Et ole suomalainen vaikka olisit täällä syntynyt! Somalit sanovat usein olen soomalainen. Eivät ole,ovat täällä syntyneet,ovat vain suomenkansalaisia. Me joiden sukujuuret juontavat useammasta sukupolvesta.olemme suomalaisia.
Miksi somalit eivät lähde jälleen rakentamaan kotimaataan,ei siellä ole sotia enää.
Nyt päättäjät pistäkää hanat kiinni mamuille. Ei avustuksia jos ei oteta töitä vastaa. Ja töitä on tehtävä sama aika kuin kanta väestökin tekee että saa eläkkeensä
muslimit,eivät ole suomalaisia vaikka
4
62
Vastaukset
- ggt
Lahetetään kantasuomalaisia Afrikkaan kehitysapuna kun rahan lähetys ei näytä lihottavan kuin sotilasjuntaa. Ja miksi näin? Suo kuokka ja Jussi. Meillä on täällä maa sulana 4 kuukautta siellä 12.
- hienoratkaisu
Joo, vaihdetaan maita, saamme myö kaikki rikkaudet. Afrikkalaiset viihtyvät poropaimenina ja kalastajina toppatakeissaan. Lämminkin tulee kun asukastiheys kasvaa heimojen kesken ja olisihan heillä ystävälliset naapurit.
- ähvätti
Ollaan suomalaisia, kansaa. Ovat Suomen kansalaisia, eivät kuulu kansaan. Eivät mustalaisetkaan ole suomalaisia vaan kaaleita. Kai. Kaveri oli nähnyt somalin, joka ajoi taksia ja armeijassakin Santahaminassa on yksi, joten kaksi poikkeusta jo siinä. On niitä tosin se n. 20 000kpl... Onneksi ei otettu Etelä-Afrikasta noita, Wikipedian mukaan 25% ylpeitä siitä, että ovat raiskaajia (25% kehtaa myöntää). Olisi siinä valkoisella naisella villi viidakon meininki, kun tuommoisella kulttuurilla rikastettaisiin suoraan riihikuivaan kakkoseen. Tahtoo sanoa, että vaikka somali tuottaa lapsiseksiorjansa Suomen rahallisella tuella muka perheenyhdistämismielessä, voisi asiat olla huomattavasti pahemminkin ja taitavat kohta ollakin, kiitos välimerellisten kulttuurinvaihdollisten toimenpiteiden.
- äiti771
Ei somalista suomalaista tule mitenkään, eikä sen lapsista. Sen pitäisi olla ylpeä omasta maastaan ja asua siellä, rakentaa ja taistella paremman yhteiskunnan puolesta siellä.
Tuollaisia tyyppejä kutsutaan meidän moraalijärjestelmässä rintamakarkureiksi ja maanpettureiksi jotka lähtee rytinää pakoon. He eivät sovi tänne mitenkään päin ajateltuna.
Afrikkalaiset pilaavat koko Euroopan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882