Mikä näistä tapahtuu ensimmäisenä?

uskomiskysymys

a) Helvetti jäätyy jääkylmäksi?
b) Poliitikko jossain päin maailmaa puhuu vain totta?
c) Onni ottaa yhteyttä kaivattuunsa?

Itse äänestän vaihtoehto a:ta.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahoitusmieleni

      Kiitos ap., ja kiitos Onni kun olet tehnyt musta pilan aiheen täällä. Mun kustannuksella pyörität palstan naisia ja pilkkaatte mua.

      • keittiöpsykologi

        Onnilla taitaa olla vääristynyt minäkuva ja tarvitsee sen takia pakonomaisesti ihailua naisilta, tämä on oma keittiöpsykoanalyysini. Hän on ns. Auervaara joka saa naisen kuin naisen lumoihinsa, mutta ei pysty sitomaan toimivaa henkistä suhdetta kenenkään kanssa eikä pysty sitoutumaan. Pahoittelut Onnille, jos olin väärässä.


    • Mitähöpäjät

      Onni ja hänen kaivattunsa ovat jo yhdessä, olleet jo kuukauden, etkö tiennyt? Otahan sinä yhteyttä omaan kaivattuusi, vai onko sellaista edes?

      • y09jhöä

        Miksi Onni sitten kirjoittaa jatkuvasti kaipausviestejä tänne, mikä on syy siihen? Mahdollisesti toinen henkilö jota hän kaipaa?


      • Saahantänne
        y09jhöä kirjoitti:

        Miksi Onni sitten kirjoittaa jatkuvasti kaipausviestejä tänne, mikä on syy siihen? Mahdollisesti toinen henkilö jota hän kaipaa?

        runoja ym. kirjoittaa kuka vain. Kaipaako sinua kukaan, otahan yhteyttä kaivattuusi ;)


      • huijaat

        Toi nyt ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Jos olet Onni, saatat huijata sen takia ettei naiset täällä juoksisi perässä, vaikka se kyllä ei auta siihen.


      • huijaat
        huijaat kirjoitti:

        Toi nyt ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Jos olet Onni, saatat huijata sen takia ettei naiset täällä juoksisi perässä, vaikka se kyllä ei auta siihen.

        Toisaalta kyllä, itse asiassa näyttää siltä että Onni nauttii siitä kun naiset täällä juoksee perässä.


      • y09jhöä
        Saahantänne kirjoitti:

        runoja ym. kirjoittaa kuka vain. Kaipaako sinua kukaan, otahan yhteyttä kaivattuusi ;)

        Olen ottanut yhteyttä kaivattuuni mutta hän ei ole ottanut yhteyttä minuun. Miksi ei Onni antaisi näitä runoja omalle kaivatulleen, miten tällainen palsta voi olla tärkeämpi kuin oma rakas? Onni kuitenkin viettää runsaasti aikaa ikäväpalstalla, kai hänellä jotakin on silloin ikävä, kun ei juuri niillä hetkillä ainakaan ole rakkaansa kanssa.


    • En tiedä helvetistä tai sen jäätymistä taikka Onnista yhteydessä kaivattuunsa. Tiedän kuitenkin jotain totuudesta.

      Politiikka on yhteisten asioiden hoitamista ja pyrkimykset painottuvat enimmäkseen tulevaisuuteen. Menneisyyteen tuijottaminen olisi turhaa, toki jo tapahtuneesta voidaan ottaa oppia.

      Poliitikko lupaa asioita ja vakuuttaa niiden tapahtuvan. Tiedämme yleisen elämänkokemuksen ja poliittisen järjestelmän perusteella, ettei asioiden hoito ole demokraattisessa yhteiskunnassa yksioikoista. Poliitikko saa äänesi ja sinä jäät kaipaamaan lupauksien toteutumista.

      Tarvitaan kaikkien äänestäjien enemmistö, että oikeasti jotain alkaa tapahtua, jos sittenkään.

      Tällä hetkellä kansa ei tiedä mitä haluaa. Kun kansa alkaa vähitellen havahtua, mikään politiikka tai poliitikko ei ole kansan esteenä. Annetaan kärsimyksen kasvaa, kohta emme tarvitse vaaleja ollenkaan.

    • satumaan

      voi hemmetti noi mun piinaajat yrittää sotkee pakkaa mun rakkaus kuuluu satumaalle....

      • mikämaamikäkaupunki

        Kas kun ei terveiset mene Petroskoihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe