Viime kesänä ei kasvatus onnistunut sillä kurpitsa ei kasvanut toivotusti. Kasvi kyllä. Tänä keväänä laitoin siemenen multaan 10.4.2015 ja tänä aamuna huomasin uuden idun. On jo neljä senttiä korkea ja kaksi muuta kurpitsaa ei ole vielä itäneet. Katselen kasvua ja odottelen lämpimiä säitä, että pääsen laittamaan kurpitsani ulos kasvamaan.
Vastaukset 2
- nokkoset_kukkivat
Muistahan toimittaa mehiläisen virkaa.
- pienijätti
Viimein minä onnistuin. Toimin Mehiläisen ja nyt parvekkeella kasvaa kuin kasvaakin jättikurpitsa. En saanut sitä alkukesästä tekemään pompulaa, se teki vain poika kukkia. Nyt elokuussa viimein se teki molempia ja sain toimia mehiläisenä. Niinpä nyt kasvaa kurpitsa, ei vielä iso, mutta kyllä se kasvaa vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3071099Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67925- 77908
- 71785
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541