        Itse tykkään eräällä lailla pyllyhommista,venyttämistä en niinkään ole kokeillut...mutta arvatkaapa miten kiihottavaa on, kun mies pissaa pyllyyn??


      • rosebutt
        Josie kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa! Se joka ei kestä, pysyköön poissa näiltä sivuilta. Turha ketään tulla vartavasten haukkumaan ja moittimaan.
        Jokainen aivan taatusti omaamme tietyt halut ja himot. Ja jos joku väittää ettei...valehtelee tosi täydeltä laidalta!
        Itse tykkään eräällä lailla pyllyhommista,venyttämistä en niinkään ole kokeillut...mutta arvatkaapa miten kiihottavaa on, kun mies pissaa pyllyyn??

        pääsiskin tuota kokeilemaan...!!!


      • Anonyymi
        rosebutt kirjoitti:

        voisin tarjoutua apulaiseksi noihin leikkeihisi, siis jos olet nainen. voisin auttaa toteuttamaan haaveesi... oma haaveeni olisi löytää nainen joka pitää juuri tuonkaltaisista asioista.
        kirjoittele: [email protected]

        Eiko Jesse33 m33 tarkoita miestä, n33 olisi nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiko Jesse33 m33 tarkoita miestä, n33 olisi nainen?

        Joo


      • Anonyymi
        Josie kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa! Se joka ei kestä, pysyköön poissa näiltä sivuilta. Turha ketään tulla vartavasten haukkumaan ja moittimaan.
        Jokainen aivan taatusti omaamme tietyt halut ja himot. Ja jos joku väittää ettei...valehtelee tosi täydeltä laidalta!
        Itse tykkään eräällä lailla pyllyhommista,venyttämistä en niinkään ole kokeillut...mutta arvatkaapa miten kiihottavaa on, kun mies pissaa pyllyyn??

        NO EI VARMASTI OLE MEILLÄ MITÄÄN MIELIHALUJA TUHOTA PERÄSUOLIAMME. OLET SAIRAS!


    • Anonyymi

      Onhan pyllyreiän venyttely ihan mukavaa, hakusessa olisikin seksikäs pervo nainen, joka tykkää ottaa pyllyyn ja antaa samallalailla takas. Ai että!

      • Anonyymi

        Minä käytän myös isoja anaalitappeja kuten Ass Servant ja Block Buster jotka ovat noin 10 cm halkaisija ja liukasteena olen käyttänyt apila vaseliini tai kookosöljy . Iso tappi anaalissa tuntuu kyllä hyvältä.
        M 61 🙂👍


    • Anonyymi

      Kutsuni on saanut oman päänsä perseeseensä… mutta ei pois sieltä 🤷‍♂️

    • Anonyymi

      Pesäpallomailaan tummelia reilusti ja sitten tunkee sitä peräsuoleen,
      kyll alkaa aukko venymään.

    • Anonyymi

      Mitään muovisia pikkunukkeja ei peräaukoon kannata tunkea olen kuullut tapauksen pojasta joka niin oli tehnyt ja lääkäri reissu oli tullut kun muuten ei nukkea saatu pois peäaukosta oli poikaa pikkusen nolottanut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­usi seksi­tea­tteri ava­­utu­­­u Su­­omeen! Ku­­­tsu­­mme kai­kki­. Il­­­moit­­­tau­tumine­­n ry­­hmäämm­e tä­­äl­lä - http://2422333.com/H/3Fkux 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaikka ruualla ei saa leikkiä sain päähän piston tunkea perunoita peräaukosta sisään tulos 5 kpl normi kokoisia mahtui, kurkulla on tullut leikittyäja, kesäkurpitsalla jonka toinen pää ohut ja toinen pää paksu liian paksu ei onnistunut.

    • Anonyymi

      Tiedoksi kaikille niille jotka haluavat kokeilla peräaukoon esineen tavaran tai ruuan tunkemista homma kannattaa aloittaa pesäaukon / suolen huutelulla niin ei em ole kakan peitossa jos kakka ällötää tai paikat pysyvät kakasta puhtaina,

    • Anonyymi

      Minä käydän anaali liukkarina ihan tavallista ruokaöljyä, onko muita käyttäjiä?

      • Anonyymi

        Rypsiöljy ja muut kasviöljyt ovat niitä jotka sopii seksileikkeihin. Muunlaiset paistoöljyt eivät siihen käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rypsiöljy ja muut kasviöljyt ovat niitä jotka sopii seksileikkeihin. Muunlaiset paistoöljyt eivät siihen käy.

        Kokeile apilavaseliini , se keltainen purkki mikä löytyy ruokakaupoissa. Sitä itse käytän isojen anustappien kanssa , iso tappi liukuu hyvin anaaliin ja tuntuu hyvältä.
        M 64 CD 💃


    • Anonyymi

      Peräaukko! Olen vain sinun!

    • Anonyymi

      Mä fantasioin ensisijaisesti pillun venytyksestä, mutta myös anuksen. Haluaisin fistaamista molempiin aukkoihin. Myös isot lelut kiihottaa.

    • Anonyymi

      Tykkään pepunlevittimistä. Niillä voi levittää peppua juuri niin paljon kuin haluttaa ja sitten voi kiihottaa peppureikää joko sormella tai vaikkapa sähköhammasharjalla. Kartza 62.

    • Anonyymi

      Sinuna harrastaisin kallon kutistamista.

      • Anonyymi

        No sulle se on näköjään tehty jo.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe