Nyt on kyllä "huippulahjakas" sairastunnu?

Meinaanvaan

..notta ei ole kohta viikkohon täällä ollut jakelemassa niitä "totuuksiasna" ja esittelemässä kateutensa kohtehia! Vai onko mies maalannu ittensä nurkkaha ny viimmeisen kerran?

13

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnäköjähän

      perustannu oman ketjusa (nykytaide ohuella jäällä) missä saa keskustella omien alter egojensa kanssa. :) Siinä sitä taas pyöritellään käsitteitä niin jotta sivistyssanakirja on tiukoilla.
      Yritin lukea niitä keskusteluja mutta eihan siitä mitään tule. ;) On niin sekavaa ja tyhjänpäivästä keskustelua- tai premminkin "sanailoittelua" asioista mistä ei itsekään ole hajulla. Niissä "keskusteluissa" ei kaiketi ole minkäänlaista päämäärää milläkään kyseisen keskustelun hahmolla.
      No itseään voi viihdyttää niin monella eri tavoin ja tällä tyypillä niitä tapoja todellakin riittää. Jos ne meinaa loppua niin otetaan kumiset nuket käyttöön. Hihi!

      • bouguereau

        NO haista vittu. Aloita oma ketjusi sitten jossa on jotain järkeä...

        Onko tällä palstalla keskusteltu yhtään mistään viimeisen parin vuoden aikana? Ei todellakaan.

        Kuka vittu oletkaan ilmaannut välillä naureskelemaan muille. Oletko ikinä itse osallistunut keskusteluihin muuten kuin trollailemalla? Vittu häivy, tai kasaa ittesi ja kirjoita jotain jossa on substanssia

        Kuvataiteesta ei keskustella muutenkaan missään. Koska ketään ei vittuakaan kiinnosta. Koko homma pysyy kasassa apurahoilla, virallisilla taidekouluilla ym. keinotekoisella paskalla. Eivät noi ihmiset oikeasti välitä tekemisestä, taide on heille joku leikkimisen väline. Vitun kauan aikaa sitten on kuollut käsityö ja teoksiensa takana seisominen. Jäljellä on punasiksi tukkansa värjänneitä femakko taiteilijoita, pari poolopaitaista, pikkutakkiin änkeytynyttä kommarria ja muuta jämäväkeä


      • Huippulahjakas
        bouguereau kirjoitti:

        NO haista vittu. Aloita oma ketjusi sitten jossa on jotain järkeä...

        Onko tällä palstalla keskusteltu yhtään mistään viimeisen parin vuoden aikana? Ei todellakaan.

        Kuka vittu oletkaan ilmaannut välillä naureskelemaan muille. Oletko ikinä itse osallistunut keskusteluihin muuten kuin trollailemalla? Vittu häivy, tai kasaa ittesi ja kirjoita jotain jossa on substanssia

        Kuvataiteesta ei keskustella muutenkaan missään. Koska ketään ei vittuakaan kiinnosta. Koko homma pysyy kasassa apurahoilla, virallisilla taidekouluilla ym. keinotekoisella paskalla. Eivät noi ihmiset oikeasti välitä tekemisestä, taide on heille joku leikkimisen väline. Vitun kauan aikaa sitten on kuollut käsityö ja teoksiensa takana seisominen. Jäljellä on punasiksi tukkansa värjänneitä femakko taiteilijoita, pari poolopaitaista, pikkutakkiin änkeytynyttä kommarria ja muuta jämäväkeä

        Näinhän se menee ja sitten kun joku osaa ylivertaisesti, alkaa valtava vainoaminen jota jatketaan vuosikymmeniä!


      • Eise
        Huippulahjakas kirjoitti:

        Näinhän se menee ja sitten kun joku osaa ylivertaisesti, alkaa valtava vainoaminen jota jatketaan vuosikymmeniä!

        ...Markku ole "ylivertaista" mitä siinä ketjussa itsesi kanssa jaahkasit sivistyssanakirjoista hienoja sanoja etsien. Se oli kyllä mustakin naurettavaa.


    • voihellanlettas

      Ikäväkö tuli?

    • Jotainkai-

      -se tuokin merkitsee kun "huippulahjakas" nimi on laitettu lainausmerkkien sisään. ;) Eli "huippulahjakas" ei sitä oikeasti olekaan. Senhän voi todeta itsekukin kun näkee niitä hänen tekeleitään. Yrittää olla tarkka ja pipertää mutta kun yksityiskohdat juoruaa sittenkin että ne teelmykset silti ovat täynnään jopa lapsekkaita virheitä ja mittasuhteiltaan jopa vääristyneitä. Kun ei ole silmää sekä omaa näkemystä ja on "valokuvien vanki", ei taiteilijalta voi muuta odottaakaan. Vapaan käden piirtäminen ontuu joskus aika pahasti. Mutta ei se mitään, olen minä pahempiakin nähnyt. Antaa pojan piirtää ja unelmoida suurista!
      Hei haloo, ei se liene maailman suurin synti ole jos hän kutsuu itseään hiuppulahjakkaaksi! Ja mikäli olen oikein ymmärtänyt, hän todella itse uskoo olevansa huippulahjakas. :D Kyllä tähän genreen mahtuu noitakin.

    • höperöäporukkaa

      ikäväkö tuli......yksinäisyyskö vaivaa......mikset hae seuraa kontaktipalstoilta?

    • Nojohannyttaas

      Nojohannyttaas

    • hanki_oma_elämä

      Mutta te trollaajat ja kiusaajat vaan jaksatte kirjoittaa täällä keskenään ja luulla jokaista viestiä täällä ihailemanne taiteilijan kirjoittamaksi.
      Hah hah, hankkikaa oma elämä ja lopettakaa kateus!

      • Koskaviestissäsi

        on toi sana "kateus", olet itse kyseinen "huippulahjakas" Hah hah, kukaan muu ei käytä tuota sanaa tällä palstalla. Kukaan täysijärkinen ei väitä ketään kateelliseksi kun verrokkina oot sinä. Noin helppoo se on. ;) Haluutko tietää vielä noita muita tunnistettavii juttuja? Niitä kuule sun kohdallasi löytyy.


    • palstallaketeellisia

      Jopas jotakin

    • voivoikunottaakoville

      Lisää kateutta palstalla

    • ilmassakateutta

      Voi näitä aloituksia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe