Hei! Olen Oona Jääskeläinen 17v ja ensimmäisen vuoden lähihoitaja opiskelija. Jos joku tarvitsee kauhajoen alueella lapsenvahtia kesällä olisin haluks tarjoamaan apuani pientä palkkiota vastaan. Minulla on kokemusta lapsista. Olen ollut pitämässä kokkikerhoa seurakunnalla 2 vuotta ja omia sisaruksiakin minulla on muutama. Tulen toimeen hyvin lasten kanssa. Jos tarvitset / kiinnostuit ota minuun yhteyttä joko facebookissa tai puhelimitse p.0405356213 Lisää saa toki kysyä jos tulee kysyttävää.
Lastenvahti
12
86
Vastaukset
- Terhi88
Hei! Asun luomankylässä ja minulla on kaksi poikaa 4v ja kohta 3v joiden kanssa olen yksin ja olen etsimässä lastenhoitaja apua. Voin laittaa viestiä.
- onskuli
Hei! Olisi kiva jos minusta olisi teille apua. Laita vaikka viestiä facessa kun olisi esim mahdollista tulla teille apuun niin katsoaan sopiiko ajat myös minulle :)
- issaliry
Etkö oo
- vekkulionsku
Niin mitä en oo
- OleValmiina
Soitan sulle la yönä klo 04:42
- peräkammarinpoika
Hei ! Olen 50v peräkammarinpoika ja mulla on kepun jäsenkirja ,mulle voisit tulla hommiin.
- onskulli
Mitä hommia Sinulla olisi tarjolla?
- HermannGöring
Tarvitsen sinut vahtimaan naapuriani!
- Tuohan_on_hyvin
ymmärrettävää. Ei mikään sytytä urosta paremmin kuin 17-vuotias neitonen.
Ei tuollaisten neitosten tarvitsisi lainkaan käpristyellä kjöyhyydessä kun koko ajan istuvan pankin päällä. - uiyguohopi52iygh
Tääläpä impotentti, sukurutsantuloksena mailmahan syntyny, kateurenkyllästämä vanhapoika näköö masturbaatiota harrastaessaan toiveunia!!
- Issaliry
Etkö oo
- Mies88v
Aloittajalla on reipas asenne. Kaikea parasta tulevaisuudessasi. Valitettavasti minulla ei ole tarjota muuta kuin taisteluhenkeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844