Vaalisivullaan se kehtaa väittää: "Eduskunta tarvitsee Karismaa",
Höpö höpö, vai tietääkö Karisma muka paremmin kuin Suomen kansa? Bolshevikit aikoinaan väittivät edustavansa kansaa ja enemmistöä, vaikka olivatkin pikkupuolue. Siksi he ottivat vallan kansan nimessä. Taitaa Karisma olla samaa sakkia, vaikka naamioikin yrityksensä demareiden alle.
Onneksi ei mennyt tuommoinen läpi. On vapareilla huono puhis!
Karisma valehteli taas
24
75
Vastaukset
- Äläluotavapariin
Vapari valehtelee aina. Tulee mieleen se paperi, joka lähetettiin kansanedustajille 1-2 vuotta sitten. Siihenkin olivat ujuttaneet valheen!
Kiitos kun muistutit. Kysehän oli tästä: http://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2013/11/12/viesti-kansanedustajille-kirkon-ja-valtion-suhteen-muutostarpeesta/ .
Kun Eduskunta vaihtui, niin täytyykin laittaa uusille edustajille tuo sama paperi päivitettynä (ja eläkevakuutusyhtiöiden yhteisvastuun osalta korjattuna). Onneksi ei pääse asia unohtumaan, joten kiitän lämpimästi että edistit va-asiaa.Jos kerron olevani vapaa-ajattelija, valehtelenko?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Valehtelijan_paradoksi- Äläluotavapariin
jori.mantysalo kirjoitti:
Kiitos kun muistutit. Kysehän oli tästä: http://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2013/11/12/viesti-kansanedustajille-kirkon-ja-valtion-suhteen-muutostarpeesta/ .
Kun Eduskunta vaihtui, niin täytyykin laittaa uusille edustajille tuo sama paperi päivitettynä (ja eläkevakuutusyhtiöiden yhteisvastuun osalta korjattuna). Onneksi ei pääse asia unohtumaan, joten kiitän lämpimästi että edistit va-asiaa.Millaisia valheita ajattelitte nyt ujuttaa?
Äläluotavapariin kirjoitti:
Millaisia valheita ajattelitte nyt ujuttaa?
Ja olet ihan varma, että kyseessä oli valhe eikä virhe?
En käsitä miksi tässä syytetään valehtelusta, kun sillä ei saavuttaisi mitään etua. Kohta "Jo pelkästään eläkevakuutusten yhteisvastuun vuoksi kysymys on merkittävä myös kirkkoon kuulumattomille." olisi yhtä hyvin voitu kirjoittaa "Asia on merkittävä kaikille, koska eläkkeet on aikanaan maksettava tavalla tai toisella myös nykyisille kirkon työntekijöille."- Äläluotavapariin
jori.mantysalo kirjoitti:
Ja olet ihan varma, että kyseessä oli valhe eikä virhe?
En käsitä miksi tässä syytetään valehtelusta, kun sillä ei saavuttaisi mitään etua. Kohta "Jo pelkästään eläkevakuutusten yhteisvastuun vuoksi kysymys on merkittävä myös kirkkoon kuulumattomille." olisi yhtä hyvin voitu kirjoittaa "Asia on merkittävä kaikille, koska eläkkeet on aikanaan maksettava tavalla tai toisella myös nykyisille kirkon työntekijöille."Niin PALJON vaparit ovat valehdelleet, että luottamus on mennyt. LOPULLISESTI.
Äläluotavapariin kirjoitti:
Niin PALJON vaparit ovat valehdelleet, että luottamus on mennyt. LOPULLISESTI.
Kerropa vaikka kolme esimerkkiä.
- Äläluotavapariin
jori.mantysalo kirjoitti:
Kerropa vaikka kolme esimerkkiä.
Tässä tulee:
1) Vaparit ovat uskonnottomien etujärjestö
2) Vaparit kannattavat uskonnonvapautta
3) Vapareilla menee hyvin Äläluotavapariin kirjoitti:
Tässä tulee:
1) Vaparit ovat uskonnottomien etujärjestö
2) Vaparit kannattavat uskonnonvapautta
3) Vapareilla menee hyvin1) Keiden sitten?
2) Kyllä me kannatamme. Vai tarkoittaako sinulle uskonnonvapaus sitä, että valtion tulee aktiivisesti tukea evlut kirkkoa?
3) No koko ajanhan tavoitteemme hiljalleen edistyvät. Pikkuhiljaa uskonto jää lainsäädännössä vähemmälle (viimeksi varhaiskasvatuslaki ja todistajan vala), ja aatteellisesti ateismin kannatus kasvaa ja uskontokuntien jäsenmäärä vähenee.
- jopasonlogiikka
Tuohan on mielipide kysymys. Jonkun mielestä eduskunta tarvitsee Karismaa, ilmeisestikin ainakin hänen itsensä mielestä, jonkun, varmaan monen muun mielestä ei. Missä valehtelu?
Tarkoitatko että Karisma on oikeesti sitä mieltä, että eduskunta ei häntä tarvitse, vaikka lähtikin ehdolle, mutta valehtelee lämpimikseen että tarvitsee?- pj.erotettava
Hän väittää, että eduskunta tarvitsee häntä. Se on absoluuttinen toteamus, jota ei ole osoitettu mielipiteeksi. Demokratiassa tarpeen kuitenkin määrittelevät äänestäjät. Karisma siis valehtelee siitä, mitä eduskunta tarvitsee.
Onko tuollaisen paikka enää liiton puheenjohtajana? Takana hieno ura vaparifirmojen rahan törsäyksessä, liiton rahojen törsäyksessä ja muussa ongelmatoiminnassa. - Hahhahhaijaaa
pj.erotettava kirjoitti:
Hän väittää, että eduskunta tarvitsee häntä. Se on absoluuttinen toteamus, jota ei ole osoitettu mielipiteeksi. Demokratiassa tarpeen kuitenkin määrittelevät äänestäjät. Karisma siis valehtelee siitä, mitä eduskunta tarvitsee.
Onko tuollaisen paikka enää liiton puheenjohtajana? Takana hieno ura vaparifirmojen rahan törsäyksessä, liiton rahojen törsäyksessä ja muussa ongelmatoiminnassa.Ei se nyt ihan absoluuttinen totuus ole. Kerropa, kuka kansanedustajaehdokas ei katsonut eduskunnan tarvitsevan häntä. Olisi myös mielenkiintoita tietää, miksi hän sitten oli ehdokkaana.
- korjaussarja
pj.erotettava kirjoitti:
Hän väittää, että eduskunta tarvitsee häntä. Se on absoluuttinen toteamus, jota ei ole osoitettu mielipiteeksi. Demokratiassa tarpeen kuitenkin määrittelevät äänestäjät. Karisma siis valehtelee siitä, mitä eduskunta tarvitsee.
Onko tuollaisen paikka enää liiton puheenjohtajana? Takana hieno ura vaparifirmojen rahan törsäyksessä, liiton rahojen törsäyksessä ja muussa ongelmatoiminnassa.Tottahan kaikkien eduskuntavaaliehdokkaisen vaalisloganit ovat absoluuttisia toteamuksia. Toivottavasti et kovin paljoa seuraa lehti-, tv- tai radiomainontaa, jos kaikki mainoslauseet ovat mielestäsi absoluuttisia universaaleja totuuksia mainostetusta asista. Tai sitten olet paikallisen kuluttaja-asiamiehen kanta-asiaksas.
Ja mistäpä tuon tietää, ehkä eduskunta tarvitsisi oikeasti Karismaa, mutta vaalipiirin äänestäjät eivät vain ymmärtäneet asiaa. - pj.erotettava
korjaussarja kirjoitti:
Tottahan kaikkien eduskuntavaaliehdokkaisen vaalisloganit ovat absoluuttisia toteamuksia. Toivottavasti et kovin paljoa seuraa lehti-, tv- tai radiomainontaa, jos kaikki mainoslauseet ovat mielestäsi absoluuttisia universaaleja totuuksia mainostetusta asista. Tai sitten olet paikallisen kuluttaja-asiamiehen kanta-asiaksas.
Ja mistäpä tuon tietää, ehkä eduskunta tarvitsisi oikeasti Karismaa, mutta vaalipiirin äänestäjät eivät vain ymmärtäneet asiaa.Niinhän se Lenininkin mielestä oli, että kansa tarvitsi bolshevikkeja, muttei vain tajunnut sitä. Siksi Lenin kaappasi vallan kansan parhaaksi. Kuuluisia esikuvia Karismalla!
- korjaussarja
pj.erotettava kirjoitti:
Niinhän se Lenininkin mielestä oli, että kansa tarvitsi bolshevikkeja, muttei vain tajunnut sitä. Siksi Lenin kaappasi vallan kansan parhaaksi. Kuuluisia esikuvia Karismalla!
No, ottanet erottamisasian puheeksi seuraavassa paikallisyhdistyksesi kokouksessa.
Kokousta odotellessasi voit ajankuluksesi perehtyä hieman medialukutaitoon, sarkasmin tunnistamiseen sekä opetella erottamaan absoluuttiset totuudet sekä mainoslauseet toisistaan. - pj.erotettava
korjaussarja kirjoitti:
No, ottanet erottamisasian puheeksi seuraavassa paikallisyhdistyksesi kokouksessa.
Kokousta odotellessasi voit ajankuluksesi perehtyä hieman medialukutaitoon, sarkasmin tunnistamiseen sekä opetella erottamaan absoluuttiset totuudet sekä mainoslauseet toisistaan.On muitakin syitä erottaa Karisma, mm. taloussekoilut.
- cnggjhg
pj.erotettava kirjoitti:
Niinhän se Lenininkin mielestä oli, että kansa tarvitsi bolshevikkeja, muttei vain tajunnut sitä. Siksi Lenin kaappasi vallan kansan parhaaksi. Kuuluisia esikuvia Karismalla!
Ja sinäkö väität että Karisma on vallankaappausta ja vallankumousta ajamassa. Joku tolkku sentään vertauksillakin pitäisi olla.
- xvjxfj
pj.erotettava kirjoitti:
Hän väittää, että eduskunta tarvitsee häntä. Se on absoluuttinen toteamus, jota ei ole osoitettu mielipiteeksi. Demokratiassa tarpeen kuitenkin määrittelevät äänestäjät. Karisma siis valehtelee siitä, mitä eduskunta tarvitsee.
Onko tuollaisen paikka enää liiton puheenjohtajana? Takana hieno ura vaparifirmojen rahan törsäyksessä, liiton rahojen törsäyksessä ja muussa ongelmatoiminnassa.Absoluuttinen toteamus sulla on housuissas!
Jos sanon että tää maksalaatikko tarvii puolukkahilloa kyytipojaksi, niin se on mielipide, minun mielipiteeni, ei muuta. Paitsi sinun mielstäsi "absoluuttinen toteamus" - mitä ikinä se sitten lie tarkoittanneekin.
Voi mikä turhanjauhaja olet. (Tahaton huumori on parasta.) Ja tämä oli absoluuttinen toteamus - no nyt minäkin vihdoin tajuan mikä se sellainen oikein on. Kiitos!
- Huhhahheijaaa
Tunnen miehen, ja kyllä on oikeasti on tuota mieltä. Aika moni muukin on, mutta kaikki eivät asu Pirkanmaalla. Ja kilpailu on kovaa, kun on monia hyviä ehdokkaita.
- pj.erotettava
Oli niin monia PAREMPIA ehdokkaita. Onneksi ei tarvinnut turvautua Karismaan. Sitten olisi ollut valmis katastrofi.
- hyvä.vaalitulos
"Eduskunta tarvitsee Karismaa" :D :D Jo on ylimielinen tyyppi.
Ei tarvitse, kansa puhui. Oikein puhui.- ghghghkg
Sitten kaikki ehdokkaat ylimielisiä kun pyrkivät eduskuntaan. Kai se automaattisesti tarkoittaa että uskovat olevan hyödyksi Suomen tulevaisuudelle, olivatpa sitten sen suhteen oikeassa tai eivät.
- gfgfgdf
Miksi sua silti noin ketuttaa vaikka olet tyytyväinen vaalitulokseen. Olet kuin futishuligaanit. tappelevat kiivaimmin silloin kun oma jengi on voittanut.
- KarismaJaYlikoskiPois
Karisman seikkailut kirkollisessa SDP:ssä ovat hyvä syy erottaa mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504