http://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2015/2015042119557352_eb.shtml
"Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini ei anna suoraa vastausta kysymykseen siitä, voiko Kreikan tilanne nousta jälleen perussuomalaisten hallitustien esteeksi.
- Tässä pyritään siihen, ettei esteitä tule. En minä lähde spekuloimaan, kun tällä hetkellä ei ole mitään sellaista tilannetta, johon tarvitsee joko-tai-kantaa ottaa, niin ei semmoista silloin pidä ottaa, Soini sanoo STT:lle.
Soinin mukaan kukaan ei oikein tiedä, mitä Kreikan valtiovarainministeri Gianis Varoufakis ja pääministeri Alexis Tsipras oikein aikovat.
- Kreikka-kysymys on koko Euroopan pöydällä, niin onhan se silloin Suomenkin pöydällä."
Minä olenkin arvioinut tuota Soinin esiintymistä vaalien alla, viihdytyspuolen jepen touhuiksi, suosittelin Soinille kulttuuri ja teatteriministerin pestiäkin, rahaministerin sijaan! nyt taitaa alkaa paljastumaan toisillekin jotta oikeassa olin jälleen kerran! Soinin kovat klreikka jutut olivat pelkkää teatteria, mutta enpäs olisi uskonut jotta se pompan kääntö Soinilla olisi alkanut näin äkkiä jytkytyksen jälkeen !
Late Lapista. SSSS Ry!
JOKO SE SOININ POMPAN KÄÄNTELY ALKOI ???
2
<50
Vastaukset 2
- KesKusta
Pitäisikö nyt kuitenkin katsoa ensin kuka sinne hallitukseen on menossa?
Demarit ja vasurisakkihan käänsivät takkiaan ennätystahtiin, viime vaalien jälkeen...Jo ainakin! Kannattaa odottaa jotta sen ministerin pompan niskaansa ensinnä saa, ja vasta sitten alkaa sitä kääntelemään !
Tuskin Soini kuitenkaan kansan viihdyttämistä lopettaa vaikka pääsisi hallitukseenkin !
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487